Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: Zefanja op maart  9, 2011, 17:16:22
Voor 1080p rips is het idd niet handig dan. Die over het algemeen altijd groter dan 4Gb.
Een media speler geen goede volgende upgrade of hou je het liever bij de echte schijfjes?
Citaat van: The Vampire op maart  9, 2011, 20:18:20
Philip kennende gaat hij liever voor het echte werk. ;)
Robbert heeft het juiste antwoord gegeven. Ik ben meer van de schijfjes, ondanks dat het langer duurt voordat je kan kijken. De kwaliteit van beeld en geluid is hiermee maximaal. De Oppo is trouwens erg snel met laden :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Ik heb trouwens een paar mooie blauwe schijfjes vandaag binnengekregen...

• Michael Bubble - Caught in the Act
  • Robbie Williams - Live at Royal Albert Hall
  • Toto - Falling in between
En nog een mooie CD, op aanraden van Zefanja, en wel The Very Best of Otis Redding. Ben erg benieuwd :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

fastlex

Geweldig is die als je er van houdt, heb de DVD.
    Mr Bojangles  :wub:

Citaat van: HTip op maart  9, 2011, 21:29:47
Naim - Kef - MJ Accoustic - Monster

Zefanja

Citaat van: HTip op maart  9, 2011, 21:22:59
Robbert heeft het juiste antwoord gegeven. Ik ben meer van de schijfjes, ondanks dat het langer duurt voordat je kan kijken. De kwaliteit van beeld en geluid is hiermee maximaal. De Oppo is trouwens erg snel met laden :thumbs-up:

Mee eens. Ik heb ook liever het echte werk. Alleen heb ik op een gegeven moment besloten alleen de films die ik echt goed vind te kopen en de rest gewoon te downloaden.

• Toto - Falling in between
En nog een mooie CD, op aanraden van Zefanja, en wel The Very Best of Otis Redding. Ben erg benieuwd :music:

Mooie CD's allemaal, vooral de laatste  :(
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

screw

• Toto - Falling in between[/b]

Die heb ik hier ook  :D

mooie Bd's
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

HTip

Ik begrijp dat ik een paar goede keuzes heb gemaakt ;) Misschien iets voor morgen om te beluisteren/bekijken...
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op maart 10, 2011, 10:08:03
Ik begrijp dat ik een paar goede keuzes heb gemaakt ;) Misschien iets voor morgen om te beluisteren/bekijken...

Vooral die laatste idd, die hadden wij ook mee willen nemen  :(
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Valkyrie

Zojuist heb ik de bluray van Robbie Williams ook weer even aangezet. :coffee:
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

Zefanja

Citaat van: Madhouse op maart 10, 2011, 10:09:48
Vooral die laatste idd, die hadden wij ook mee willen nemen  :(

Die keuze was idd spot on... maarja
Dan maar wat anders verzinnen.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Neem de CD van Otis Redding toch maar mee. Is leuk voor een vergelijk met de Nespa :thumbs-up:

Heeft 1 van jullie een concert van de Eagles, Hell freezes over of Live in Melbourne?
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op maart 10, 2011, 10:28:18
Neem de CD van Otis Redding toch maar mee. Is leuk voor een vergelijk met de Nespa :thumbs-up:

Heeft 1 van jullie een concert van de Eagles, Hell freezes over of Live in Melbourne?

Nee sorry, die concerten heb ik helaas niet. Zal wel wat andere leuke CD's mee nemen  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Zefanja

Is goed, Doen we!

Nee daar heb ik ook geen concerten van.

fastlex

Ik wel!
Echt super is is de Eagles - Farewell I Tour, Live In Melbourne!
Smullen!
Wat zijn die opnames toch goed zeg!

Naim - Kef - MJ Accoustic - Monster

HTip

Citaat van: fastlex op maart 10, 2011, 11:25:10
Ik wel!
Echt super is is de Eagles - Farewell I Tour, Live In Melbourne!
Smullen!
Wat zijn die opnames toch goed zeg!
Absoluut! In die tijd waren ze de referentie met full bitrate DTS. Echter na een behandeling met de Nespa klonken ze nóg beter. Alleen kan ik dat nu niet meer vergelijken ;)

Hoop nog altijd dat ze binnenkort eens stoppen met touren en de hele collectie, dus ook het laatste concert, op BD uitbrengen....
Showcase - Topic

screw

ZEKER DOEN!
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

Maximus_Aurelius

🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

DD2

Eagles heb ik beide, 1 op dvd nog. Neem ik wel even mee.

Gisteren TRON gekeken  O0 :happy: :hehe: :clapping:    prachtig beeld en geluid ook! komen de beamers weer tot hun recht  8)
verhaal vond ik ook leuk (kende die oude niet).  graphics zijn echt  :inlove:  enkel beetje "cartoon" achtig soms... maar een dikke aanrader!

Jean Sibelius

Hoi Philip,

Vandaag bezoek gehad. Ben ondertussen erg benieuwd naar jouw combi scherm + projector O0.
Binnenkort krijg ik een offerte, dus vraag me af of ik dan nog steeds zo enthousiast ben >:D

Groeten, Jan

P.S.: Hoorde afgelopen week dat mijn petekind in april wordt gedoopt. Datum ligt nog niet vast maar een van de mogelijke data is zondag 10 april, dus ik hoop dat het een andere zondag wordt >:D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

screw

Citaat van: Maximus_Aurelius op maart 10, 2011, 13:54:01
Klaar met kruipen over de vloer  :D ;)

jha maar morgen kruip ik nog wat verder moet beter kunnen  :angel:

Maximus_Aurelius

Citaat van: screw op maart 10, 2011, 19:11:03

Ik snap het, kruipen verleer je in de loop der jaren ;) :D
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: DD2 op maart 10, 2011, 16:39:38
Eagles heb ik beide, 1 op dvd nog. Neem ik wel even mee.
Super!

Citeer
Gisteren TRON gekeken  O0 :happy: :hehe: :clapping:    prachtig beeld en geluid ook! komen de beamers weer tot hun recht  8)
verhaal vond ik ook leuk (kende die oude niet).  graphics zijn echt  :inlove:  enkel beetje "cartoon" achtig soms... maar een dikke aanrader!
Die mag je ook meenemen. Ik neem aan dat je daarvoor je HTPC nodig hebt ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Maximus_Aurelius op maart 10, 2011, 13:54:01
Klaar met kruipen over de vloer  :D ;)
Citaat van: screw op maart 10, 2011, 19:11:03
Citaat van: Maximus_Aurelius op maart 10, 2011, 19:49:19
Ik snap het, kruipen verleer je in de loop der jaren ;) :D
Wat mij betreft mogen jullie ophouden met kruipen ;D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op maart 10, 2011, 17:19:14
Hoi Philip,

Vandaag bezoek gehad. Ben ondertussen erg benieuwd naar jouw combi scherm + projector O0.
Binnenkort krijg ik een offerte, dus vraag me af of ik dan nog steeds zo enthousiast ben >:D

Groeten, Jan
Hoi Jan,

Die combi (HD950 en Stewart en Oppo) is absoluut spot-on. De HD950 zet een 2D-plaatje neer wat af en toe net 3D  lijkt, zoveel diepte zit er in het beeld. Je zal het over een maand kunnen meemaken. "Het kost wat, maar dan heb je ook wat" is mijn nieuwe motto ;D En je leeft maar 1 keer. Screw zei ook iets moois: "Beter rijk leven dan rijk sterven". Die houden we erin :thumbs-up:

Citeer
P.S.: Hoorde afgelopen week dat mijn petekind in april wordt gedoopt. Datum ligt nog niet vast maar een van de mogelijke data is zondag 10 april, dus ik hoop dat het een andere zondag wordt >:D
Ik hoop ook dat 10 april door kan gaan. De andere optie is 1 mei, maar dat was voor Maximus_Aurelius misschien een probleem.
Showcase - Topic

HTip

Showcase - Topic