Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Ralph71

Citaat van: LittleNinja op april 29, 2009, 10:08:58
Zo.. vanmorgen voor het werk ook nog een woordje achter gelaten bij het verslag van Jan.

Je kan je bezoekverslagen wel bundelen en in boekvorm uit laten brengen. Mooi verhaal weer!  :bigsmile:
Linn Klimax DSM/2 - 2 x Linn Klimax Solo 500 - Oppo UDP-205 - 2 x Wilson Benesch ACT - LG Oled 65G56LS - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Qkore 1 - Nordost Valhalla Power - Nordost Frey Power - 2x Nordost Tyr XLR - Nordost Tyr Speaker Cables - Nordost Reference Bi-Wire Jumpers - RKNL Noten TV Meubel Pure

HTip

Het was gisteren weer laat, heb even snel wat reacties gelezen en verslag van LN. We (Annet heeft meegelezen) hebben erg gelachen. Ik was te moe om nog te reageren en ben op de bank in slaap gevallen :unsure:

Moet vandaag ook nog wat zaken regelen, zodat we morgen verder kunnen, maar gelukkig niet de hele dag. Heb nu eindelijk even tijd om rustig alles te lezen en natuurlijk te reageren op vragen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: celerontje op april 27, 2009, 21:07:09
Die BD van Oorlogswinter ga ik zelf ook nog eens aanschaffen, goede film!
Beeld (1080p/24) schijnt erg goed te zijn en er is PCM 5.1 geluid, dus dat wordt vast en zeker genieten! :smile:
Zeker weten! Ik heb het boek vroeger gelezen en heb al veel goede verhalen over de film gehoord...

Citaat van: celerontje op april 27, 2009, 21:12:47
Ik vond 'm erg vernuftig geprogrammeerd, werkte prima.
Bij een M&G ben je sowieso constant bezig met de AB waardoor sommige macro's misschien een beetje onpraktisch lijken, maar het gaat erom dat alles zo prettig mogelijk werkt bij normaal gebruik.
Thanks! Ik heb er ook heel veel tijd aan besteed. Kon ook makkelijk toen ik ziek was ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Madhouse op april 27, 2009, 21:13:16
Ik ben ook wel benieuwd wat er allemaal in de speler is geweest....en dan bedoel ik vooral welke je graag wil hebben Philip  ;)
De DVD's van Seal en Madonna vond ik zowel kwa beeld als geluid indrukwekkend. Het concert van Diana Krall staat sinds afgelopen zondag ook op mijn verlanglijstje.

We vonden met z'n allen dat we niet met lege handen aan konden komen en Marius kwam met de suggestie dat we je erg blij konden maken met een BD. En toen werd het moeilijk....welke heeft hij nog niet? Ben blij dat Marius zich goed heeft ingeleeft in je BD collectie en dat hij tot de conclusie kwam dat je Oorlogswinter nog niet in je collectie had zitten.
Had natuurlijk niet gehoeven, maar ik vond het wel super. Marius heeft inderdaad goed opgelet. Een alternatief zou zijn geweest een PM naar celerontje, want hij weet precies wat ik heb :thumbs-up: Soms zelfs nog beter dan ik ;) Kunnen we nog een keer een spelletje over beginnen ;D

Ik vond het echt een super dag gisteren waar inderdaad de tijd veels te snel is gegaan. Een dag waar ik een hele hoop wijzer ben geworden op het gebied van HT en akoestiek. Ook had ik graag nog wel kennis willen maken met Annet. Maar die kans komt nog wel als we nog een keer die kant op gaan. Want zien en horen wil ik het zeker na die akoestische aanpassingen.
Time flies when you're having fun ;) Superdag was het zeker en als ik klaar ben met de akoestische aanpassingen doen we het gewoon nog een keer over... :thumbs-up:

