Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Maximus_Aurelius

Heel goed dat het einde in zicht komt  :pompom:, komen ook weer bijna de schoonheden te staan  :clapping:. Nu zullen sommige afvragen welke schoonheden ;) Ik bedoel met de schoonheden de ALR/Jordan Note luidsprekers. :pompom:

P.S.
Heb zelf weer iets van ALR Jordan gekocht. En ik zit ook nog ergens in dubio mee, wel of niet  ;)
Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Robbert54

Citaat van: Maximus_Aurelius op september 13, 2010, 21:16:09
Heel goed dat het einde in zicht komt  :pompom:, komen ook weer bijna de schoonheden te staan  :clapping:. Nu zullen sommige afvragen welke schoonheden ;) Ik bedoel met de schoonheden de ALR/Jordan Note luidsprekers. :pompom:

P.S.
Heb zelf weer iets van ALR Jordan gekocht. En ik zit ook nog ergens in dubio mee, wel of niet  ;)
wou al zeggen. M&G is pas later, dus Madhouse en ik staan er voorlopig nog niet :satisfied:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Maximus_Aurelius

Citaat van: The Vampire op september 13, 2010, 21:20:03
wou al zeggen. M&G is pas later, dus Madhouse en ik staan er voorlopig nog niet :satisfied:

:D :D :D

Aan je eigen ego is niets mis mee zo te lezen  :laugh:  ;)
Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: celerontje op september 13, 2010, 20:40:44
Mooi! :pompom:
Komt er ook nog een meting?
Citaat van: Nooff op september 13, 2010, 20:51:14
Wat wil jij gemeten hebben?  :D
Ik denk dat celerontje bedoelt of Toine (Thingman) een nagalmmeting (RT60) gaat uitvoeren. Was niet de bedoeling, maar als het gewenste effect nog niet wordt bereikt, dan zou het best wel eens kunnen.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Nooff op september 13, 2010, 20:51:14
Mooi hoor Philip, prachtig stukje vakwerk zo!
Bedankt!

Citaat van: Madhouse op september 13, 2010, 20:52:34
WOW!!!! dat ziet er echt gaaf uit zo! Nog veel indrukwekkende als tijdens de M&G.
Thanks! Nu nog het beeld en geluid, want er is nogal wat anders dan vorig jaar :unsure: :D

Citaat van: Madhouse op september 13, 2010, 20:52:34
Goed dat je die tegels ook aan gaat pakken! Is een kleine moeite denk ik maar maakt je ruimte wel gelijk helemaal af!! Kan ik toch nog op de M&G komen nu alles af komt  :tongue2:
Krijg je toch je zin! :tongue2:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Madhouse op september 13, 2010, 20:54:46
p.s. het zou niet eens een straf zijn om de gordijnen weg te laten! Eerlijk gezegd vind ik het veel nog mooier en indrukwekkender zo! Maarja stof op het scherm wil je ook niet.
Citaat van: The Vampire op september 13, 2010, 21:01:58
+1 ik vind zonder veel mooier!
Ben ik met jullie eens. Maar de gordijnen hebben ook een positief effect op de akoestiek en als ik muziek luister wil ik niet afgeleid worden door dat grote witte vlak ;) Tot slot wordt het scherm beschermd tegen stof, insecten, etc.
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Maximus_Aurelius op september 13, 2010, 21:16:09

P.S.
Ja, die schoonheden (naast Annet :wub:) zullen misschien zelfs deze week weer hun rentree maken.

P.S. Ben benieuwd wat je hebt gekocht naast de sub...

Citaat van: The Vampire op september 13, 2010, 21:20:03
:clapping:
Showcase - Topic

celerontje

Citaat van: HTip op september 13, 2010, 23:13:21
Ja, die schoonheden (naast Annet :wub:) zullen misschien zelfs deze week weer hun rentree maken.
Da's ook aardig, Annet non-stop in de kelder laten zitten... :nopompom:

:D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Nooff

Citaat van: HTip op september 13, 2010, 23:11:25
Ik denk dat celerontje bedoelt of Toine (Thingman) een nagalmmeting (RT60) gaat uitvoeren. Was niet de bedoeling, maar als het gewenste effect nog niet wordt bereikt, dan zou het best wel eens kunnen.
Ik snapte hem, maar het was zo'n inkoppertje  :D

HTip

Citaat van: tiptop op september 14, 2010, 12:28:06
Ziet er weer ontzettend mooi uit Philip. 8)
Bedankt Fabian! Heb je nog een voorkeur, met of zonder gordijnen? Don't worry, jij zal niet meemaken dat celerontje weer met de gordijnen gaat spelen :D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Nooff op september 14, 2010, 14:34:53
Ik snapte hem, maar het was zo'n inkoppertje  :D

Ik in eerste instantie niet. Ik dacht hij is een "e" vergeten en bedoelt "meeting". Na jouw reactie had ik 'm door :unsure: :D
Showcase - Topic

celerontje

Citaat van: HTip op september 14, 2010, 17:24:19
Bedankt Fabian! Heb je nog een voorkeur, met of zonder gordijnen? Don't worry, jij zal niet meemaken dat celerontje weer met de gordijnen gaat spelen :D
WAT? :devil:

Citaat van: HTip op september 14, 2010, 17:25:24

Ik in eerste instantie niet. Ik dacht hij is een "e" vergeten en bedoelt "meeting". Na jouw reactie had ik 'm door :unsure: :D
Dat is wel de laatste spelfout die ik zou maken! :devil:

HTip

Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: celerontje op september 14, 2010, 17:26:46
WAT? :devil:

Dit had je zelf toch ook wel kunnen bedenken?

Nu is een kans dat Robbert en ik met je opgescheept zitten  ;D

That will be a fun day  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Nooff

HTip

Ik lig helemaal dubbel achter mijn PC. Fantastisch en precies wat ik nodig had na vandaag op het werk.

Heerlijk dit forum :wub:
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op september 14, 2010, 17:42:15
Ik lig helemaal dubbel achter mijn PC. Fantastisch en precies wat ik nodig had na vandaag op het werk.

Heerlijk dit forum :wub:

Het is ook wel te makkelijk tegenwoordig, voorzetjes worden gegeven die gewoon niet naast te koppen zijn.... :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Showcase - Topic

Maximus_Aurelius

Citaat van: HTip op september 13, 2010, 23:13:21

P.S. Ben benieuwd wat je hebt gekocht naast de sub...
:clapping:

Ik heb ALR Luidspreker kabel gekocht. Dit is dezelfde kabel die ook gebruikt wordt als interne bekabeling in alle ALR luidsprekers.
We hebben even gemaild met ALR en ik dacht laat me eens gek doen ;) en vragen of hun luidspreker kabel nog te krijgen is. Een aantal jaren terug zag ik hem nog in een onlineshop uit Dormagen voorbij komen en in Roermond die ALR dealer plus importeur is hadden ze deze kabel ook.Ik heb op deze kabel verschillende luidsprekers gehoord waaronder dus ook mijn huidige Note luidspreker. :clapping: Ik wilde toen al deze LS kabel erbij nemen zodat ik even thuis kon spelen maar toen kreeg ik te horen dat deze kabel niet meer te leveren was. :-X.
Nu heb ik dit aan ALR gevraagd en ik kreeg een heel mooi mailtje terug dat de kabel gewoon te leveren is. :clapping: Ze wilde de kabel wel rechtstreeks opsturen naar mij en de verzendkosten namen ze ook voor hun rekening. Dus maar even wat meters besteld voor mijn HT set(je).

