DIY Audio/Video Meubel [Finished]

Gestart door Daklem, maart 14, 2007, 16:37:05

Vorige topic - Volgende topic

Daklem

Laatste laklaag is nu aan het drogen.

Ik hoop rond een uurtje of 8 het meubel naar mijn kamer te brengen en alles te gaan installeren + apparatuur overzetten.  O0

sphere

Geen before pics? Moet die lak niet uitharden voordat je er allerlei zware dingen op gaat zetten?
"For those who believe, no proof is necessary. For those who don't believe, no proof is possible."

Daklem

Citaat van: sphere op april 15, 2007, 18:36:53
Geen before pics? Moet die lak niet uitharden voordat je er allerlei zware dingen op gaat zetten?

before:

sphere

Van het kale meubel dus, in de garage of whereever  >:D
"For those who believe, no proof is necessary. For those who don't believe, no proof is possible."

Daklem

gedurende het topic heb ik alle fotos geplaatst die ik gemaakt heb.

dus zoek maar eventjes in dit topic ;)

sphere

Never mind, ik denk niet dat het overkomt, ik wacht wel tot vanavond dan.

Daklem

Citaat van: sphere op april 15, 2007, 18:45:37
Never mind, ik denk niet dat het overkomt, ik wacht wel tot vanavond dan.

ik kan wel een foto van de lak maken, maar het is blanke matte lak, dus dat zie je niet zitten op het meubel ;)

R

Nice!!! Ook in deze kleur ook erg mooi.

Deleted member

Mooi! En inderdaad, de "kale" berkenkleur is erg mooi, althans smaken verschillen maar ik deel deze mening!  ;)

Daklem

Foto komt eraan.

even geduld ;)

Raphie

Ik dacht nou daar komt ie... zelfs op de laatste minuut weer een teaser..... ;D
JBL PRX Power!

Daklem

Davey

Ziet er niet vervelend uit  ;). Erg mooi Daklem

Raphie

Mooi hoor, staan je monitoren nou zo in de lucht te spelen?
JBL PRX Power!

Daklem

Citaat van: Raphie op april 15, 2007, 21:58:05
Mooi hoor, staan je monitoren nou zo in de lucht te spelen?

Op de foto lijkt het extremer dan dat het daadwerkelijk is.

Ze hellen inderdaad wat naar achteren. Maar dat komt de soundstage wel ten goede ;)

Force

heb je topic gevolgd en ziet er inderdaad heel leuk uit, proficiat

Driven2Shine

Geweldig mooi geworden Daklem, gefeliciteerd met dat prachtmeubel van je.
Ik ben trots op je :)

Sjors

Petje af Robbert ! werkelijk een schitterende prestatie.. resultaat mag meer meer dan zijn  :)

Groet, Sjors

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Daklem

Ik heb mijn componenten even omgedraaid. aangezien de trafo van mijn versterker pal in het midden stond, boog de glasplaat iets te ver door naar mijn mening. Dit heeft te maken doordat de frees wat speling heeft.

Nudat ik mijn versteker aan de andere kant gezet heb buigt de glasplaat vele malen minder door. Precies goed nu :)

De glasplaat is sterk genoeg, want het is gelaagd glas (het sterkste qua glassoorten) ;))

Raphie

maak eens een mooie foto van voren?
JBL PRX Power!

Daklem

Citaat van: Raphie op april 16, 2007, 12:30:29
maak eens een mooie foto van voren?

Ik ben nog niet thuis nu.

zodra ik thuis ben ga ik wat detailfotos maken :)  O0

R

Ondanks dat het een erg mooi meubel is, verbaas ik me wel over het volgende. Je hebt speciaal gekozen voor de goede eigenschappen van berken multiplex. Die zijn ook erg goed, maar nu heb je een meubel gemaakt en zet je je apparatuur alsnog op een glasplaat ;). Je hebt het toch niet alleen voor de looks gedaan ;).

p.s. al eerder genoemd, maar zou je je tv ook niet ophangen zoals ik het heb gedaan. Kan die lelijke >:D voet er tenminste onderuit ;)

Raphie

en dan kan je tevens je ARCAMs óp het multiplex zetten, ipv het eronder te hangen >:D

Ben het wel met Ruben eens, heb je zo een mooi meubel, zet je de componenten op de meest gevoelige plek....
JBL PRX Power!

R

Jij hebt ook net de verschillen met glas waar kunnen nemen ;) >:D

Citaat van: Raphie op april 16, 2007, 12:36:29
Ben het wel met Ruben eens, heb je zo een mooi meubel, zet je de componenten op de meest gevoelige plek....