Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Maximus_Aurelius

Citaat van: HTip op januari 21, 2010, 22:43:06
Bedankt weer! Het is fijn om te weten dat ik opties heb. Zitten al deze kabels in een vriendelijker prijsklasse dan de Crystal Cable?

Vele malen vriendelijker  ;D

Black&White 502 2x3m circa 150 euro , deze serie is de instapper. Serie 1108 kost 2x3m 310 euro en 2x6 meter circa 538 euro  ;) De 1302 zit rond 2x3 meter op circa 700 euro. Alle andere serie's zitten onder de prijs van de 1302. Alleen de 1602 zit fors erboven en de actieve toestand.

Silent Wire LS12 2x2 meter circa 400 euro , 2x5 meter circa 600 euro. De LS8 zit in prijs onder de 12 en de 16 zit erboven.Ls16 2x3m circa 1000 euro.

De genoemde prijzen zijn circa prijzen en ze zijn afgemonteerd.Keuze uit bananen , spades.WBT's tegen meerprijs.
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

HTip

Da's inderdaad veel vriendelijker. Ik heb net een site gevonden die ook los per meter aanbiedt. Hebben nu zelfs een aanbieding.

Wist trouwens niet dat ze van InAkustik waren :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Maximus_Aurelius

Citaat van: HTip op januari 21, 2010, 23:29:54
Da's inderdaad veel vriendelijker. Ik heb net een site gevonden die ook los per meter aanbiedt. Hebben nu zelfs een aanbieding.

Los per meter heeft Black&White altijd gehad. Soms wat handiger wanneer je hele lange kabels nodig hebt.

Shame on you  :laugh: dat je niet wist dat Black&White InAkustik is  :tongue2:
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

ivo1986

Citaat van: HTip op januari 21, 2010, 23:29:54

Wel een van de meest moeilijk monteerbare kabels.

Maximus_Aurelius

Citaat van: ivo1986 op januari 22, 2010, 12:33:20

100% mee eens ;)
🎶🎶🎶

🎶🎶🎶

HTip

Citaat van: Maximus_Aurelius op januari 22, 2010, 12:22:16
Shame on you  :laugh: dat je niet wist dat Black&White InAkustik is  :tongue2:
:blush: :P

Citaat van: ivo1986 op januari 22, 2010, 12:33:20
Citaat van: Maximus_Aurelius op januari 22, 2010, 12:34:59
100% mee eens ;)
Kunnen jullie daar iets meer over zeggen ;) De Black Magic was ook niet eenvoudig, maar wel goed te doen... :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Heb trouwens nog een belangrijke aanwinst te melden. En wel een tafeltje waar de AB en de chips, e.d. op kan staan. Was onze duurste aankoop tot nu toe, €4,99 bij de Ikea :P

Tot nu toe stond het op de vloer onder de stoelen of op de vloerbedekking op de trede. Beide niet ideaal...
Showcase - Topic

djaxx

Citaat van: HTip op januari 22, 2010, 20:01:04
Heb trouwens nog een belangrijke aanwinst te melden. En wel een tafeltje waar de AB en de chips, e.d. op kan staan. Was onze duurste aankoop tot nu toe, €4,99 bij de Ikea :P

Tot nu toe stond het op de vloer onder de stoelen of op de vloerbedekking op de trede. Beide niet ideaal...

Pic?  :clapping:

Valkyrie

Citaat van: HTip op januari 22, 2010, 20:01:04
Heb trouwens nog een belangrijke aanwinst te melden. En wel een tafeltje waar de AB en de chips, e.d. op kan staan.

Maar niet geheel onbelangrijk! :P
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

HTip

Citaat van: djaxx op januari 22, 2010, 22:39:05
Pic?  :clapping:
Is niet heel erg bijzonder en ik heb nog geen eigen foto's, maar deze laat zien hoe het tafeltje uitziet...

Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Valkyrie op januari 23, 2010, 11:28:05
Maar niet geheel onbelangrijk! :P
Zeker! Gisteren meteen ingewijd en is dus erg handig, maar zoals verwacht reflecteert het oppervlak tijdens de film. Dus gaan we het nog bekleden met zwart vilt, zoals de deur en de koof ;)
Showcase - Topic

Madhouse

Ikea Lack serie  ;D

Dus volgende keer als we komen staan de M&M's niet meer op de grond :pompom:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

tiptop

Citaat van: HTip op januari 23, 2010, 12:40:58
Is niet heel erg bijzonder en ik heb nog geen eigen foto's, maar deze laat zien hoe het tafeltje uitziet...

Mooie aanwinst :P Wel een belangrijk onderdeel schat ik 8)

Ik wil deze kopen voor mijn zoontje. Twee stoeltjes hebben we al. Nu nog een andere kamerinrichting en het tafeltje kan er ook bij. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTip

Citaat van: Madhouse op januari 23, 2010, 14:13:39
Dus volgende keer als we komen staan de M&M's niet meer op de grond :pompom:
Yep! Tenminste als je op de 1e rij, en dus de sweetspot :P, zit :D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: tiptop op januari 23, 2010, 14:20:03
Mooie aanwinst :P Wel een belangrijk onderdeel schat ik 8)
Klopt! Hadden we veel eerder moeten doen. Kwam er nooit van. Maar omdat we bij de Ikea waren voor een kast op de overloop voor de netwerkapparatuur (modem, router en NAS) was het snel meegenomen ;)

Citaat van: tiptop op januari 23, 2010, 14:20:03
Ik wil deze kopen voor mijn zoontje. Twee stoeltjes hebben we al. Nu nog een andere kamerinrichting en het tafeltje kan er ook bij. :)
Ikea maakt mooie en degelijke spullen. Passen heel goed in een modern interieur. Dat het massaal wordt gemaakt en verkocht vind ik niet erg. Er zullen weinig mensen zijn die zo'n Lacktafel in een HT hebben staan :P ;D
Showcase - Topic

tiptop

Citaat van: HTip op januari 23, 2010, 15:41:42
Klopt! Hadden we veel eerder moeten doen. Kwam er nooit van. Maar omdat we bij de Ikea waren voor een kast op de overloop voor de netwerkapparatuur (modem, router en NAS) was het snel meegenomen ;)
Ikea maakt mooie en degelijke spullen. Passen heel goed in een modern interieur. Dat het massaal wordt gemaakt en verkocht vind ik niet erg. Er zullen weinig mensen zijn die zo'n Lacktafel in een HT hebben staan :P ;D

Ik heb net drie grote slaapkamerkasten in elkaar gezet van ze. heb toch wel betere kwaliteit gezien hoor. Maar het staat wel mooi. Komen alleen een paar scharnieren te kort voor 1 deur. En de handvatten moeten er nog in.
Morgen weer. Nu een filmpje kijken :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

Citaat van: HTip op januari 23, 2010, 15:41:42
begin tegen mijn vader niet over ikea. is net of je god vervloekt :D maarreh we willen natuurlijk geen pic van de tafel, maar van de tafel in je HT! ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: tiptop op januari 23, 2010, 15:47:18
Ik heb net drie grote slaapkamerkasten in elkaar gezet van ze. heb toch wel betere kwaliteit gezien hoor. Maar het staat wel mooi. Komen alleen een paar scharnieren te kort voor 1 deur. En de handvatten moeten er nog in.
Morgen weer. Nu een filmpje kijken :)
Ik heb nog tot nu toe geluk gehad. Zo'n beetje alles was in één keer goed. Het kastje wat ik nu in elkaar heb gezet is best stevig te noemen en ziet er goed uit.
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: The Vampire op januari 23, 2010, 15:57:17
begin tegen mijn vader niet over ikea. is net of je god vervloekt :D
:D

Citaat van: The Vampire op januari 23, 2010, 15:57:17
maarreh we willen natuurlijk geen pic van de tafel, maar van de tafel in je HT! ;)
:D Ik heb jullie teveel verwend begrijp ik, dus dan toch maar...

Zoals jullie zien is het nogal glimmend, maar met wat plakvilt is dat zo verholpen...
Showcase - Topic

nathalie

Marantz SR-6005
VIFA Touch  == Heco Aleva Sub 25A
Philips 55PFL7007 3D Blu-Rauy
AC Ryan PlayOn! HD Mini === 1TB Externe

Joris1971

Citaat van: nathalie op januari 24, 2010, 00:51:13
Mooi hoor
Erg mooi, dat 5 euro Ikea tafeltje maakt het helemaal af.  ;D ;D :tongue2:

HTip

Citaat van: nathalie op januari 24, 2010, 00:51:13
Mooi hoor
Dank je!

Citaat van: Joris1971 op januari 24, 2010, 08:58:20
Erg mooi, dat 5 euro Ikea tafeltje maakt het helemaal af.  ;D ;D :tongue2:
:D Zeker als het met plakvilt is bedekt :P
Showcase - Topic

Valkyrie

Citaat van: HTip op januari 23, 2010, 23:37:09

Zoals jullie zien is het nogal glimmend, maar met wat plakvilt is dat zo verholpen...

Ziet er goed uit!! :thumbs-up:
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

celerontje

Citaat van: HTip op januari 23, 2010, 23:37:09

Deze foto geeft trouwens een heel goed beeld van de werkelijke grootte van HTip's HT, terwijl 't op andere foto's veel groter lijkt! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: celerontje op januari 24, 2010, 16:41:22
Deze foto geeft trouwens een heel goed beeld van de werkelijke grootte van HTip's HT, terwijl 't op andere foto's veel groter lijkt! ;D
:D Klopt! Maar de HT is groot genoeg hoor, we hoeven alleen maar te zitten en niet te dansen of zo :P
Showcase - Topic