Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: LittleNinja op januari 30, 2009, 17:05:03
... Ik zeg "entreegeld" vragen!! ;D

( Behalve voor mij dan aangezien ik de initiatiefnemer ben van deze commerciele stap.. ::) )
;D Forumvrienden mogen gratis ;D

"Niet tevreden met de bioscoop?
Geen zin in lange wachtrijen?

Oplossing: Privé voorstelling met perfect beeld en geluid!"

Zo zou de advertentie kunnen beginnen :P
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

eddy135

Citaat van: HTip op januari 30, 2009, 17:11:45
;D Forumvrienden mogen gratis ;D

"Niet tevreden met de bioscoop?
Geen zin in lange wachtrijen?

Oplossing: Privé voorstelling met perfect beeld en geluid!"

Zo zou de advertentie kunnen beginnen :P
Mooi; waar kan ik me melden? :biggrin:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

HTip

Citaat van: eddy135 op januari 30, 2009, 17:22:30
Mooi; waar kan ik me melden? :biggrin:

Die advertentie is de commerciële versie ;) :biggrin:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Citaat van: HTip op januari 30, 2009, 17:03:55
Vandaag trouwens weer wat BR's binnengekomen, waaronder de Spidermanbox en ander leuk demomateriaal ;)
Dat wordt flink koekeloeren! ;D
Ik ben benieuwd wat ''niet-HT'ers'' van je HT vinden, ze zullen wel helemaal overrompeld worden, zodra de gordijnen open zijn! :)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Atmoz

Allemaal leuk en aardig... maar WAAR zijn die foto's :sly:
Al 4 pagina's in dit topic zonder foto's.

Ik lees "[Weer nieuw speelgoed!!]" in de topictitel, dus ik als een gek hierheen...  :tounge:

Dan plaats je maar wat foto's van dingen die je al hebt laten zien :biggrin: :biggrin: (grapje)

Nee, even serieus: ik kom graag in dit soort topics, maar nóg graagder ;D als er meer foto's stonden.

Groetjes en fijn weekend,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

HTip

Citaat van: celerontje op januari 30, 2009, 17:51:56
Dat wordt flink koekeloeren! ;D
Ik ben benieuwd wat ''niet-HT'ers'' van je HT vinden, ze zullen wel helemaal overrompeld worden, zodra de gordijnen open zijn! :)

;D Er zijn al een aantal mensen hier geweest die niets met film hebben en het jammer vonden dat ze weer naar huis moesten ;D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: atmoz op januari 30, 2009, 18:26:20
Allemaal leuk en aardig... maar WAAR zijn die foto's :sly:
Al 4 pagina's in dit topic zonder foto's.

Ik lees "[Weer nieuw speelgoed!!]" in de topictitel, dus ik als een gek hierheen...  :tounge:

Dan plaats je maar wat foto's van dingen die je al hebt laten zien :biggrin: :biggrin: (grapje)

Nee, even serieus: ik kom graag in dit soort topics, maar nóg graagder ;D als er meer foto's stonden.

Groetjes en fijn weekend,

Atmoz

;D Kan niet aan de gang blijven. Ik zou een foto kunnen maken van de Panasonic, maar dat is niet echt spectaculair. Ik wil nog een vergelijking maken met screenshots van de BR versus dezelfde DVD. Weet niet of je dat kan zien op een foto, maar ik ga het proberen 8)

Jij ook een fijn weekend!
Showcase - Topic

celerontje

Inderdaad, een foto van de BD speler! :devil: ;D
En natuurlijk BD screenshots, die hebben we nog niet van jou gezien! :( ;D

Nog advies nodig over de knoppenlayout voor de BD speler op je Marantz AB?
Wil je trouwens op MSN komen?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

JeKa

BD Philip, niet BR is de afkorting! Als eigenaar van een BD-speler moet je natuurlijk wel de juiste term hanteren :tounge2:

HTip

Citaat van: celerontje op januari 30, 2009, 18:37:21
Inderdaad, een foto van de BD speler! :devil: ;D
En natuurlijk BD screenshots, die hebben we nog niet van jou gezien! :( ;D
;D Sinds ik de speler heb ben ik slechts 2 avonden thuis geweest. En ontspannen stond die 2 dagen hoog op de todo-list ;)

Citaat van: celerontje op januari 30, 2009, 18:37:21
Nog advies nodig over de knoppenlayout voor de BD speler op je Marantz AB?
Wil je trouwens op MSN komen?
Ik heb al een idee over de layout. Mijn tabbladeninterface is niet goed genoeg meer. Heb teveel apparaten. Heb op de pronto vroeger een soort windows startmenu gehad. Werkte erg goed, alleen veel werk ;)

We gaan zo naar de HT en kijken hoe de foto's van de vakantie in september uitzien via de HD1. En omdat we er dan toch zijn... natuurlijk ook een BD kijken. Misschien heb ik puf genoeg voor een paar foto's :unsure: ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: JeKa op januari 30, 2009, 18:55:46
BD Philip, niet BR is de afkorting! Als eigenaar van een BD-speler moet je natuurlijk wel de juiste term hanteren :tounge2:

LOL ;D Moet er duidelijk nog aan wennen ;D
Showcase - Topic

celerontje

Niet alle knoppen hoeven erop te zitten, alleen de gebruikelijke DVD knoppen, plus ''Pop-up menu'' en ''secondairy audio''
Opzich heb je niet meer nodig om een BD te kunnen kijken.

Madhouse

Citaat van: HTip op januari 30, 2009, 16:45:26
@Madhouse: Als je een keer langs wilt komen, je bent welkom. Hoef je ook niet jaloers te zijn op celerontje en tiptop :colgate:

Van die uitnodiging ga ik zeker gebruik maken. Eerst maar ff een beetje sparen want ik denk als ik bij je weg rij dat ik gelijk door rij om een beamer aan te gaan schaffen.... ;D

Maar een keertje plannen dan, een ritje vanuit het o zo mooie Doesburg richting het mooie zuiden..  :laugh:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: celerontje op januari 30, 2009, 19:05:05
Niet alle knoppen hoeven erop te zitten, alleen de gebruikelijke DVD knoppen, plus ''Pop-up menu'' en ''secondairy audio''
Opzich heb je niet meer nodig om een BD te kunnen kijken.

Om te kijken heb je gelijk, maar voor de geavanceerde functies heb je toch alles nodig. Ik kom er wel uit hoor.
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Madhouse op januari 30, 2009, 19:06:38
Van die uitnodiging ga ik zeker gebruik maken. Eerst maar ff een beetje sparen want ik denk als ik bij je weg rij dat ik gelijk door rij om een beamer aan te gaan schaffen.... ;D

Maar een keertje plannen dan, een ritje vanuit het o zo mooie Doesburg richting het mooie zuiden..  :laugh:

:biggrin: Kijken en luisteren is op eigen risico :biggrin:

Ik hoor het wel...
Showcase - Topic

celerontje

Citaat van: HTip op januari 30, 2009, 22:09:51
Om te kijken heb je gelijk, maar voor de geavanceerde functies heb je toch alles nodig. Ik kom er wel uit hoor.
Ik zou eigenlijk niet weten welke functies, want alle menu's etc. gaan gewoon met de pijltjestoetsen en de OK knop.
Mijn Universal Blu-ray, Wanted, gebruikt volgens mij wel de vier gekleurde knoppen, maar alleen tijdens een vrij nutteloze extra functie, dus dus knopjes kunnen wat mij betreft eventueel in een menuutje verstopt worden, of je pakt gewoon de originele AB, voor die enkele keer dat dat nodig is.

Hoe ging 't trouwens met foto's kijken via de BD35, vanaf SD kaartje?

HTip

Foto's kijken via de BD35 ging prima!! Ik heb ze gescaled op 1080 hoogte en ziet er schitterend uit. Goed alternatief voor dia's...

Bijv. voor het kijken van foto's heb je al meer knoppen nodig. Maar ik ga eens kijken welke ik echt nodig heb ;)
Showcase - Topic

celerontje

Voor foto's kijken heb je toch genoeg aan ''menu'' en de skiptoetsen?
Misschien het knopje om om te schakelen naar de SD kaart, maar als je het knopje ''options'' op je AB toevoegt, heb je meteen een vervanger voor meerdere knopjes, omdat je dan verschillende opties in een menuutje kan selecteren.

Fijn dat je zo tevreden bent over de BD speler, ik zeg niet zomaar wat! ;D

Sol

Goed te horen dat je tevreden bent over de BD35!! ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Atmoz

Citaat van: HTip op januari 30, 2009, 18:31:27
Ik zou een foto kunnen maken van de Panasonic

:angel:

Waar wacht je nog op?  >:D

Staat toch leuk, af en toe een foto in zo'n topic.
Zeker met al die (lange) verhalen toch?
(ben toch hopelijk niet de enige met deze gedachte?!)
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

-madison-

Citaat van: atmoz op januari 31, 2009, 08:29:42

Nee :devil:
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

JeKa

Citaat van: atmoz op januari 31, 2009, 08:29:42

NEE! ;D

HTip

Ok, ok, ok!!!! Ik maak wel even snel een foto :biggrin:

Even geduld a.u.b. :devil:
Showcase - Topic

HTip

Om jullie honger even te stillen... :P

Van onder naar boven: Marantz SR9600, DV9600, Panasonic BD35 en Velodyne SMS-1

Close-up

Ik ben met wat screenshots bezig. Alleen is de pauzestand niet zo scherp als bij de DV9600. Ga proberen met fotoseries.

Wordt vervolgd... :music:
Showcase - Topic

HTip

Screenshots... Ik heb heb geprobeerd om dezelfde scene als de vorige keer te fotograferen met exact dezelfde camerainstellingen. De bovenste foto is de DVD en de onderste de BD

Cars
1

2

3

4

Omdat het stilstaande beeld van de BD35 niet zo goed is als de DV9600 heb ik het met bewegende beelden moeten doen. In combinatie met een lange sluitertijd gaat dat natuurlijk niet scherp zijn. De foto's zijn daarom geen eerlijk vergelijk. Ik ga er dan ook niet mee verder.

Ik zal nog wel wat screenshots posten...
Showcase - Topic