Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

treky22

Gamen via de beamer doe ik sinds dat ik de beamer heb.
Errug gaaf, ik game met een 360.

F1 moet ook ik nog even halen
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Martijnst1990

F1 is zeker een aanrader. Het racen voelt echt heel echt/intens aan :)

De klappen heb ik nog niet gemerkt, maar dat kan er ook aan liggen dat de sub uitstond :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Madhouse

Citaat van: Martijn90 op september 28, 2010, 13:31:18
F1 is zeker een aanrader. Het racen voelt echt heel echt/intens aan :)

De klappen heb ik nog niet gemerkt, maar dat kan er ook aan liggen dat de sub uitstond :D

Klappen tussen het overschakelen. Vind het toch wel lekker klinken...  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

Nou word ik toch nieuwsgierig ;D Zal hem zo is aanzetten, moet nu Monte Carlo rijden en dat is ook niet verkeerd ;)

Sorry voor de offtopic trouwens.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

celerontje

Lekker handig, om zulke dingen te bespreken als ik de hele avond weg ben! :devil: (was op het NFF)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Madhouse

Citaat van: Martijn90 op september 28, 2010, 13:49:59
Nou word ik toch nieuwsgierig ;D Zal hem zo is aanzetten, moet nu Monte Carlo rijden en dat is ook niet verkeerd ;)

Sorry voor de offtopic trouwens.

Let me know!  ;)

En nu gaan we niet meer off-topic   ;D

treky22

Ik wil wel in Maart/April ergens.

Laatste maanden van het jaar zijn altijd drukke maanden op het werk, ook in het weekend.
Plus nog wat verplichtingen met de familie in wat weekenden.
Daarom Maart/April graag  ::)

Er kunnen altijd mensen meerijden, als het nodig is  :thumbs-up:

HTip

Citaat van: Madhouse op september 28, 2010, 07:56:06
Zondag 10 Oktober zou natuurlijk het mooiste uitkomen! Kunnen we nog ff een SVS vergelijk doen en dan kan Etiennevh mooi de SVS in de kofferbak gooien  ;D

Heb je voor die tijd je Nespa al weer terug?
Dan gaan we voor 10 oktober. Etienne heeft nog niet gereageerd, maar ik ga er voorlopig van uit. Details regelen we wel via PM.

Ik weet niet of ik dan de Nespa heb, maar ik hoop het wel ;)

En F1 op het grote scherm lijkt me helemaal te gek. Iemand moet me wel een PS3 uit het hoofd praten :P :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Samenvattend is M&G Part III voorlopig vastgesteld op 10 oktober. Wie komen er?

• celerontje
  • Etiennevh
  • Madhouse
  • Marsh
  • The Vampire
Programma (als dat nodig is) en aanvang regelen volgen nog en laat ik via PM weten. Ik zie wel een probleempje... Ik kan er niet meer bij :P Ik heb 5 plaatsen en dus ruimte voor 4 gasten. Wat nu?
Showcase - Topic

Martijnst1990

Dedicated HT

Madhouse

Citaat van: HTip op september 28, 2010, 20:44:07
En F1 op het grote scherm lijkt me helemaal te gek. Iemand moet me wel een PS3 uit het hoofd praten :P :D

Daar ben ik heel goed in......NOT  :devil:

Citaat van: HTip op september 28, 2010, 20:49:12
Samenvattend is M&G Part III voorlopig vastgesteld op 10 oktober. Wie komen er?

• celerontje
  • Etiennevh
  • Madhouse
  • Marsh
  • The Vampire
Programma (als dat nodig is) en aanvang regelen volgen nog en laat ik via PM weten. Ik zie wel een probleempje... Ik kan er niet meer bij :P Ik heb 5 plaatsen en dus ruimte voor 4 gasten. Wat nu?

Hmmmm idd, en nu?

Edit: Ik kan Celerontje halverwege wel uit de auto gooien  ;D

Jean Sibelius

Hoi Philip,

Ik heb mijn HT-honger voorlopig even tot nagenoeg 0 gereduceerd, maar ik kom uiteraard erg graag langs zodra de tentamens voorbij zijn (>= 6 maart 2011).

Misschien kan ik tzt samen met Trekky (en nog andere gegadigen langs komen) :).

