Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

CoSo

Citaat van: HTip op november 12, 2010, 20:09:55
Je mag Avatar meenemen, want die zag super uit met de demo van de HD1 voor de koper. En die heb ik (nog) niet :unsure:
Schaam je  ;D ;D

Neem hem mee.

celerontje

Philip wacht op de uitgebreide uitgave die deze maand uitkomt. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: celerontje op november 12, 2010, 20:58:10
Philip wacht op de uitgebreide uitgave die deze maand uitkomt. ;)
Helemaal goed! :thumbs-up:

Ik moet 'm alleen waarschijnlijk in NL kopen, omdat de UK-versie geen NL-ondertitels heeft...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Annet is trouwens op dit moment ontzettend haar best aan het doen om te zorgen voor een heerlijke lasagne. Jullie zouden het hier in de keuken eens moeten ruiken... Heerlijk gewoon!

Dus ook dat komt helemaal goed. Moet ik het alleen nog goed op tafel krijgen... :unsure:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

advr

Citaat van: HTip op november 12, 2010, 21:06:20
Annet is trouwens op dit moment ontzettend haar best aan het doen om te zorgen voor een heerlijke lasagne. Jullie zouden het hier in de keuken eens moeten ruiken... Heerlijk gewoon!

Dus ook dat komt helemaal goed. Moet ik het alleen nog goed op tafel krijgen... :unsure:

komt altijd goed....
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

B.

HTip

Showcase - Topic

Dirc

B.

Citaat van: HTip op november 12, 2010, 21:27:52
Welke foto's? Van de lasagne?

Foto's van de bezoekers in het theater..
Stuur de lasagne maar op!

CoSo

Citaat van: B. op november 12, 2010, 21:32:39
Foto's van de bezoekers in het theater..
moet eerst de copyrights voor geregeld worden  ;D

celerontje

Citaat van: HTip op november 12, 2010, 21:03:43
Helemaal goed! :thumbs-up:

Ik moet 'm alleen waarschijnlijk in NL kopen, omdat de UK-versie geen NL-ondertitels heeft...
Duitse versie misschien wel. (de eerste release in ieder geval)
Btw, zulke diepzinnige dialogen zitten er niet in. (en erg cliché ;D)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

celerontje

Citaat van: CoSo op november 12, 2010, 21:36:45
moet eerst de copyrights voor geregeld worden  ;D
Creative Commons gebruiken! ;)

Robbert54

Citaat van: HTip op november 12, 2010, 21:06:20

alleen die lasagne is de rit van totaal 7 uur al waard :D :D :worship: :worship:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

advr

ik ga afsluiten, Philip en Annet, tot morgen! :angel: :angel:
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

HTip

Het was weer gezellig hier... Foto's van M&G gaan er denk ik niet van komen. Hooguit de akoestische meting, want dat is ook leerzaam ;)

@M&G-gasten: Welterusten en tot morgen. Voorspoedige reis!
Showcase - Topic

CoSo

Citaat van: HTip op november 12, 2010, 23:44:59
Het was weer gezellig hier... Foto's van M&G gaan er denk ik niet van komen. Hooguit de akoestische meting, want dat is ook leerzaam ;)

@M&G-gasten: Welterusten en tot morgen. Voorspoedige reis!
CU  :popcorn:

CoSo

HTip

Citaat van: CoSo op november 13, 2010, 08:34:34
Tot zo  :headbanging: :popcorn:
Het is vies weer, met veel regen en harde wind, dus rij voorzichtig!

Tot straks!

Ik heb er weer heel veel zin in!! :coffee: :music: :popcorn:
Showcase - Topic

advr

Afgelopen dagen ook met slecht weer door het land gereden. We hebben tijd genoeg. ;D

Weet jij of Toine rechtstreeks komt? Ik heb niets meer gehoord van hem.

Ad.

Sonic Circle

Madhouse

Veel plezier allemaal vandaag! We lezen de verslagjes wel  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

advr

advr

Citaat van: Madhouse op november 13, 2010, 09:47:13
Veel plezier allemaal vandaag! We lezen de verslagjes wel  :D

dan zullen we in herhaling treden denk ik..... :xmas: :xmas:

skoebiedoe

Citaat van: HTip op november 12, 2010, 23:44:59
Hooguit de akoestische meting, want dat is ook leerzaam ;)

Die wil ik ook wel eens zien + eventueel wat bijhorende uitleg?

Madhouse

Citaat van: advr op november 13, 2010, 10:09:35
dan zullen we in herhaling treden denk ik..... :xmas: :xmas:

Het is altijd leuk om andermans bevindingen te lezen van iets wat je zelf ook hebt meegemaakt  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub