Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: -madison- op juli  2, 2009, 01:41:32
Ziet er (wederom) erg netjes uit Philip!!
De details waar je mee bezig bent zijn echt waanzinnig. :inlove:
Citaat van: Jean Sibelius op juli  2, 2009, 06:12:37
Aangezien ik geen foto's heb, dan maar met woorden: "Ziet er weer netjes uit Philip!"
=> de gaten waren inderdaad wel dingen die direct in het oog vielen bij binnenkomst in de ruimte.
Citaat van: solitaire op juli  2, 2009, 06:43:24
Hoe kleine ingrepen een ruimte helemaal 'af' kunnen maken.

Mooi gedaan zo ! :thumbs-up:
Thanks guys! Stond nog op het to-dolijstje en nu met de zomer (veel vliegen, muggen, motten, etc.) was het tijd dat ik die fijne beestjes uit de HT ging weren. Het scherm hangt nu ook onbeschermd, dus nog een reden om dit snel uit te voeren. En ik ben niet ontevreden met het resultaat...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op juli  2, 2009, 06:12:37
Ga je aan de andere kant van de ventilatiegaten óók nog iets maken ter afwerking, of wil je het hierbij laten?
(en je storten op de andere dingen die nog op het lijstje staan)
Op termijn komen er afsluitbare roosters aan de andere kant, zodat stof minder kans krijgt dan nu. Hoeven niet zo mooi te zijn, maar het zorgt natuurlijk meteen voor een mooie afwerking...
Showcase - Topic

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Davey

Juist de kleine zaken / details maken altijd of iets er mooi of fantastisch uit ziet. Je moet jezelf alleen wel tot die laatste klusjes zetten merk ik altijd bij mezelf in ieder geval  ;), Keurige nette afwerking zo  :thumbs-up:

Madhouse

Citaat van: Davey op juli  3, 2009, 07:10:26
Juist de kleine zaken / details maken altijd of iets er mooi of fantastisch uit ziet. Je moet jezelf alleen wel tot die laatste klusjes zetten merk ik altijd bij mezelf in ieder geval  ;), Keurige nette afwerking zo  :thumbs-up:

Goh, zo herkenbaar....ik moet bij mij thuis nog zoveel kleine dingetjes doen, o.a. de plintjes leggen (hout) in de gang...ik loop er iedere keer langs en denk ik, van het weekend ff doen. Maar tot nu toe (na bijna een jaar) is er nog steeds niets aan gedaan....  :-\
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Davey

Citaat van: Madhouse op juli  3, 2009, 08:49:47
Goh, zo herkenbaar....ik moet bij mij thuis nog zoveel kleine dingetjes doen, o.a. de plintjes leggen (hout) in de gang...ik loop er iedere keer langs en denk ik, van het weekend ff doen. Maar tot nu toe (na bijna een jaar) is er nog steeds niets aan gedaan....  :-\

Hahaha, precies. Het stomme is dat wanneer je begint met slopen je droomt over de afwerkklusjes maar als het dan zover is....... ;)

HTip

Bedankt weer allemaal! Ik krijg het er warm van :blush:

Heel herkenbaar allemaal! Jullie hebben gelijk dat afwerkklusjes het langst blijven liggen. Kijk maar naar mijn vloer bij de deur en de draaipoot onder de diffusers. Zijn allemaal dingen die ik allang had kunnen doen, maar omdat ze niet eenvoudig zijn die voor je uit blijft schuiven... ;)

Volgende activiteit wordt echt een grote... De nieuwe projectiewand. Ik ga met ontwerp beginnen en de materiaallijst samenstellen. Dan op zoek naar de benodigdheden en dan ben ik waarschijnlijk een maand verder :unsure:
Showcase - Topic

simsalabim

Ziet er allemaal weer toppie uit Htip!
Die ventilatie roostertjes heb je netjes gemaakt, lijken een beetje op mijn accuton mid units :D (Accuton c89).
Wat moet dat super zijn A/C in je ruimte, gewoon in de zomer ook nog lekker genieten!
Bij mij is het echt zweten, moet echt aan de airco gaan!

Greets,
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

HTip

Citaat van: simsatit op juli  5, 2009, 14:37:57
Ziet er allemaal weer toppie uit Htip!
Die ventilatie roostertjes heb je netjes gemaakt, lijken een beetje op mijn accuton mid units :D (Accuton c89).
Wat moet dat super zijn A/C in je ruimte, gewoon in de zomer ook nog lekker genieten!
Bij mij is het echt zweten, moet echt aan de airco gaan!

Greets,
Bedankt Simon! Leuk dat ik ventilatieroosters heb ik de vorm van een speakeronderdeel :D

Ik heb alleen een 15W ventilator in 1 van de 4 gaten, waarmee ik de ruimte kan voorzien van frisse lucht. Dus geen A/C, maar dat heb ik niet nodig (misschien alleen iets voor het ontvochtigen). In de winter verwarm ik met een bijzetkacheltje. Daar zou ik nog iets voor willen maken, maar A/C ga ik niet doen. Gisteravond (Harry Potter and the Order of the Phoenix) en vrijdagavond (Open Season) was het 20 graden in de kelder en na de film iets minder dan 2 graden opgewarmd. Dus prima vertoeven daar...

Waar het ook prima vertoeven was, was in het zweefvliegtuig op 1000m hoogte :o Hoe dat gekomen is en ik dat heb beleefd zie hier :pompom:
Showcase - Topic

denoontje

Citaat van: HTip op juli  5, 2009, 17:28:28
Gisteravond (Harry Potter and the Order of the Phoenix) en vrijdagavond (Open Season) was het 20 graden in de kelder en na de film iets minder dan 2 graden opgewarmd. Dus prima vertoeven daar...

Vet cool...

Ik heb ook HP ootp gekeken, en bij mij was hel wel wat warmer (28°C).
De mobiele airo die we hebben ivm kantoor aan huis krijgt het toch niet geheel koel op zolder waar de hele dag de zon op staat...

Wat vond je van HP?
Ik heb laatst alls gekeken als voorbereiding op de nieuwe film (moet mee met m'n vriendin ;-) )
Ik ben niet echt HP fan. Deze laatse film was voor mij ook niet helemaal je van het.

HTip

Citaat van: denoontje op juli  6, 2009, 11:14:16
Vet cool...

Ik heb ook HP ootp gekeken, en bij mij was hel wel wat warmer (28°C).
De mobiele airo die we hebben ivm kantoor aan huis krijgt het toch niet geheel koel op zolder waar de hele dag de zon op staat...

Wat vond je van HP?
Ik heb laatst alls gekeken als voorbereiding op de nieuwe film (moet mee met m'n vriendin ;-) )
Ik ben niet echt HP fan. Deze laatse film was voor mij ook niet helemaal je van het.

Een kelder voel ik ook als echt een voorrecht. Het is natuurlijk wel vochtig en in de omliggende ruimten zitten veel insecten, maar daar heb ik nu dus de roosters voor :thumbs-up:

Ik ben ook niet een echte HP-fan, maar ik heb wel alle films :unsure: Ik wil ze ook allemaal op BD hebben en dat komt ook nog wel binnenkort. Vond de laatste HP toch wel erg goed, lekker overdreven Engels, met een goed verhaal. Spannend op de juiste momenten en erg goed beeld en geluid. Goed vermaak, dat is zeker :pompom:
Showcase - Topic

celerontje

En ik heb binnenkort het voorrecht op Harry Potter 6 op 35mm te vertonen! :pompom:
(en nee, stelletje piraatjes, ik ga niks uitlekken of wat dan ook! :devil:)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

HTip

Citaat van: celerontje op juli 10, 2009, 15:28:16
En ik heb binnenkort het voorrecht op Harry Potter 6 op 35mm te vertonen! :pompom:
(en nee, stelletje piraatjes, ik ga niks uitlekken of wat dan ook! :devil:)
Gaaf zeg! Weer in hetzelfde theater waar je in mijn HT foto's van liet zien?
Showcase - Topic

celerontje

Yepz! :pompom:
We kregen een aanbod van de exploitant en dat konden we niet weigeren!

Dit is trouwens buiten ons filmhuisprogramma om, dat begint in September pas weer.

(en nu maar hopen dat hij niet zo grappig is om ons de NL gesproken versie te bezorgen! :devil:) :D

HTip

Citaat van: celerontje op juli 10, 2009, 15:52:54
Yepz! :pompom:
We kregen een aanbod van de exploitant en dat konden we niet weigeren!

Dit is trouwens buiten ons filmhuisprogramma om, dat begint in September pas weer.

(en nu maar hopen dat hij niet zo grappig is om ons de NL gesproken versie te bezorgen! :devil:) :D
Veel plezier!
Showcase - Topic

HTip

Dit weekend is er in het dorp veel te doen en dat gaat altijd gepaard met veel herrie. Dus de HT wordt dit weekend even omgedoopt tot slaapkamer. Kunnen we letterlijk film kijken tot we erbij neervallen :P

Gisteravond even getest en je hoort helemaal geen geluid van buiten :thumbs-up:
Showcase - Topic

celerontje

Wat is er dan te horen?
Deutsche Schlagers? :devil:

Blu-ray tip voor het slapen gaan in je HT:
''1408'' :D :D :D
Welterusten! :devil:

Fabian92

Dat is wel handig, alleen wat voor festiviteiten zijn er dan? :unsure:
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

celerontje

Ik vond wel dit:
CiteerGrote rommelmarkt met muzikale animatie. In de zaal De Vrije Burgers. Doorlopend kan men spek met eieren :crazy:, spaghetti en kaas met bier proeven.
Maar da's volgend weekend.

Fabian92

Misschien bereid hij zich al voor, of gebruikt een excuus om in z'n HT te kunnen slapen  :yawnee:  :P
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

celerontje

Mmm, waarom zou je in je HT spek met eieren gaan eten? ??? :D

Fabian92

Ik lust geen eens eieren   :unsure: En de combinatie spaghetti, kaas en bier is ook niet echt top, maar dat gaat er wel in  :laugh:

Maar de spek met eieren is vast z'n ontbijt.  ;D

tiptop

Citaat van: HTip op juli 10, 2009, 17:12:16
Dit weekend is er in het dorp veel te doen en dat gaat altijd gepaard met veel herrie. Dus de HT wordt dit weekend even omgedoopt tot slaapkamer. Kunnen we letterlijk film kijken tot we erbij neervallen :P

Gisteravond even getest en je hoort helemaal geen geluid van buiten :thumbs-up:
De ideale slaapkamer :) En als je wakker wordt meteen weer eentje er in. 8)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.