Show je AV Meubel

Gestart door Marsh, maart 11, 2007, 15:48:21

Vorige topic - Volgende topic

Marsh

Citaat van: Rob G op april 13, 2007, 11:09:56
Voor wat extra opbergruimte, en de mogelijkheid om hier ook wat apparatuur te plaatsen bij upgrading (geen overbodige luxe voor velen hier), of de kale vlakken wat te 'breken'. Je ziet ook maar weinig meubels met dit soort 'kale' vlakken. Het ziet er wel strak uit, en daar hou ik zelf ook wel van,maar deze vlakken ogen meer als loos oppervlak. Maar wellicht at dit in werkelijkheid meevalt...

Ja precies, dat weet ik dus ook nog niet helemaal zeker.
En als ik ga upgraden, dan wil ik dat niet in deurtjes hebben, maar wil ik dat gewoon kunnen zien. Want de apparatuur mag natuurlijk ook wel gezien worden, en ik vind het altijd zo zonde om dat weg te werken achter een kast-deur.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

LexiconLogan

mijne sinds net..
TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Driven2Shine

Citaat van: Kef-mania op april 13, 2007, 13:27:31
mijne sinds net..
Strak hoor.
Ik hou wel van houten meubels.

Zelf gemaakt ?

bmateijsen

Het merk is Tabula Rasa ;).

Citaat van: Jack van Dijk op april 13, 2007, 14:28:30
Lijkt me niet, de foto lijkt me mooi marketing materiaal, niet een foto die hij van zijn zelfbouw heeft geschoten.

R

Mooi mooi. En aan je avatar te zien heb je ook al nieuwe speakers.. Erg mooie set zo O0 O0

Citaat van: Kef-mania op april 13, 2007, 13:27:31
mijne sinds net..

BuSpu

Daklem

heel mooi rack! gefeliciteerd :)

Markaudio

Citaat van: Kef-mania op april 12, 2007, 12:01:10
zijn de lagen achteraf nog verstelbaar of is het fixed?

Citaat van: Kef-mania op april 12, 2007, 13:30:32
laatste vraag; hoeveel ruimte adviseer jij tussen de plank en het apparaat? Bedoel je trouwens dat je achteraf het rack verder kunt opbouwen?

Je verkoopt zelf exact zo'n meubel.... Dan zou dit toch bekend moeten zijn?
Everybody's running, but half of them ain't looking.

If something works perfectly fine, take it apart and find out why!

LexiconLogan

is net in mijn bezit en is al weer weg..
TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Daklem

Citaat van: Kef-mania op april 13, 2007, 16:00:14

explain!?

Mijn nieuwe DIY meubel komt hier snel ook te staan. Met een beetje geluk is hij zondag klaar. Misschien aankomende week.

BuSpu

Citaat van: Kef-mania op april 13, 2007, 16:00:14
kijk dat is nog eens een upgrade tempo  ;D
maar inderdaad, leg eens uit..

LexiconLogan

kwamen 2 demo rackjes te koop voor een goede prijs..even beetje passen en meten; conflict met de WAF en toen moeten kiezen..nog steeds een luxe positie

Davey

;D. Ben benieuwd als ze de Logans voor het eerst ziet.

LexiconLogan

BuSpu

Citaat van: Davey op april 13, 2007, 17:30:04
;D. Ben benieuwd als ze de Lagans voor het eerst ziet.
Laat staan de Logans  ;D

Rob G

Citeern als ik ga upgraden, dan wil ik dat niet in deurtjes hebben
Heb je helemaal gelijk in, daarnaast werkt de AB meestal niet zo goed door een deurtje ;D
Maar als je simpele deurtjes maakt die makkelijk te verwijderen zijn kun je een mooie variabele indeling maken.
.

Davey

Citaat van: Rob G op april 14, 2007, 09:00:10
Heb je helemaal gelijk in, daarnaast werkt de AB meestal niet zo goed door een deurtje ;D
Maar als je simpele deurtjes maakt die makkelijk te verwijderen zijn kun je een mooie variabele indeling maken.
.
Met een ir-oogje kan er veel. Bijvoorbeeld je deurtjes dicht  ;)

jaco

Ik heb ook een dichte kast en maak gebruik van IR oogjes. Werkt op zich prima.

Davey

Citaat van: jaco op april 14, 2007, 09:20:06
Ik heb ook een dichte kast en maak gebruik van IR oogjes. Werkt op zich prima.
En vergeet niet de extra mogelijkheden die je hierdoor krijgt wat betreft "lelijke" apparaten die je graag zou willen hebben

jaco

Citaat van: Davey op april 14, 2007, 09:29:11
En vergeet niet de extra mogelijkheden die je hierdoor krijgt wat betreft "lelijke" apparaten die je graag zou willen hebben
Je spreekt natuurlijk over je eigen spullen, die van mij zijn mooi om te zien  ;D

Davey

deurtje open, deurtje dicht...... :D

eazyQ

Nu wil ik geen open deuren gaan intrappen, maar echt loze ruimte is toch zonde.
Je kan dan beter toch de deur even op een kiertje laten qua ontwerp om er alsnog deuren in te laten plaatsen.
Dus, om maar even met de deur in huis in te vallen, tis een mooi meubel maar het zou zonde zijn om echt zoveel loze ruimte te hebben.

BuSpu

bovendien voor je het weet heb je een onbedoelde resonator.... >:(

Deleted member

Ik denk dat je beter ook je speakers wat meer de ruimte kunt geven als je die ruimte ertussen toch niet nodig hebt.

Daklem

Mijn huidige DIY meubel: