Eagles: Farewell Tour - Live In Melbourne (2 Disc Set) DTS voor € 5,98

Gestart door DVDGuy, maart 30, 2007, 19:21:44

Vorige topic - Volgende topic

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

roos

en besteld, bedankt
ben benieuwd of dit goed gaat, heb nog nooit wat besteld in het buitenland, hoe lang duurt dit normaal gesproken??(ben nu al ongeduldig  ;D)
monster 500/1000
humble's hatt mkIII
panasonic TX-P50G10
yamaha ysp 1000 marantz cd 5001 marantz pm 4001 dreambox 7000

mikekiwi

Thanks! OOk net besteld, samen met de nieuwe oude live cd van Neil Young.

Vreem dwel dat er op een gedeelte van de site wordt verwezen naar de NL-site van cd-wow (met hogere prijzen!), terwijl het bestellen op de US-site dus ook prima gaat... Ten minste, voorlopig, ik heb nog niets in huis ;)

Shane One

roos

Citaat van: Shane One op maart 30, 2007, 22:02:07
in het mandje kost deze dvd 9,95 dollar
ja inderdaad dollar.... omgerekend naar euro's is.....
monster 500/1000
humble's hatt mkIII
panasonic TX-P50G10

Shane One

Citeerja inderdaad dollar.... omgerekend naar euro's is.....

ongeveer 7 euro 50

mikekiwi

Citaat van: Shane One op maart 30, 2007, 22:02:07
in het mandje kost deze dvd 9,95 dollar

Had ik ook.....gewoon nog een keer aanklikken en dan de duurste versie uit je mandje gooien!  >:D
Overigens betaal ik dus 7,95 dollar

Nahpets

Ik krijg alleen maar gezeur over "The required delivery fields have not all been filled in.", iemand een idee, alles lijkt ingevuld.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Audiofiel

Wat ik niet snap is het volgende: bestel ik de Eagles voor $7.95 en nog een Jack Johnson voor $11.95, dat gaat prima tot en met betalen met de CC aan toe...

Ga ik daarna weer verder winkelen om nog wat andere DVD's te bestellen die ik had gezien, zijn alle DVD's die ik al had gevonden opeens per stuk $2 duurder dan daarvoor... ::)

Dus de Eagles staat opeens voor $9.95, de Jack Johnson voor $13.95. Ik krijg het gevoel dat ik een beetje gen***d wordt... :-\

Uiteraard al een paar keer opnieuw geprobeerd, vanuit de link in de eerste post, browser afgesloten, cache geleegd, cookies verwijderd, maar niets... steeds die $2 hogere prijs. Iemand hetzelfde meegemaakt? ???
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

DVDGuy

Citaat van: Audiofiel op maart 30, 2007, 23:52:22
Wat ik niet snap is het volgende: bestel ik de Eagles voor $7.95 en nog een Jack Johnson voor $11.95, dat gaat prima tot en met betalen met de CC aan toe...

Ga ik daarna weer verder winkelen om nog wat andere DVD's te bestellen die ik had gezien, zijn alle DVD's die ik al had gevonden opeens per stuk $2 duurder dan daarvoor... ::)

Dus de Eagles staat opeens voor $9.95, de Jack Johnson voor $13.95. Ik krijg het gevoel dat ik een beetje gen***d wordt... :-\

Uiteraard al een paar keer opnieuw geprobeerd, vanuit de link in de eerste post, browser afgesloten, cache geleegd, cookies verwijderd, maar niets... steeds die $2 hogere prijs. Iemand hetzelfde meegemaakt? ???

Je betaalt geen verzendkosten, dus bestel ze dan eventueel apart  ;)

SpeedyAndré

Ik had via de NL site besteld, bevestiging gehad, prima.
Log ik opnieuw in (NL site) om de bestelstatus te bekijken dan zie ik geen orders  :P
Log ik in via een link uit het mailtje van de orderbevestiging dan kan ik wel de status zien (en een afgehandelde order), maar dan zit ik op een .com website  ::)
Ga ik via een link van het forum naar cdwow en dan naar m'n winkelwagen dan zie ik alleen een afgehandelde bestelling van vorig jaar  ;D
Hoezo een rommeltje, ik heb nu al 3 verschillende carts gezien >:D

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

Audiofiel

Citaat van: DVDGuy op maart 31, 2007, 00:19:10
Je betaald geen verzendkosten, dus bestel ze dan eventueel apart  ;)

Blijft die $2 per item extra nog steeds staan... :'(
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Zojuist nog eens geprobeerd, nu op een andere computer (die nog nooit op cdwow is geweest). Begonnen met de link uit dit topic en gechecked op The Eagles nog steeds $7.95 zijn, wat klopt. Gezocht op Jack Johnson, net als gisteren op de andere computer. Kijk naar het resultaat: het eerste plaatje is direct na inloggen, "A weekend at the Greek" (tweede item) wil ik bestellen en kost $13.95. In mijn mandje geplaatst en verder gezocht. Prijs in het mandje is ook $13.95. 8)

Tweede plaatje is een minuut of 3 later, terwijl ik gezocht heb op andere artiesten, er achter ben gekomen dat die nog steeds 2 dollar duurder zijn dan gisteren en ik tot mijn verbazing heb ontdekt dat de prijs in mijn mandje omhoog is gegaan naar $15.95. Hij zat er toch echt in voor $13.95. Dan nog maar eens gezocht op Jack Johnson, met dit plaatje als resultaat... :'(

Wat is hier nu aan de hand? Ik heb zoiets van "WOW!", alleen met een zure smaak... :-\

mikekiwi

Huh...erg bizar...nu heb je idd een raar soort "wow"-gevoel, dat kan ik me voorstellen. Het was voor mij ook wat gedoe en uitzoekwerk, maar een stuk makkelijker en logischer dan dat ik bij jou zie..

DVDGuy

Wat nog wel eens het geval is bij Wow is dat je via een druk op de (bestel)knop middels een andere "link" binnenkomt, waardoor de korting a.h.w. "weg" is.
Ik doe het item dan 2 of zelfs 3 keer aanklikken en verwijder die dan later weer, waardoor ik uiteindelijk wel de prijs met korting heb  ???

Het gaat in elk geval om korting die alleen via die specifieke link wordt gecreëerd.

DVDGuy

DVDGuy

Citaat van: SpeedyAndré op maart 31, 2007, 00:31:51
Ik had via de NL site besteld, bevestiging gehad, prima.
Log ik opnieuw in (NL site) om de bestelstatus te bekijken dan zie ik geen orders  :P
Log ik in via een link uit het mailtje van de orderbevestiging dan kan ik wel de status zien (en een afgehandelde order), maar dan zit ik op een .com website  ::)
Ga ik via een link van het forum naar cdwow en dan naar m'n winkelwagen dan zie ik alleen een afgehandelde bestelling van vorig jaar  ;D
Hoezo een rommeltje, ik heb nu al 3 verschillende carts gezien >:D

André  8)

Als je inlogt via www.cdwow.com, kun je alle orders zien, ongeacht bij welk filiaal je hebt besteld.

Ook kun je "lid" worden (= gratis  ;D) en dan kun je per email op de hoogte gehouden worden van allerlei leuke akties, soms alleen voor leden  8)

meelzs

LG Oled 65C9V
Marantz SR8012
Zappiti One 4K HDR
Kef R 11, Kef R2C, Kef R5, SVS SB-2000 Pro

roos

Wat is hier nu aan de hand? Ik heb zoiets van "WOW!", alleen met een zure smaak... :-\

beetje puzzelen mischien, maar uiteinendelijk gaat het erom wat er betaald moet worden en dat is een scherpe prijs, nogmaals bedankt dvdguy
monster 500/1000
humble's hatt mkIII
panasonic TX-P50G10