Chamber of Dreams - nu met 3D-audio!

Started by HTip, May 29, 2007, 22:36:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

advr

Quote from: Madhouse on November 13, 2010, 10:14:28
Het is altijd leuk om andermans bevindingen te lezen van iets wat je zelf ook hebt meegemaakt  ;)

Is ook. Ik zal deze week wel een verslagje schrijven. Heb een fototoestel bij maar weet niet of ik er aan denk... 8) 8)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Etiennevh

Veel plezier en we zijn benieuwd naar de verslagen! Een hele leuke dag toegewenst!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Martijnst1990

Inderdaad weer veel plezier, maar gezien de laatste M&G verslagen moet dat geen enkel probleem worden  :P
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Snowmaster

Hé jongens, een fijne dag vandaag !

Ben nieuwsgierig naar de metingen en verschil met de vorige keer.
Als iedereen zo'n enorme stapel CD/DVD's meeneemt dan wordt het vast nachtwerk.
Ik heb hier Inception liggen, kan hem nog opsturen met een koeriersdienst dan wordt het nog later  :P.
Veel plezier !
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

celerontje

Geen HD versie, meer dan een DVDrip vind je momenteel niet! :devil:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Snowmaster

Quote from: celerontje on November 13, 2010, 12:24:34
Geen HD versie, meer dan een DVDrip vind je momenteel niet! :devil:

Hoe weet jij dat  :sly: ?
Mijn kinderhand is al snel gevuld en Ad heeft ook maar een stapeltje gewoon spul mee  ;)
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

denoontje

tjee nog steeds geen foto's!!!

Jongens wel even tussendoor tijd maken voor het forum he!

kermit

Heren veel plezier vandaag. Mijn beurt komt volgend jaar als de Hd950 hangt. :D laten jullie wat lasagne voor me :D

HTip

Quote from: denoontje on November 13, 2010, 14:12:26
tjee nog steeds geen foto's!!!

Jongens wel even tussendoor tijd maken voor het forum he!
Ik heb 1 foto gemaakt van de meting en die volgt.

Het is erg gezellig en lekker gevarieerd programma :thumbs-up:

Ik ben even naar boven gekomen voor het eten. De gasten zijn aan het genieten van wat filmfragmenten :popcorn:

Tot later!!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

LittleNinja

Philip... Hou je ze in de gaten straks als ze vertrekken? Het zal me niets verbazen als er één de DD18 onder zijn jasje probeert te verbergen... :P
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

advr

In een woord: WAANZINNIG!

Super genoten van beeld, geluid, eten, koffie, uitleg van Philip!
Ook super HT forumleden ontmoet.

Nu slapen, verslag volgt.

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Sonic Circle


Geert

Het was hartstikke leuk Philip en uiteraard bedankt voor de gezelligheid en gastvrijheid. Na eerst nog maar eens even uit te gaan buiken van die inmiddels veelbesproken lasagna, zal ik morgen maar eens gaan beginnen met de broekspijpen weer glad te strijken.
Het was een ervaring opzich en zo hier en daar weer de nodige ideeen opgedaan. In iedergeval heb ik kunnen constateren dat die beamer van jou toch wel een heel fraai plaatje laat zien. Ik neem aan dat de volgende eigenaar er nog veel plezier mee zal hebben.
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF


HTip

Bedankt allemaal! Het is erg leuk om te zien dat jullie zo meeleven :wub:

Quote from: skoebiedoe on November 13, 2010, 10:11:53
Die wil ik ook wel eens zien + eventueel wat bijhorende uitleg?
Toine heeft gisteren 2 metingen (1 met alleen hij in de ruimte en 1 met volle ruimte=6 personen) gedaan en beide grafieken krijg ik nog opgestuurd. Aansluitend zal ik hier wat uitleg bij geven

Quote from: kermit on November 13, 2010, 14:15:56
Heren veel plezier vandaag. Mijn beurt komt volgend jaar als de Hd950 hangt. :D laten jullie wat lasagne voor me :D
Lasagne is nog wat van over, maar ik denk niet dat het verstandig is om dat zolang te bewaren. Annet maakt tegen die tijd gewoon nieuwe ;D En inderdaad zal de HD950 dan het beeld bepalen 8)

Quote from: LittleNinja on November 13, 2010, 18:59:58
Philip... Hou je ze in de gaten straks als ze vertrekken? Het zal me niets verbazen als er één de DD18 onder zijn jasje probeert te verbergen... :P
:clapping:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

@Ad, Corné, Geert, Marius en Toine
Ik heb me heel erg geamuseerd gisteren en loop nog steeds met een grijns op mijn gezicht rond. Ik zal nog niets verklappen, dat laat ik voor jullie over. Erg leuk dat jullie de lange reis hebben willen maken om een dag onder de grond te verbrengen in de Chamber of Dreams. Ook bedankt voor de mooie cadeau's. Annet bedankt jullie voor de mooie bloemen. Die hebben al een mooi plaatsje gekregen :-*

Tot slot waren de (enige echte) Bossche Bollen overheerlijk en gaan we zometeen nog een keer van genieten. Bedankt hiervoor Ad :coffee:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

advr

Quote from: HTip on November 14, 2010, 12:48:30
@Ad, Corné, Geert, Marius en Toine
Ik heb me heel erg geamuseerd gisteren en loop nog steeds met een grijns op mijn gezicht rond. Ik zal nog niets verklappen, dat laat ik voor jullie over. Erg leuk dat jullie de lange reis hebben willen maken om een dag onder de grond te verbrengen in de Chamber of Dreams. Ook bedankt voor de mooie cadeau's. Annet bedankt jullie voor de mooie bloemen. Die hebben al een mooi plaatsje gekregen :-*

Tot slot waren de (enige echte) Bossche Bollen overheerlijk en gaan we zometeen nog een keer van genieten. Bedankt hiervoor Ad :coffee:

Philip,

Het was geheel wederzijds. Jouw enthousiasme en uitleg over alles wat we vroegen was geweldig. ;D

De grijns op je gezicht is volkomen terecht. Jaren hard werken met dit als resultaat. Je mag er terecht trots op zijn.

Smakelijk met de de bollen! Een zonnig moment op deze druilerige dag... :coffee: :coffee:

Ik ga straks Formule 1 kijken op een tv... zonder surround en zonder DD-18... Da's wel erg afkicken moet ik zeggen. :mellow:
De geNESPAde cd's heb ik inmiddels ook geript maar heb nog  niet de gelegenheid om te luisteren. Misschien vanavond even.

Het verslag gaat zeker komen :xmas:

Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en als de 950 er hangt kom ik weer. Die paar uur rijden is me dat wel waard!




Groet,
Ad.

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

kermit

Quote from: HTip on November 14, 2010, 12:48:30
Ik zal nog niets verklappen, dat laat ik voor jullie over.

Je gaat me niet vertellen dat je de X7 koopt ipv HD950 ?  :D ;D

HTip

#8020
Quote from: advr on November 14, 2010, 12:58:03
Philip,

Het was geheel wederzijds. Jouw enthousiasme en uitleg over alles wat we vroegen was geweldig. ;D
Jullie enthousiasme was inspirerend en het was gewoon een heerlijke dag. In alle opzichten!!

Quote
De grijns op je gezicht is volkomen terecht. Jaren hard werken met dit als resultaat. Je mag er terecht trots op zijn.
Bedankt Ad! De meting was de kroon op de noeste arbeid. En dat jullie er zo van konden genieten en net zo blij waren voor mij was helemaal te gek :wub:

Quote
Smakelijk met de de bollen! Een zonnig moment op deze druilerige dag... :coffee: :coffee:
Waren nog heerlijk. Annet heeft net zo zitten smullen als wij gisteren :pompom:

Quote
Ik ga straks Formule 1 kijken op een tv... zonder surround en zonder DD-18... Da's wel erg afkicken moet ik zeggen. :mellow:
Wat een race!! Ga volgend jaar de stap maken om F1 te kijken mèt surround en DD18 ;D

Quote
De geNESPAde cd's heb ik inmiddels ook geript maar heb nog  niet de gelegenheid om te luisteren. Misschien vanavond even.
Ben erg benieuwd of je ook op jouw set het verschil hoort :music:

Quote
Het verslag gaat zeker komen :xmas:
Ook daar benieuwd naar. Al heb ik wel een beetje een idee :unsure: ;D

Quote
Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en als de 950 er hangt kom ik weer. Die paar uur rijden is me dat wel waard!
Je bent van harte welkom!!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: kermit on November 14, 2010, 13:10:49
Je gaat me niet vertellen dat je de X7 koopt ipv HD950 ?  :D ;D
Nee hoor, na de reviews zeker niet! Ik ga direct voor de X9 :tongue2: ;D ;D ;D

De komende HD950 zal hier denk ik nog lang gaan hangen. Is net zo'n stap als ik gemaakt heb met het Stewart scherm en de DD18 O0

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Ben benieuwd naar de verslagen! :pompom: (weer zo'n lekker grove over-the-top film bekeken? ;D)

@Philip: Merk jij ook wat van de Belgische wateroverlast?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Quote from: celerontje on November 14, 2010, 16:17:16
Ben benieuwd naar de verslagen! :pompom: (weer zo'n lekker grove over-the-top film bekeken? ;D)
De fragmenten waren dat zeker, maar de film was redelijk bescheiden, op de eindscene na. Maar ik zal daar niet teveel over uitwijden. Dat laat ik aan mijn gasten over.

Quote
@Philip: Merk jij ook wat van de Belgische wateroverlast?
We hebben erg geluk gehad. Maar we liggen ook hoog en zolang de riolen het aankunnen hebben we geen problemen. Ik heb gehoord wat er verder is gebeurd :o
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

kermit

Quote from: LittleNinja on November 13, 2010, 18:59:58
Philip... Hou je ze in de gaten straks als ze vertrekken? Het zal me niets verbazen als er één de DD18 onder zijn jasje probeert te verbergen... :P
Ik wacht nog steeds op een verslag van de meeting. Heeft  iemand kans gezien om toch stiekem de DD18 mee te nemen vandaar dat er nog geen verslag is  :D ;