Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

DD2

CiteerIs inderdaad jammer dat we zover uit elkaar wonen. Verder is bijna niet mogelijk geloof ik. Of heb ik het mis? Lijkt me wel leuk om jouw ruimte een keer mee te maken

Gaat vast wel een x lukken.

Davey

De updates vliegen je hier om de oren. Eerst lees ik Douwes upgrade en nu die van jou  :o. Gaaf hoor en wachten duurt altijd lang he  :D

HTip

Citaat van: DD2 op december 17, 2010, 11:08:50
Dit luistert echt heel nauw met deze beamer heb ik gemerkt.. verschil tussen een beetje licht en absoluut donker is echt veel groter! Werd er helemaal enthousiast van, eigenlijk zonde om overdag te kijken. Dat terwijl het bij mij toch ook echt wel heel donker is. De deur naar de woonkamer laat een heel klein beetje licht door, Ik zou het af kunnen plakken maar dan kom ik na een paar uur wel zuurstof tekort denk ik. :)  De deur staan meestal op een kier, niet storend qua licht maar zorgt wel voor de nodige ventilatie (ik heb geen mechanische ventilatie). De trek zit bij mij in de deur en een rooster in de achterwand.
Ik heb 4 gaten aan de achterkant gemaakt, dus de trek wordt vanzelf gecreëerd. En de deur moet dicht. Enerzijds omdat de diffusers anders niet goed staan. Anderzijds om trillingen tegen te gaan.

Wat ik nog graag wil doen is de toevoer indirect laten binnenkomen. Met een gebogen buis waarmee het gat wordt afgedicht en toch lucht naar binnen kan. Dan is er geen strooilicht meer van achteren.

Het licht in de ruimte naast de HT is bij deze opname aan. Niet helemaal vergelijkbaar met daglicht, maar je krijgt een idee dat het wel invloed heeft.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Davey op december 17, 2010, 18:08:47
De updates vliegen je hier om de oren. Eerst lees ik Douwes upgrade en nu die van jou  :o. Gaaf hoor en wachten duurt altijd lang he  :D
;D Leuke is we tegelijk dezelfde upgrade doen en van dezelfde beamer komen. Enige verschil is mijn scherm en dat zijn beamer iets beter is :P

Ik had niet zo'n probleem met wachten totdat Bjorn een afspraak voor aflevering maakte en zeker nu DD2 zijn HD990 heeft gereviewed 8) Nu begint het te knagen ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

tiptop

Citaat van: HTip op december 17, 2010, 18:18:24
;D Leuke is we tegelijk dezelfde upgrade doen en van dezelfde beamer komen. Enige verschil is mijn scherm en dat zijn beamer iets beter is :P

Ik had niet zo'n probleem met wachten totdat Bjorn een afspraak voor aflevering maakte en zeker nu DD2 zijn HD990 heeft gereviewed 8) Nu begint het te knagen ;D
Dat zeiden we toch?! :clapping: ;)

Succes nog even. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

celerontje

Citaat van: HTip op december 17, 2010, 18:14:31
Wat ik nog graag wil doen is de toevoer indirect laten binnenkomen. Met een gebogen buis waarmee het gat wordt afgedicht en toch lucht naar binnen kan. Dan is er geen strooilicht meer van achteren.
Zoiets stelde ik al voor tijdens de M&G, alleen begreep je het niet helemaal. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Martijnst1990

Wat blijft dit toch een geweldige ruimte! A real dream come true  8)

Spannend hoor, dat wachten op die pracht beamer.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: tiptop op december 17, 2010, 19:48:31
Dat zeiden we toch?! :clapping: ;)
Klopt!

Citeer
Succes nog even. :)
Ik hou het nog wel even vol hoor... ;D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: celerontje op december 17, 2010, 19:50:14
Zoiets stelde ik al voor tijdens de M&G, alleen begreep je het niet helemaal. ;)
Ik had mijn snapper misschien niet aanstaan. Maar nu snap ik het dus wel ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Martijn90 op december 17, 2010, 20:04:36
Wat blijft dit toch een geweldige ruimte! A real dream come true  8)
:blush: Thanks!

Citeer
Spannend hoor, dat wachten op die pracht beamer.
Zeker! Maar gelukkig gaat de tijd best rap...
Showcase - Topic

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

kermit

HTip

Citaat van: DD2 op december 17, 2010, 11:10:37
Gaat vast wel een x lukken.
Zeker! Kwestie van een keer inplannen ;)

Citaat van: kermit op december 17, 2010, 23:03:29
Weer een dag voorbij...... :D
;D En dat is maar goed ook. Ben weer blij dat het weekend is...

@celerontje: Erg leuke show van Herman Finkers en erg toepasselijk :clapping:
Showcase - Topic

kermit

Philip, je kan ook een winterslaapje doen. 4 dagen doorslapen dan gaat het erg hard..... :headbanging:
Maar ik weet hoe het voelt om te wachten. Je wordt er gek van......

HTip

Citaat van: kermit op december 18, 2010, 11:30:26
Philip, je kan ook een winterslaapje doen. 4 dagen doorslapen dan gaat het erg hard..... :headbanging:
Ben geen (ijs)beer ;D Volgende week een drukke week op het werk en dan gaat de tijd ook snel. Dan is het kerstweekend en 2 dagen later is het dan zover :pompom:

Citeer
Maar ik weet hoe het voelt om te wachten. Je wordt er gek van......
;D
Showcase - Topic

celerontje

Je lijkt wel gek: Heb je lang verlof en het grootste deel daarvan geen beamer... ;D

HTip

Citaat van: celerontje op december 19, 2010, 13:53:36
Je lijkt wel gek: Heb je lang verlof en het grootste deel daarvan geen beamer... ;D
Je moet wel goed rekenen hé?

Vanaf vrijdag heb ik verlof. Dan is het 4 dagen tot HD950-dag en dan heb ik nog 6 dagen om er uitgebreid van te genieten. Want ik begin 2011 goed met een vrije dag ;)
Showcase - Topic

celerontje

Kunnen de mods mooi doen! :P ;D

HTip

Citaat van: StefaanD op december 19, 2010, 20:58:49
Morgen niet vergeten de topic titel aan te passen hé  :D
;D Kan in principe over 3 kwartier, maar ik weet niet of ik dan nog wakker ben :yawnee:
Showcase - Topic

celerontje

ANNET! Schenk Philip even een kopje koffie in, hij moet zijn forumdienstplicht vervullen! ;D

HTip

Annet slaapt al, dus dat wordt moeilijk en ik drink geen koffie, dus 2x nee. Dat van die koffie zou jij toch moeten weten :unsure: ;D
Showcase - Topic

celerontje

HTip

Citaat van: StefaanD op december 19, 2010, 20:58:49
Morgen niet vergeten de topic titel aan te passen hé  :D
Done! :bigsmile:
Showcase - Topic

DD2

CiteerLeuke is we tegelijk dezelfde upgrade doen en van dezelfde beamer komen. Enige verschil is mijn scherm en dat zijn beamer iets beter is

Ik had niet zo'n probleem met wachten totdat Bjorn een afspraak voor aflevering maakte en zeker nu DD2 zijn HD990 heeft gereviewed  Nu begint het te knagen

Als je echt afkickverschijnsellen krijgt kan je altijd "even" langsrijden..  

Er ligt wel wat sneeuw hier ..   maar met een sleepkabel kom je een heel eind.. :)

*url removed*