Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Robbert54

Underworld is ook 1080i toch? En heeft ondanks de versnelling wel een geweldig beeld
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Demo was prima verlopen :thumbs-up: Ik heb voor het eerst een paar scenes van Avatar gezien. Wow wat een beeld :o Die staat nu toch ook wel hoog op het verlanglijstje.

De DVE BD heeft ook prima dienst gedaan om aan te tonen hoe de projector omgaat met moeilijke beelden.

Kortom, de beamer is in principe verkocht :pompom: En hij mag blijven hangen tot de nieuwe kan worden geleverd. Helemaal top dus! :worship:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: HTip op oktober 26, 2010, 23:22:50
Demo was prima verlopen :thumbs-up: Ik heb voor het eerst een paar scenes van Avatar gezien. Wow wat een beeld :o Die staat nu toch ook wel hoog op het verlanglijstje.

De DVE BD heeft ook prima dienst gedaan om aan te tonen hoe de projector omgaat met moeilijke beelden.

Kortom, de beamer is in principe verkocht :pompom: En hij mag blijven hangen tot de nieuwe kan worden geleverd. Helemaal top dus! :worship:
:pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Lex Groningen

Dus weer een mooie aanwinst op komst. Durf het bijna niet te vragen, maar hierna helemaal klaar, of heb je nog meer op je lijstje staan? ;D
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Robbert54

Denk dat philip daar niet een meer antwoord op durft te geven ;)

Woonkamer HT
Stereo

Lex Groningen

Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Raphie

Citaat van: The Vampire op oktober 18, 2010, 18:57:10
ja is qua prestaties vergelijkbaar met een monolith 500W. :laugh:
Zeg, moet jij je kamer niet opruimen!?!  :D

Niet praten over grote mensen dingen waar je nog geen verstand van hebt he?  :popcorn:
JBL PRX Power!

Robbert54

Hehehe! Duurde best lang voor er een reactie kwam :D ik weet natuurlijk wel waar ik het over heb met mijn 100Watt Philips Surround subje.. :crazy:

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Citaat van: HTip op oktober 26, 2010, 23:22:50

Gaaf man! Wat is het grootste verschil wat je hebt gezien ten opzichte van je huidige projector?
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Robbert54

volgens mij gaat dit om een demo voor de verkoop van de HD1

Woonkamer HT
Stereo

Etiennevh

Goed nieuws Philip!

Ik hoorde vandaag Frozen van Madonna. Ben wel benieuwd hoe die op jouw DD18 klinkt! Wat een Bass!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: Alex Groningen op oktober 27, 2010, 08:06:38
Dus weer een mooie aanwinst op komst. Durf het bijna niet te vragen, maar hierna helemaal klaar, of heb je nog meer op je lijstje staan? ;D
Vragen mag altijd ;D

Helemaal klaar is een groot woord ;) Maar op een aantal gebieden komen er geen upgrades meer. Het scherm (beter kan je eigenlijk niet krijgen), de sub (beter kan nog wel, maar dan moet ik mijn auto verkopen ;D) en mijn speakers met de kabels (3 van de 4G's en erg goede match met Marantz, o ja en ze klinken fantastisch :music:)

De HD1 was een mooie stap vanaf de Optoma en de RS25/HD950 is een mooie stap vanaf de HD1. Maar deze zal wat mij betreft een flink aantal jaren mogen blijven.

Enige upgrade die ik nog graag wil doen is de BD-speler. Het liefste dan ook 1 die de DV9600 dan ook kan vervangen, maar dan moet ie wat SACD en DVDA betreft wel van goede huizen komen ;)

De SR9600 is ook een blijvertje. Na reparatie van het 96kHz probleem is ie weer als nieuw...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: The Vampire op oktober 27, 2010, 08:27:17
Denk dat philip daar niet een meer antwoord op durft te geven ;)
:D Jawel hoor, ik was alleen een paar daagjes in Berlijn ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Marsh op oktober 27, 2010, 11:58:19
Gaaf man! Wat is het grootste verschil wat je hebt gezien ten opzichte van je huidige projector?
Zeker! Weet niet of ik de RS20/HD750 of RS25/HD950 heb gezien bij BB&G, maar in de volle breedte van het beeld ga ik erop vooruit (mag ook wel voor de prijs ;)) De RS25 is ook ISFccc gecertificeerd en dat betekent dat de projector perfect gecalibreerd kan worden door een professional. Kortom een nog mooier plaatje dan de HD1 en die zet al een mooi plaatje neer :popcorn:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: The Vampire op oktober 27, 2010, 15:46:46
volgens mij gaat dit om een demo voor de verkoop van de HD1
Klopt! De demo was met de HD1. De RS25 verwacht ik ergens rond de jaarwisseling ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Etiennevh op oktober 27, 2010, 17:57:37
Goed nieuws Philip!

Ik hoorde vandaag Frozen van Madonna. Ben wel benieuwd hoe die op jouw DD18 klinkt! Wat een Bass!
Ik heb Frozen niet, maar ik geloof je graag ;)
Showcase - Topic

Sonic Circle

Citaat van: HTip op oktober 29, 2010, 09:41:07
Klopt! De demo was met de HD1. De RS25 verwacht ik ergens rond de jaarwisseling ;)

Dan moet ik nog maar een keer terugkomen na die tijd.
Had nog niet door dat dit je volgende upgrade is. Wat een mooie!

HTip

Citaat van: Sonic Circle op oktober 29, 2010, 10:41:01
Dan moet ik nog maar een keer terugkomen na die tijd.
Had nog niet door dat dit je volgende upgrade is. Wat een mooie!
Het gaat ook een beetje sneller dan ik had gedacht :unsure: :blush:

De M&G in maart/april is vast niet de laatste, dus opnieuw inschrijven en als niemand anders reageert, bingo! :D
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op oktober 29, 2010, 10:47:25
De M&G in maart/april is vast niet de laatste, dus opnieuw inschrijven en als niemand anders reageert, bingo! :D

Die ritjes zijn het zeker waard! Voor mij ook niet de laatste keer  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: HTip op oktober 29, 2010, 08:30:54
:D Jawel hoor, ik was alleen een paar daagjes in Berlijn ;)
Werk of vakantie?

Citaat van: Madhouse op oktober 29, 2010, 10:55:06
Die ritjes zijn het zeker waard! Voor mij ook niet de laatste keer  :D
hoop voor mij ook niet :D

Woonkamer HT
Stereo

Etiennevh

Citaat van: The Vampire op oktober 29, 2010, 11:01:22
Werk of vakantie?
hoop voor mij ook niet :D

Ik ontvang wel een bericht neem ik aan, wanneer er weer een M&G gepland word.! Bovendien moet er toch iemand Robbert naar België taxiën! :P :pompom:
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Robbert54

Woonkamer HT
Stereo

Etiennevh

Citaat van: The Vampire op oktober 29, 2010, 14:39:15
:D ik heb een privé taxi  8)
ehh.. :P  :nopompom: onder 1 voorwaarde dat ik mijn auto nog heb tegen die tijd ;) haha