Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Valkyrie

Citaat van: celerontje op juni  1, 2010, 21:09:02
Alles kan kapot Philip, alles! :devil:

:D

Hij zal nu wat voorzichtiger zijn denk ik. :D
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op juni  1, 2010, 20:15:42
De wanden lopen inderdaad volledig waterpas. Bij het afstellen van de regels letten we daar speciaal op. En als de wand niet waterpas loopt, dan past het ClickBoard niet goed.
Ok, dat is goed om te lezen. Succes met de voltooing van de voorwand en het inspelen van je nieuwe PPP! :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Citaat van: Valkyrie op juni  1, 2010, 21:50:22
Hij zal nu wat voorzichtiger zijn denk ik. :D
Zeker! Daarom staat ie nu aan zonder belasting, maar is misschien niet meer nodig. Want ik heb vanavond het verslag van het onderzoek naar de storing van mijn vorige PPP. Die is nu bekend en de kwaliteitscontrole is op dit punt aangepast.

Het lijkt ook exemplarisch te zijn en ik heb dus gewoon pech gehad. De nieuwe PPP is ook constanter in de uitgangsspanning, waardoor de THD ook constanter is.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op juni  1, 2010, 22:08:21
Ok, dat is goed om te lezen. Succes met de voltooing van de voorwand en het inspelen van je nieuwe PPP! :)
Bedankt Jan. Dit weekend ben ik van plan om de basstraps op te hangen. En de PPP ga ik nu belasten nu ik weet waar ik op moet letten. De verwachting is niet dat dit exemplaar dezelfde fout heeft.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Raphie

Citaat van: HTip op juni  1, 2010, 20:17:56
Ben sinds gisteren weer in het bezit van een nieuwe PPP :pompom:

Die staat nu in de woonkamer "in te spelen" zonder belasting. Ik heb de uitgangsspanning afgeregeld op 234V en de uitgangsvervorming (THD) is 0.3-0.4%. Lager kan niet :thumbs-up:
top, niks meer aan doen, is de multiwave nu wel of niet schadelijk voor europees model?
JBL PRX Power!

HTip

Citaat van: Raphie op juni  1, 2010, 23:19:29
top, niks meer aan doen, is de multiwave nu wel of niet schadelijk voor europees model?
Beter kan inderdaad niet. Het advies is voor een 230V model niet de MW te gebruiken. PS Audio heeft aangegeven niet precies te weten waar dat aan ligt, maar hebben beloofd voor een oplossing te zorgen. Waarschijnlijk kunnen wij die upgrade dan ook krijgen. Ligt niet in de hardware, maar in de "firmware".

Voorlopig niet doen dus. CW daarentegen werkt erg goed. Hoor jij ook relais-achtige klikken tijdens het gebruik van CW?
Showcase - Topic

Davey

Citaat van: HTip op juni  2, 2010, 06:31:25
Beter kan inderdaad niet. Het advies is voor een 230V model niet de MW te gebruiken. PS Audio heeft aangegeven niet precies te weten waar dat aan ligt, maar hebben beloofd voor een oplossing te zorgen. Waarschijnlijk kunnen wij die upgrade dan ook krijgen. Ligt niet in de hardware, maar in de "firmware".

Voorlopig niet doen dus. CW daarentegen werkt erg goed. Hoor jij ook relais-achtige klikken tijdens het gebruik van CW?

Wel fijn om te weten dat ze het probleem serieus nemen. Ik vind ook dat dat moet maar het gebeurt niet altijd. Top van die mannen  :thumbs-up:

Nahpets

Citaat van: HTip op juni  2, 2010, 06:31:25

Yup, heel zachtjes.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Raphie

hier ook een soort spetters voor 1 sec indien iets speelt, maar werkt i.d.d. super
m'n overige 3 AC3's komen morgen binnen, ziet er dan wel imposant uit met 4x AC3 erop  :D
JBL PRX Power!

HTip

Citaat van: Davey op juni  2, 2010, 06:35:24
Wel fijn om te weten dat ze het probleem serieus nemen. Ik vind ook dat dat moet maar het gebeurt niet altijd. Top van die mannen  :thumbs-up:
Helemaal mee eens. Het is zeker niet vanzelfsprekend dat importeur, dealer en fabrikant goed samenwerken om tot een oplossing te komen.
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Nahpets op juni  2, 2010, 09:09:13
Yup, heel zachtjes.
Ik hoor echte relaisklikken tijdens de gehele duur van de CleanWave, zo'n beetje 1 per seconde. Dat had de vorige niet, dus ik weet niet of het normaal niet. Op PSA-forum wordt gesproken over protectiecircuits, maar dat was tijdens normaal gebruik.

Citaat van: Raphie op juni  2, 2010, 09:21:03
hier ook een soort spetters voor 1 sec indien iets speelt, maar werkt i.d.d. super
Je bedoelt CW tijdens muziekspelen? Want dat wordt afgeraden, vanwege de harmonische vervorming die CW met zich meebrengt. Advies was bijv. tussen nummers 5s CW en tussen CD's 60s CW. Dat zou het optimale resultaat geven.

Citaat van: Raphie op juni  2, 2010, 09:21:03
m'n overige 3 AC3's komen morgen binnen, ziet er dan wel imposant uit met 4x AC3 erop  :D
Dat geloof ik graag :o Waarmee heb je de PPP op het lichtnet aangesloten?
Showcase - Topic

Raphie

Ook  met de AC3  :D
dus morgen 4 van deze jongens in totaal

Stekkerblok van Erik is ook binnen en een van de 3.3mm Beldens verhuist naar de LX508 plasma en dan is alles compleet
JBL PRX Power!

HTip

Citaat van: Raphie op juni  2, 2010, 23:02:28
Ook  met de AC3  :D
dus morgen 4 van deze jongens in totaal

Stekkerblok van Erik is ook binnen en een van de 3.3mm Beldens verhuist naar de LX508 plasma en dan is alles compleet
Ik zie de foto's wel in je topic ;)
Showcase - Topic

HTip

:pompom: Mijn 10.000e post moet ik natuurlijk in mijn eigen topic plaatsen :pompom:

Citaat van: HTip op juni  2, 2010, 22:58:19
Ik hoor echte relaisklikken tijdens de gehele duur van de CleanWave, zo'n beetje 1 per seconde. Dat had de vorige niet, dus ik weet niet of het normaal niet. Op PSA-forum wordt gesproken over protectiecircuits, maar dat was tijdens normaal gebruik.

Even wat geprobeerd en het klikken tijdens CW is opgelost. Omdat de set nu tijdelijk in de woonkamer op de grond staat, had ik de PPP op een verdeeldoos van de Blokker aangesloten. De PPP zit nu rechtstreeks in een WCD en nu is het probleem opgelost. Verdeeldoos is (zoals te verwachten valt) dus bagger :baaa:

CW is echt een fantastische vinding. Weet niet precies of het gehele signaalpad wordt behandeld, maar als de PPP het stroomdeel voor zijn rekening neemt en de DeMagic de rest, dan is het ook goed :thumbs-up: Feit is dat het signaalpad volledig ontdaan is van magnetische invloeden en dat heeft een positief effect op het geluid.
Showcase - Topic

Madhouse

Zag het al in je profiel info in de PM dat je er nog 1 moest. Nu ben je officieel 'The ultimate HT Forum elite group'  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: Madhouse op juni  4, 2010, 17:13:05
Zag het al in je profiel info in de PM dat je er nog 1 moest. Nu ben je officieel 'The ultimate HT Forum elite group'  ;D
ik ben er ook bijna :pompom: ;) lekker belangrijk :tongue2:

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: Madhouse op juni  4, 2010, 17:13:05
Da's een hele mond vol :D En dat in 3 jaar, hoezo verslaafd? :tongue2:

Ik had die post extra bewaard voor mijn eigen topic. En om het te vereeuwigen...

=>
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: The Vampire op juni  4, 2010, 17:32:48
ik ben er ook bijna :pompom: ;) lekker belangrijk :tongue2:

Blijkbaar toch wel, want je houdt het ook in de gaten :tongue2:
Showcase - Topic

Xander32

Citaat van: HTip op juni  4, 2010, 17:33:18
Da's een hele mond vol :D En dat in 3 jaar, hoezo verslaafd? :tongue2:

Ik had die post extra bewaard voor mijn eigen topic. En om het te vereeuwigen...

=>
Gefeli.

Enne: zie je jouw naasten ook nog wel eens? Ken je ze nog bij naam :D.

Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

HTip

Citaat van: Xander32 op juni  4, 2010, 17:37:44
Gefeli.

Enne: zie je jouw naasten ook nog wel eens? Ken je ze nog bij naam :D.

Sander.
:D Vaag... :D Ik ben 's morgens vroeg en 's avonds laat het meest online en dan slaapt Annet, dus mist ze me niet :tongue2:
Showcase - Topic

HTip

Vandaag nieuwe batterij ontvangen voor de AB. Is redelijk snel gegaan en hiermee zou de AB minder op het laadstation hoeven te liggen. Ben benieuwd, eerst nu helemaal opladen...
Showcase - Topic

blue-eyes

Citaat van: HTip op juni  4, 2010, 17:52:03
Vandaag nieuwe batterij ontvangen voor de AB. Is redelijk snel gegaan en hiermee zou de AB minder op het laadstation hoeven te liggen. Ben benieuwd, eerst nu helemaal opladen...

Hier nog niet. Wat was je besteldatum?
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

HTip

Citaat van: Blue-Eyes op juni  4, 2010, 18:02:46
Hier nog niet. Wat was je besteldatum?
Besteld en betaald op 24 mei en verzonden op 25 mei. Was overigens verstuurd als "Gift" :thumbs-up:
Showcase - Topic

blue-eyes

Citaat van: HTip op juni  4, 2010, 18:17:35
Besteld en betaald op 24 mei en verzonden op 25 mei. Was overigens verstuurd als "Gift" :thumbs-up:

Even opgezocht, bij mij betaald op de 26ste, verzonden op de 27ste. Dus nog even geduld.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Robbert54

Citaat van: HTip op juni  4, 2010, 17:34:00
Blijkbaar toch wel, want je houdt het ook in de gaten :tongue2:
je hebt me door! ;)

Gewoon flink off-topic blijven lullen en ik ben er zo!! :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo