Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: celerontje op juli  1, 2009, 16:02:12
Iets met fotografie? ;)
Je bent niet nieuwsgierig hè? Maar je wilt wel graag alles weten :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Ach, ik heb ''weet ik niet'' altijd al zo'n nutteloze woordencombinatie gevonden, dus daar probeer ik wat aan te doen! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

tiptop

Zo, dat zijn weer een aantal pagina's als je even niet oplet zeg. :o Gelukkig vooral vol met oneliners ::) :P

@Celerontje.
"Ik weet niet" vind ik juist een geweldige combinatie om tijd over te houden. Als iemand een vraag stelt waar je geen zin in hebt, of wat te lang gaat duren, gewoon even zeggen;"Ik weet niet" en tada, ben je ook weer vanaf. Ideaal! ;D :headbanging:

@Philip.
Dus het is mooi weer en je zet meteen je vriendin weeraan het werk, he?! En jij zeker achterin de tuin met een biertje op de stretcher! ::) ;D

Ik heb trouwens toch maar een pioneer bdp-51fd bestelt ipv een panasonic blurayspeler.  Scheelde via de zaak bijna niks. :) Dus sorry, niet lid van de panaclub geworden, maar wel symphatisant hoor ;) :P
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

celerontje

Citaat van: tiptop op juli  1, 2009, 18:19:44
Ik heb trouwens toch maar een pioneer bdp-51fd bestelt ipv een panasonic blurayspeler.  Scheelde via de zaak bijna niks. :) Dus sorry, niet lid van de panaclub geworden, maar wel symphatisant hoor ;) :P
>:( Niet zo verstandig, jij krijgt binnenkort de ''Pana-brigade'' aan de deur! :devil:...
Geintje :P, mooie speler! Wel even de nieuwste firmware erop kwakken, dan heb je volgens mij ook DTS-HD MA ondersteuning. :pompom:

Nog een tip van mij:
De component uitgang is natuurlijk leuk, maar het beste resultaat krijg je met een HDfury, waar er tegenwoordig genoeg van aangeboden worden, omdat velen hun CRT projector bij het schroot zetten! :D

@Celerontje.
"Ik weet niet" vind ik juist een geweldige combinatie om tijd over te houden. Als iemand een vraag stelt waar je geen zin in hebt, of wat te lang gaat duren, gewoon even zeggen;"Ik weet niet" en tada, ben je ook weer vanaf. Ideaal! ;D :headbanging:
Weer zo'n oneliner:
''Weet ik niet'' is makkelijk, maar het is ongemakkelijk als niemand het weet, dus dan is de vraag ''Wie weet het dan wel''? Weg makkelijkheid! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

tiptop

Citaat van: celerontje op juli  1, 2009, 18:31:44
>:( Niet zo verstandig, jij krijgt binnenkort de ''Pana-brigade'' aan de deur! :devil:...
Geintje :P, mooie speler! Wel even de nieuwste firmware erop kwakken, dan heb je volgens mij ook DTS-HD MA ondersteuning. :pompom:

Nog een tip van mij:
De component uitgang is natuurlijk leuk, maar het beste resultaat krijg je met een HDfury, waar er tegenwoordig genoeg van aangeboden worden, omdat velen hun CRT projector bij het schroot zetten! :D
Weer zo'n oneliner:
''Weet ik niet'' is makkelijk, maar het is ongemakkelijk als niemand het weet, dus dan is de vraag ''Wie weet het dan wel''? Weg makkelijkheid! :D
Leuk natuurlijk, die hdfury, maar mijn scherm gaat maar tot 576i of 480p. Aangezien 720p ook over de componentaansluiting gaat is een fury dus overbodig. Mijn scherm kan tot 720p verwerken, maar downgrade het dan weer naar 480p. Dus als de speler hier staat, kijk ik even of native of 720p de mooiste uitsturing oplevert.

En de makkelijkheid blijft, want ik weet niet wie het weet. Dus maak ik me er ook niet druk om ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

celerontje

Citaat van: tiptop op juli  1, 2009, 18:52:47
Leuk natuurlijk, die hdfury, maar mijn scherm gaat maar tot 576i of 480p. Aangezien 720p ook over de componentaansluiting gaat is een fury dus overbodig.
Totdat je eens een disc tegenkomt met Image Constraint Token beveiliging... ;)

HTip

Zo, dat zijn weer een aantal pagina's als je even niet oplet zeg. :o Gelukkig vooral vol met oneliners ::) :P
Dat scheelt inderdaad het nodige leeswerk :P

@Philip.
Dus het is mooi weer en je zet meteen je vriendin weeraan het werk, he?! En jij zeker achterin de tuin met een biertje op de stretcher! ::) ;D
Tuurlijk! We doen alles samen en zij is beter met de verfbus :P

Ik heb trouwens toch maar een pioneer bdp-51fd bestelt ipv een panasonic blurayspeler.  Scheelde via de zaak bijna niks. :) Dus sorry, niet lid van de panaclub geworden, maar wel symphatisant hoor ;) :P
Mooie aanwinst 8) Ik vind de Pio veel mooier uitzien dan de Pana, maar hij staat bij mij toch achter ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Citaat van: HTip op juli  1, 2009, 19:07:36
Mooie aanwinst 8) Ik vind de Pio veel mooier uitzien dan de Pana, maar hij staat bij mij toch achter ;)
Agree, maar waarom zwartglanzend? Liever mat!

HTip

Vanavond het vliegengaas vastgeplakt op de roosters en schroefgaatjes voorgeboord. Foto's zeggen meer dan 100 woorden, dus...

Het benodigde gereedschap ;)

Showcase - Topic

tiptop

Citaat van: celerontje op juli  1, 2009, 19:10:01
Agree, maar waarom zwartglanzend? Liever mat!
Dat was het mooist natuurlijk, maar zo komt ie niet. ::) En de cambridge die wel zo uitgevoerd is, komt nou weer in oktober (zeggen ze). Dus dan maar lekker glanzend. Dat zie ik toch niet als de film draait. De denon is champagne en die valt al bijna niet op.

Citaat van: celerontje op juli  1, 2009, 18:58:11
Totdat je eens een disc tegenkomt met Image Constraint Token beveiliging... ;)
Oh, kan dat ook al via de disc beperkt worden dan? De pio doet sowieso een goed kleuren-upconversion dus ook bij lagere resoluties schijnt hij nog steeds mooi te zijn. Afijn, het is deze geworden en ik vind het prima zo.

tiptop

Citaat van: HTip op juli  1, 2009, 21:14:13
Vanavond het vliegengaas vastgeplakt op de roosters en schroefgaatjes voorgeboord. Foto's zeggen meer dan 100 woorden, dus...

Het benodigde gereedschap ;)

Wederom weer netjes gedaan :clapping: :)

celerontje

Netjes hoor! Je begint gevaarlijk dicht bij GTdesign in de buurt te komen... :clapping:
Citaat van: tiptop op juli  1, 2009, 21:16:44
Oh, kan dat ook al via de disc beperkt worden dan?
Kijk maar eens op Wikipedia, daar staat het goed uitgelegd.

HTip

Citaat van: tiptop op juli  1, 2009, 21:17:37
Wederom weer netjes gedaan :clapping: :)
Thanks! Maar het is nog netter als ze ook aan de muur hangen :P ;D

P.S. Zit je ook lekker buiten met je laptop? :pompom:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: celerontje op juli  1, 2009, 21:19:18
Netjes hoor!

Kan je niet beter ook nog een paar nietjes erbij in rammen? ::) :)
Thanks! Dat kan ook, maar dit is iets minder rigoreus :tongue2: ;)
Showcase - Topic

HTip

Nu nog de montage aan de achterwand... En dat konden we niet laten liggen tot morgen, want dat is weer het voordeel van een koele kelder in deze zinderende hitte :pompom:

Linksachter

Rechtsachter

Het oogt een stuk rustiger, maar het had geen prioriteit ::)

Weer een activiteit van het todo-lijstje in post 1 kunnen wegstrepen. Nog een paar kleine dingen :unsure: en dan zijn we toch ver klaar...
Showcase - Topic

celerontje

Wat is dat voor witte vlek op foto 4? :o
Ik zou snel de Ghostbusters inhuren, die nu op BD verkrijgbaar zijn. :D

HTip

Citaat van: celerontje op juli  1, 2009, 21:42:48
Wat is dat voor witte vlek op foto 4? :o
Precies de vraag die Annet zei dat jij zou stellen :D :D :D

En het antwoord is........................... ME!

Citaat van: celerontje op juli  1, 2009, 21:42:48
Ik zou snel de Ghostbusters inhuren, die nu op BD verkrijgbaar zijn. :D
Je wilt hiermee toch niet zeggen dat ik op een spook lijk?? >:D Want dan mag je ZEKER niet meer komen :D
Showcase - Topic

celerontje

Citaat van: HTip op juli  1, 2009, 21:50:06
Precies de vraag die Annet zei dat jij zou stellen :D :D :D

En het antwoord is........................... ME!
Je wilt hiermee toch niet zeggen dat ik op een spook lijk?? >:D Want dan mag je ZEKER niet meer komen :D
Tja, hoe zal ik het zeggen... uhmmm... ik bedoelde uiteraard ''Mythbusters'' :P
Beter? :D

Maar zei Annet echt: Celerontje gaat die vraag vast en zeker stellen? :o

Fabian92

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

HTip

Citaat van: celerontje op juli  1, 2009, 22:00:26
Tja, hoe zal ik het zeggen... uhmmm... ik bedoelde uiteraard ''Mythbusters'' :P
Beter? :D
Ok! Je mag weer komen :P >:D

Citaat van: celerontje op juli  1, 2009, 22:00:26
Maar zei Annet echt: Celerontje gaat die vraag vast en zeker stellen? :o
Yep! Het was zo'n beetje als het voorspellen wie het heeft gedaan in een crimi. Dat heeft ze ook meestal goed :clapping:

Het was erg grappig om jouw vraag ook inderdaad te zien :D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Fabian92 op juli  1, 2009, 22:16:04
Mooi werk hoor  ;)
Dank je! Het zijn de kleine dingen die het vaak doen. Ook nu weer en het was een redelijk eenvoudige ingreep ;)

Ben weer helemaal happy :pompom:
Showcase - Topic

tiptop

-madison-

Ziet er (wederom) erg netjes uit Philip!!
De details waar je mee bezig bent zijn echt waanzinnig. :inlove:
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op juli  1, 2009, 21:14:13
Aangezien ik geen foto's heb, dan maar met woorden: "Ziet er weer netjes uit Philip!"
=> de gaten waren inderdaad wel dingen die direct in het oog vielen bij binnenkomst in de ruimte.

Ga je aan de andere kant van de ventilatiegaten óók nog iets maken ter afwerking, of wil je het hierbij laten?
(en je storten op de andere dingen die nog op het lijstje staan)

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

solitaire

Hoe kleine ingrepen een ruimte helemaal 'af' kunnen maken.

Mooi gedaan zo ! :thumbs-up:

Wolf
Hinterm Horizont geht's weiter.