Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

celerontje

Citaat van: Fabian92 op juli 10, 2009, 21:08:19
Ik lust geen eens eieren   :unsure: En de combinatie spaghetti, kaas en bier is ook niet echt top, maar dat gaat er wel in  :laugh:

Maar de spek met eieren is vast z'n ontbijt.  ;D
Ik zat even te Googlen op actitivteiten in Philip's omgeving en toen kwam ik dit tegen.
Rare combinatie inderdaad, ik zat ook vol verbazing naar m'n scherm te kijken! :o :D

Btw, er zijn hele lekkere kazen verkrijgbaar!
Lekkere gatenkaas, Brie, Old Amsterdam etc, JAMMIE! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Wat een fantasie hebben jullie weer... :clapping:

Het overzicht van de zomer kunnen jullie hier vinden. Weten jullie ook wanneer we in de HT slapen :D

Citaat van: tiptop op juli 10, 2009, 21:34:43
De ideale slaapkamer :) En als je wakker wordt meteen weer eentje er in. 8)
:D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Van die site:
CiteerSchlagerfestival
Scheisse, hier heb je toch geen goed woord voor over? >:(

Sterkte, ik hoop dat je nog een beetje levensvreugd hebt, na deze verschrikking! :devil:
:D :D :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

HTip

Gisteravond was het een 19Hz party :unsure: Ging dus niet echt om de kwaliteit :nopompom:
Vanavond is er gelukkig niets, maar zondag- en maandagavond wordt het weer herrie...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

tiptop

Hier is vandaag dancevalley om de hoek. (Hemelsbreed een kilometertje)

Maar ik heb GEEN Kelder om in te slapen :( ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Fabian92

Citaat van: tiptop op juli 11, 2009, 18:51:11

Maar WEL een HT  ;D
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

HTip

Citaat van: tiptop op juli 11, 2009, 18:51:11

Dus dat wordt een kort nachtje voor je... :sleepy: :yawnee:

Sterkte!
Showcase - Topic

tiptop

Citaat van: HTip op juli 11, 2009, 19:20:35
Dus dat wordt een kort nachtje voor je... :sleepy: :yawnee:

Sterkte!
Citaat van: Fabian92 op juli 11, 2009, 18:54:48
Maar WEL een HT  ;D
Daar hoor je de muziek nog het hardst :(

Ik ga gewoon zelf stappen. ;) Tegen de tijd dat ik terug ga is het wel 24.00 uur geweest (eindtijd dancevalley) :)

Jullie ook succes, Philip ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTip

Citaat van: tiptop op juli 11, 2009, 19:25:41
Ik ga gewoon zelf stappen. ;) Tegen de tijd dat ik terug ga is het wel 24.00 uur geweest (eindtijd dancevalley) :)

Jullie ook succes, Philip ;)
Thanks! Dat is het beste wat je kan doen :thumbs-up:

Eindtijd van de festiviteiten hier is helaas niet 24.00 uur, eerder 05.00 uur  (ook op zondag en maandag :o) Zou in NL nooit mogen...
Showcase - Topic

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op juli 11, 2009, 19:29:50
Eindtijd van de festiviteiten hier is helaas niet 24.00 uur, eerder 05.00 uur  (ook op zondag en maandag :o) Zou in NL nooit mogen...
Hopelijk zijn jullie vannacht goed doorgekomen zonder al teveel last te hebben van de feestvierders ;D

Van de andere kant... ik moet nog steeds denken aan jouw opmerking:
"als we hier wat willen bouwen, dan hangen we de tekeningen aan de lantarenpaal voor bij de straat, als binnen 6 weken niemand bezwaar maakt, dan kun je vrolijk gaan bouwen :)".

Daar had ik zelf graag 1 à 2 slapeloze nachtjes voor gehad ;)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op juli 12, 2009, 08:13:10
Hopelijk zijn jullie vannacht goed doorgekomen zonder al teveel last te hebben van de feestvierders ;D
Er was vannacht geen festiviteit, die worden bewaard voor komende nacht en de volgende nacht. Dus ik heb prima geslapen ;)

Citaat van: Jean Sibelius op juli 12, 2009, 08:13:10
Van de andere kant... ik moet nog steeds denken aan jouw opmerking:
"als we hier wat willen bouwen, dan hangen we de tekeningen aan de lantarenpaal voor bij de straat, als binnen 6 weken niemand bezwaar maakt, dan kun je vrolijk gaan bouwen :)".

Daar had ik zelf graag 1 à 2 slapeloze nachtjes voor gehad ;)
Heb je helemaal gelijk in. Elk nadeel heeft zijn voordeel. En gelukkig heeft hier wonen veel meer voordelen :thumbs-up:

En met slapen in de kelder kunnen we die periode prima overbruggen... Dus waar klaag ik eigenlijk over? :D

Nog een paar weken en dan heb ik vakantie. Het is het plan om naast op reis te gaan, ook nog tijd te maken voor de verbouwing van de HT. Ik ben begonnen met het materiaalplan, zodat ik weet wat ik moet vragen aan de houtleverancier, die ik overigens nog moet gaan zoeken ;)

In de tussentijd heb ik alle BD's ingevoerd in DVD Profiler. Het is toch wel een behoorlijke klus, maar invoeren met de streepjescode ging sneller dan ik had gedacht. Ik heb ook de layout aangepast en wel zo...

Op deze manier kan ik snel een film selecteren en heb ik maximaal ruimte voor de covers. In de HT staan alle BD's nu ook op de volgorde uit DVD Profiler. Kan ik ze dus sneller vinden en dus meer tijd voor de films  :pompom:
Showcase - Topic

Davey

Mijn hemel.........da's heel gaaf. Duidelijk om te zien en aan de rechterkant de vergroting van voor - en achterkant. Zucht.........wil ik ook, wil ik ook  ;)

HTip

Thanks! Gebruik je ook DVD Profiler? Ik kan je mijn layout mailen als je dat wil. Stuur maar een PM met je mailadres als je mijn layouts wil hebben.

Citaat van: Davey op juli 12, 2009, 10:29:13
Mijn hemel.........da's heel gaaf. Duidelijk om te zien en aan de rechterkant de vergroting van voor - en achterkant. Zucht.........wil ik ook, wil ik ook  ;)
Showcase - Topic

Davey

Citaat van: HTip op juli 12, 2009, 12:16:56
Thanks! Gebruik je ook DVD Profiler? Ik kan je mijn layout mailen als je dat wil. Stuur maar een PM met je mailadres als je mijn layouts wil hebben

Nee joh, ik gebruik nog helemaal niks. Ik moet en wil me hier echt in verdiepen zodra het hele satellietgebeuren af is. Ik probeer nu eerst dingen af te ronden voordat ik van het ene projectje naar het andere ga  :devil:

HTip

Citaat van: Davey op juli 12, 2009, 12:21:36
Nee joh, ik gebruik nog helemaal niks. Ik moet en wil me hier echt in verdiepen zodra het hele satellietgebeuren af is. Ik probeer nu eerst dingen af te ronden voordat ik van het ene projectje naar het andere ga  :devil:

Heel verstandig! Dat doe ik ook, maar DVD profiler vullen is niet zo'n groot project, tenminste als je niet al te veel content hebt :unsure: Hoe gaat het met je satellietinstallatie? Ik lees het wel in je eigen topic ;)
Showcase - Topic

Davey

Citaat van: HTip op juli 12, 2009, 12:25:24
Heel verstandig! Dat doe ik ook, maar DVD profiler vullen is niet zo'n groot project, tenminste als je niet al te veel content hebt :unsure: Hoe gaat het met je satellietinstallatie? Ik lees het wel in je eigen topic ;)

Ik heb nog geen TVIX of Popcornhour, etc. en volgens mij gooi je daar die DVD profiler op toch?

HTip

Citaat van: Davey op juli 12, 2009, 16:32:58
Ik heb nog geen TVIX of Popcornhour, etc. en volgens mij gooi je daar die DVD profiler op toch?
Geen idee. Ik heb het op mijn laptop staan ;)
Showcase - Topic

Madhouse

Het is een beetje stil in huize Philip....geen nieuwtjes meer? Ik dacht ik schop het topic maar even omhoog want anders word Philip vergeten  ;D :P
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

celerontje

Citaat van: Madhouse op juli 21, 2009, 08:55:07
Ik dacht ik schop het topic maar even omhoog want anders word Philip vergeten  ;D :P
AU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wees blij dat ik geen aangifte doe, wat een zinloos geweld! :D :D :D :D :D

HTip

Citaat van: Madhouse op juli 21, 2009, 08:55:07
Het is een beetje stil in huize Philip....geen nieuwtjes meer? Ik dacht ik schop het topic maar even omhoog want anders word Philip vergeten  ;D :P
Thanks! Op dit moment even niet :unsure: Geen tijd om verder te gaan met het ontwerp van de absorber. Wel genieten we regelmatig van een lekkere film in de HT. Alleen nog een nieuwe (lees: bruikbaarder) layout voor DVD Profiler gemaakt, maar dat is nou ook weer geen wereldnieuws ;)

Citaat van: eddy135 op juli 21, 2009, 11:41:57
Mag die jongen ook niet gewoon op vakantie?? :D
Nog 2 weekjes :P Kijk er echt naar uit :pompom:
Showcase - Topic

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op juli 21, 2009, 19:53:05
Nog 2 weekjes :P Kijk er echt naar uit :pompom:
Dat geloof ik na al die tropenmaanden op het werk! ;D

Als je terug komt van vakantie dan kun je in mijn topic zien hoe de absorbers gebouwd kunnen worden >:D ;)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

tiptop

Lekker hoor! Dan ga ik ook.

Mischien komen we elkaar nog tegen :P

Veel plezier alvast 8)

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op juli 21, 2009, 20:26:17
Dat geloof ik na al die tropenmaanden op het werk! ;D
Absoluut! Dat was hopelijk de laatste grote klus met een keiharde deadline ;)

Citaat van: Jean Sibelius op juli 21, 2009, 20:26:17
Als je terug komt van vakantie dan kun je in mijn topic zien hoe de absorbers gebouwd kunnen worden >:D ;)
>:D :D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: tiptop op juli 21, 2009, 20:38:10
Lekker hoor! Dan ga ik ook.

Mischien komen we elkaar nog tegen :P

Veel plezier alvast 8)
Thanks! Wie weet, de wereld is klein :P Jij ook alvast veel plezier!
Showcase - Topic