Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

mtissink

Volgens mij is Philip in elk geval er heel erg van aan het genieten! Als het niets was dan had ie zich allang gemeld....  :sigh:
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

Valkyrie

Citaat van: celerontje op juli  5, 2011, 21:53:42
Ook al ontkracht. ;)

jammer :P

edit: ik had de vorige pagina niet helemaal goed gelezen :-X

Gezien de antwoorden zou het ook weleens een gameconsole kunnen zijn ;)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Madhouse

Of een iPad zodat hij zijn hele HT kan bedienen en vast voorbereid is op streaming!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

CoSo

Citaat van: Madhouse op juli  5, 2011, 22:18:29
Of een iPad zodat hij zijn hele HT kan bedienen en vast voorbereid is op streaming!
lijkt mij niet hij heeft net een Marantz RC9001 gekocht.

treky22

Ik vind wel dat ie ons errug lang in spanning houdt  :devil: haha
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

HTip

Citaat van: Madhouse op juli  5, 2011, 18:59:52
Ben ik stiekem toch wel een klein beetje benieuwd naar de eerste indrukken  ;D
Nou die waren best positief. Wel iets doffer en minder briljant, maar dat waren zo'n beetje de opmerkingen na het switchen met de inakustik. Annet heeft 'm nog niet gehoord en we gaan samen nog een keer de 2 kabels vergelijken.

Maar zo op het eerste gehoor ;) klonk het niet verkeerd. Compliment dus. Trouwens iedereen was het eens over de bouwkwaliteit. Die was gewoon super!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op juli  5, 2011, 22:37:21
Nou die waren best positief. Wel iets doffer en minder briljant, maar dat waren zo'n beetje de opmerkingen na het switchen met de inakustik. Annet heeft 'm nog niet gehoord en we gaan samen nog een keer de 2 kabels vergelijken.

Maar zo op het eerste gehoor ;) klonk het niet verkeerd. Compliment dus. Trouwens iedereen was het eens over de bouwkwaliteit. Die was gewoon super!

Dat zijn wel dingen waar ik blij van word  :blush:

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Zoals jullie zien ben ik weer boven de grond :D

Ik moet zeggen, we hebben ons bescheurd over alle reacties die mijn aankondiging teweeg hebben gebracht. Heerlijk gewoon :clapping:

Het is nog steeds niet genoemd en ik mag het niet zeggen van Jos :D, dus ik geef nog een hint.

Hint 1: het heeft een stekker en kan voor stereo en surround worden gebruikt worden
Hint 2: de beamer moet aan staan ;)
Hint 3: ik heb de wens lang kunnen onderdrukken :tongue2:
Hint 4: het is in het verleden wel eens in mijn topic besproken

Daar moeten jullie het even mee doen... ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

treky22

Citaat van: celerontje op juli  5, 2011, 22:54:29
Playstation 3?

Was ook al genoemd, tenminste game console.
Dus dat zal het ook wel niet zijn.
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

HTip

Citaat van: celerontje op juli  5, 2011, 22:54:29
Playstation 3?
:clapping: Heb je het toch geraden :worship:

Ik had het met de hints wat makkelijker gemaakt, want ik wilde niet jullie nachtrust verstoren :P

Citaat van: treky22 op juli  5, 2011, 23:00:38
Was ook al genoemd, tenminste game console.
Dus dat zal het ook wel niet zijn.
Game console is volgens mij niet genoemd of heb ik gemist? :unsure:
Showcase - Topic

RonG

HTip

Ik zie net dat Valkyrie zijn post nog heeft geedit en die had ik gemist ;)

Dus eigenlijk gaan de credits naar Valkyrie, die al een ticket heeft voor een M&G, dus bij deze is de quiz afgelopen :D
Showcase - Topic

celerontje

HTip

Citaat van: RonG op juli  5, 2011, 23:01:43
:-)  :worship:

Dat jij er niet eerder op bent gekomen :D :D :D

Maar even zonder gekheid, bedankt voor de uitleg. Ik had op 0,006s na goud bij de remtest en ik ben al 3e geworden in de cuprace. Het gaat dus wel goedkomen. Nu alleen nog een stuur :D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: celerontje op juli  5, 2011, 23:05:11
Wie was er eerst? :D
Valkyrie :P

Jij bent hier al 2 keer geweest en Jurian nog niet, dus hij mag eerst ;)
Showcase - Topic

celerontje

HTip

Citaat van: celerontje op juli  5, 2011, 23:14:42
Uiteraard akkoord! :)
Sportief van je!

Ik heb me weer kostelijk geamuseerd, zowel in de HT met de PS3 als daarna op het forum :worship:
Showcase - Topic

WimB

Gamen op zo'n scherm zal daar wel een hele nieuwe dimensie aan geven.

RonG

HTip

Citaat van: WimB op juli  5, 2011, 23:54:27
Gamen op zo'n scherm zal daar wel een hele nieuwe dimensie aan geven.
Absoluut! Ik had tijdens een eerdere M&G reeds een voorproefje gehad. Madhouse had zijn PS3 meegenomen en F1 laten zien en toen ben ik eigenlijk verpest :P
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: RonG op juli  6, 2011, 00:21:38
Eigenlijk ik, maar ik mocht niks zeggen  :P
:clapping: Maar je hebt het heel leuk meegespeeld :worship:
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op juli  6, 2011, 08:50:51
Absoluut! Ik had tijdens een eerdere M&G reeds een voorproefje gehad. Madhouse had zijn PS3 meegenomen en F1 laten zien en toen ben ik eigenlijk verpest :P

Sorry daarvoor!  :D

Maar F1 2011 komt in September uit, dat is wel een musthave  :pompom:

HTip

Citaat van: Madhouse op juli  6, 2011, 09:28:02
Sorry daarvoor!  :D
:D

Citeer
Maar F1 2011 komt in September uit, dat is wel een musthave  :pompom:
Ga me eerst verdiepen in F1 2010, GT5 en Dirt 2. Volgens mij ben ik daar wel een paar jaar zoet mee :D Ik hoor wel van jou hoe F1 2011 is ;)
Showcase - Topic