Leden die iets verkopen maar niet leveren.

Gestart door jeepee, april 3, 2007, 16:55:51

Vorige topic - Volgende topic

DA BoSS

High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Nahpets

Citaat van: DA BoSS op april  8, 2007, 16:58:30
waarom ???

De sfeer rondom om hem is nou niet bepaald prettig. Ik kan me vorstellen dat hij bedoeld dat hij blij zal zijn als alles afgehandeld is en ieder zijn weg gaat (en voor hem is dat blijkbaar zonder HTForum).
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

ajbeefde

Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55G56LS, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

Barrrrry

Citaat van: ajbalmere op april  8, 2007, 18:08:50
Beetje zielige reactie....

Zo gaat het toch al een paar dagen in dit topic?

In mijn voortuin BBQ'en, aangetekende brieven sturen, adres opzoeken, mijn forum verkennen, etc... Leuk en aardig allemaal. Maar als het bedoelt is om mij af te schrikken, kun je die tijd beter ergens anders in stoppen. Schijt irritant vind ik het wel!! Want iedereen speelt opeens direct op de persoon! Terwijl er slechts 1 verhaal bekend is. En als ik dan zo'n ''zielige'' reactie plaats, moet jij je wel beseffen dat ik even ook geen rekening hou met mensen als jij.

Met zo'n ban los je trouwens niks op toch? Daarom lig ik daar ook niet zo wakker van. Als ik later eventueel nog de drang krijg om me weer aan te melden, begin ik wel met een andere naam ;) Op IP basis hoef je bij mij niet eens te proberen, daar ik mijn router en instellingen bijna maandelijks vervang ;D 

Maar niet welkom, is niet welkom. Dus ik zal er geen eens moeite voor doen ;)

Wowly

Zo zie je maar weer wat er gebeurt als je je afspraken niet na komt. Je had op z'n minst ff kunnen reageren op al zijn PM's, om al niet te spreken over de pm's van de mods alhier......

Het maakt je tot zover een enorme loser, en die moeten er ook zijn toch??? je verpest gewoon de fora met je handelswijze.

Zielig

Wowly

Raphie

JBL PRX Power!

oud_account_1

Citaat van: Wowly op april  8, 2007, 18:40:19
Zo zie je maar weer wat er gebeurt als je je afspraken niet na komt. Je had op z'n minst ff kunnen reageren op al zijn PM's, om al niet te spreken over de pm's van de mods alhier......

Het maakt je tot zover een enorme loser, en die moeten er ook zijn toch??? je verpest gewoon de fora met je handelswijze.

Zielig

Wowly
Van dit soort reakties worden de fora wel beter...
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Wowly

Het voegt helemaal niets toe aan fora, maar goedkeuren door te stilzwijgen ben ik ook beu.

Deleted member

Het feit is en blijft dat dit niet de eerste keer is dus of we nu het hele verhaal wel of niet kennen...hij heeft alle schijn tegen. Verder doet hij vooral geen moeite dingen recht te zetten, kwam pas in actie nadat de koper in actie kwam door de moderators in te schakelen en een openbaar topic te openen, heeft al eerder geroepen dat dit zijn forum niet is en dat hij zou vertrekken, maakt nu sarcastische opmerkingen en manoevreert zich nu zelfs in de slachtofferrol.  ::)

Een zeer zielige vertoning vind ik het. Het enige dat Barry had hoeven doen was een maand terug simpelweg een verkoop af te ronden maar zijn communicatie en/of communicatieve vaardigheden laten blijkbaar veel te wensen over. Laat dit topic dan maar een waarschuwing zijn voor anderen die mogelijk ooit "zaken" met 'm wilden gaan doen.

In 2004 deed deze Barry Loef het overigens al niet veel beter: http://www.inkoopacties.net/topic/d7pg4tz0/1  :-\

jeepee

Ik moet hem nageven dat hij wel in staat is tot inkeer te komen, en dat ik het correct vind dat hij mij mijn geld wil teruggeven, zie hier zijn laatste pb:

Hoewel ik het heel graag zou willen, kan ik niet anders zeggen dan dat je gelijk hebt.
Ik ga straks eten, maar daarna krijg je het geld terug. Gaat via de ABN, dus duurt nog geen 10 seconden.

Sorry..

DA BoSS

Citaat van: Barrrrry op april  8, 2007, 18:36:17
Maar niet welkom, is niet welkom. Dus ik zal er geen eens moeite voor doen ;)

De boodschap is duidelijk toch?
...je bent alleen welkom als je je aan de spelregels houd en afspraken nakomt!
snap echt niet hoe je je kan verheugen op een ban wegens het niet naleven van de (fatsoens)regels, maarja.

Dat het een keertje allemaal niet zo loopt als gepland is menselijk.
Maar dat moet je dan wel weer netjes proberen op te lossen.
Hoop dat jullie er snel uitkomen :D
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Sander Sassen

Jeepee,

Ik zou gewoon bij Daalmeyer in Purmerend (elektronicawinkel) langsgaan om Barry daar even persoonlijk te woord staan, volgens mij werkt hij daar op de vrijdagavond en de zaterdag, want zo lijkt er weinig schot in te komen. Ik vind 't wel jammer dat Barry 't zover laat komen, zoals eerder al gezegd, hij heeft alle schijn tegen zich.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Cute, cuddly and colorful, but beware the nasty bite

SpeedyAndré

Citaat van: TearS op april  9, 2007, 10:26:15
Volgens mij is het al opgelost Sander:

Da's alleen een belofte  ::) ;D

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

Bant

Om een beetje tegengewicht te geven, ik heb een tijdje geleden een versterker van barry gekocht. Prima comunnicatie en alles verliep volgens plan, de versterken stond binnen 3 dagen na het eerste contact te ronken in m'n ht ^-^. Er zit dus ook nog goed in hem :-\

Barrrrry

Het geld is inmiddels al overgemaakt en ik wacht alleen nog op de bevestiging van Jeepee. Dus om mij nog eens een trap na te geven vind ik best wel overbodig. Ik geef heus wel toe dat ik fout bezig was, door Jepee zo lang te laten wachten op de computer. Ik had de computer eigenlijk eerst moeten optimaliseren vóórdat ik 'm te koop zette.

