Show je AV Meubel

Gestart door Marsh, maart 11, 2007, 15:48:21

Vorige topic - Volgende topic

Corne H

en HT:

Als ik van het weekend tijd heb zal ik mijn oud private HT topic uit het stof vissen en fatsoenlijkere foto's maken.

Groeten,

Corné

molle

Oef, mooi hoor :o alles lekker strak en keurig 8)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

papaleo

@Corne

Super mooi/strak, mooi met die grijs tinten  8)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

WillemkeP

@Corne,
ik vind jouw meubel erg mooi. Kun je ook aangeven waar je dit gehaald hebt?

En, ik zie op de eerste foto dat je versterker etc niet altijd zichtbaar zijn; op welke manier kun je de versterker etc 'verbergen'? Is dit met een klep-systeem? Of juist met een schuifsysteem? Of n og mooier (en dat is eigenlijk waarnaar ik op zoek ben zit dit achter een glasplaat waardoor de audiospullen niet altijd zichtbaar hoeven te zijn, maar wel altijd op het infrarood reageren? ;-)

Thanx voor een reactie ...

R

Erg mooi!!! goed bezig corne..O0

tiptop

Ik vind je vloertegels wel mooi 8)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Corne H

Bedankt allemaal voor de complimenten  O0.

Het meubel in de woonkamer heb ik gekocht bij Eras in Tilburg, dit meubel heeft 2 kleppen en 1 lade. Achter 1 klep (midden) staan de versterker en cd-speler, achter de andere staan media-tuner van de TV, DVD-speler en Samsung HD-kastje.

mikeske

man, wat is dat mooi zeg  :o
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Rody

Citaat van: Corne H op april 17, 2007, 17:07:03
Hier mijn meubels na de verhuizing:

Stereo:

Zo'n laag, breed (zwart) meubel (+plasma) vind ik ook erg mooi :)

GH

Inderdaad erg mooi en rustig.... alleen ik mis wel een center speaker. Maar dat is wellicht een kleine prijs voor een strak aanzicht.

Starred

Citaat van: Corne H op april 17, 2007, 19:28:56
Bedankt allemaal voor de complimenten  O0.

Het meubel in de woonkamer heb ik gekocht bij Eras in Tilburg, dit meubel heeft 2 kleppen en 1 lade. Achter 1 klep (midden) staan de versterker en cd-speler, achter de andere staan media-tuner van de TV, DVD-speler en Samsung HD-kastje.

Hoe bedien je de apparatuur? Middels IR?

Corne H

Centerspeaker heb ik in de HT ruimte wel hoor, de set in het lage meubel is stereo.  Bediening gaat voorlopig nog even alleen met klepje open, wanneer mijn "liquiditeitsproblemen" weer een beetje zijn opgelost zijn wil ik idd met een IR transmitter oid gaan werken.

visitor

Citaat van: Corne H op april 17, 2007, 17:07:03
Hier mijn meubels na de verhuizing:

Stereo:

He, dat is ongeveer het meubel dat ik zoek. ;D  Heel mooi.

KHunt-er

8)
Ziet er mooi uit, Corne!
Wat zijn die kleine witte doosjes op de hoeken van je Stereo meubel?

Gr,

KHunt-er
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

Deleted member

Sommigen van jullie hebben m'n inspanningen gevolgd maar uiteraard komt er ook in dit topic een fotootje van m'n nieuwe DIY meubel. Vanavond afgemaakt!  :D

De plasma gaat nog aan de muur als ik een beugel heb gekocht (staat nu tijdelijk even op wat schuimplastic om de lak te beschermen) en de speakers krijgen nog een nieuw jasje binnenkort. Hier even wat voorlopige fotootjes, een betere overzichtsfoto volgt als alles af is.

Raphie

Ik zie een trend: laag evt zwevend effect, componenten weer in de breedte opstellen, LCD/plasma aan de muur...  ;)

Ziet er  8) uit allemaal!
JBL PRX Power!

Ramius

Allemaal goe bezig  8)  8)  8)
Pioneer |KRP-500M|
Yamaha |RX-V3067|BD-S1067|
Monitor Audio |GS 60|GSW12|Radius 250|Radius 90|
Van den Hul |Bay C5|HDMI|HDMI Flat|Octocoupler|Digicoupler|Videolink 75 Antenna|First Ultimate MKII| IsoTek |Sigmas|New Optimum|

Corne H

Citaat van: KHunt-er op april 17, 2007, 21:50:54
8)
Ziet er mooi uit, Corne!
Wat zijn die kleine witte doosjes op de hoeken van je Stereo meubel?

Gr,

KHunt-er

Dat zijn lampen.

Starred

Antoine, mooi gemaakt!
Het lijkt me nog iets mooier als de apparatuur want minder prominent in het zicht staat, bijvoorbeeld door klapdeurtjes op rookglas. Maar goed, ik houd dan ook van soberheid

Deleted member

Citaat van: Starred op april 17, 2007, 22:53:10
Antoine, mooi gemaakt!
Het lijkt me nog iets mooier als de apparatuur want minder prominent in het zicht staat, bijvoorbeeld door klapdeurtjes op rookglas. Maar goed, ik houd dan ook van soberheid

Dankjewel! En ik begrijp wat je bedoelt, maar zoals je zelf indirect al stelt gaat het idd. om een smaakkwestie of je de apparatuur wel of niet ziet. Ik vind dat die best gezien mag worden, al is het maar omdat het praktischer is.  :)

visitor

Mooi meubel, Antoine. Ik wou dat ik dit ook kon.
Die lichte strook onderaan, is dat de voet of is dat om de bekabeling te verstoppen?

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Deleted member

Citaat van: Erwin op april 18, 2007, 08:05:14
Mooi meubel, Antoine. Ik wou dat ik dit ook kon.
Die lichte strook onderaan, is dat de voet of is dat om de bekabeling te verstoppen?

Thanks Erwin! En als ik het kan, dan kan jij het ook!  ;)

De "lichte strook" is de voet maar eigenlijk een bak van 12cm hoog die geheel open is aan de achterkant. Onder het meubel ontstaat dus een open ruimte waar ik alle kabels en stekkerblokken in heb kunnen verstoppen.

Driven2Shine

Citaat van: Antoine op april 18, 2007, 10:37:35
De "lichte strook" is de voet maar eigenlijk een bak van 12cm hoog die geheel open is aan de achterkant. Onder het meubel ontstaat dus een open ruimte waar ik alle kabels en stekkerblokken in heb kunnen verstoppen.
Bedankt voor de tip, hier ga ik zeker gebruik van maken.

Deleted member

Citaat van: [SV] op april 18, 2007, 10:44:21
Bedankt voor de tip, hier ga ik zeker gebruik van maken.

Dat is het voordeel, op fora als deze doe je veel ideeen op! Succes!  :)