Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

Vorige topic - Volgende topic

pameijer

Watchmen (2019) gekeken. Beetje rommelige serie, maar wel origineel. Toch is er maar een bepaalde hoeveelheid nonsens die ik kan verdragen, deze ging wel ver....

Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

pameijer

Ik ben een fan van Nicolas Cage (ik kan me altijd goed met hem vereenzelvigen) , en ik vind de jaren '20 en '30 altijd gaaf in een filmsetting. De kleren, de auto's, de architectuur, de vrouwen, het oog voor echte kwaliteit in die tijd. Dus ja, dan is Spider-noir natuurlijk een must-see. Begon goed, maar uiteindelijk viel het toch tegen helaas. Pakte me niet. 

Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

Unkhman

SV..S

Citaat van: pameijer op juli 10, 2026, 01:37:02Ik ben een fan van Nicolas Cage (ik kan me altijd goed met hem vereenzelvigen) , en ik vind de jaren '20 en '30 altijd gaaf in een filmsetting. De kleren, de auto's, de architectuur, de vrouwen, het oog voor echte kwaliteit in die tijd. Dus ja, dan is Spider-noir natuurlijk een must-see. Begon goed, maar uiteindelijk viel het toch tegen helaas. Pakte me niet.

Zelfde gevoel hier, jammer gemiste kans.

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

brt

Dahmer en de serie over de Menendez broertjes die hun ouders vermoorden hadden we al gezien uit de Monsters trilogie op Netflix. Deze over Ed Gein schijnt nog een stukje zieker te zijn. En dat klopt wel, de sfeer is nog beklemmender en naargeestiger. Leuk is het niet, maar intrigerend wel.

Paradigm Persona 3F • TEAC AP-701 • TEAC UD-701n • Melody Pro88 mk2 • PS Audio Stellar PowerPlant P3 • Kabels van Audioquest en ViaBlue

Kjelt

Ik vraag me wel eens af of al die films, boeken series, dus de media aandacht voor maffia, seriemoordenaars etc. er niet ook voor zorgt dat sommige zieke geesten die kant op gaan voor de roem.

gerard1

:D  :D  :D 
1 2 3 en daar is....
Arcam AVR5, Kef model 2. rel sub stampede.

gerard1

minplus

Citaat van: Kjelt op juli 10, 2026, 11:05:55Ik vraag me wel eens af of al die films, boeken series, dus de media aandacht voor maffia, seriemoordenaars etc. er niet ook voor zorgt dat sommige zieke geesten die kant op gaan voor de roem.

De ultra- en tegenwoordig vnl ultrarechtse figuren lezen echt geen boeken en kijken niet naar serieuze films of series. Ze lezen in hun eigen bubbel op internet.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

gerard1

Leuk man, echt een onderwerp voor in een serie topic,en wat een l.ul verhaal.
Maar zal wel mogen blijven staan ;)

pameijer

Ik lees ook geen boeken. Heb ik ook helemaal geen tijd voor want ik moet onserieuze series kijken  :tounge2:

minplus

Citaat van: gerard1 op juli 10, 2026, 23:04:59Leuk man, echt een onderwerp voor in een serie topic,en wat een l.ul verhaal.
Maar zal wel mogen blijven staan ;)

:)
Ik lees boeken, kranten, strips en wat onzin van jou.
Daarnaast kijk ik naar info op diverse zenders om niet een hoek ingezogen te worden...
En naar series, zoals momenteel Fringe. Leuke serie.

gerard1

Mooi man, goed zo, doe ik ook.
Behalve Fringe, daar vind ik niks aan.
Maar dit is een topic over series, niet over onzin politieke gedachten vanuit je bubble :tounge:

riwi

Citaat van: gerard1 op juli 11, 2026, 20:55:41Behalve Fringe, daar vind ik niks aan.
Mee eens Maar Fringe was super :)

Rick-DTS

Fringe : Echt een geweldige serie ! Zo maken ze ze niet meer.

gerard1

Citaat van: riwi op juli 11, 2026, 21:00:12Mee eens Maar Fringe was super :)

Dat zijn velen met u eens, krijgt ook hoge waarderingscijfers, helaas niet mijn genre ;D

jazzy

I will find you, op Netflix. Leuk om te kijken, beetje spannend maar wel een beetje standaard serie die je op dit moment veel ziet. Kan er niet goed de vinger op leggen maar er is iets aan Harlan Coben verfilmingen wat me tegenstaat, de manier waarop stukjes informatie gedeeld worden waardoor het verhaal weliswaar doorloopt maar elke nieuwe aflevering weer een wending geeft die je niet echt kon voorzien. Kan het niet goed uitleggen.

HT: JVC N5 - Arcam AVR 390 - Teufel M800 FCR - Quad L-series 12" sub - WS Spalluto 120" 16:9
Woonkamer: Sony KD-65XF9005 - Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40
Serre: Samsung QBR 55 - Nvidia Shield

SpeedyAndré

Fringe is prima en ben je wel even zoet mee, nu bezig met NCIS bij Prime wat met 10 series ook een eeuw  door blijft gaan :P
Ik ben blij dat ik maar €30 voor een jaar D+ kwijt was, je komt daar om in de reclame  :turn:
Schijnbaar willen ze iets gratis gaan aanbieden, waarschijnlijk als werving voor de te duur betaalde zut die niet bepaald uniek is en je elders vindt.

André 8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

minplus

Verbaast me niet. We verschillen op meer punten, gerard.
En waarderingscijfers zeggen een beetje. Heb erg mooie gezien met een 6 en hopeloze met een 8.
Zoals The Big Bang Theory die met een dikke 8 nog geen minuut uit te houden was.

Rick-DTS

Citaat van: minplus op juli 11, 2026, 21:21:02Verbaast me niet. We verschillen op meer punten, gerard.
En waarderingscijfers zeggen een beetje. Heb erg mooie gezien met een 6 en hopeloze met een 8.
Zoals The Big Bang Theory die met een dikke 8 nog geen minuut uit te houden was.
Dacht dat het aan mij lag.  The Big Bang: vreselijk. Inderdaad nog geen minuut.,

Shadowfox

Kjelt

Citaat van: jazzy op juli 11, 2026, 21:13:38I will find you, op Netflix. Leuk om te kijken, beetje spannend maar wel een beetje standaard serie die je op dit moment veel ziet. Kan er niet goed de vinger op leggen maar er is iets aan Harlan Coben verfilmingen wat me tegenstaat, de manier waarop stukjes informatie gedeeld worden waardoor het verhaal weliswaar doorloopt maar elke nieuwe aflevering weer een wending geeft die je niet echt kon voorzien. Kan het niet goed uitleggen.
Ja heb ik ook, meerdere rode draden, verhalen en vragen door elkaar die op het laatst gekunsteld worden opgelost. Op een gegeven moment zie je het Corban schrijf trucje.

SV..S

I will find tou, begon goed maar zoals vaak te langdradig en dan gaat het matige acteerwerk opvallen en tegenstaan.

Jl Audio F113      

SV..S

Ik was wel benieuwd naar Fringe, wat een bullshit serie zeg :D
Compleet over de top al binnen de eerste 5 minuten

Jl Audio F113      

riwi

Citaat van: SV..S op juli 13, 2026, 08:13:51Ik was wel benieuwd naar Fringe, wat een bullshit serie zeg :D
Compleet over de top al binnen de eerste 5 minuten
Fringe was geweldig vond ik.
Eerste 2 seizoenen zijn een beetje X-files achtig, maar bij 3, 4 is het al lastiger om te volgen en bij 5 gaat de verhaallijn helemaal los, kwa alternatieve realiteiten en tijdslijnen :) . Niet zo complex als Dark, maar wel leuk.
Na 5 minuten kan je er nog niks van zeggen.