Ben me ook aan het orienteren om in mijn HT set(je) ALR luidsprekers neer te zetten. Maar ik blijf dan wel in de Entry serie, alleen de center wordt wat moeilijk te plaatsen qua grootte. Maar ze moeten wel beter zijn dan mijn huidige Kef Q1 LS. Of er moet iets voorbij komen wat de naam Note 3 draagt voor een zeer aantrekkelijke prijs. Dan krijg je zoiets van." Offer that you can't refuse" :D Maar dit zie ik niet of nauwelijks gebeuren omdat de Note serie nauwelijks 2e hands te krijgen zijn.

celerontje

Citaat van: Madhouse op september 14, 2010, 17:34:27
Dit had je zelf toch ook wel kunnen bedenken?

Nu is een kans dat Robbert en ik met je opgescheept zitten  ;D

That will be a fun day  :D
Heeft Philip de CD met het liedje ''Stuck in the middle with you'''? :D

Jean Sibelius

Ziet er weer erg netjes uit Philip! O0 :headbanging:

Volgens mij ben je bijna klaar, dus bijna tijd voor een nieuwe hobby ;) :P
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Citaat van: Maximus_Aurelius op september 14, 2010, 18:36:32
Ik heb ALR Luidspreker kabel gekocht. Dit is dezelfde kabel die ook gebruikt wordt als interne bekabeling in alle ALR luidsprekers.
We hebben even gemaild met ALR en ik dacht laat me eens gek doen ;) en vragen of hun luidspreker kabel nog te krijgen is. Een aantal jaren terug zag ik hem nog in een onlineshop uit Dormagen voorbij komen en in Roermond die ALR dealer plus importeur is hadden ze deze kabel ook.Ik heb op deze kabel verschillende luidsprekers gehoord waaronder dus ook mijn huidige Note luidspreker. :clapping: Ik wilde toen al deze LS kabel erbij nemen zodat ik even thuis kon spelen maar toen kreeg ik te horen dat deze kabel niet meer te leveren was. :-X.
Nu heb ik dit aan ALR gevraagd en ik kreeg een heel mooi mailtje terug dat de kabel gewoon te leveren is. :clapping: Ze wilde de kabel wel rechtstreeks opsturen naar mij en de verzendkosten namen ze ook voor hun rekening. Dus maar even wat meters besteld voor mijn HT set(je).
Je had me al een keer verteld dat de interne bekabeling erg goed was. Dat kan je nu dus zelf ondervinden. Ga je de kabel nog vergelijken met de Dolphin? Netjes van ALR om dit zo te regelen :thumbs-up: Wilde ze nog een keer vragen naar het effect op de frequentie van de gewichtjes op de membranen is. Zo te lezen zal ik daar serieus antwoord op gaan krijgen. Of weet jij dit al?

Citaat van: Maximus_Aurelius op september 14, 2010, 18:36:32
Ben me ook aan het orienteren om in mijn HT set(je) ALR luidsprekers neer te zetten. Maar ik blijf dan wel in de Entry serie, alleen de center wordt wat moeilijk te plaatsen qua grootte. Maar ze moeten wel beter zijn dan mijn huidige Kef Q1 LS. Of er moet iets voorbij komen wat de naam Note 3 draagt voor een zeer aantrekkelijke prijs. Dan krijg je zoiets van." Offer that you can't refuse" :D Maar dit zie ik niet of nauwelijks gebeuren omdat de Note serie nauwelijks 2e hands te krijgen zijn.
Ik heb de Classic Center gehad en die was erg goed bij de Entry XL. De Entry is uiteindelijk Note 5 geworden, maar de Classic Center heb ik lang gehad.

Ik heb overigens een keer nét naast een setje Note 5 gegrepen van €800 voor het paar :o Daarna nooit meer een 2e hands setje voorbij zien komen. Zo tevreden is men over de speaker. Ik snap ook eigenlijk niet, waarom in NL niet meer animo voor deze prachtspeaker is. Met die membranen is de Note volledig te tunen. Dat zou toch een aantal forumleden moeten aanspreken. En dan de Engelse en Duitse sound gecombineerd in 1 speaker... :wub:
Showcase - Topic