Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

bmateijsen

tiptop

Citaat van: celerontje op december 19, 2010, 23:46:09
Ik ben ook maar gewoon een mens die genoeg vergeet! ;)
JIJ? :o  Dat had ik niet achter je gezocht! :blink: ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTip

Citaat van: DD2 op december 20, 2010, 09:59:51

Als je echt afkickverschijnsellen krijgt kan je altijd "even" langsrijden.. 

Er ligt wel wat sneeuw hier ..   maar met een sleepkabel kom je een heel eind.. :)

http://www.youtube.com/watch?v=qx-0Cg9CEO8

Helemaal eens met Bjorn. Wat een gaaf filmpje :clapping:
Leuk ook dat de tegenligger aan de kant ging en het moment aangreep een leuke foto te scoren 8) Zo zie je maar weer, dat je geen bergen nodig hebt om je te amuseren in de sneeuw ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Nog even iets anders... volgende week maandag ga ik bij Toine een RPG Modex Broadband Type-2 Module ophalen. Kan ik de volgende week ermee spelen om te kijken of het brengt wat wel zouden willen.

Wordt een spannende week:
27-12: Modex Broadband ophalen
28-12: JVC DLA-HD950 in the house 8)
29-12: Forumgenoot audiomanagement komt kijken en luisteren wat Toine bewerkstelligt heeft.

De rest van de week zal het met name genieten, genieten en nog eens genieten zijn :headbanging:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MG76

Wordt wel echt genieten voor jou als je je nieuwe projector binnen hebt, en wat zal het nu nog echt afzien zijn zonder uberhaupt een projector  ;) Hoe hou je het vol.....

HTip

Citaat van: MG76 op december 20, 2010, 19:55:27
Wordt wel echt genieten voor jou als je je nieuwe projector binnen hebt, en wat zal het nu nog echt afzien zijn zonder uberhaupt een projector  ;) Hoe hou je het vol.....
Zeker! Tijd gaat gelukkig snel en vandaag was het prachtig weer en dan zijn we toch liever buiten. Heerlijke wandeling van 2 uur gemaakt.

Volgende week halen we onze schade wel in ;D
Showcase - Topic

Madhouse

Nog 6 hele dagen wachten zeg  :nopompom:

Maar het zal het wachten zeker waard zijn. Ben echt heel benieuwd wat de grootste verschillen zijn.

Volgende jaar M&G III maar voor mij! Ik kom iedere keer kijken als er een hoop veranderd is  :popcorn:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op december 21, 2010, 20:04:56
Nog 6 hele dagen wachten zeg  :nopompom:

Maar het zal het wachten zeker waard zijn. Ben echt heel benieuwd wat de grootste verschillen zijn.
Ik zou zeggen, nog maar 6 dagen ;)

Ik denk dat de verschillen aanzienlijk zullen zijn. Kijk maar eens in het topic van DD2. Daar wordt je helemaal blij van ;D

Citeer
Volgende jaar M&G III maar voor mij! Ik kom iedere keer kijken als er een hoop veranderd is  :popcorn:
;D Volgend jaar verandert er niet meer zoveel als dit jaar. Dit jaar was een beetje extreem wat aanwinsten betreft. Volgend jaar wat mijn betreft alleen nog een nieuwe speler... :unsure:
Showcase - Topic

celerontje

Oppo! :pompom: (als jij masking wilt zul je toch de subs moeten kunnen shiften)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: celerontje op december 21, 2010, 23:28:49
Oppo! :pompom: (als jij masking wilt zul je toch de subs moeten kunnen shiften)
Je hebt weer goed opgelet. Kans is inderdaad groot dat het een Oppo wordt, maar welke?? Geen idee op dit moment...
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op december 21, 2010, 23:30:24
Je hebt weer goed opgelet. Kans is inderdaad groot dat het een Oppo wordt, maar welke?? Geen idee op dit moment...

Hier staat de BDP-93 hoog op het verlanglijstje. Echter wacht ik nog heel even af hoe deze Stereo gaat presteren.

