GT Design's Woonkamer setup

Gestart door GTDesign, februari 6, 2007, 10:00:09

Vorige topic - Volgende topic

sauron

Zo ook net terug van Gé, Heb pluto ook meteen even uitgelaten  ;D
helaas geen demo met beeld en geluid, de kleinste was erg ziek, beterschap gewenst.

Wel even een demonstratie gehad van het masking systeem. Het paste allemaal precies en zoals we van Gé gewend zijn allemaal heel netjes gemonteerd. Vooral de beamer is heel apart opgehangen. Er is achter de beamer een gat geboord zodat deze max naar achteren gezet kon worden zodat hij precies de juiste beeldbreedte weergeeft op het scherm, echt milimeterwerk  8)
Geen demo dan maar even aan de thuistap  ;D en natuurlijk wat Ht verhalen de revu laten passeren.
Altijd weer even gezellig en wel leuk een medeforumlid op loopafstand te hebben.

Bedankt voor de pils en tot morgen

groeten Sauron

you never know how strong you are, until being strong is your only choice

kermit

Citaat van: sauron op februari  7, 2007, 23:34:58
Zo ook net terug van Gé, Heb pluto ook meteen even uitgelaten  ;D
helaas geen demo met beeld en geluid, de kleinste was erg ziek, beterschap gewenst.

Wel even een demonstratie gehad van het masking systeem. Het paste allemaal precies en zoals we van Gé gewend zijn allemaal heel netjes gemonteerd. Vooral de beamer is heel apart opgehangen. Er is achter de beamer een gat geboord zodat deze max naar achteren gezet kon worden zodat hij precies de juiste beeldbreedte weergeeft op het scherm, echt milimeterwerk  8)
Geen demo dan maar even aan de thuistap  ;D en natuurlijk wat Ht verhalen de revu laten passeren.
Altijd weer even gezellig en wel leuk een medeforumlid op loopafstand te hebben.

Bedankt voor de pils en tot morgen

groeten Sauron

;D ;D ;D

Peter dikkeprima

Mooi spul allemaal! :) Alleen is de woonkamer inrichting niet mijn smaak, veels te veel poespas om de tv heen  ;D

WubboZ

Citaat van: peter26 op februari  8, 2007, 10:33:56
Mooi spul allemaal! :) Alleen is de woonkamer inrichting niet mijn smaak, veels te veel poespas om de tv heen  ;D

Veel beeldjes, kaarsen enzo? Tjah dat is smaak. Moet je misschien eens kijken naar spotmatic's hok (jah, want dat is het spot ;D). Als of je een zwart gat in loopt. het enige dat je ziet is de deur (met veel geluk, als zn projector aan is)
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

spotmatic

Hee, geen grapjes maken over mijn donkere hol  ;D

(geluid van een pistool dat doorgeladen wordt)
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

astrobart

Citaat van: reza op februari  7, 2007, 10:18:37
T, scherm kost toch iets van 1200? of nog meer zelfs??

mooi schermpje  ;D

Gijs82

Idd een erg mooi scherm wat je daar hebt hangen. En de HD70 wil volgens mij ook nog wel een aardig plaatje maken.

Heb je eigenlijk ook nog een Dedicated HT kamer?
Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

williams

hoi ge het ziet er erg mooi uit vooral het scherm
wat ik wou vragen heb je de panamorph lens van kermit al gemonteerd /instaleerd en zo ja wat vind je er van
afz williams
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

GTDesign

GTDesign

Kleine upgrade vandaag.
De Themescene HD70 wordt verwijdert...
De JVC HD1 wordt gemonteerd.  :D

spotmatic

Schandalig gewoon... Ons een beetje jaloers zitten maken  ;)
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

GTDesign

Nee hoor, je moet hem echt niet kopen.

De zwart waardes kunnen nog altijd niet mee met een 1208.  ;)

WubboZ

Hoe lang is het eigenlijk geleden dat je een crt in de woonkamer setup hebt gehad?

Ik vind het design van de JVC trouwens ook niet super :-\
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

GTDesign

En hangt op zijn plek.

Meteen nog een plankje op bevestigd. Kan mijn vrouw deze nog gebruiken voor ditjes en datjes op te zetten, vaasjes, beertjes enz enz.  ;D

peelke

MOOOOOOI!

Moet toch wel 1 van de betere verjaardagskados zijn  ;)

GTDesign

Mag hem ook pas morgen gaan gebruiken. ;)

HTR

hahahaha  ;D alvast gefeli dan maar:P

spotmatic

Met zo'n projector ben je elke dag jarig  O0

Gefeliciteerd, ook met de projector!

B.J.

Raphie

JBL PRX Power!

molle

Vette projector Gé 8) En alvast gefeliciteerd hoor ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

kermit

Weg gat in de muur. Buurvrouw kan niet meer naar binnen kijken  ;D
Kermit

Audiofiel

Inderdaad dubbel gefeliciteerd (had je al de virtuele hand geschud in het verjaardagstopic). Ik zie nu pas dat je een nieuwe projector hebt. Wat een straf moet dat zijn om daar naar te kijken... :P
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

GTDesign

Om het geheel iets vrouw vriendelijker te maken een camouflage in groen.
Tenslotte, de HD1 is toch behoorlijk met zijn afmetingen.

Audiofiel

En iedere dag met een keukentrapje water geven. >:D ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.