Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Madhouse

Yeah! Mooie upgrade hoor zo eind van het jaar!  :pompom:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

denoontje

CoSo

zooooo :wub:  wordt weer tijd voor een M&G     ;D ;D

HTip

Citaat van: kermit op december 13, 2010, 18:50:10
Zie je dat het wel werkt als je blijft zeuren. De aanhouder wint :D ik ken Garmt die kan niet tegen die druk. :D :clapping:
;D

Citaat van: bmateijsen op december 13, 2010, 18:51:04
HTIP zeurt helemaal niet ;), maar weet gewoon dat wij afspraken altijd nakomen 8).
Absoluut! Jullie waren dit keer afhankelijk van JVC en zelfs dán lukt het jullie om aan mijn verwachtingen te voldoen :worship:

Citaat van: kermit op december 13, 2010, 19:01:19
Htip weet wat ik bedoel dus maak je geen zorgen. ;)
Zeker! Vond het wel humor, omdat je wist dat ik dat net niet ging doen ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Etiennevh op december 13, 2010, 18:47:47
Have Fun!!
Dat gaat zeker lukken!! We hebben nog zoveel te kijken :popcorn:

Citaat van: Madhouse op december 13, 2010, 19:15:25
Yeah! Mooie upgrade hoor zo eind van het jaar!  :pompom:
Erg gaaf en precies op tijd :pompom:

Citaat van: denoontje op december 13, 2010, 19:19:00
yes!!!!!
Ik krijg het idee dat jullie even blij zijn als ik, of zo mogelijk nog blijer ;D

Citaat van: CoSo op december 13, 2010, 19:57:03
zooooo :wub:  wordt weer tijd voor een M&G     ;D ;D
:clapping:

Als er forumleden die het verschil meteen zouden zien dan zijn het degene van de laatste 2 M&G's. Echter zijn eerst de mensen van de volgende M&G aan de beurt. Maar wat in het vat zit...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

DD2

Heeheey,

Gefeliciteerd!! 

goeie kijktip qua beeld is ook Resident Evil Afterlife, deze als laatste film op de RS1 gezien..  8)  en dat was nog wel een mkv-tje (al moet ik zeggen dat die kwalitatief soms niet te onderscheiden zijn van een blu-ray "rip"). Hele goede intergratie tussen echt en digitaal beeld en daardoor rete scherp en een hoop diepte (zichtbaar geschoten voor 3D effecten).

Ik ga woe even bellen of ik de 990 kan ophalen (ff duimen, hangt van Sony & de post af ).

RalphH

Jaaaaaaaaa!!!!
Super hoor. Veel plezier er mee!
De M&G uitnodiging kom ik graag een keer inwisselen. We kijken wel een keer wanneer het je uitkomt, het zal druk genoeg worden gok ik  :)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

HTip

Citaat van: DD2 op december 13, 2010, 20:19:23
Heeheey,

Gefeliciteerd!! 
Thanks! Jij ook!!

Citeer
goeie kijktip qua beeld is ook Resident Evil Afterlife, deze als laatste film op de RS1 gezien..  8)  en dat was nog wel een mkv-tje (al moet ik zeggen dat die kwalitatief soms niet te onderscheiden zijn van een blu-ray "rip"). Hele goede intergratie tussen echt en digitaal beeld en daardoor rete scherp en een hoop diepte (zichtbaar geschoten voor 3D effecten).
Kwa film schijnt die niet zo goed te zijn. Maar dus wel een kijktip voor beeldkwaliteit. Zal 'm eens in de gaten houden...

Citeer
Ik ga woe even bellen of ik de 990 kan ophalen (ff duimen, hangt van Sony & de post af ).
Ik zal voor je duimen! :thumbs-up:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: RalphH op december 13, 2010, 20:26:14
Jaaaaaaaaa!!!!
Super hoor. Veel plezier er mee!
Thanks! Was ook mijn eerste reactie toen ik het mailtje van Bjorn zag :pompom:

Citeer
De M&G uitnodiging kom ik graag een keer inwisselen. We kijken wel een keer wanneer het je uitkomt, het zal druk genoeg worden gok ik  :)
De eerste officiële M&G is pas in maart/april. Je mag (met denoontje) ook ergens tussendoor komen. Kwestie van afspreken. Ik ben de hele week tussen kerst en nieuwjaar vrij.

Levering staat nu gepland voor 28 december. Ik wil die week nog de RPG Broadband Module bij Toine ophalen en iemand uit de buurt wil ook graag langskomen. Als ik het zo lees wordt het inderdaad druk :unsure: ;D
Showcase - Topic

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

HTip

Citaat van: Grindtegel op december 13, 2010, 21:34:12
understatement van het jaar  ;D
Nog net voor het einde van het jaar! Wat heb ik gewonnen? ;D
Showcase - Topic

denoontje

Citaat van: HTip op december 13, 2010, 21:04:44
Thanks! Was ook mijn eerste reactie toen ik het mailtje van Bjorn zag :pompom:
De eerste officiële M&G is pas in maart/april. Je mag (met denoontje) ook ergens tussendoor komen. Kwestie van afspreken. Ik ben de hele week tussen kerst en nieuwjaar vrij.

Levering staat nu gepland voor 28 december. Ik wil die week nog de RPG Broadband Module bij Toine ophalen en iemand uit de buurt wil ook graag langskomen. Als ik het zo lees wordt het inderdaad druk :unsure: ;D

mazzel hoor, ik werk gewoon :p

Ralph is denk ik ook even druk met zijn ht, zul ik zal hem wel laten kiezen waneer het kan.

HTip

Citaat van: denoontje op december 13, 2010, 23:15:20
mazzel hoor, ik werk gewoon :p
We moesten verlof opmaken. Heel vervelend. En nu blijkt dat we de overuren van de viruscalamiteit tóch mogen compenseren. Heb ik én vrij én toch teveel uren naar 2011 :unsure:

Citeer
Ralph is denk ik ook even druk met zijn ht, zul ik zal hem wel laten kiezen waneer het kan.
Ik hoor het wel...
Showcase - Topic

denoontje

tja wij moeten gewoon wat werken als de hele fabriek stil ligt.
Zal een drukke week worden die laatste week en week 1

HTip

Citaat van: denoontje op december 13, 2010, 23:23:37
tja wij moeten gewoon wat werken als de hele fabriek stil ligt.
Zal een drukke week worden die laatste week en week 1

Lijkt me dan efficiënter als jullie vrij hebben en de fabriek een weekje dicht is. Scheelt veel geld ;)
Showcase - Topic

Janbo

Citaat van: HTip op december 13, 2010, 23:20:13
We moesten verlof opmaken. Heel vervelend. En nu blijkt dat we de overuren van de viruscalamiteit tóch mogen compenseren. Heb ik én vrij én toch teveel uren naar 2011 :unsure:
Ik hoor het wel...

Naar voor je  ;D, moet je weer langer naar die nieuwe rotbeamer kijken  ;D ;D ;)

Zonder gekheid, gefeliciteerd. Tegen de tijd van een M&G ga ik deze maar eens bewonderen!

RalphH

Citaat van: denoontje op december 13, 2010, 23:15:20

Ikke vrij tussen kerst en nieuw, en de eerste week van januari ook. Ben dus vrij in te plannen en blaf zeeeer gaarne nog verder zuidwaards. Voor referentie materiaal als dit, laat ik zo 1ste kerstdag  :crazy: vallen....sorry mam  ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro

HTip

Citaat van: Janbo op december 13, 2010, 23:35:46
Naar voor je  ;D, moet je weer langer naar die nieuwe rotbeamer kijken  ;D ;D ;)
:clapping: Valt me nog mee dat je niet aanbiedt om die periode te verzachten door hem in jouw ruimte tijdelijk te hangen ;D

Citeer
Zonder gekheid, gefeliciteerd. Tegen de tijd van een M&G ga ik deze maar eens bewonderen!
Thanks! Je staat op de wachtlijst, dus is een kwestie van er snel bijzijn als ik weer een M&G organiseer ;D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: RalphH op december 14, 2010, 01:55:12
Ikke vrij tussen kerst en nieuw, en de eerste week van januari ook. Ben dus vrij in te plannen en blaf zeeeer gaarne nog verder zuidwaards.
Je hebt altijd baas boven baas ;D Ik begrijp dat je al redelijk zuidelijk woont?

Citeer
Voor referentie materiaal als dit, laat ik zo 1ste kerstdag  :crazy: vallen....sorry mam  ;D
:clapping: laat je moeder het maar niet horen. Maar 1e kerstdag hangt de HD950 er nog niet, dus hoef je het haar ook niet te zeggen... :unsure: ;D
Showcase - Topic

denoontje

we wonen beiden in de hoofdstad van Brabant ;-)
Dus dat komt goed.

mtissink

Citaat van: denoontje op december 14, 2010, 13:02:01
Dus dat komt goed.

Dat is nog steeds vrij ambigu he! Bedoel je nu Eindhoven of Den Bosch? :)
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

RalphH

Inderdaad al een heel eind in de richting. De echte hoofdstad natuurlijk wel hè, 's Hertogenbosch ;).

"Ons Moeder" had ik gelukkig nog niet afgezegd.

Atmoz

Gefeliciteerd HTip. Jij gaat zéker goed dit jaar uit :clapping: O0

Heel vet!!!

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Jean Sibelius

Mooi om te lezen Philip. Dat gaat een goede kerstvakantie worden! O0
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Citaat van: denoontje op december 14, 2010, 13:02:01
Dus dat komt goed.
Citaat van: RalphH op december 14, 2010, 14:44:25
Inderdaad al een heel eind in de richting. De echte hoofdstad natuurlijk wel hè, 's Hertogenbosch ;).

"Ons Moeder" had ik gelukkig nog niet afgezegd.
Ik ben afgelopen donderdag nog in Den Bosch geweest, nou ja bijna. Het bedrijvenpark aan de A2 ;)

Ik heb jullie op de lijst bij "komen tussendoor" geplaatst, dus ik hoor het wel...
Showcase - Topic