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Citaat van: Martijn90 op september 28, 2010, 21:06:12
Zelf op een krukje gaan zitten? ;)
:D

Citaat van: Madhouse op september 28, 2010, 21:16:52
Daar ben ik heel goed in......NOT  :devil:
Dat had ik wel verwacht :D Zal overigens niet alleen voor jou gelden denk ik zo...

Hmmmm idd, en nu?

Edit: Ik kan Celerontje halverwege wel uit de auto gooien  ;D
:clapping:

Jullie hebben PM ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op september 28, 2010, 21:24:24
Hoi Philip,

Ik heb mijn HT-honger voorlopig even tot nagenoeg 0 gereduceerd, maar ik kom uiteraard erg graag langs zodra de tentamens voorbij zijn (>= 6 maart 2011).

Groeten, Jan
Hoi Jan,

Helemaal goed! Ik heb het genoteerd. Nog 2 plaatsen vrij :popcorn:

Groeten, Philip
Showcase - Topic

celerontje

Edit: Ik kan Celerontje halverwege wel uit de auto gooien  ;D
Jou hoef ik dus nooit te ontmoeten! :devil:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Madhouse

Citaat van: celerontje op september 28, 2010, 21:34:36
Jou hoef ik dus nooit te ontmoeten! :devil:

Philip, problem solved  :tongue2:

Geintje Celerontje, ik zal je goed vastgespen in de gordels  ;)

celerontje

Over het plaatsgebrek:
Is Philip ook gast ofzo? ;D (een gastheer is wat anders ;D)

Nu even per PM regelen hoe en wat!

Maximus_Aurelius

Philip ik zag mijn naam ook ertussen staan bij jouw lijstje ;) van M&G.
Voor mij zal het ook beter uitkomen begin van aankomend jaar o.a.maart/april.
Zelf druk bezig met o.a. upgrades in mijn set, cursus en verjaardagen waaronder laatst van het jaar van mezelf.

Dat laatste houden we lekker stil.

🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

treky22

Citaat van: Jean Sibelius op september 28, 2010, 21:24:24

Groeten, Jan

@ Jan: Er is incl mezelf plek voor 4 in m'n karretje  8), dus dat is geen probleem  :thumbs-up:

djaxx

Citaat van: HTip op september 28, 2010, 21:32:57
Hoi Jan,

Helemaal goed! Ik heb het genoteerd. Nog 2 plaatsen vrij :popcorn:

Groeten, Philip

Philip, woon je in Nl of Be?

HTip

Citaat van: Maximus_Aurelius op september 28, 2010, 22:54:58
Philip ik zag mijn naam ook ertussen staan bij jouw lijstje ;) van M&G.
Voor mij zal het ook beter uitkomen begin van aankomend jaar o.a.maart/april.
Zelf druk bezig met o.a. upgrades in mijn set, cursus en verjaardagen waaronder laatst van het jaar van mezelf.

Dat laatste houden we lekker stil.

Leuk! Heb ik ook genoteerd. Dus nu nog 1 plaats vrij in maart/april 2011

Citaat van: djaxx op september 29, 2010, 22:34:10
Philip, woon je in Nl of Be?

Stefan, in België in de buurt van de grens met Maastricht op ongeveer 1 uur rijden van Antwerpen, dus dichterbij dan voor veel Nederlandse forumleden ;)
Showcase - Topic

HTip

Probleem met de stoelendans is ook opgelost, want Madhouse gaat niet komen. De vloer krijg ik niet af voor volgende week zondag en dat was voor hem een voorwaarde :D

De slijpschijf kan ik alleen via internet krijgen en ik ben me aan het bedenken of ik niet een andere en betere zaagtafel ga kopen. Dus het gat in de vloer bij de deur gaat niet opgevuld zijn.

Ook nog goed nieuws. Morgen krijgt Erik de Nespa binnen en dus krijg ik hem vrijdag :pompom: Ga nog even kijken of die kan halen voordat Bjorn hier is. Moet eigenlijk wel lukken, want ik heb tot 11.00 uur ;)

Dus nog 36 uur totdat de DD18 geïnstalleerd gaat worden :headbanging:
Showcase - Topic

Martijnst1990

Dedicated HT