Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

Vorige topic - Volgende topic

modde239

Citaat van: Shadowfox op mei 31, 2026, 09:33:38For All for mankind

The spinoff spincity

1 aflevr gezien en als het zo doorgaat een voltreffer. Spanning authentiek koude oorlog sfeer. Heerlijk!!!
Tis alleen ff wennen...russen die engels met een accentje praten maar daar prik je zo doorheen

Volgens mij bedoel je Star City ;)

Shadowfox

Citaat van: modde239 op mei 31, 2026, 22:39:18Volgens mij bedoel je Star City ;)

potato, potahto....tis aangepast hoor :thumbs-up:

denoontje

Het was even zoeken op netflix maar hij had eigen icoontje en niet onder oude icoontje serie 2. In 2 avonden erdoorheen gebingd.

Soms wel wat langdradig over alle background relaties en relatieproblemen maar toch weer heel vermakelijk.

brt

Citaat van: denoontje op juni  1, 2026, 07:36:52Het was even zoeken op netflix maar hij had eigen icoontje en niet onder oude icoontje serie 2. In 2 avonden erdoorheen gebingd.

Soms wel wat langdradig over alle background relaties en relatieproblemen maar toch weer heel vermakelijk.

Toch wel de moeite dus?
Ik proef zelf een Casa verzadiging inmiddels. Heb het idee dat het concept compleet uitgemolken wordt
Paradigm Persona 3F • TEAC AP-701 • TEAC UD-701n • Melody Pro88 mk2 • PS Audio Stellar PowerPlant P3 • Kabels van Audioquest en ViaBlue

Kjelt

Citaat van: Kjelt op mei 27, 2026, 09:58:35Begonnen met World War 2 with Tom Hanks.
..... hopelijk vanuit wat minder amerikaanse kant belicht, maar dat laatste zal wel gaan tegenvallen vermoed ik.
Valt inderdaad flink tegen. 3 afleveringen en we zitten al in 1942 Pearl Harbor, 80% vanuit de amerikaanse kant bekeken, 20% uit de engelse, bijna niets vanuit Pools, Russisch of Japans/duitse kant beschouwd.

Shadowfox

Citaat van: Kjelt op Gisteren om 13:33:47Valt inderdaad flink tegen. 3 afleveringen en we zitten al in 1942 Pearl Harbor, 80% vanuit de amerikaanse kant bekeken, 20% uit de engelse, bijna niets vanuit Pools, Russisch of Japans/duitse kant beschouwd.

verbaast me niks

Deze kan ik je beter aanraden om te bekijken
Apocalypse: The Second World War  restored in color
https://www.youtube.com/watch?v=hR0kh3166tE&list=PLkYwEqGbREDaroo2Jiz4Abr1eFV_lCiHZ

alle 6 aflevr kun je op yt bekijken

gerard1

Letters from Iwo Jima en Flags of Our Fathers  van twee kanten belicht, alleen geen serie ;)
Arcam AVR5, Kef model 2. rel sub stampede.

minplus

The Bridge on the River Kwai gezien omdat helaas wijlen mijn vader aan die Birma spoorweg heeft moeten werken als krijgsgevangene.  En de Kanonnen van Navarone. En Sophie's Choise. En zo nog wat.

Maar dan heb je genoeg ellende gezien. Los van wat je nu aan ellende om je heen ziet dankzij vele idioten.
Dus ik kijk niet naar oorlogs-series.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

gerard1

Nooit anders geweest op de wereld, komen mooie series en films van, dat wel.
Of kijken we bv geen Vikkingfilm/serie enz enz meer.

minplus

Kijk ik idd ook niet naar.
Ik kijk liever naar volslagen maffe of vrolijke series. Heb dus gaan probleem met Reacher of Elementary, enz.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

brt

Citaat van: minplus op Gisteren om 19:43:49Kijk ik idd ook niet naar.
Ik kijk liever naar volslagen maffe of vrolijke series.

Ik snap het ergens wel. Wat brengt al die (herkenning van) ellende je...
Ik draai veel muziek om die reden ook niet meer.
Paradigm Persona 3F • TEAC AP-701 • TEAC UD-701n • Melody Pro88 mk2 • PS Audio Stellar PowerPlant P3 • Kabels van Audioquest en ViaBlue

gerard1

https://www.mijnserie.nl/bad-sisters/

Nu begonnen met Bad Sisters, de Bad Man acteert bijzonder goed, je begrijpt de zusters wel ;)

Richi

Citaat van: gerard1 op Gisteren om 17:38:28Letters from Iwo Jima en Flags of Our Fathers  van twee kanten belicht, alleen geen serie ;)
Flags of our Fathers jaren geleden gekeken. Wat een heftige film zeg.
Letters from Iwo Jima heb ik (nog) nooit op durven zetten. Die ligt hier dus nog ongeopend.
Zolder Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Eversolo T8 • Marantz SA-11s2 • Kenwood KT-7020 • Parasound D/AC-2000 ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Apple TV 4K • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • A*BNB 2x12" • JBL Stage 200P • Audioquest Niagara 1200 • Philips 55POS9002 • Cisco Meraki ms220-8P • Roon Woonkamer Sonos Arc Ultra • Sony PS5 • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear