Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Raphie

i.d.d. gewoon gestaag doorgaan  ;D
JBL PRX Power!

HTip

Citaat van: The Vampire op juni  4, 2010, 18:53:34
je hebt me door! ;)

Gewoon flink off-topic blijven lullen en ik ben er zo!! :D
Citaat van: Raphie op juni  4, 2010, 18:54:42
:D hoeft overigens niet persé in mijn topic :D

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Raphie

JBL PRX Power!

HTip

Citaat van: Raphie op juni  4, 2010, 18:59:31
PPP ok?
Helaas iets te vroeg gejuicht. Zonet weer geprobeerd en weer het klikken van het relais bij gebruik van CW :unsure: Toch maar weer even doorgeven...

Verder doet ie het vooralsnog prima.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: Raphie op juni  4, 2010, 18:54:42
:D ik praat gewoon nog wat meer met celerontje en Snutchz mee :D

Citaat van: HTip op juni  4, 2010, 19:00:43
Helaas iets te vroeg gejuicht. Zonet weer geprobeerd en weer het klikken van het relais bij gebruik van CW :unsure: Toch maar weer even doorgeven...

Verder doet ie het vooralsnog prima.
:blink: zal wel te verhelpen zijn toch. zeker aangezien je het op de vorige niet had. heb je het ook in de kelder dan?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: The Vampire op juni  4, 2010, 22:04:29
:D ik praat gewoon nog wat meer met celerontje en Snutchz mee :D
dan zit je zo op 20000 :D

Citaat van: The Vampire op juni  4, 2010, 22:04:29
:blink: zal wel te verhelpen zijn toch. zeker aangezien je het op de vorige niet had. heb je het ook in de kelder dan?
Heb ik zelf ook nog aan gedacht, maar nog niet gedaan. Is op dit moment ook niet zo toegankelijk, maar ik kan het natuurlijk wel even proberen. Ligt het misschien toch aan het lichtnet... :unsure:
Showcase - Topic

celerontje

Citaat van: HTip op juni  4, 2010, 22:10:13
dan zit je zo op 20000 :D
Niet vandaag, ik heb barstende koppijn! :(
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op juni  4, 2010, 23:17:50
asperientje en weer verder lullen. en je hoort toch niemand via de computer ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

HTip

Citaat van: celerontje op juni  4, 2010, 23:17:50
Ik ken het en is erg vervelend. Gaat ie weer beter vandaag?

Citaat van: The Vampire op juni  4, 2010, 23:28:03
asperientje en weer verder lullen. en je hoort toch niemand via de computer ;)
:D
Showcase - Topic

celerontje

't Gaat wel weer. ;D

Maar hoe gaat het met je wand?

HTip

Citaat van: celerontje op juni  6, 2010, 18:47:47
't Gaat wel weer. ;D

Maar hoe gaat het met je wand?
Helaas geen voortgang geweest. Elke avond weggeweest of bezoek gehad en overdag hadden we andere verplichtingen. Morgen ben ik vrij en wil ik kijken wat ik kan hergebruiken en wat ik nog moet bestellen.

Moet morgen ook wat "schade" herstellen buiten. Hele hevige, maar korte storm geweest en zijn houtstapels omgevallen. Maar dat is snel verholpen...
Showcase - Topic

Davey

Citaat van: HTip op juni  6, 2010, 19:17:20
Helaas geen voortgang geweest. Elke avond weggeweest of bezoek gehad en overdag hadden we andere verplichtingen. Morgen ben ik vrij en wil ik kijken wat ik kan hergebruiken en wat ik nog moet bestellen.

Moet morgen ook wat "schade" herstellen buiten. Hele hevige, maar korte storm geweest en zijn houtstapels omgevallen. Maar dat is snel verholpen...
Gewoon 1 hele grote bbq organiseren voor het hele dorp. Ben je zo van dat hout af  :D

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op juni  6, 2010, 19:17:20
Balen! :-\ Ik hoorde het rond 13:00 op de radio en toen ik op www.buienradar.nl keek zag het er inderdaad erg heftig uit.
Gelukkig is het hier lokaal (± 100 kilometer verderop dan bij jullie) relatief meegevallen qua buien en windstoten.
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Citaat van: Davey op juni  6, 2010, 19:28:09
Gewoon 1 hele grote bbq organiseren voor het hele dorp. Ben je zo van dat hout af  :D
:D Onze BBQ werkt met kolen ;) Hout is voor de verwarming, zodat meer geld overblijft voor de HT :headbanging:

