Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

pameijer

Gisteren begonnen met The Queen's Gambit. Zit zelf ook weer wat meer te schaken dus zodoende. Ik had er wat anders van verwacht maar hij is wel erg goed zeg!

Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15HP-SE subs en héél veel muziek!

SV..S

Citaat van: pameijer op november 18, 2024, 18:02:43Gisteren begonnen met The Queen's Gambit. Zit zelf ook weer wat meer te schaken dus zodoende. Ik had er wat anders van verwacht maar hij is wel erg goed zeg!

Verfrissend anders, wij hebben er erg van genoten!

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Dreamer

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

roeleken

Gisteren the Penguin afgekeken. Ik snap de lovende recensies echt niet. Het is niet slecht, maar zo goed vind ik het nu ook weer niet.
Accuphase E350, Dac40 module, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream met Sbooster, Atlas Hyper ls

Tinus_

Mee eens, was prima vermaak maar ik vond het geen hoogvlieger. (ook behoorlijk wat stukken gemist, omdat ik indommelde :unsure: )
Rebuilding my HT

blue-eyes

Citaat van: blue-eyes op november 18, 2024, 17:15:48Vanavond - Dune Prophecy, S01E01......

Wie heeft gekeken?

Ik vond het prima te doen - niet geluid op technische kwaliteiten, ik zit best snel altijd in het verhaal.

Leuk, ga deze zeker verder kijken!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Lyngdorf MP40, Arcam PA240, Arcam PA720, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, XLR: Linn, DHZ, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19" RS818+ , Rack: Finite Pagode Signature en DHZ; AB: Homey

eduard

blue-eyes

Je hebt de boeken niet gelezen?
Is wat mij betreft een verplichting; en zijn altijd beter dan de films of serie.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Lyngdorf MP40, Arcam PA240, Arcam PA720, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, XLR: Linn, DHZ, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19" RS818+ , Rack: Finite Pagode Signature en DHZ; AB: Homey

Raymond187

Citaat van: pameijer op november 18, 2024, 18:02:43Gisteren begonnen met The Queen's Gambit. Zit zelf ook weer wat meer te schaken dus zodoende. Ik had er wat anders van verwacht maar hij is wel erg goed zeg!

Eens, leuke serie om te zien. Aanrader.

Zelf gisteren ook begonnen met de eerste afl. van Silo Season 2 afl 1. Eerste seizoen vonden we leuk.

From season 3 is bijna afgelopen....zeer matig seizoen....

Shadowfox

landman

50% verhaal 50% vrouwen als lust object neergezet. neh niet mijn cup of tea
Een 17 jarige neerzetten als leeghoofd waarop mannen kunnen fantaseren....really??
Denken die schrijvers nu echt voor de kijkcijfers kom laten we er zoiets in stoppen voor gebrek aan inhoud??

Anyway...

blue-eyes

Ach, vond dat wel meevallen, heb meer naar het verhaal zelf gekeken.

Zymotic

pameijer

Van de week begonnen met The Spy op Netflix. Over een Mossad-agent in de jaren '60, gebaseerd op ware gebeurtenissen. Wel interessant hoe de belangen van Israël in deze serie worden benoemd in het daglicht van de gebeurtenissen van nu. Wel echt goeie serie trouwens. 

Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15HP-SE subs en héél veel muziek!

Tabcam

Citaat van: El Nino op oktober 26, 2024, 20:41:24Lincoln Lawyer...net 2 seizoenen gebinged......zat veel in het vliegtuig en prima om hiermee de tijd door te komen.

Leuke en vermakelijke serie.
Moet zeggen dat het best een rot stuk van de samenleving en moraliteit in de V.S. blootlegt.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

beunky

Citaat van: beunky op november 18, 2024, 20:55:26Nu bezig met Say Nothing, ook best aardig.

Iemand deze al gezien? Werpt best een interessant ligt op Gerry Adams, waarbij nadrukkelijk wordt vermeld dat Gerry Adams zich hier niet in herkent (duh).
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Shadowfox

Citaat van: beunky op november 24, 2024, 12:06:49Iemand deze al gezien? Werpt best een interessant ligt op Gerry Adams, waarbij nadrukkelijk wordt vermeld dat Gerry Adams zich hier niet in herkent (duh).

yup mooie serie. Leuk dat er eindelijk eens iets uit die tijd word uitgebracht.
Zijn nu bij aflvr 5 met die bommen in london. Stelletje amateurs goeiendag.

Robbo

Gisteren de laatste aflevering van Tokyo Vice gezien.

Een topper die vreemd genoeg weinig aandacht heeft gehad.
In twee seizoenen verteld in een goed tempo en geeft een mooie inkijk in de moderne (jaren 90) Japanse cultuur.

pameijer

Citaat van: Robbo op november 25, 2024, 14:52:17Gisteren de laatste aflevering van Tokyo Vice gezien.

Een topper die vreemd genoeg weinig aandacht heeft gehad.
In twee seizoenen verteld in een goed tempo en geeft een mooie inkijk in de moderne (jaren 90) Japanse cultuur.

Fantastische serie inderdaad! Beetje houterige hoofdpersoon, maar dat went na een tijdje wel en dan wordt dat juist wel zijn charme.

Tinus_

Rebuilding my HT

pameijer

Zit nu middenin Designated Survivor. Heeft wel wat weg van Homeland, kijkt lekker weg. 

Kjelt

Citaat van: pameijer op november 29, 2024, 11:28:54Zit nu middenin Designated Survivor. Heeft wel wat weg van Homeland, kijkt lekker weg.
Lang geleden gekeken, wat ik me herinner, het eerste seizoen was goede mix met aktie, daarna wordt het een eentonige politieke serie, tenzij je daar van houdt.

SV..S

inderdaad, vreselijk langdradig, en dan vind ik die sudderlap vermoeiend worden.

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15