Die inkoopactie van 2004 is trouwens helemaal perfect verlopen. Ik was toen 16 en heb zo'n 100 subwooferversterkers verkocht via het internet. Er is werkelijk NIEMAND die niks heeft ontvangen. Zelfs garantie e.d. verliep prima. Oke, het duurde even voordat sommigen hun bestelling binnen hadden, maar dat kwam omdat ik slechts een tussenpersoon was en dus niet de volledige controle over de bestellingen had. Uiteindelijk zijn die XXL versterkers een succes geworden in Nederland.

@Bent: Dankjewel :) 

@Sander: Ik werk doordeweeks, iedere werkdag van 9.30 tot 18.00. Dus voor een goed gesprek staat de Senseo altijd op scherp!

Groetjes,
Barry

LexiconLogan

Citaat van: Barrrrry op april  9, 2007, 17:33:43
Het geld is inmiddels al overgemaakt en ik wacht alleen nog op de bevestiging van Jeepee. Dus om mij nog eens een trap na te geven vind ik best wel overbodig. Ik geef heus wel toe dat ik fout bezig was, door Jepee zo lang te laten wachten op de computer. Ik had de computer eigenlijk eerst moeten optimaliseren vóórdat ik 'm te koop zette.

Die inkoopactie van 2004 is trouwens helemaal perfect verlopen. Ik was toen 16 en heb zo'n 100 subwooferversterkers verkocht via het internet. Er is werkelijk NIEMAND die niks heeft ontvangen. Zelfs garantie e.d. verliep prima. Oke, het duurde even voordat sommigen hun bestelling binnen hadden, maar dat kwam omdat ik slechts een tussenpersoon was en dus niet de volledige controle over de bestellingen had. Uiteindelijk zijn die XXL versterkers een succes geworden in Nederland.

@Bent: Dankjewel :) 

@Sander: Ik werk doordeweeks, iedere werkdag van 9.30 tot 18.00. Dus voor een goed gesprek staat de Senseo altijd op scherp!

Groetjes,
Barry

Goed Barry, ook wel gaaf dat je zo'n actie opzet op die leeftijd. O0  Mag ik je 1 tip geven; ook een tussenpersoon moet verantwoording afleggen. Je verdiende er ook wat aan denk ik. Als je geen verantwoording wilt dragen moet je het adres geven van de leverancier. Alleen een tip hoor. Probeer af en toe jezelf eens in de ander zijn positie te plaatsen. Ik wens je veel succes met je andere zaakjes. Netjes dat je dit goed afhandeld en ik zou zeggen blijf lekker op het forum actief.
TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

DA BoSS

Citaat van: Barrrrry op april  9, 2007, 17:33:43

prima!

probleem opgelost lijkt me 8)

jeepee

Ik kan het nog niet bevestigen want de Postbank.nl werkt niet tijdens de paasdagen. En het is van de ABN naar Postbank.
Maar zodra het er is zal ik het bevestigen.
Ik vind het sportief dat je het boetekleed hebt aangetrokken.

Wowly

idd sportief. Hopelijk dat het niet nog een keer hoeft voor te komen. Maar iemand die zijn fouten toegeeft is prijzenswaardig.

Wowly

PaulSQ

Goh Barry, ik ben dus niet de enige gelukkige :-X

Overigens kon mijn versterker heel snel verstuurd worden toen ik aangaf langs te komen op Barry z'n werk om de versterker op te halen en dan bovendien de benzinenkosten op hem te verhalen, indien nodig misschien een idee dus....

Arcam AVR 390 KEF R700 / R300  ICEpower 1200AS2  BK 400XXLS

jeepee

Het is volbracht: Barry heeft het geld terug gestort.
Dank voor morele steun van jullie.
En voor Barry: blij dat je je ongelijk hebt willen bekennen.

DVDGuy

Citaat van: jeepee op april 12, 2007, 14:39:22
Het is volbracht: Barry heeft het geld terug gestort.
Dank voor morele steun van jullie.
En voor Barry: blij dat je je ongelijk hebt willen bekennen.

Eind goed, al goed  ;)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Barrrrry

Citaat van: PaulSQ op april 10, 2007, 20:59:41
Goh Barry, ik ben dus niet de enige gelukkige :-X

Overigens kon mijn versterker heel snel verstuurd worden toen ik aangaf langs te komen op Barry z'n werk om de versterker op te halen en dan bovendien de benzinenkosten op hem te verhalen, indien nodig misschien een idee dus....

In jouw advertentie gaf jij aan dat de versterker in nieuwstaat was, wat na 2 weken wachten dus niet bleek te zijn (1 verbogen ''voet'' en krassen op het front), terwijl jij mijn geld nog altijd al had. Toen heb jij mijn versterker daarna (ook na lang wachten) tenminste wel in nieuwstaat ontvangen, en ook nog 's zorgvuldig verpakt.

Groetjes,
Barry

bmateijsen

Heren, laten we niet met modder gaan gooien!!

LexiconLogan

Citaat van: bmateijsen op april 12, 2007, 17:27:20
Heren, laten we niet met modder gaan gooien!!

volgens mij gooien de heren met versterkers ;)
TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable