HuubF's settje, de karavaan trekt voort... - De laatste en hopelijk beste set -

Gestart door HuubF, februari 8, 2007, 23:28:32

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: Siddartha op april 14, 2017, 20:19:06
Ik was niet concreet genoeg.
Welke waarden zorgen voor jou voor een goed geluid?

Lees een Floyd Tool.

chansig

Citaat van: Baardmannetje op april 14, 2017, 20:20:21
Hou eens op!

Ik vernam juist van de week nog dat ik juist een eckte muziekliefhebber zou zijn. Van een verstokte audiopiel nog wel!

En nu dit weer....

Lastig....moet jezelf maar bepalen wat je bent.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.


chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Siddartha

Citaat van: Baardmannetje op april 14, 2017, 20:21:26
Lees een Floyd Tool.

Ga ik doen, thanx.
Dus er bestaat literatuur over jouw smaak? Wel cool zeg [emoji1]
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: chansig op april 14, 2017, 20:22:14
Lastig....moet jezelf maar bepalen wat je bent.

;D

Verdomde lastig inderdaad.

Ik las laatst iets over pan seksualiteit..?

:blush:

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: Siddartha op april 14, 2017, 20:23:46
Ga ik doen, thanx.
Dus er bestaat literatuur over jouw smaak? Wel cool zeg [emoji1]

Smaak is gelul. Of een kwestie van gehoorbeschadiging.

chansig

Citaat van: Baardmannetje op april 14, 2017, 20:24:38
;D

Verdomde lastig inderdaad.

Ik las laatst iets over pan seksualiteit..?

:blush:

Deksel erop en onder het tapijt ermee.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.


Siddartha

Huub ik ga een potje voetballen, dus van mij ben je af [emoji6]
Andere mannen, have fun nog [emoji4]
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2


MAW

Citaat van: HuubF op april 14, 2017, 20:17:33
Gewoon veel lezen.

En alles geloven wat je leest dat aansluit bij wat je al dacht zeker. Niburu misschien?
Gr. Martijn

HuubF

Citaat van: MAW op april 14, 2017, 20:33:26
En alles geloven wat je leest dat aansluit bij wat je al dacht zeker. Niburu misschien?

Mijn hemel onder welke steen leef jij?
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Tjeb

Citaat van: chansig op april 14, 2017, 18:07:24
Dat jij dat denkt is toch echt jouw probleem...zijn toch jouw gedachten, frustratie, ergernissen of wat dan ook ?

Ik ga die lamp ook hier een keer horen..ik ben benieuwd. Als ik het hoor dan koop ik hem misschien ook nog wel. Doe ik met kabels ook.

Gr. Hans
Ik ben bang dat niet zo simpel gaat..
Ik heb gelezen dat de lamp zijn effect nog dagen lang blijft hangen/nasleept of hoe je het ook wil noemen. Als de lamp in een nieuwe set geplaatst wordt duurt het even voordat hij zijn werk gaat doen.. je kunt dus niet even aan en uit schakelen ivm het vertraagde starten en het naijlen....

De lamp is dan wel lekker goedkoop in het gebruik, je laat hem 4 uurtjes aan, zet hem uit en je kunt nog 3 of 4 dagen genieten xonder dat hij slijt of stroom verbruikt!!

HuubF

Citaat van: MAW op april 14, 2017, 20:33:26
En alles geloven wat je leest dat aansluit bij wat je al dacht zeker. Niburu misschien?

Ik ben jou en Raphie zat, ik laat mijn lekkere weekend niet vergallen door een stelletje pubers die moeite hebben met het onderscheiden van hoofd en bijzaken.

Ga eens een paar kranten lezen en verzin zelf eens wat zodat wij ook iets te zeiken hebben.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.


Contour

Begint een beetje een droefsnoet topic te worden zo, dus back on topic zou ik zeggen...

MAW

Citaat van: HuubF op april 14, 2017, 20:47:02
Ik ben jou en Raphier zat, ik laat mijn lekkere weekend niet vergallen door een stelletje pubers die moeite hebben met het onderscheiden van hoofd en bijzaken.

Ga eens een paar kranten lezen en verzin zelf eens wat zodat wij ook iets te zeiken hebben.

dat is opmerkelijk dat je vindt dat ik geen hoofd en bijzaken kan ondersheiden.

hoofd en bijzaken in het subjectieve domein zijn namelijk persoonlijk (en daar kun je dus voor een ander niets over zeggen). Hoofd en bijzaken in het objectieve domein kun je (obv significantie) wel onderscheiden.

Zonder dat te begrijpen zal de ironie die dat in zich heeft je vast ontgaan.

edit;
Dubbele ironie trouwens, nu ik het me zo bedenk. Enerzijds dat je zegt dat ik geen hoofd en bijzaken kan onderscheiden terwijl dat in het subjectieve domein niet kan zeggen (terwijl jij daar voorstander van bent) en anderzijds dat uit je post juist blijkt dat je in deze context de hoofd en bijzaken niet weet te onderscheiden.
Gr. Martijn

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: Contour op april 14, 2017, 20:51:03
Begint een beetje een droefsnoet topic te worden zo, dus back on topic zou ik zeggen...

Kun jij überhaupt iets toevoegen?

HuubF

Citaat van: MAW op april 14, 2017, 20:53:01
dat is opmerkelijk dat je vindt dat ik geen hoofd en bijzaken kan ondersheiden.

hoofd en bijzaken in het subjectieve domein zijn namelijk persoonlijk (en daar kun je dus voor een ander niets over zeggen). Hoofd en bijzaken in het objectieve domein kun je (obv significantie) wel onderscheiden.

Zonder dat te begrijpen zal de ironie die dat in zich heeft je vast ontgaan.

Je bent een beetje mislukt als intellectueel, dat ga je niet verbloemen met veel tekst. En af en toe echt vervelend. Ga eerst eens je kranten lezen en kom terug als je iets bij te dragen hebt.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Markus2

Citaat van: Sirius666 op april 14, 2017, 20:14:51
:D :nowink:

100% vrouwengedrag. Ontkennen maar!! Grappig.....meneer grossiert in vaag gebrabbel en mijn directe post begrijpt hij niet. Of vat je dat wel? Want dat zei je nl. niet tegen mij. Sorry, ik hou niet van omwegen. Vind je dat eng, deze vorm van communicatie?
Als jij het vrouwengedrag vindt, dan is dat zo.
Citaat
He, Huub's beleving wordt weer even aan de kaak gesteld. Of nee.....dan interpreteer ik het zeker verkeerd!
Wat jij wil. Het is me niet te doen Huubs' beleving aan de kaak te stellen; Hij snapt dat, jij niet.
Hou je neus eens in eigen poederdoos.  ::)
Citaat
Wat een afgunst....misschien kan je je dagelijkse badje zuur de komende weken even laten staan.
Afgunst. Je beoordeling is niet best en je lijkt ongekwalificeerd deze te doen. Je zit er namelijk naast, sterker; Way off, het speelt niet eens een factor.

Afgunst.  :clapping: :clapping: :worship: ;D :popcorn:

Ik wens je er niet minder plezier om.

Groet, Mark
Celestion C-Two - Marantz NR 1605 (Audyssey) - Sony SCD XB 930 - C.E.C. ST 930 - Audio Technica AT 33 Prestige/Skyanalog P1

HuubF

Na een dag gezeik op 2 fora over van alles behalve wat ik interessant en belangrijk vind trek ik even de stekker eruit. Tabee.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Contour