En zoals je al zijn, Annet leren kennen kan altijd nog ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op april 28, 2009, 17:42:19
Voor mij was het zien van plafond bij Philip in ieder geval een openbaring, dus weg met de plannen voor Rockfon Fibral en op naar Ecophon Sombra Ds :)
Zowel de akoestische eigenschappen en het verdekt kunnen ophangen gaf voor mij de doorslag voor Ecophon. Het monteren van de rails luistert wel heel erg nauw. Ik dacht dat we slechts 0,5 cm speling hadden. Maar het is mij gelukt, dus dat gaat jou ook lukken. Goed gereedschap is natuurlijk ook hier het halve werk ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: celerontje op april 28, 2009, 17:43:51
Kan jij geen verslag schrijven, Jan?
Citaat van: Jean Sibelius op april 28, 2009, 17:47:37
Ik heb over 4 weken weer tentamen, dus ik moet eigenlijk studeren ;) (maar ik kan natuurlijk altijd een poging doen die LN later af kan maken)
Citaat van: celerontje op april 28, 2009, 17:49:15
Mijn M&G verslag had ik binnen een uur klaar, dus even flink rikketikken! ;D
Citaat van: celerontje op april 28, 2009, 17:49:15
Mijn M&G verslag had ik binnen een uur klaar, dus even flink rikketikken! ;D
Citaat van: Jean Sibelius op april 28, 2009, 18:46:35
Damn... 1 uur en 2 minuten ;D (ik had tussendoor geen koffie moeten gaan halen)

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=87729.0
;D Leuk verhaal Jan! We (Annet heeft het ook gelezen) hebben ervan genoten :thumbs-up:
Kan zo de dag weer helemaal opnieuw beleven. En ik weet nu ook wat er gebeurd is voordat jullie hier waren ;)

Ik kom graag als Confidence Palace (of hoe het tegen die tijd ook heet ;)) staat graag een keer de ultieme HT bekijken en beluisteren. Ik denk dat jij ook wel broekspijpen kan laten wapperen :unsure: ;D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: celerontje op april 28, 2009, 19:02:13
Hebben jullie ook nog SACD's etc. beluisterd?
Citaat van: Madhouse op april 28, 2009, 19:12:10
Het plan was om ook wat stereo te gaan luisteren maar daar zijn we uiteindelijk niet aan toe gekomen. We hebben veel muziek DVD's en BD's bekeken en beluisterd en een aantal film fragmenten. En uiteindelijk een complete film gekeken.
Citaat van: Jean Sibelius op april 28, 2009, 19:29:38
Had zelf (als audio man) nog wat CD's meegenomen, maar dat is er uiteindelijk niet van gekomen.
Maar dat geeft óók niet want in deze HT moet je gewoon films kijken 8)
De enige audio CD die in de speler is geweest is de "gewone" CD van de Eagles - Long road out of Eden, omdat ik die had opgezet om de apparatuur warm te spelen (tip van tiptop ;)) en om niet in een donkere ruimte zonder geluid binnen te komen...

Volgende keer luisteren we gewoon wat meer muziek. Dan laat ik de gordijnen gewoon dicht ;D

BTW
De ruimte leent zich ook prima voor muziek. Ik zit er graag na een lange dag werken met mijn laptop gewoon te luisteren. Alleen het laagprobleem manifesteert zich dan extra. Tijdelijke oplossing is de sub mee te laten spelen. En ja, de SVS kan ook zacht en subtiel zijn :unsure: Zou je niet zeggen na U-571 en Cloverfield... ;D

Als de nieuwe projectiewand met de basstraps klaar is, dan kunnen we bij de volgende M&G daar wat meer tijd aan besteden...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: celerontje op april 28, 2009, 19:02:13
Hoe vond je de gordijen?
Citaat van: Jean Sibelius op april 28, 2009, 19:29:38
Ik vond de gordijnen wel erg leuk (met name in zo'n dedicated HT als van Philip).
Heb er wel over gedacht om deze straks  óók in mijn eigen ruimte op te hangen, maar het effect van de gordijnen komt niet overeen met mijn audiofiele streven ;)
Citaat van: celerontje op april 28, 2009, 19:36:30
Ohh, da's jammer!
Teveel demping in het middengebied?
Als je nou dunne gordijnen neemt van katoen?
Citaat van: Jean Sibelius op april 28, 2009, 19:45:28
Als gordijnen helemaal geen invloed op de akoestiek zouden hebben, dan zou het inderdaad een ander verhaal worden.
Maar als ik muziek wil luisteren zijn de gordijnen dicht (dus meer demping) en als ik film wil kijken dan zijn de gordijnen open (dus minder demping).
Dat is precies tegenover gesteld met wat ik eigenlijk zou willen.