Citaat van: Jean Sibelius op juni  6, 2010, 19:33:23
Balen! :-\ Ik hoorde het rond 13:00 op de radio en toen ik op www.buienradar.nl keek zag het er inderdaad erg heftig uit.
Gelukkig is het hier lokaal (± 100 kilometer verderop dan bij jullie) relatief meegevallen qua buien en windstoten.
Was een grote knal en een hele stapel hout viel om, tegelijk met andere zaken die niet vastgenageld waren ;) Om 13:45 zag het er zo uit. In de rode cirkel ligt ons huis...
Showcase - Topic

Davey

Citaat van: HTip op juni  6, 2010, 19:47:29
:D Onze BBQ werkt met kolen ;) Hout is voor de verwarming, zodat meer geld overblijft voor de HT :headbanging:
Was een grote knal en een hele stapel hout viel om, tegelijk met andere zaken die niet vastgenageld waren ;) Om 13:45 zag het er zo uit. In de rode cirkel ligt ons huis...

Da's precies een mooi heftig stukje waar je inzat  :D

HTip

Citaat van: Davey op juni  6, 2010, 19:51:26
Da's precies een mooi heftig stukje waar je inzat  :D
Gelukkig was ik niet buiten... ;)
Showcase - Topic

Valkyrie

Vandaag zijn hier bij Den Haag ook een paar fikse buien geweest... Waar is dat lekkere weer nou? ??? (wel goed voor de tuin) :P
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

celerontje

Hier ging het ook flink tekeer, wat ook te merken was aan het feit dat onze schotel nodig opnieuw uitgericht moet worden.

HTip

Wij hebben hier prachtig weer gehad (de hele dag). Zijn geschampt door alle buien. Vandaag waren de rollen dus omgedraaid ;)
Showcase - Topic

HTip

Overigens gisteren toch nog iets aan de HT kunnen doen (tuin opruimen kostte meer tijd dan gedacht). Heb het ClickBoard vastgemaakt en gecontroleerd of deze waterpas is. En dat was zo :thumbs-up: Dat scheelt veel werk met het monteren van de basstraps.

Gisteren ook tot de conclusie gekomen dat ik bijna alles kan hergebruiken. Op één paneel na, want dat kom ik tekort. Echter als de Meranti-triplex ook in grotere maten wordt gemaakt, dan bestel ik alle platen achter het scherm opnieuw.

Ook over het tafeltje onder de basstraps gedacht en ook daar hebben we een oplossing voor gevonden. Daar gaan we ook mee beginnen, want daarna weten we pas precies hoe groot de overige panelen moeten worden.
Showcase - Topic

Snowmaster

Plaats je tussendoor nog een fotootje van de vorderingen ?  Is altijd leuk om te zien.
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

celerontje

Citaat van: HTip op juni  8, 2010, 21:21:09
Wij hebben hier prachtig weer gehad (de hele dag). Zijn geschampt door alle buien. Vandaag waren de rollen dus omgedraaid ;)
Zal wel komen doordat de weerman van de regionale radio hierzo vandaag zijn 25 jarig ''weermanjubileum'' heeft bij die zender! :D

HTip

Citaat van: Snowmaster op juni  8, 2010, 21:36:11
Plaats je tussendoor nog een fotootje van de vorderingen ?  Is altijd leuk om te zien.
Ga ik zeker doen, alleen was de foto van de schroeven in de zijwand niet echt spectaculair. Het "tafeltje" daarentegen, wordt cruciaal voor het succes van de wand, dus daar zal ik een leuke rapportage van maken.

Vind dit deel van de bouw best spannend, want nu moeten de plannen omgezet worden in daden. Lijkt wel op een uitspraak in het grote debat op Ned1 vanavond :D
Showcase - Topic

celerontje

Citaat van: HTip op juni  8, 2010, 23:01:55
Lijkt wel op een uitspraak in het grote debat op Ned1 vanavond :D
Dus eigenlijk verwijt je jezelf nutteloos gelul? :P :D :D :D