Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Heb voor de Nespa-kennismaking tijdens de M&G nu 3 CD's die we 1-op-1 kunnen vergelijken. Dan wordt het heel makkelijk om enthousiast te worden ;)

Kandidaten:
- SACD Brothers in Arms
- CD Eagles - Long road out of Eden
- Promo CD van ALR/Jordan ism inakustik

De laatste moet ik zelf nog proberen. Zonder de behandeling klinkt deze CD al erg goed :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Maandagavond komt de aspirant-koper de HD1 bekijken. Het zou een upgrade worden van een Epson TW700. Mocht die niet bevallen (kan ik me bijna niet voorstellen ;)), dan komt ie weer beschikbaar. Maandag weet ik dus meer...

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Maximus_Aurelius

Citaat van: HTip op oktober 23, 2010, 00:08:05
Heb voor de Nespa-kennismaking tijdens de M&G nu 3 CD's die we 1-op-1 kunnen vergelijken. Dan wordt het heel makkelijk om enthousiast te worden ;)

Kandidaten:
- SACD Brothers in Arms
- CD Eagles - Long road out of Eden
- Promo CD van ALR/Jordan ism inakustik

De laatste moet ik zelf nog proberen. Zonder de behandeling klinkt deze CD al erg goed :music:
Welke variant van alr/jordan promo cd heb jij? Ik heb de guitar variant en daar staan hele goede nummers op :music:
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

HTip

Citaat van: Maximus_Aurelius op oktober 23, 2010, 07:36:04
Welke variant van alr/jordan promo cd heb jij? Ik heb de guitar variant en daar staan hele goede nummers op :music:
Die lijkt me ook gaaf. Ik heb de jazz-variant en ik heb die geloof ik 3 keer. Bij zowel de Note 5,7 als center heb ik die gekregen ;)
Showcase - Topic

DD2

:clapping:

Ik zie dat jij een DD18 hebt staan zelfs..  hmmzz..  misschien moet ik dan toch maar een x op een M&G komen ook voor een gratis Bass-massage..   ;D  Dat wil ik wel een x meemaken (ik heb) de SPL1200, die voelt als meer dan genoeg op het moment...  Heb hem op een zwevende fermacel vloer staan. Die beweegt dus lekker mee in het laag, geen bass kickers nodig.

Ik zag trouwens dat CoSo ook nog een beamer zoekt?  ;)  Ik weet er nog wel één te koop staan..

HTip

Citaat van: DD2 op oktober 23, 2010, 09:15:15
:clapping:

Ik zie dat jij een DD18 hebt staan zelfs..  hmmzz..  misschien moet ik dan toch maar een x op een M&G komen ook voor een gratis Bass-massage..   ;D  Dat wil ik wel een x meemaken (ik heb) de SPL1200, die voelt als meer dan genoeg op het moment...  Heb hem op een zwevende fermacel vloer staan. Die beweegt dus lekker mee in het laag, geen bass kickers nodig.
:clapping: Bass-massage valt wel mee, af en toe een schop kan wel gebeuren :D Ook hier geen bass-kickers nodig...

Citeer
Ik zag trouwens dat CoSo ook nog een beamer zoekt?  ;)  Ik weet er nog wel één te koop staan..
:D
Showcase - Topic

CoSo

Citaat van: DD2 op oktober 23, 2010, 09:15:15
Ik zag trouwens dat CoSo ook nog een beamer zoekt?  ;)  Ik weet er nog wel één te koop staan..
Dat duurt nog wel even, eerst een andere Volodyne.

Daarbij wil ik een aparte HT ruimte, zou mijn zolder daar geschikt voor zijn? (zie attachment, rename .jpg naar .skp)

DD2

Kan aan mij liggen maar het jpg-tje krijg ik niet geopend...

celerontje

Dat bestand is zo corrupt als een Russische politieagent! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

CoSo

Citaat van: DD2 op oktober 23, 2010, 14:53:02
Kan aan mij liggen maar het jpg-tje krijg ik niet geopend...
er staat bij dat je extentie van .jpg moet veranderen in.skp ;)

Ben nog niet zo thuis in Google Sketchup, dit is een begin.

Etiennevh

Dat is alleen zo klein dat je het niet kunt lezen CoSo ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: CoSo op oktober 23, 2010, 16:28:41
er staat bij dat je extentie van .jpg moet veranderen in.skp ;)

Ben nog niet zo thuis in Google Sketchup, dit is een begin.
Wel een goed begin :thumbs-up:

voor degenen die niet goed kunnen lezen...
Citaat van: CoSo op oktober 23, 2010, 10:34:19
Dat duurt nog wel even, eerst een andere Volodyne.

Daarbij wil ik een aparte HT ruimte, zou mijn zolder daar geschikt voor zijn? (zie attachment, rename .jpg naar .skp)

:D

Zou van je sketchup een printscreen maken, die bewaren als .jpg en dan posten in je eigen topic. Zo heb ik het ook altijd gedaan...
Showcase - Topic

DD2

Citeerer staat bij dat je extentie van .jpg moet veranderen in.skp

Ok, bedankt..  ik zie het inderdaad.., 

DD2

Hmmz, Zonder sketschup niet te openen dan ook natuurlijk.. :P 

Ik wacht wel even op het screenshotje.. ;)

HTip

Waarschijnlijk ga ik me morgen bezighouden met de laatste trillers in de ruimte. De dimmer van de filmspot van de linkerpilaar en de pilaar zelf. Daar zit nog wat speling en die kunnen dus gaan trillen. De deur is opgelost met een paar rubberdopjes.

Hangt een beetje van het weer af...
Showcase - Topic

Robbert54

Philip, jij hebt die spots gekregen toch? weet jij toevallig waar die vandaan komen? wil ze graag toevoegen aan mijn uitzet/inboedel :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: The Vampire op oktober 23, 2010, 23:15:51
Philip, jij hebt die spots gekregen toch? weet jij toevallig waar die vandaan komen? wil ze graag toevoegen aan mijn uitzet/inboedel :D
Ik heb ze inderdaad gekregen. Ik heb "even" in mijn topic gekeken, maar kon niets vinden over de spot. Hoekie heeft de grotere versie. Misschien weet hij het...
Showcase - Topic

Robbert54

Citaat van: HTip op oktober 23, 2010, 23:29:12
Ik heb ze inderdaad gekregen. Ik heb "even" in mijn topic gekeken, maar kon niets vinden over de spot. Hoekie heeft de grotere versie. Misschien weet hij het...
oke dank je!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Etiennevh

Philip,

Over de SVS:

Het leek mij leuk als mijn vrouw mee komt, dan kan ze ook eens jullie ruimte bekijken. Ik laat wel eens een foto zien en heb haar uitgebreid verteld over de M&G, dus het leek mij leuk als ik de SVS op kom halen, om haar mee te nemen. Hoef ik ook niet alleen 3,5 uur in de auto te zitten ;) (en 3,5 uur terug).

Misschien dat zij dan ook nog wat meer overtuigd word van een dedicated HT ;) Ik heb het er namelijk wel eens over en zij zegt vervolgens : Jaja dat zien we dan wel weer.. haha:D

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

celerontje

Hopelijk is ze enthousiaster over je hobby dan je moeder! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Etiennevh

Citaat van: celerontje op oktober 24, 2010, 00:22:59
Hopelijk is ze enthousiaster over je hobby dan je moeder! ;D

WHAHAHAHAHAHAHA JA, dat je dat nog kunt herinneren!!  :D :D :D :D :D :D :D :D :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom:

celerontje

Is ze van de afdeling 'Blokker DVD Hoom zinnema zetje'? ;D
Moet er niet aan denken dat mijn ma d'r zo over zou praten! ;D

Etiennevh

Citaat van: celerontje op oktober 24, 2010, 00:28:41
Is ze van de afdeling 'Blokker DVD Hoom zinnema zetje'? ;D
Moet er niet aan denken dat mijn ma d'r zo over zou praten! ;D
Haha, sterker nog, haar dvd speler komt van de blokker, meer had ze niet nodig ;):laugh:

Robbert54

Woonkamer HT
Stereo