Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

Vorige topic - Volgende topic

P_j_V en 1 gast bekijken dit topic.

gerard1

Citaat van: SV..S op mei 10, 2026, 15:42:44Nu bezig aan seizoen 3 van Blue lights, ook een erg fijne serie, zeker een aanrader.
Daarnaast opnieuw aan Tulsa king begonnen en weer gestopt niet slecht maar toch ook weer niet echt boeiend

Vind hem wel leuk, kort seizoen, korte afleveringen, humor,geweld, je vliegt er doorheen.
leuke tussendoor.
Arcam AVR5, Kef model 2. rel sub stampede.

pameijer

Black Bird op Apple TV+. Goede serie over het waargebeurde verhaal van een seriemoordenaar van meisjes en een gevangene die hem moet laten bekennen. 6 afleveringen, zo klaar en best goed! Als iets waargebeurd is doet het mij toch altijd net wat meer.

Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

Geert

Zojuist Gomorrah: The Origins en ZeroZeroZero gezien. Beiden zeer de moeite waard.
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Panasonic 65Z95BEG

pameijer

Nu een paar afleveringen van seizoen 5 van For All Mankind gekeken. Mijn hemel, wat is die serie ver afgedwaald van de hele sterke eerste 2 seizoenen. Het gaat helemaal niet meer over ruimtevaart, de ruimte is gewoon de setting geworden voor een überwoke (is dat een woord?) soapgeneuzel. 95% van de scènes zijn saaie dialogen tussen 2 mensen, net als in The Bold and The Beautiful zeg maar dus.

Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

Shadowfox

Citaat van: pameijer op Gisteren om 00:40:03Nu een paar afleveringen van seizoen 5 van For All Mankind gekeken. Mijn hemel, wat is die serie ver afgedwaald van de hele sterke eerste 2 seizoenen. Het gaat helemaal niet meer over ruimtevaart, de ruimte is gewoon de setting geworden voor een überwoke (is dat een woord?) soapgeneuzel. 95% van de scènes zijn saaie dialogen tussen 2 mensen, net als in The Bold and The Beautiful zeg maar dus.

Nou echt he!! Van de cast is er niemand die de serie kan dragen. Misschien dat de spin-off star city weer de kwaliteit kan bieden die het voorheen had

Kjelt

Jammer ben er nog niet aan begonnen, maar dit is dan ook niet echt aantrekkelijk om te beginnen  :D

Begin juli begint seizoen 3 van Silo weer, ik kijk er naar uit.
Er was veel commentaar op het tweede seizoen maar ik vond het smullen.

ccpl

Citaat van: pameijer op Gisteren om 00:40:03Nu een paar afleveringen van seizoen 5 van For All Mankind gekeken. Mijn hemel, wat is die serie ver afgedwaald van de hele sterke eerste 2 seizoenen. Het gaat helemaal niet meer over ruimtevaart, de ruimte is gewoon de setting geworden voor een überwoke (is dat een woord?) soapgeneuzel. 95% van de scènes zijn saaie dialogen tussen 2 mensen, net als in The Bold and The Beautiful zeg maar dus.

Gestopt midden 2de aflevering van dit nieuwe seizoen... ZO SAAI... inderdaad zeer ver weg van het knappe uitgangspunt in de eerste seizoenen...

gerard1

Citaat van: ccpl op Gisteren om 11:07:02Gestopt midden 2de aflevering van dit nieuwe seizoen... ZO SAAI... inderdaad zeer ver weg van het knappe uitgangspunt in de eerste seizoenen...

Kan je niet gewoon de eerste seizoenen kijken, met andere woorden is ieder seizoen een afgerond verhaal?
Arcam AVR5, Kef model 2. rel sub stampede.

ccpl

Citaat van: gerard1 op Gisteren om 14:09:49Kan je niet gewoon de eerste seizoenen kijken, met andere woorden is ieder seizoen een afgerond verhaal?

Kan perfect, cliffhanger na seizoen 4 was niet 'ow ow ow nu wil ik verder kijken'...