En gordijnen ophangen die alleen maar open blijven vind ik zinloos, dus bij mij zal het scherm altijd zichtbaar zijn.
(tenzij er hele goede suggesties komen natuurlijk) ;)
Citaat van: celerontje op april 28, 2009, 19:51:30
Er zal vast wel een stof zijn die amper dempt, zie de stof die Toine gebruik heeft voor zijn ''onzichtbare'' luidsprekers.
Bij mij zijn de gordijnen een akoestische verbetering met muziek, want doordat ik het plafond niet genoeg kon verlagen (alleen LN en Sonic Circle zouden dan nog rechtop hebben kunnen staan ;D) miste ik absorptie in het midhoog, wat prima wordt opgelost door het kleed en de gordijnen. Hoe dat met de nieuwe projectiewand met basstraps gaat zijn weet ik nog niet, maar dat zie ik dan wel weer...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: -madison- op april 29, 2009, 00:55:00
Dat zijn lange dagen zo Htip.. :o
Zijn inderdaad lange dagen (gisteren was het weer 22.30 uur), maar is gelukkig maar tijdelijk. We zijn nu in de afrondingsfase van een groot gecombineerd ICT/Business-project en dat moet a.s. maandag live.

Citaat van: Robbert54 op april 29, 2009, 01:20:29
als ik vragen mag... wat voor werk doe je eigenlijk?
Mag je zeker vragen ;)

Ik ben ICT Business Consultant en vertaal de wensen van de organisatie naar ICT oplossingen, om de kloof die normaal is voor ICT-gerelateerde zaken te verkleinen.

Mijn rol in dit project is dat ik verantwoordelijk ben voor de migratie en dan met name de organisatiekant. M.a.w. ik zorg ervoor (natuurlijk samen met mijn collega's, zowel bij ICT als in de rest van de organisatie, want zonder hun kan ik dit echt niet) dat de organisatie zo weinig mogelijk last heeft van de conversie van het ene naar het andere systeem. Daarnaast adviseer en informeer ik het management over te nemen keuzes. Dat laatste heeft de afgelopen weken het meeste van tijd gevraagd...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: LittleNinja op april 29, 2009, 10:08:58
Zo.. vanmorgen voor het werk ook nog een woordje achter gelaten bij het verslag van Jan.
Citaat van: Fabian92 op april 29, 2009, 11:02:35
Erg leuk verslag  ;)
Citaat van: Ralph71 op april 29, 2009, 14:09:56
Je kan je bezoekverslagen wel bundelen en in boekvorm uit laten brengen. Mooi verhaal weer!  :bigsmile:
Je was weer op je best LN :thumbs-up: Weer een erg leuk geschreven verhaal. We (ook dit wilde Annet natuurlijk lezen) hebben er van genoten en er erg om gelachen. Was ook een prima aanvulling op het verhaal van Jan.

Ik denk dat ik er iets mee ga doen in de voorruimte. Lijkt me leuk om alle M&G verslagen in te lijsten en aan de muur te hangen ;D
Showcase - Topic

tiptop

Citaat van: HTip op april 30, 2009, 09:03:41
Zijn inderdaad lange dagen (gisteren was het weer 22.30 uur), maar is gelukkig maar tijdelijk. We zijn nu in de afrondingsfase van een groot gecombineerd ICT/Business-project en dat moet a.s. maandag live.
Mag je zeker vragen ;)

Ik ben ICT Business Consultant en vertaal de wensen van de organisatie naar ICT oplossingen, om de kloof die normaal is voor ICT-gerelateerde zaken te verkleinen.

Mijn rol in dit project is dat ik verantwoordelijk ben voor de migratie en dan met name de organisatiekant. M.a.w. ik zorg ervoor (natuurlijk samen met mijn collega's, zowel bij ICT als in de rest van de organisatie, want zonder hun kan ik dit echt niet) dat de organisatie zo weinig mogelijk last heeft van de conversie van het ene naar het andere systeem. Daarnaast adviseer en informeer ik het management over te nemen keuzes. Dat laatste heeft de afgelopen weken het meeste van tijd gevraagd...

Gelukkig heb je thuis genoeg afleiding om te ontspannen. :bigsmile:
Succes op het werk. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTip

Citaat van: tiptop op april 30, 2009, 21:24:31
Gelukkig heb je thuis genoeg afleiding om te ontspannen. :bigsmile:
Succes op het werk. :)
Thanks! Dat heb ik zeker. Als het maar niet te laat wordt om er die dag nog van te genieten ;)
Showcase - Topic

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op april 30, 2009, 08:22:09
;D Leuk verhaal Jan! We (Annet heeft het ook gelezen) hebben ervan genoten :thumbs-up:
Kan zo de dag weer helemaal opnieuw beleven. En ik weet nu ook wat er gebeurd is voordat jullie hier waren ;)
Graag gedaan, en natuurlijk een kleine moeite mede als dank voor onze perfecte gastheer van afgelopen zondag.
Ik vond het ook leuk om het verslag van LN te lezen. Hij had het wel verteld in de auto richting België wat er allemaal 's ochtends gebeurd was, maar zo blijft het toch beter hangen :).
Voor hem en Sonic was het natuurlijk helemaal een lange dag. 

Citaat van: HTip op april 30, 2009, 08:22:09
Ik kom graag als Confidence Palace (of hoe het tegen die tijd ook heet ;)) staat graag een keer de ultieme HT bekijken en beluisteren. Ik denk dat jij ook wel broekspijpen kan laten wapperen :unsure: ;D
Uiteraard (graag zelfs :D)!!! Zoals je zelf al ergens anders schreef: ik heb nog een half jaar de tijd om over de naam na te denken, dus dat komt wel goed.
Gisteren in de Mediamarkt in Antwerpen op zoek geweest naar U-571 en Cloverfield, maar helaas niet te vinden :-\. Dat wordt dus waarschijnlijk een bestelling bij www.bol.com
Angelie houdt niet zo van snoeihard geluid bij filmkijken, dus ik moet ze een keertje testen als ze niet thuis is.

Citaat van: HTip op april 30, 2009, 08:59:51
Bij mij zijn de gordijnen een akoestische verbetering met muziek, want doordat ik het plafond niet genoeg kon verlagen (alleen LN en Sonic Circle zouden dan nog rechtop hebben kunnen staan ;D) miste ik absorptie in het midhoog, wat prima wordt opgelost door het kleed en de gordijnen. Hoe dat met de nieuwe projectiewand met basstraps gaat zijn weet ik nog niet, maar dat zie ik dan wel weer...
Het houdt inderdaad qua hoogte niet over, maar het is zo een prima oplossing. Mocht ik niet uitkomen qua nagalmtijd, dan ga ik waarschijnlijk toch voor een constantere factor (lees: vaste panelen), maar dat gaat pas blijken op het moment dat de ruimte hier voor een heel groot deel al klaar is en Toine voor de eerste keer langs komt voor metingen.

Jij gebruikt jouw ruimte natuurlijk naar verhouding veel meer voor film kijken dan voor muziek luisteren en dan is het logisch om deze afwezing zo te maken.
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

celerontje

U-571 is in Nederland niet op Blu-ray verkrijgbaar, ik heb de USA versie van Nooff overgekocht, de UK versie moet je NIET hebben, die heeft het verkeerde beeldformaat.
Cloverfield kan je het goedkoopste uit de UK halen, heeft NL subs.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Op dit moment is de verhouding film-muziek 70-30, maar in de zomer kan dat zomaar andersom zijn. Als het te warm is, dan vlucht ik meestal naar de koele kelder en ga lekker muziek luisteren en forummen ;)

Heb het nog steeds erg druk op het werk. Ik verwacht (lees: hoop) nog een paar dagen buffelen en dan een periode van rust. Ik heb genoeg overuren gedraaid om een week vrij te nemen :o

Dan wil ik met de projectiewand beginnen. Volgende week zaterdag ga ik waarschijnlijk het scherm ophalen. Wordt nog een uitdaging om het in mijn auto te vervoeren, maar daar kom ik wel uit...
Showcase - Topic

celerontje

Met een hamer past alles! ;D

Misschien van iemand een karretje voor achter de auto lenen?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Sonic Circle

Citaat van: Jean Sibelius op mei  1, 2009, 15:49:38
Gisteren in de Mediamarkt in Antwerpen op zoek geweest naar U-571 en Cloverfield, maar helaas niet te vinden :-\. Dat wordt dus waarschijnlijk een bestelling bij www.bol.com

Cloverfield had ik vorige week al in een aanbieding bij de Aldi op DVD gekocht, kwam ik op koninginnedag toch U-571 nieuw in seal tegen op een rommelmarkt voor het luttele bedrag van € 3,-. Raad eens welke film we donderdagavond in onze Toshiba hebben gestopt... Wat een top film; een indrukwekkende beeld- en geluidstransfer en de spanning is heel de film om te snijden. Refentiemateriaal voor DVD.

Hoop dat je hem ook kunt vinden Jan!

Vind het erg leuk om te lezen hoe enthousiast er nog doorgepraat wordt over de M&G van afgelopen zondag. Dankzij grote drukte op mijn werk en vervolgens het snel op een korte vakantie vertrekken heb ik nog niet echt tijd gehad hier veel aan bij te dragen. Uit het lezen van de verschillende verslagen en posts merk ik al dat de dag zeer uitvoerig en op leuke wijze is beschreven :).

bmateijsen

Citaat van: HTip op mei  2, 2009, 07:55:54
Dan wil ik met de projectiewand beginnen. Volgende week zaterdag ga ik waarschijnlijk het scherm ophalen. Wordt nog een uitdaging om het in mijn auto te vervoeren, maar daar kom ik wel uit...

Dat zal wel meevallen ;). Het is allemaal netjes verpakt en gewoon de bank plat gooien!

HTip

Citaat van: bmateijsen op mei  2, 2009, 10:50:01
Dat zal wel meevallen ;). Het is allemaal netjes verpakt en gewoon de bank plat gooien!
Nu is de vraag over waar het scherm vandaan komt ook wel beantwoord denk ik ;D

Kan de bank niet helemaal plat leggen, maar ik kom een heel eind. Zien we volgende week wel.

Tenminste als het volgende week wat rustiger is dan deze week. Moet vandaag nog wat doen (kan ik gelukkig vanuit thuis) en morgen nog op het werk zijn, want maandag is het grote moment aangebroken. Is best spannend...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: celerontje op mei  2, 2009, 10:13:04
Met een hamer past alles! ;D
;D

Citaat van: celerontje op mei  2, 2009, 10:13:04
Misschien van iemand een karretje voor achter de auto lenen?
Heb niet zo'n zin om ca. 500km met een karretje te gaan rijden. Dan doe ik veel langer over. En dan is het scherm niet zo goed beschermd :unsure:
Showcase - Topic

bmateijsen

Citaat van: HTip op mei  2, 2009, 10:57:34
Nu is de vraag over waar het scherm vandaan komt ook wel beantwoord denk ik ;D

Inmiddels hangt ook de nieuwe situatie bij ons al in volle glorie en zijn er zelfs al meerdere mensen geweest om te kijken.
De boel moet nog wel afgewerkt worden, ach je ziet het volgende week wel.

CiteerKan de bank niet helemaal plat leggen, maar ik kom een heel eind. Zien we volgende week wel.

Hoeft ook niet, het doek zelf is prettig om echt plat te liggen. De aluminium lijst is goed beschermt en kan gewoon langs de passagierstoel worden gelegd.

CiteerTenminste als het volgende week wat rustiger is dan deze week. Moet vandaag nog wat doen (kan ik gelukkig vanuit thuis) en morgen nog op het werk zijn, want maandag is het grote moment aangebroken. Is best spannend...

Beetje doorwerken dan ;D.

HTip

Citaat van: Sonic Circle op mei  2, 2009, 10:45:54
Cloverfield had ik vorige week al in een aanbieding bij de Aldi op DVD gekocht, kwam ik op koninginnedag toch U-571 nieuw in seal tegen op een rommelmarkt voor het luttele bedrag van € 3,-. Raad eens welke film we donderdagavond in onze Toshiba hebben gestopt... Wat een top film; een indrukwekkende beeld- en geluidstransfer en de spanning is heel de film om te snijden. Refentiemateriaal voor DVD.
Ehhhh.... Iets indrukwekkends.... goed beeld en geluid... spannende film...

