Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Zefanja

Ik heb pas al mijn apparatuur verhuisd naar mijn vriendin, dat was ook nog een hele klus.
Maarja goed voor de conditie.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

fugazi_2009

Citaat van: Zefanja op februari 16, 2011, 14:01:48
Ik heb pas al mijn apparatuur verhuisd naar mijn vriendin, dat was ook nog een hele klus.
Maarja goed voor de conditie.

Verhuizen ook fijn ja:

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Valkyrie

Citaat van: fugazi_2009 op februari 16, 2011, 14:09:37
Verhuizen ook fijn ja:

Zo gaat dat er bij mij ook over een paar maanden uit zien... :lookaround:
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

Zefanja

Citaat van: fugazi_2009 op februari 16, 2011, 14:09:37
Verhuizen ook fijn ja:

En mijn vriendin snapte maar niet waarom ik alle dozen bewaar.
Toen heb ik haar maar gevraagt of ze wel snapt waarom ik haar bewaar ;)
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Ik hoef voorlopig niet meer met apparatuur te gaan slepen, anders dan misschien voor een M&G ;) Zoals het er nu bij staat vind ik prima. Maar daar mogen jullie natuurlijk een andere mening over hebben ;D

En in het groter geheel ziet dat er zo uit...

Ik vind de kleurstelling in het rack beter dan voorheen 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Denon Focal

Rack ziet er mooi uit, zou alleen de Matantz onder zetten en de PP erboven (ik heb iets met sorteren op grootte).
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Zefanja

Geen op of aanmerkingen. Ziet er heel netjes uit.

Staaled

Citaat van: Denon Focal op februari 16, 2011, 17:41:59
Rack ziet er mooi uit, zou alleen de Matantz onder zetten en de PP erboven (ik heb iets met sorteren op grootte).

cable dressing in gedachten is de PPP onder het fraaist
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

HTip

Thanks guys!

De PPP staat inderdaad bewust onder. De stroom kabels komen dan niet in de war met interlinks en de PPP hoef ik ook nooit bij. Aanzetten gebeurt met de AB en ik doe dan, met een macro, ook meteen het display uit.

Andere reden is dat de interlinks te kort zijn om de Marantz en de Oppo zo ver uit elkaar te plaatsen. Dan nog de bereikbaarheid van de achterkant en ook nog de LS-kabels die minder gespannen staan. Dus kortom, ik heb erover nagedacht ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: fugazi_2009 op februari 16, 2011, 13:52:30
Jij hebt toch niet de NuForce versie? Dan dus toch nog wat te wensen (om over de 95 nog maar niet te spreken)  ;) En zo blijven we bezig.
Dacht het inderdaad niet. En zo blijft er altijd nog wat te upgraden. Want mijn Oppo kan ik nog laten upgraden/updaten... ;)
Showcase - Topic

CoSo

Citaat van: HTip op februari 16, 2011, 19:22:07
Thanks guys!

De PPP staat inderdaad bewust onder. De stroom kabels komen dan niet in de war met interlinks en de PPP hoef ik ook nooit bij. Aanzetten gebeurt met de AB en ik doe dan, met een macro, ook meteen het display uit.

Andere reden is dat de interlinks te kort zijn om de Marantz en de Oppo zo ver uit elkaar te plaatsen. Dan nog de bereikbaarheid van de achterkant en ook nog de LS-kabels die minder gespannen staan. Dus kortom, ik heb erover nagedacht ;)
Lijkt me idd ook het handigst de PPP onderop, ziet er erg netjes uit.

ben ook aan de Inakustik  ;)

Etiennevh

Sjiek de friemel weer! :) Mooie indeling zo. Met die stoffige vloerbedekking..ook geen tijd voor RCA Caps?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Wat is die lichtblauwe kabel trouwens? Lijkt wel CAT5..
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Valkyrie

De jaloezie is lastig in toom te houden, wat een schitterende plaatjes!!! :wub:
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

HTip

Bedankt allemaal!

Citaat van: CoSo op februari 16, 2011, 19:30:33
ben ook aan de Inakustik  ;)
Lijkt erop dat ik een trendsetter aan het worden ben ;)

Eerst de dB-meter en nu de inakustik kabels. Die zijn overigens erg goed, zeker de Referenz-serie :thumbs-up:

Citaat van: Etiennevh op februari 16, 2011, 19:46:19
Met die stoffige vloerbedekking..ook geen tijd voor RCA Caps?
Die heb ik al ;) Forumgenoot is op dat gebied de trendsetter 8)

Citaat van: Etiennevh op februari 16, 2011, 19:48:52
Wat is die lichtblauwe kabel trouwens? Lijkt wel CAT5..
Klopt! Dat is de WAP voor de netwerkverbinding voor de Oppo.
Showcase - Topic