HTip

Citaat van: Madhouse op december 22, 2010, 08:14:53
Hier staat de BDP-93 hoog op het verlanglijstje. Echter wacht ik nog heel even af hoe deze Stereo gaat presteren.
Ik volg de reviews ook op de voet. Zo ook de BDP-95, vanwege de audiokwaliteiten. En de BDP-83TUC ben ik ook nog benieuwd naar. Keuzes, keuzes, keuzes... ;)
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op december 22, 2010, 08:46:24
Ik volg de reviews ook op de voet. Zo ook de BDP-95, vanwege de audiokwaliteiten. En de BDP-83TUC ben ik ook nog benieuwd naar. Keuzes, keuzes, keuzes... ;)

De TUC versie's vind ik veels te duur. Maar die prijs zal ongetwijfelt in de kwaliteit terug te vinden zijn. Maar ik ga daar mijn geld niet aan uit geven.
De BDP-95 vind ik wel een hele mooie speler maar ik ben bang dat ze in NL er weer de jackpot voor gaan vragen.
Voorlopig neig ik naar de BDP-93 maar ook daar vragen ze de jackpot voor in NL (zie topic over de BDP-93).

bmateijsen

Citaat van: HTip op december 22, 2010, 08:46:24

Kijk vooral hoe je hem gaat aansluiten, als dat alleen via HDMI is, dan zijn de verschillen een heel stuk kleiner ;)

Marsh

Htip.. sterkte in deze aankomende moeilijke dagen.  ;) ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Etiennevh

Ik volg ze ook op de voet.. Ben het met je eens Roy over de prijsstellingen.. Ben wel benieuwd wat het grote verschil gaat worden met de 95.. als er alleen een (kleine) audiowinst is, denk ik dat ik genoegen neem met de 93..

Ontopic: succes met wachten! Kriebelt het al? Philip, wat vind je zelf van de spelers? Waar neig jij naar?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Maximus_Aurelius

Citaat van: HTip op december 21, 2010, 23:26:29

Volgend jaar wat mijn betreft alleen nog een nieuwe speler... :unsure:

Een Marantz zal ook niet verkeerd staan in jouw set ;) De UD8004. Misschien tegen die tijd dat jij besluit om een nieuwe player dat er nieuwe uitkomen of aangekondigd zijn. Een Denon 4011 is ook een mooi apparaat. Denon vind ik persoonlijk in het beeld beter dan Marantz maar Marantz is qua geluid wat audiofieler ;)

Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Maximus_Aurelius

Citaat van: celerontje op december 22, 2010, 21:37:29
Marantz shift geen subtitles. ;)

Is dit dan voor HTip belangrijk of een must dat een apparaat dit moet kennen ;) Of blijft het bij een pré ;)
Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

celerontje

Hij wil in de toekomst masking gaan gebruiken, dus JA! ;)

Maximus_Aurelius

Citaat van: celerontje op december 22, 2010, 21:54:29
Hij wil in de toekomst masking gaan gebruiken, dus JA! ;)

Nou ligt het eraan hoe lang het duurt met "in de toekomst" Als dit toch nog even duurt, wie weet kun je bij de volgende serie van Marantz wel de subtitles shiften ;)

celerontje

Maximus_Aurelius

celerontje

Maximus_Aurelius

Citaat van: celerontje op december 22, 2010, 22:59:39
Hoog koffiedik-gehalte. ;)

Is geen hoog koffiedik gehalte ;)
Ik vraag gewoon wanneer hij in de toekomst masking wilt gaan gebruiken en wanneer dit niet op korte termijn is bestaat er een mogelijkheid dat de functie wat hij wilt op de bd player wel bij een merk komt. Alles gaat al zo snel in de wereld van HT met verouderen en vernieuwen. Persoonlijk vind ik het soms echt belachelijk snel gaan en met name om het jaar andere apparaten maken.
Maar toekomst kan ook morgen zijn ;)  :D