Gokje... U-571 ;D

Hoop dat je hem ook kunt vinden Jan!
ik ook!

Vind het erg leuk om te lezen hoe enthousiast er nog doorgepraat wordt over de M&G van afgelopen zondag. Dankzij grote drukte op mijn werk en vervolgens het snel op een korte vakantie vertrekken heb ik nog niet echt tijd gehad hier veel aan bij te dragen. Uit het lezen van de verschillende verslagen en posts merk ik al dat de dag zeer uitvoerig en op leuke wijze is beschreven :).
Vind het ook erg leuk om alle reacties te lezen. Met de verslagen van Jan en Dennis, aangevuld met jullie reacties beleef je de dag weer helemaal opnieuw 8)

Ik ga de M&G verslagen mooi op papier zetten en dan inlijsten. Komen dan in de ruimte voor de HT aan de muur te hangen als een soort oorkondes ;D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: bmateijsen op mei  2, 2009, 11:01:19
Inmiddels hangt ook de nieuwe situatie bij ons al in volle glorie en zijn er zelfs al meerdere mensen geweest om te kijken.
De boel moet nog wel afgewerkt worden, ach je ziet het volgende week wel.
Hebben jullie ook de PR al gestart? Ben erg benieuwd naar jullie nieuwe situatie 8)

De oude heb ik niet gezien, maar de helft hangt toch bij ons ;D

Hoeft ook niet, het doek zelf is prettig om echt plat te liggen. De aluminium lijst is goed beschermt en kan gewoon langs de passagierstoel worden gelegd.
Ik neem voldoende dekens, e.d. mee om het goed te beschermen tijdens de reis. De achterbank is in 2 delen neer te klappen. Annet kan dan achter mij zitten en naast haar ligt dan het scherm. We kijken volgende week wel.

Beetje doorwerken dan ;D.
;D Ik doe niets anders. De dagen zijn gewoon te kort ;D
Showcase - Topic

celerontje

Citaat van: HTip op mei  2, 2009, 11:16:59
Ik ga de M&G verslagen mooi op papier zetten en dan inlijsten. Komen dan in de ruimte voor de HT aan de muur te hangen als een soort oorkondes ;D
Ik zie het al voor me:
Geachte Philip, ik rijk u nu de eurkunde uit veur uw veurbeeldige veurstelling. ;D

En nu weet ik inderdaad waar het scherm vandaan komt, echter...
Waarom wekenlang zulke geheimzinnigheid?
Hiervan kijk ik een beetje vreemd op bij BB&G... :D

En je vertelde dat er een vertegenwoordiger van iemand in de HT branche langs was geweest...
Achteraf denk je dan: er is verder niemand langsgeweest van een HT bedrijf, behalve Bjorn...
Nieuwe thriller: The Bjourne Supremacy ;D

HTip

Citaat van: celerontje op mei  2, 2009, 11:27:09
Ik zie het al voor me:
Geachte Philip, ik rijk u nu de eurkunde uit veur uw veurbeeldige veurstelling. ;D
;D Schitterend hoe jij denkt :thumbs-up:

En nu weet ik inderdaad waar het scherm vandaan komt, echter...
Waarom wekenlang zulke geheimzinnigheid?
Hiervan kijk ik een beetje vreemd op bij BB&G... :D
Bjorn had mij gevraagd het niet te vertellen, omdat zij eerst de PR wilden regelen. Nu hebben verschillende mensen de nieuwe situatie al gezien (wij nog niet ;)) was het voor Bjorn dus niet meer van belang het (nog) langer stil te houden :P

En je vertelde dat er een vertegenwoordiger van iemand in de HT branche langs was geweest...
Achteraf denk je dan: er is verder niemand langsgeweest van een HT bedrijf, behalve Bjorn...
Goed beredeneerd :thumbs-up: Er is nog wel een ander bedrijf langs geweest, maar dat was voor reparatie van de speakers, nadat Bjorn had geconstateerd dat er echt iets met de speaker was...

Nieuwe thriller: The Bjourne Supremacy ;D
;D
Showcase - Topic