Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: Madhouse op februari  1, 2010, 13:36:06
Goed nieuws dat de planning voor de basstraps ook in werking is gezet!  ;)
Ja het werd tijd hè? Ik heb vandaag regelmatig contact gehad met Thingman en de oplossing wordt al concreter. De leverancier die ik voor het 30mm MDF op het oog had, levert helaas niet aan particulieren. Ik heb nog een vraag uitgezet voor dealers in mijn omgeving.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op februari  1, 2010, 15:33:49
Als het werkt zijn het hele fijne apparaten, maar als je problemen hebt, dan zijn het ondingen. Voordeel van de Logitech is dat er een grote database van apparaatcodes bestaat. Dat is er voor Marantz niet, maar op remotecentral.com vindt je veel inspiratie.

Ik ga het zeker nog een keer proberen. Deze maand komt er ook een HDX bij en dan weer een AB extra, dan zit ik op 6....Ga het waarschijnlijk met de Harmony 555 proberen (had hiervoor een 525 en die deed het ook goed bij mij). Maar niet meer met een One, hij en ik zullen nooit meer vrienden worden  ;D

Citaat van: HTip op februari  1, 2010, 15:36:41
Ja het werd tijd hè? Ik heb vandaag regelmatig contact gehad met Thingman en de oplossing wordt al concreter. De leverancier die ik voor het 30mm MDF op het oog had, levert helaas niet aan particulieren. Ik heb nog een vraag uitgezet voor dealers in mijn omgeving.

Hij had al lang klaar moeten zijn  :tongue2:.

Maar daar moet je ook tijd voor hebben natuurlijk  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op februari  1, 2010, 15:50:50
Ik ga het zeker nog een keer proberen. Deze maand komt er ook een HDX bij en dan weer een AB extra, dan zit ik op 6....Ga het waarschijnlijk met de Harmony 555 proberen (had hiervoor een 525 en die deed het ook goed bij mij). Maar niet meer met een One, hij en ik zullen nooit meer vrienden worden  ;D
:D Ik zit ook op 6 (receiver, DVD, BD, beamer, sub en gordijn). Is me echt veel te veel ;)

Citaat van: Madhouse op februari  1, 2010, 15:50:50
Hij had al lang klaar moeten zijn  :tongue2:.

Maar daar moet je ook tijd voor hebben natuurlijk  ;)
:P Ik heb inderdaad vorig jaar veel te weinig gehad. Dit jaar moet het iets rustiger worden op het werk. Ik moet ook 164 uur verlof van vorig jaar afbouwen. Heel vervelend :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Stom bedrijf; heb je een klant, geef je 'm een schop onder z'n gat! :sneaky2:

:D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: celerontje op februari  1, 2010, 17:20:37
Stom bedrijf; heb je een klant, geef je 'm een schop onder z'n gat! :sneaky2:

:D
:D Crisis is niet overal in het bedrijfsleven merkbaar :P
Showcase - Topic

HTip

Mijn hele draadloos netwerk geupgrade...

1xNetgear WNDR3700 router   2xNetgear WNHDE111 Accespoint/Bridge voor BD-speler en SAT-box   1xNetgear WNDA3100 USB dongle voor laptop

Alles 802.11n en 5Ghz :o Kan ik weer een paar jaartjes mee... :D

Dan kan ik eindelijk op een eenvoudige manier de BD-speler of SAT-box updaten met firmware, etc. Nu moet ik elke keer het apparaat verhuizen naar de slaapkamer :unsure:
Showcase - Topic

celerontje

Kijk aan! :pompom:
Die ''bridge'' lijkt mij ook erg handig, hoef ik geen CDtjes meer te branden voor updates.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Robbert54

noob vraag: wat doet een bridge??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Nooff

Citaat van: The Vampire op februari  3, 2010, 16:15:33
Is eigenlijk een soort Range extender volgens mij. Zo blijft je snelheid beter behouden en kan je op meerdere plaatsen in huis een goeie verbinding tot stand brengen.

HTip

Citaat van: celerontje op februari  3, 2010, 13:05:40
Kijk aan! :pompom:
Die ''bridge'' lijkt mij ook erg handig, hoef ik geen CDtjes meer te branden voor updates.
Kwestie van doen dus ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: The Vampire op februari  3, 2010, 16:15:33
Citaat van: Nooff op februari  3, 2010, 16:18:51
Is eigenlijk een soort Range extender volgens mij. Zo blijft je snelheid beter behouden en kan je op meerdere plaatsen in huis een goeie verbinding tot stand brengen.
Bijna ;) Wat jij beschrijft is de Access Point functie. Een bridge sluit je met een kabel aan aan het apparaat wat je in het netwerk wil opnemen, bijv. een BD-speler. De bridge maakt dan de connectie met de router. Op deze bridge kunnen 2 apparaten worden aangesloten.
Showcase - Topic

HTip

Dit post ik trouwens nog via de oude router :D Eerst eten en daarna ga ik de router installeren...
Showcase - Topic

tiptop

Tjongejonge, Philip,

je blijft aan de gang zeg 8)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTip

Citaat van: tiptop op februari  3, 2010, 18:01:27
Tjongejonge, Philip,

je blijft aan de gang zeg 8)
:D Ja, je moet toch wat :P

Sinds ik de NAS heb, is mijn netwerk de vertragende factor. Ik hoop vanaf vandaag niet meer ;)

BTW: Dit is mijn eerste post via het nieuwe draadloze netwerk. Installatie was een eitje. Connectie met de USB adapter ook. Zaterdag ga ik de bridges ophalen bij mijn schoonouders (ik moest het in NL laten bezorgen :unsure:) en dan hang ik ook de BD-speler in het netwerk. Ik ben dus nog niet klaar :P
Showcase - Topic

celerontje

Waarom bij je schoonouders laten bezorgen?
Je hebt toch een postbus in Maastricht? ???

HTip

Citaat van: celerontje op februari  3, 2010, 22:29:50
Waarom bij je schoonouders laten bezorgen?
Je hebt toch een postbus in Maastricht? ???
Klopt, maar iBood bezorgt via UPS en die leveren niet aan postbussen. TNT wel en daar maak ik regelmatig gebruik van ;)
Showcase - Topic

celerontje

Ach ja, blijft een leuke serie: ''Hoe jaag je klanten weg?''

Voor gewoon internetten kan trouwens prima gewoon de interne 802.11g chip van je flaptop gebruiken, want met een 4 mbit?? internetverbinding merk je dat echt niet. ;)

HTip

Citaat van: celerontje op februari  3, 2010, 22:57:48
Ach ja, blijft een leuke serie: ''Hoe jaag je klanten weg?''

Voor gewoon internetten kan trouwens prima gewoon de interne 802.11g chip van je flaptop gebruiken, want met een 4 mbit?? internetverbinding merk je dat echt niet. ;)
Klopt! Ik heb nu slechts 6 Mbps, maar binnen 2 jaar moet VDSL zijn uitgerold met veel hogere snelheden. De echte winst ga ik hebben met de NAS via de Gigabit LAN-poort en het streamen van audio/video. Ik kan dan ook opnames van de dreambox rechtstreeks op de NAS plaatsen. Daar was mijn 802.11pre-n niet snel genoeg voor...
Showcase - Topic

celerontje

Ik heb hier 4 mbit, ;D onze provider biedt niet sneller :o. (wij zitten bij een ontzettend dure internetprovider btw, maar de service is wel ontzettend goed, gelukkig ;D)
Rare provider is het, ik weet dat je nu vol verbazing naar je scherm zit te turen..... :D :D :D

HTip

Nee hoor, ik heb jaren 3 Mbps gehad :D
Showcase - Topic

celerontje

;) ;D
Dat VSDL gedoe vindt ik eigenlijk het uitmelken van de 2 bekende koperdraadjes, ze mogen wat mij betreft eens opschieten met glasvezel! (leidingen daarvoor lopen hier al in de berm)

Nooff

Citaat van: celerontje op februari  4, 2010, 21:29:20
;) ;D
Dat VSDL gedoe vindt ik eigenlijk het uitmelken van de 2 bekende koperdraadjes, ze mogen wat mij betreft eens opschieten met glasvezel! (leidingen daarvoor lopen hier al in de berm)
Aftappen  :ph34r:

HTip

Citaat van: Nooff op februari  4, 2010, 23:52:47
Aftappen  :ph34r:
:police: :D

De leverancier die ik voor het 30mm MDF op het oog had, levert helaas niet aan particulieren. Ik heb nog een vraag uitgezet voor dealers in mijn omgeving.
Ik heb aantal dealers gemaild gekregen, maar die zitten allen niet in de buurt. Ga in de buurt eens concreet navragen of zij hetzelfde kunnen leveren. En anders wordt het iets verder rijden. Vind ik ook niet erg ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: HTip op februari  5, 2010, 06:26:44
Ik heb aantal dealers gemaild gekregen, maar die zitten allen niet in de buurt. Ga in de buurt eens concreet navragen of zij hetzelfde kunnen leveren. En anders wordt het iets verder rijden. Vind ik ook niet erg ;)
Ik heb de houthandelaars gevraagd of ze mijn MDF kunnen leveren. Ook de lokale DHZ-zaak, waar ik zo'n beetje alles voor de HT heb gekocht, gevraagd. Eventueel een gelijksoortig product is natuurlijk ook goed.

Is nu even afwachten...
Showcase - Topic

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op februari  8, 2010, 20:50:43
Ik heb de houthandelaars gevraagd of ze mijn MDF kunnen leveren. Ook de lokale DHZ-zaak, waar ik zo'n beetje alles voor de HT heb gekocht, gevraagd. Eventueel een gelijksoortig product is natuurlijk ook goed.

Is nu even afwachten...
Ik hoop voor je dat het gaat lukken om een leverancier in de buurt te vinden! (maar een beetje DHZ-zaak zou toch wat moeite moeten doen voor zo'n trouwe klant)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)