Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

advr

is het erg dat ik geen "High Def"materiaal heb uitgezocht?

ik heb vooral gekeken naar de lol die muzikanten hebben en ook naar muzikaal, opname technisch goede DVD's/cd's :shaun:
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

HTip

Citaat van: advr op november 12, 2010, 17:19:14
Nee hoor, zeker niet! Ik heb wel iets waaruit we kunnen kiezen :-X

Citeer
ik heb vooral gekeken naar de lol die muzikanten hebben en ook naar muzikaal, opname technisch goede DVD's/cd's :shaun:
Prima! Opnames die je goed kent zijn ideaal om een andere set te beoordelen. Karakter kan natuurlijk compleet anders zijn en daarom heel anders overkomen. En er zit er vast wel 1 tussen die je in de Nespa wilt zien ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

CoSo

zal ook niet zoveel BD hoeven meenemen, meeste zal je zelf wel hebben.  ;D

HTip

Citaat van: CoSo op november 12, 2010, 17:57:46
zal ook niet zoveel BD hoeven meenemen, meeste zal je zelf wel hebben.  ;D
Zou kunnen, maar daarentegen ook niet. In 1 van mijn PM's voor de M&G staat mijn DVD-profiler lijst. Kan je die niet meer vinden dan PM ik die wel...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Staaled

Iron man 2 in bezit ? 

Karikaturale film maar knalt lekker. :devil:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

CoSo

Citaat van: HTip op november 12, 2010, 18:05:51
Zou kunnen, maar daarentegen ook niet. In 1 van mijn PM's voor de M&G staat mijn DVD-profiler lijst. Kan je die niet meer vinden dan PM ik die wel...
Ik laat me gewoon lekker verrassen, laatst bij BB&G ook niks zelf meegenomen.

Kan je mijn lijstje ook wel geven, misschien zie je iets interessant.

HTip

Citaat van: Hipster op november 12, 2010, 18:19:16
Iron man 2 in bezit ? 

Karikaturale film maar knalt lekker. :devil:
Staat in pre-order bij amazon (UK) samen met Toy Story 3 en Inception. Wordt tegelijk verzonden ergens rond sinterklaas ;)

Citaat van: CoSo op november 12, 2010, 18:36:20
Ik laat me gewoon lekker verrassen, laatst bij BB&G ook niks zelf meegenomen.

Kan je mijn lijstje ook wel geven, misschien zie je iets interessant.
Is goed, doe maar.
Showcase - Topic

Sonic Circle

Inception.... die wil ik graag zien thuis. Vond het een topper in het Imax theater. Maar miste toch iets in de beleving.
Dat is zo'n film waar ik wel een dag voor wil vrijmaken om hem thuis een keer of 2 achter elkaar te kijken om alles er uit te halen :).

Wat is een film die we morgen als hoofdfilm kunnen kijken? Heb je nieuwe BD's die je nog wilt zien Philip?

P.s. heb er zin in!

CoSo

Citaat van: HTip op november 12, 2010, 19:02:17
Staat in pre-order bij amazon (UK) samen met Toy Story 3 en Inception. Wordt tegelijk verzonden ergens rond sinterklaas ;)
Is goed, doe maar.
Ik kan me Dune eventueel ook meenemen, staat TS 3 wel op.

Zal even kijken hoe ik een lijstje maak met DVDpedia.

HTip

Inception kijk ik ook naar uit. We hebben 'm nog niet gezien in de bioscoop, maar veel over gehoord en gelezen.

Heb nog best veel films niet gezien, maar dat kunnen we morgen wel bekijken. Ik heb een filter in DVD-profiler van alle films die we nog niet op BD hebben gezien. En dat zijn er nog... 122 :o Maar daar zitten ook films bij die we wel gezien hebben, maar nog niet op BD.

Hoofdfilm maakt me niet zo veel uit. Mag best een film zijn die ik al heb gezien. Jullie mogen kiezen!
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: CoSo op november 12, 2010, 19:16:44
Ik kan me Dune eventueel ook meenemen, staat TS 3 wel op.

Zal even kijken hoe ik een lijstje maak met DVDpedia.
Mag, maar hoeft niet. Is natuurlijk wel een erg gave film. Is dat de hele BD, dus niet gecomprimeerd?
Showcase - Topic

Deleted member

HTip

Citaat van: Antoine op november 12, 2010, 19:29:14
Veel plezier morgen!!  :headbanging:
Bedankt Antoine. Gaat helemaal goedkomen denk ik zo :pompom:
Showcase - Topic

advr

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

bmateijsen

Citaat van: advr op november 12, 2010, 17:19:14

Ben je gek... maak maar een grapje ;D.

advr

Sonic Circle

Citaat van: HTip op november 12, 2010, 19:23:05
Inception kijk ik ook naar uit. We hebben 'm nog niet gezien in de bioscoop, maar veel over gehoord en gelezen.

Het is een film waar ik net als met Batman:TDK al maanden uitkijk naar de BD release.
Vond het een geniale film. Moet hem nog wel een keer of 2 zien om alles er uit te halen. Het liefst met HD-audio geluid :).

Hoofdfilm komt helemaal goed morgen.

CoSo

Citaat van: HTip op november 12, 2010, 19:24:53
Mag, maar hoeft niet. Is natuurlijk wel een erg gave film. Is dat de hele BD, dus niet gecomprimeerd?
het is de BD versie met DTS-HD Master

bijgevoegd mijn lijstje.

advr

Robbert54

mannen heel veel plezier morgen! Moet zeker goed komen!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: CoSo op november 12, 2010, 19:43:01
het is de BD versie met DTS-HD Master
:thumbs-up: Vindt je het niet teveel gedoe en zonde om je Dune op reis mee te nemen?

Citaat van: CoSo op november 12, 2010, 19:43:01
bijgevoegd mijn lijstje.
Het is alsof ik naar mijn eigen lijstje zit te kijken. We hebben dezelfde smaak!

Je mag Avatar meenemen, want die zag super uit met de demo van de HD1 voor de koper. En die heb ik (nog) niet :unsure:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Sonic Circle op november 12, 2010, 19:40:19
Het is een film waar ik net als met Batman:TDK al maanden uitkijk naar de BD release.
Vond het een geniale film. Moet hem nog wel een keer of 2 zien om alles er uit te halen. Het liefst met HD-audio geluid :).
Ik heb hetzelfde en daarom staat ie in pre-order.

Citeer
Hoofdfilm komt helemaal goed morgen.
Ben ik van overtuigd :popcorn:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: The Vampire op november 12, 2010, 19:53:58
mannen heel veel plezier morgen! Moet zeker goed komen!
Absoluut! En jij kan het weten :headbanging:
Showcase - Topic

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: Etiennevh op november 12, 2010, 16:34:06
Hahaha.. ik beeld me in hoe Jaap nu achter zijn computer zit::  :devil: :nopompom: :devil: :nopompom: :baaa:
Och... :smile:

:devil: :devil: :devil: oehhhhh..... :devil:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!