Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Lex Groningen

Citaat van: HTip op april  7, 2011, 21:09:17
Ik heb een aantal mensen van de lijst persoonlijk benaderd, maar niemand kan. Het is gewoon te kort dag denk ik.
Maar Alex Groningen gaat op 3 juli bijna 400km reizen om hier te komen.

Ga die dag de nodige kilometers maken 800km in totaal. :o Maar heb het er voor over.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

HTip

Citaat van: Alex Groningen op april  7, 2011, 21:12:44
Ga die dag de nodige kilometers maken 800km in totaal. :o Maar heb het er voor over.
:wub: Ik was inderdaad vergeten te melden dat die 400km slechts enkele reis was :o
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Lex Groningen

Citaat van: HTip op april  7, 2011, 21:17:19
:wub: Ik was inderdaad vergeten te melden dat die 400km slechts enkele reis was :o

Dat zal op tijd vertrekken worden voor me vanuit Groningen. Denk zelf dat ik die dag ruim 9 uur in de auto zal zitten. ;)
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

HTip

Citaat van: Alex Groningen op april  7, 2011, 21:26:48
Dat zal op tijd vertrekken worden voor me vanuit Groningen. Denk zelf dat ik die dag ruim 9 uur in de auto zal zitten. ;)
Gelukkig niet alleen (je rijdt toch eerst naar dd2?), maar het is me inderdaad wel een wereldreis, want ik rij in 9 uur naar Oostenrijk op vakantie :o
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Lex Groningen

Citaat van: HTip op april  7, 2011, 21:31:23
Gelukkig niet alleen (je rijdt toch eerst naar dd2?), maar het is me inderdaad wel een wereldreis, want ik rij in 9 uur naar Oostenrijk op vakantie :o

Daar zeg je wat. Ik heb helemaal nog geen contact gezocht met DD2, helemaal vergeten.

clockwork

Citaat van: HTip op april  7, 2011, 21:09:17
Ik heb een aantal mensen van de lijst persoonlijk benaderd, maar niemand kan. Het is gewoon te kort dag denk ik.
Klopt! Maar Alex Groningen gaat op 3 juli bijna 400km reizen om hier te komen. LittleNinja kwam uit Den Haag, tiptop uit de buurt van Haarlem, celerontje uit de buurt van Assen ;) Ik dacht dat kermit ook ergens in de buurt van Den Haag kwam.

Ik woon nu eenmaal een beetje uit de buurt ;)

Zit wat in. Ik heb je een pm gestuurd.  :bigsmile:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

celerontje

Hehe, 't is zo'n eind reizen dat je je bijna verbaast dat men zo'n eind verderop nog dezelfde taal spreekt. ;D :D :D
't Is het absoluut waard, dat wel!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: Alex Groningen op april  7, 2011, 21:42:56

Daar zeg je wat. Ik heb helemaal nog geen contact gezocht met DD2, helemaal vergeten.
Het is nog geen 3 juli, dus je hebt nog even de tijd ;D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: clockwork op april  7, 2011, 21:46:55
Zit wat in. Ik heb je een pm gestuurd.  :bigsmile:
Je hebt PM terug ;)

De M&G is weer vol, dus wie nog wil komen, 3 juli heb ik nog 1 plaats over...
Showcase - Topic

SV..S

vanuit groningen naar mij toe is 330 km maar ik het toch niet het idee dat jij zo dichtbij woont :D
mag ik vragen(via pm) waar je eigenlijk woont Philip?

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Martijnst1990

Ik zou ook naar de M&G van september ergens komen, maar heb eigenlijk ook geen idee hoe ver ik moet rijden ;D Enige dat ik weet is dat je in België woont ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: SV..S op april  7, 2011, 22:49:38
vanuit groningen naar mij toe is 330 km maar ik het toch niet het idee dat jij zo dichtbij woont :D
mag ik vragen(via pm) waar je eigenlijk woont Philip?
Zeker Jos! Ik woon in België in de buurt van Maastricht op ca. 350 km van Groningen. Echter Alex rijdt via de Flevopolder om DD2 te ontmoeten.
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: celerontje op april  7, 2011, 22:08:47
Hehe, 't is zo'n eind reizen dat je je bijna verbaast dat men zo'n eind verderop nog dezelfde taal spreekt. ;D :D :D
't Is het absoluut waard, dat wel!
Bedankt Jaap! Als je het over ABN hebt, dan klopt het. In het dialect (bij jou en hier) wordt het een heel ander verhaal :D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: HTip op april  7, 2011, 21:11:13
Degene die zondag gaan komen krijgen overigens morgen (misschien al eerder ;)) een PM met de details.
Het is dus eerder geworden. De gasten van zondag hebben een PM ;)
Showcase - Topic

Robbert54

bizar wat mensen over hebben om je HT te zien :D

Maar uit eigen ervaring: Met goed gezelschap vliegt de tijd voorbij. Je bent er zo. Enig minpuntje: De M&G tijd vliegt nog sneller voorbij :nopompom: :(
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Citaat van: HTip op april  7, 2011, 23:00:47
Zeker Jos! Ik woon in België in de buurt van Maastricht op ca. 350 km van Groningen. Echter Alex rijdt via de Flevopolder om DD2 te ontmoeten.
In de buurt van Maastricht is voor mij wel prettig, zal dan net geen 2 uur rijden zijn :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: The Vampire op april  7, 2011, 23:02:48
Vind ik ook en ik voel me dan ook gevleid en hoop dan ook maar dat ik aan de verwachtingen kan voldoen ;)

Citeer
Maar uit eigen ervaring: Met goed gezelschap vliegt de tijd voorbij. Je bent er zo. Enig minpuntje: De M&G tijd vliegt nog sneller voorbij :nopompom: :(
:clapping: Daarom ook niet te laat beginnen ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Martijn90 op april  7, 2011, 23:05:44
In de buurt van Maastricht is voor mij wel prettig, zal dan net geen 2 uur rijden zijn :)
Dat kan je dan over ongeveer 6 maandjes uitproberen... ;)
Showcase - Topic

Robbert54

Citaat van: HTip op april  7, 2011, 23:07:05
Vind ik ook en ik voel me dan ook gevleid en hoop dan ook maar dat ik aan de verwachtingen kan voldoen ;)
:clapping: Daarom ook niet te laat beginnen ;)
Denk niet dat jij aan de verwachtingen moet voldoen. Dat doet je ruimte wel voor je. Jij bent maar bijzaak :tongue2: :tongue2:

Gein natuurlijk, maar hoe vroeg je ook start, het is nooit vroeg genoeg dat heb ik de vorige keer wel gemerkt en dan moet je, zeker als je nog naar Groningen moet, ook nog eens weer vroeg terug.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

screw

Citaat van: The Vampire op april  7, 2011, 23:02:48

Het is dan ook wel een prachtige ruimte en kennis met elkaar delen is natuurlijk altijd leuker IRL dan via een forum.
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

HTip

Citaat van: The Vampire op april  7, 2011, 23:12:06
Denk niet dat jij aan de verwachtingen moet voldoen. Dat doet je ruimte wel voor je. Jij bent maar bijzaak :tongue2: :tongue2:
:clapping:

Citeer
Gein natuurlijk, maar hoe vroeg je ook start, het is nooit vroeg genoeg dat heb ik de vorige keer wel gemerkt en dan moet je, zeker als je nog naar Groningen moet, ook nog eens weer vroeg terug.
Kwestie van programma aanpassen en degene die vroeger weg moeten, krijgen dan voorrang ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: screw op april  8, 2011, 07:29:54
Het is dan ook wel een prachtige ruimte en kennis met elkaar delen is natuurlijk altijd leuker IRL dan via een forum.
Thanks! Dat is ook het leuke van M&G's. Forumleden leren kennen en kennis en tips uitwisselen.

Zal zondag niet anders zijn :pompom:
Showcase - Topic

Zefanja

Citaat van: HTip op april  7, 2011, 20:25:54
Er is niets meer veranderd sinds jij hier was, dus het is gewoon meer van hetzelfde ;D
Dank je! Dat is ook precies wat ik van plan ben, want de SR9600 voldoet prima. Zeker als de Oppo ook in surround analoog kan worden aangesloten.
Ik weet zeker dat de SR7500 niet op kan ;D Met de SR7005 kan het anders zijn. Geen idee. De interne opbouw van de SR9600 is gewoon topklasse. Alleen de 8003 (en misschien de 7005)-combi komt in de buurt. Zeker de gemodificeerde TUC-versies ;)

Weet ik, dus gewoon weer opnieuw genieten ;)
Ja dan zie ik voorlopig ook echt geen reden om over te stappen, behalve als hij zodanig kapot gaat en niet meer gemaakt kan worden.
Had je inmiddels alle analoge kabels al?
Uhm...ja...oeps... Nee de 7500 gaat het zeker niet winnen. Maar ik denk dat 7005 ook niet. De onderdelen van de 9600 zijn denk ik kwalitatief van betere klasse.
Ik denk idd dat de 8003 combi de enige is die in de buurt komt, ja of je moet voor de MA serie gaan ;)
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

JCL

Citaat van: celerontje op april  7, 2011, 22:08:47
Hehe, 't is zo'n eind reizen dat je je bijna verbaast dat men zo'n eind verderop nog dezelfde taal spreekt. ;D :D :D't Is het absoluut waard, dat wel!

Mwah... soort van dan :D

celerontje

Toegegeven, voor de verstaanbaarheid kan je beter naar Suriname vliegen! :D :D :D
Maar Philip komt oorspronkelijk uit Rotterdam en woonde al tientallen jaren in het zuiden alvorens naar België te emigreren, dus zijn accent is niet echt te definiëren. Geen typisch zuidelijk accent, maar ook niet dat harde Rotterdamse ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!