HTip

Heb mijn showcase en 1e post bijgewerkt. Ik lag een beetje achter. De showcase volledig van nieuwe foto's voorzien 8)
Showcase - Topic

Maximus_Aurelius

Ziet er sjiek uit  ;D, wanneer ik naar de 2e foto kijk en dan met name die worst van de 1202 dan is het toch echte een stugge kabel :D. Alles hangt een beetje soepel en die 1202 zie je dat hij niet zo soepel hangt. Je ziet goed dat het ook net gaat. Vooral vanuit de Litzen(weet NL woord even niet  :blush: ) zie je dat ze een heel klein beetje gebogen moeten worden wil je de 1202 goed laten hangen. Het blijft een pracht kabel en het heeft ook wel een charme zo'n worst als kabel te hebben. Het is dat ik in mijn stereo set vooruit(upgrade) wilde en dat heb ik ook gevonden. Maar ik heb veel plezier van de 1202 gehad en dan neem je het op te koop toe dat hij (zeer) stug is  ;D. Maar als iemand geen ruimte heeft voor deze te plaatsen of te leggen dan raad ik het ten zeerste af  :D
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: Maximus_Aurelius op februari 16, 2011, 23:16:24
Ziet er sjiek uit  ;D, wanneer ik naar de 2e foto kijk en dan met name die worst van de 1202 dan is het toch echte een stugge kabel :D. Alles hangt een beetje soepel en die 1202 zie je dat hij niet zo soepel hangt. Je ziet goed dat het ook net gaat. Vooral vanuit de Litzen(weet NL woord even niet  :blush: ) zie je dat ze een heel klein beetje gebogen moeten worden wil je de 1202 goed laten hangen. Het blijft een pracht kabel en het heeft ook wel een charme zo'n worst als kabel te hebben. Het is dat ik in mijn stereo set vooruit(upgrade) wilde en dat heb ik ook gevonden. Maar ik heb veel plezier van de 1202 gehad en dan neem je het op te koop toe dat hij (zeer) stug is  ;D. Maar als iemand geen ruimte heeft voor deze te plaatsen of te leggen dan raad ik het ten zeerste af  :D
Is zeker een stugge kabel en dat was ook het probleem toen de SR9600 onderop stond. De bocht kon de kabel maar nèt maken. Nu staan ze bijna rechtop en leunen ze tegen de achterwand voor de steun. De spanning op de speakeruitgangen is ook minder.

En de kabel ziet niet alleen mooi uit, hij klinkt ook nog eens erg goed. Maar dat wist je al ;) en zal je hopelijk binnenkort bij mij kunnen ervaren...
Showcase - Topic

Denon Focal

Mooie nieuwe pica's, wat heb je toch een mooie ruimte :clapping:
Ik dacht al dat je bewust de volgorde zo had gezet ivm kabelbezetting maar ik rpobeer ook af en toe te kijken of er iets te verbeteren valt en dat is bij jou erg lastig.  ;)
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

erik s.

de LS-1302 is net als de NF-1302 een stuk soepeler dan de 1202's. dit vanwege het ontbreken van de transparante mantel.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

HTip

Citaat van: Denon Focal op februari 17, 2011, 11:13:52
Mooie nieuwe pica's, wat heb je toch een mooie ruimte :clapping:
Ik dacht al dat je bewust de volgorde zo had gezet ivm kabelbezetting maar ik rpobeer ook af en toe te kijken of er iets te verbeteren valt en dat is bij jou erg lastig.  ;)
Bedankt voor je leuke reactie. Ik probeer inderdaad overal rekening te houden, maar sta altijd open voor ideëen. Want anders zou ik hier niet moeten posten ;)
Showcase - Topic

advr

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

HTip

Citaat van: erik s. op februari 17, 2011, 11:40:11
de LS-1302 is net als de NF-1302 een stuk soepeler dan de 1202's. dit vanwege het ontbreken van de transparante mantel.
Je hebt gelijk, want dat heb ik inderdaad gemerkt met de NF-1302. Maar ik kan niet aan de gang blijven. De LS-1202 klinkt zoals we graag horen. Upgraden daarvan staat niet op mijn verlanglijstje ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: advr op februari 17, 2011, 11:54:19
mooi rackje, wat zijn die doosjes bovenop? ;D
Bedankt Ad! Het linker "doosje" is van de Sennheiser HD600 hoofdtelefoon. Het rechter doosje is het wonderapparaatje, genaamd Nespa :wub:

Het geluid is trouwens niet meer te vergelijken met 13 november. Toen was het al goed, maar nu... :wub:
Showcase - Topic