GT Design's Woonkamer setup

Gestart door GTDesign, februari 6, 2007, 10:00:09

Vorige topic - Volgende topic

GTDesign

Op verzoek van vele enkele foto's van mijn plek waar ik af en toe eens een filmje pak.

Zelf ben ik altijd bezig om bij klanten HT's uit de grond te stampen echter thuis geniet ik natuurlijk ook wel eens af en toe als er tijd voor is.

Voor enkel TV maak ik gebruik van een 50" plasma, overigens is mijn kijkafstand niet erg groot namelijk 2.90 m en als het wat spannender wordt allemaal zelfs 2,65 m  ;D

GTDesign

Als ik wat groter wil kijken komt het scherm naar beneden van 2.00 m breed welke precies voor de plasma naar beneden zakt.
De bediening gaat gewoon met de Pronto.

GTDesign

Mocht het nou zo zijn dat we een afwijkend beeldformaat hebben van bv 21:9 dan doet het automatisch masking systeem zijn werk en stellen we het scherm in met de Pronto op 21:9.  ;D

GTDesign

En tot slot een screenshot.

GTDesign

De Speakers zijn overigens Magnepans die links en rechts tevens zorgen voor een groot zwart vlak.

rijstfj

Met welke PJ eigenlijk?
mvg
Frans

GTDesign

Citaat van: rijstfj op februari  6, 2007, 10:29:50
Met welke PJ eigenlijk?
mvg
Frans

Dat verschilt nog wel eens, op dit moment gebruik ik een Theme scene HD70.

Atmoz

Vooral die screenshot ziet d'r heel erg mooi uit!!

Super  8)

Dat is toch gewoon een LCD projector he?
Mooie kleuren!!
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

bmateijsen

Het is een DLP ;)

Citaat van: atmoz op februari  6, 2007, 10:35:48
Vooral die screenshot ziet d'r heel erg mooi uit!!

Super  8)

Dat is toch gewoon een LCD projector he?
Mooie kleuren!!

reza

Mooi scherm Ge ;) Voor mij net iets te duur :-\ ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

WubboZ

Citaat van: reza op februari  6, 2007, 11:13:46
Mooi scherm Ge ;) Voor mij net iets te duur :-\ ;D

Dat scherm is echt vet :o
Je kunt dus zowel het doek er uit rollen, maar ook de masking aanpassen? Heeft dat systeem ook een naam?
Okee, voor mij is het te duur, maar dit is zeker intresant om in gedachten te houden ;D
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

kermit

Citaat van: GTDesign op februari  6, 2007, 10:00:09
Op verzoek van vele enkele foto's van mijn plek waar ik af en toe eens een filmje pak.

Zelf ben ik altijd bezig om bij klanten HT's uit de grond te stampen echter thuis geniet ik natuurlijk ook wel eens af en toe als er tijd voor is.

Voor enkel TV maak ik gebruik van een 50" plasma, overigens is mijn kijkafstand niet erg groot namelijk 2.90 m en als het wat spannender wordt allemaal zelfs 2,65 m  ;D

Die grote hond op de groene tafel neem ik morgen wel mee naar Voorburg  ;D. Dus pak hem maar vast in.

Kermit 

joostpolletje

KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

HTR

Citaat van: WubboZ op februari  6, 2007, 12:06:23
Dat scherm is echt vet :o
Je kunt dus zowel het doek er uit rollen, maar ook de masking aanpassen? Heeft dat systeem ook een naam?
Okee, voor mij is het te duur, maar dit is zeker intresant om in gedachten te houden ;D

dat heet varivision van projecta.

http://www.projectascreens.nl/pages/details.php?taalCode=NL&rID=52&groupID=1&product_id=108

GTDesign

reza

T, scherm kost toch iets van 1200? of nog meer zelfs??

kid

Laat je het scherm niet hangen ? , want op de eerste foto is hij niet te zien.   ???

HTR

ik zie prijzen staan van 1500 tot 2400 POND voor ene scherm (die 2400 pond is voor een 240 cm scherm)

reza

Ja is een duur scherm, wel heel erg mooi. Ik heb het al meerdere malen in werking gezien. Niet bij Ge overigens ;D

GTDesign

Citaat van: kid op februari  7, 2007, 10:55:22
Laat je het scherm niet hangen ? , want op de eerste foto is hij niet te zien.   ???

Het was nog een foto voordat het scherm gemonteerd was.

GTDesign

Het scherm in dit formaat is leverbaar voor € 1999,00 dus het valt erg mee.

spotmatic

Citaat van: GTDesign op februari  7, 2007, 13:30:07

Dan heb ik liever het prachtige scherm dat jij voor mij hebt gemaakt :)
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

GTDesign

Dat had ik zelf ook liever gehad, maar dat scherm rolt vrij moeilijk naar boven.  ;D

WubboZ

Citaat van: GTDesign op februari  7, 2007, 13:30:07

Tjah, het is maar wat je 'mee vallen' noemt ::)
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

kermit

Vandaag heb ik een bezoekje gebracht aan Ge om Pluto( de hond) op te halen. Het was gezellig en heb mogen genieten van een gigantisch groot plasma scherm die ik ook wil hebben. ;D. Ook nog ff een demo mogen meemaken van het nieuw varivision scherm die 3 formaten heeft .(4:3, 2:35, en 16:9). Echt heel mooi maar kost ook wat. Jammer genoeg is het niet gelukt Pluto mee te krijgen naar Voorburg daar hij aan de riem zat .Wel heb ik een leuk Dolbydigital schild mee gekregen om Pluto te vergeten ;D. Ge bedankt voor de gastvrijheid en de heerlijke koffie.
Kermit