Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: tiptop op december 21, 2009, 21:43:10
Mooi aan elkaar gekoppeld hoor, die dire straits titels 8) :thumbs-up:
:D

Leuk verslagje. En toch weer verbazend dat bepaalde producten nog zoveel winst kunnen opleveren. :) :worship:
Ik ben ook elke verbaasd over het effect wat het allemaal kan hebben :unsure:

Vandeweek de tandpasta test gedaan. (prodent). En verdorie zeg! Een CD die ik als test-cd gebruikte omdat bijna geen speler deze kon uitspelen, kan nu de prullebak in.
Hij doet het nu gewoon in mijn cd-transport ;D 1 nummer bleef altijd bij 1'45" hangen of viel hij uit. Nu speelde hij helemaal door met alleen een paar tikken op 3'30".

Dus geen dure spulletjes, alleen wat tandpasta. Nu nog afwachten of het effect blijft. :turn:
Niet te geloven met zoiets gewoons als tandpasta :o

Ik zou iets meer willen weten wat je precies hebt gedaan. Een beetje zoals ik het proces van Mikrosmooth en Optrix heb beschreven.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: The Vampire op december 21, 2009, 23:02:50
mooi verslagje weer. toch apart dat er blijkbaar nog zoveel te tweaken valt. je bent dus eigenlijk nooit klaar!

tandpasta is toch eigenlijk ook een soort polijstmiddel??
Dank je! Je bent inderdaad nooit klaar, omdat je niet weet wat er allemaal mogelijk is en te koop is. Het is bij begonnen als conservering van de zekering in de meterkast en via via ben ik nu CD's aan het oppoetsen :music: :D

Ik weet niet of tandpasta een polijstmiddel is. Misschien dat onze tandpasta experts hier iets zinnigs over kunnen zeggen... :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Kamidioblitz op december 22, 2009, 14:29:48
Ik ben echt geen non believer of wat dan ook. Maar dit moet ik een keer horen denk ik voordat ik begrijp wat het effect nu precies is. Wel mooi beschreven Philip!
Ik vind het ook erg verwonderlijk elke keer. Ik bewaar de 2 SACD's sowieso, dus met de volgende M&G kunnen we dit wel vergelijken. Wanneer die is, weet ik niet, maar dat ie komt is zeker 8)

En jij staat bovenaan de lijst met kandidaten :D
Showcase - Topic

tiptop

Citaat van: HTip op december 22, 2009, 15:08:45
:D
Ik ben ook elke verbaasd over het effect wat het allemaal kan hebben :unsure:
Niet te geloven met zoiets gewoons als tandpasta :o

Ik zou iets meer willen weten wat je precies hebt gedaan. Een beetje zoals ik het proces van Mikrosmooth en Optrix heb beschreven.

Daar ben ik zo mee klaar. Het is gedaan zoals Celerontje omschreef. Beetje tandpasta op een doekje. Beide kanten goed inpoetsen. In cirkelende bewegingen in mijn geval.
Daarna het meeste er weer af halen met een doekje. daarna nog met lauw water de rest er af gespoeld en weer droog gemaakt met een doekje. :)

That's it. :thumbs-up:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTip

Citaat van: tiptop op december 22, 2009, 20:01:32
Daar ben ik zo mee klaar. Het is gedaan zoals Celerontje omschreef. Beetje tandpasta op een doekje. Beide kanten goed inpoetsen. In cirkelende bewegingen in mijn geval.
Daarna het meeste er weer af halen met een doekje. daarna nog met lauw water de rest er af gespoeld en weer droog gemaakt met een doekje. :)

That's it. :thumbs-up:
Dat is gelijk aan de behandeling met Mikrosmooth, dus niet moeilijk.

Showcase - Topic

HTip

Bericht van Raymen ontvangen. Zondag, tenminste als het weer het toelaat, komt hij de rekken brengen :thumbs-up:
Showcase - Topic

tiptop

Citaat van: HTip op december 23, 2009, 08:20:47
Dat is gelijk aan de behandeling met Mikrosmooth, dus niet moeilijk.

Voor jou niet :)
Citaat van: HTip op december 23, 2009, 08:21:56
Bericht van Raymen ontvangen. Zondag, tenminste als het weer het toelaat, komt hij de rekken brengen :thumbs-up:
Hij heeft het druk deze dagen :blink:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTip

Citaat van: tiptop op december 23, 2009, 18:53:56
Voor jou niet :)
:D Oefening baart kunst ;)

Citaat van: tiptop op december 23, 2009, 18:53:56
Hij heeft het druk deze dagen :blink:
Zeker weten. Powerbuy van de DVD-standaarden en ook nog mijn rekken. Vindt het wel super van hem, want die RVS-rekken zien er veel beter uit dan wat ik nu heb hangen.
Showcase - Topic

HTip

Showcase - Topic

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Davey

Citaat van: eddy135 op december 25, 2009, 14:39:09
Mooie kerstkaart! :clapping:

Insgelijks.

Heel leuk gemaakte kaart. Jij en jouw familie ook hele fijne dagen toegewenst!

Jean Sibelius

Jullie óók hele fijne (kerst)dagen en tot ziens in 2010! Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

celerontje

Citaat van: HTip op december 25, 2009, 07:33:55

Insgelijks! :pompom:
Zeg, had je dat plaatje vorig jaar ook? :D :P
Prettige kerstdagen lukt wel, de grootste uitdaging is de rest van 't jaar! :D (Wat zal er volgend jaar nou gebeuren? Jij met je HT in een TV programma? Patty Brard die er eindelijk achter komt dat ze een mislukt schepsel is? I DON'T KNOW! :D)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

tiptop

HTip

Bedankt allemaal! En het is inderdaad de foto van vorig jaar (goed gezien celerontje) ;) Volgend jaar maak ik een nieuwe :D
Showcase - Topic

HTip

Gisteren zijn Raymen en zijn vrouw geweest en hadden 6 kadootjes meegenomen voor onder de boom, eh... in de kelder. Weer vakwerk wat een mooi plaatsje gaat krijgen.

Nog een korte demo gegeven van de HT en lekker gekletst over vanalles en natuurlijk de HT. Was erg gezellig, alleen wat kort ;)

Binnenkort dus nieuwe foto's van de achterkant van de HT...
Showcase - Topic

Raymen

Het was zo als gewoonlijk zeer gezellig,maar te kort.

Een schitterende bios heb je thuis, waar je leuke demo`in kan geven.

En ook af en toe een leuk filmpie kan kijken.

ik hoop dat de rekken snel hangen, en er een paar geschikte foto`s van komen

Nog bedankt voor de leuke dag.

mvrg,
Raymen

Ps: maastricht is een leuke stad om te winkelen ;D
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

HTip

Thanks Raymen! We zijn nu bezig de rekken op te hangen. 3 van de 6 hangen al op zijn plaats. Wordt vervolgd...
Showcase - Topic

Raymen

Oke , foto`s foto`s..........

Trouwens vandaag zijn ze met de post mee.

Hopelijk morgen nog bij jouw anders zaterdag

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

HTip

Citaat van: Raymen op december 30, 2009, 18:09:02
Oke , foto`s foto`s..........
Alle rekken zijn opgehangen. Foto's komen, ben ik nog even mee bezig (overzetten, verkleinen, uploaden, plaatsen ;))

Citaat van: Raymen op december 30, 2009, 18:09:02
Trouwens vandaag zijn ze met de post mee.

Hopelijk morgen nog bij jouw anders zaterdag
Dit vinden we echt super! :worship: Gaan natuurlijk ook weer een mooi plekje krijgen 8)
Showcase - Topic

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op december 30, 2009, 18:26:41
Zoals gewoonlijk wachten we nog even geduldig af  :yawnee:  ;D
En dat zullen jullie nog wel even moeten ook, want ik ben nu schaatsen aan 't kijken. Heb het opgenomen en kijken we nu versneld... ;)
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op december 30, 2009, 19:17:33
En dat zullen jullie nog wel even moeten ook, want ik ben nu schaatsen aan 't kijken. Heb het opgenomen en kijken we nu versneld... ;)

Heb ik vanmiddag ook lekker zitten kijken. Erg verassende 10km  :pompom:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op december 30, 2009, 22:48:50
Heb ik vanmiddag ook lekker zitten kijken. Erg verassende 10km  :pompom:
Absoluut, maar daar is een ander topic voor ;)
Showcase - Topic