Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Madhouse

Ik heb geen toegang tot de database...zou je eigenlijk even een PM naar Jeroen moeten sturen, hij is onze technische man!

Maar het topic blijft gewoon bestaan hoor of ga je ons verlaten?  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op november  4, 2010, 11:16:11
Ik heb geen toegang tot de database...zou je eigenlijk even een PM naar Jeroen moeten sturen, hij is onze technische man!
Zal ik doen.

Citeer
Maar het topic blijft gewoon bestaan hoor of ga je ons verlaten?  ;D
;D Nee hoor, don't worry! Een database lijkt me gewoon makkelijker om te zetten naar een boek, dan een capture via Snagit van elke pagina ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Ik denk dat een PDF maken wel stoer is.. krijg je een mooi PDF bestand! Jeh ebt ook wel van die progjes die een aantal geselecteerde webpagina's om kunnen zetten naar PDF..

Even googlen leverde dit resultaat op:

http://help.adobe.com/nl_NL/Acrobat/8.0/Standard/help.html?content=WS58a04a822e3e50102bd615109794195ff-7f60.html
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: Etiennevh op november  4, 2010, 11:15:44
Je moet toch wat als je ziek bent he.. :P
Ja, zo kom ik nog een beetje de tijd door. TV heb je op een gegeven moment ook genoeg van. En met een laptop en WiFi kan je lekker ontspannen. Ben ook begonnen met mijn werkemails, maar dat gaat lastig met Outlook Web Access :nopompom:

Citaat van: Etiennevh op november  4, 2010, 11:20:39
Ik denk dat een PDF maken wel stoer is.. krijg je een mooi PDF bestand! Jeh ebt ook wel van die progjes die een aantal geselecteerde webpagina's om kunnen zetten naar PDF..

Even googlen leverde dit resultaat op:

http://help.adobe.com/nl_NL/Acrobat/8.0/Standard/help.html?content=WS58a04a822e3e50102bd615109794195ff-7f60.html
Bedankt! Was nog van plan via Surfspot Adobe CS5 aan te schaffen en daar zit Acrobat in. Op het werk gebruik ik het ook...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Etiennevh

Citaat van: HTip op november  4, 2010, 11:34:53
Ja, zo kom ik nog een beetje de tijd door. TV heb je op een gegeven moment ook genoeg van. En met een laptop en WiFi kan je lekker ontspannen. Ben ook begonnen met mijn werkemails, maar dat gaat lastig met Outlook Web Access :nopompom:

Outlook Web Access vind ik persoonlijk ook niet zo heel fijn werken :) Kun je niet via mstsc een Terminal sessie starten?

Citaat van: HTip op november  4, 2010, 11:34:53
Bedankt! Was nog van plan via Surfspot Adobe CS5 aan te schaffen en daar zit Acrobat in. Op het werk gebruik ik het ook...

Ja dan betaal je geloof ik 30 euri voor CS5 ofzo? :P Mooie bedragen zijn dat! :D Moet je alleen effe kijken of je meerdere webpagina's tegelijk kunt converteren of dat je pagina voor pagina moet doen.. Dan kun je beter een stagair inhuren ;) Haha ik moest altijd van dat soort rotklusjes doen op mijn stage, vandaar.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

OWA kan echt wel snel zijn, maar hangt ook af van de capaciteit enzo natuurlijk. Hier heb ik het in iedergeval goed ingericht  :tongue2:

Ik kan thuis (en onderweg) gewoon op mijn laptop een Citrix sessie starten, gaat nog veel beter  ;D

Etiennevh

moet je wel een citrix omgeving hebben! :P ik heb een MS TS Client hiero, gaat hier niet op.. :) Maar weet niet wat Philip heeft..

HTip

CS5 kost €27,50 dus dat is een scheintje ;) Ik kan helaas alleen OWA gebruiken, we hebben wel Citrix en WTS, maar daarvoor heb je VPN nodig en een token en die heb ik niet ;)

En binnenkort krijgen we Outlook 2010, waarbij OWA dezelfde functionaliteit zou hebben als de client. Dan heb je geen VPN nodig...

Om niet te ver offtopic te gaan weer richting de HT ;D

Ik ben de music collector aan het uitproberen. Op deze manier wil ik mijn collectie vastleggen en tegelijk registreren of een schijf behandeld is in de Nespa en op welke manier. Ziet er goed uit. Ga waarschijnlijk het programma aanschaffen...
Showcase - Topic

Etiennevh

Philip,

Kijkende naar een hele hoop pagina's terug.. Heb jij gebi-amped of gebi-wired? (en waarom 1 van de 2 en niet de andere variant)?

Etiennevh

Citaat van: HTip op november  4, 2010, 13:52:16
CS5 kost €27,50 dus dat is een scheintje ;) Ik kan helaas alleen OWA gebruiken, we hebben wel Citrix en WTS, maar daarvoor heb je VPN nodig en een token en die heb ik niet ;)

En binnenkort krijgen we Outlook 2010, waarbij OWA dezelfde functionaliteit zou hebben als de client. Dan heb je geen VPN nodig...

Om niet te ver offtopic te gaan weer richting de HT ;D

Ik ben de music collector aan het uitproberen. Op deze manier wil ik mijn collectie vastleggen en tegelijk registreren of een schijf behandeld is in de Nespa en op welke manier. Ziet er goed uit. Ga waarschijnlijk het programma aanschaffen...
Nog niet gehoord dat OWA 2010 zelfde fuincites heeft als client! NICE!!

ben benieuwd naar je bevindingen met dat programma! :)

Madhouse

Citaat van: Etiennevh op november  4, 2010, 14:03:42
Nog niet gehoord dat OWA 2010 zelfde fuincites heeft als client! NICE!!

Wacht maar op Office 365, dat gaan we hier implementeren in 2011  ;)

Genoeg off-topic nu  :D

Etiennevh

Citaat van: Madhouse op november  4, 2010, 14:07:06
Wacht maar op Office 365, dat gaan we hier implementeren in 2011  ;)

Genoeg off-topic nu  :D
Nooit van gehoord :P al een béta van uit?

Etiennevh

Ben trouwens over de 1000 met mijn posts! Unbelievable!

Madhouse

HTip

Citaat van: Etiennevh op november  4, 2010, 14:03:42
Tot nu toe positief. Heeft wel een behoorlijke leercurve (maar ja, dat had DVD-profiler ook), maar is dan ook wel erg flexibel. Je kan zelfs velden toevoegen voor andere doeleindenden en pick lists aanpassen, zodat bijv. een formaat als DVD-A (standaard niet aanwezig) kan worden toegevoegd.

Maar waar het mij het meeste om gaat is het kunnen registreren van behandeling door de Nespa. En dat kan, zelfs met een zelf gemodificeerde pick list. Ook een filter gedefinieerd voor Nespa schijven. Toppie dus!
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Madhouse op november  4, 2010, 11:16:11
Done! Jeroen gaat er naar kijken :thumbs-up:
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op november  4, 2010, 16:09:37

Mooi, dan heb jij straks het hele forum in PDF  :D :D

HTip

Showcase - Topic

HTip

Citaat van: HTip op november  4, 2010, 16:09:37
Zojuist mijn topic van Jeroen mogen ontvangen. In PDF, Word èn Excel. :worship:
Kan me eigen database hiervan gaan opbouwen, zodat ik aan mijn boekwerk kan beginnen.

Ik zal je in het boekwerk vermelden, want zonder dit was het heel veel meer werk geweest!

Jeroen, heel erg bedankt! :pompom:
Showcase - Topic

CoSo

Martijnst1990

Dat zal een aardig PDF bestandje zijn ;D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: Martijn90 op november  5, 2010, 19:43:55
Dat zal een aardige PDF bestandje zijn ;D
Dat is het zeker! Jullie mogen raden hoeveel pagina's de uitdraai is. Alle plaatjes zijn html-tags en dat geldt natuurlijk ook voor alle url's. Tip: meer dan het aantal pagina's van mijn topic ;D
Showcase - Topic

Martijnst1990

Poeh, wat zal ik er is van maken, 478? ;D (Kan er echt helemáál naast zitten, dat weet ik ;))
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo