HD-RELEASES blu-ray

Gestart door Erik van Voorst (in memoriam), januari 15, 2007, 09:44:05

Vorige topic - Volgende topic

Teejoo

Vandaag Iron man op BR gekeken: Leuke film, vrij slap einde. Erg mooie beeldkwaliteit op de HD1. Geluid was vooral in het laag agressief afgemixt, maar dat verwacht je ook. Transformers had hier nog wat van kunnen leren. De totale surroundstage had van mij nog wel een puntje strakker gemogen, zeker in verhouding tot de LFE. Hier vond ik transformers weer beter. Desondanks erg spectaculair en een aanrader (als je van dit soort films houdt).

paul groot

KILL BILL 1 & 2
BluRay.

Net bij de MM voor 3 tientjes gehaald..........

Daar heb ik lang op gewacht.........

Ik zal laten weten of het de moeite waard was.

gr
paul
Sony 4k, Ziggo Next 4K, Div Audio, PS4, Sony player4k, Eigenbouw speakers open baffle.

manco401

Hmm, 'k heb die Kill Bill box ook zien liggen...
Prijs viel mee 31 eur, maar toen zag ik het RCV logo staan en ik heb hem niet durven meenemen. Misschien valt hij wel goe mee.
Er stond ook een "PAL" logo op de achterkant  ::)

Kheb mij dan maar laten gaan op amazon.com; daar is ook een actie voor kill bill 1 & 2, was wel ietsje duurder, zo'n 36 eur..

paul groot

TOP kwaliteit.
Ja bij RCV en vooral bij DFW heb ik men bedenkingen maar deze transfer is absoluut top. :o
Kun je gerust halen.

gr
Paul

Sony 4k, Ziggo Next 4K, Div Audio, PS4, Sony player4k, Eigenbouw speakers open baffle.

paul groot

De RCV Kill Bill 1&2 blu ray is wellicht (?) de enige blu ray waarbij je extra's als talen keuze, audio spoor keuze, ondertiteling taal keuze, making off, trailers, directors commentary, previews en wat al niet meer in het algemeen op die schijfjes staat, ontbreekt.
Het is: schijf erin............en de film begint zonder menu.
Simpel, maar de transfer is wel erg mooi en behoort tot mijn beste BD.

Gr
Paul

eddy135

Maar wel met NL. ondertiteling??
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Nooff

Citaat van: eddy135 op november 23, 2008, 22:50:21
Maar wel met NL. ondertiteling??

Ja, RCV is een nederlandse uitgever

remon123

vandaag gekocht blu ray POLAR EXPRESs 3D incl 4 brilletjes  23 euro
eerst een op de 37 inch plasma geprobeerd maar het effect was een drama en viel erg tegen
toen op de beamer aangezet 3d bril op man man man man wat een super plaatje het sneeuw valt om je heen neer.
voor mensen met een projector een must have  ( al is de film geen topper )
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

eddy135

Citaat van: Nooff op november 24, 2008, 12:56:31
Ja, RCV is een nederlandse uitgever
Hmm, plaatselijke MM (Cruqius) heeft 'm niet in 't assortiment, helaas. :(
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

mexmen2

ff noob vraag, kan die film dan op elke tv/beamer of moet het dan een 120hz tv zijn.
ps3 40gb / 16 bluray films

Nooff

Citaat van: eddy135 op november 26, 2008, 21:36:07
Hmm, plaatselijke MM (Cruqius) heeft 'm niet in 't assortiment, helaas. :(

Onmogelijk, dan moeten ze beter in het systeem kijken. RCV heeft een deal gesloten met MM en zal "Kill Bill" en "Sin City" vooralsnog tot 1 Januari 2009 alleen aanbieden in MM vestigingen. Als één van die noobs aangeeft dat de titels niet in het assortiment opgenomen zijn dan wordt het tijd dat ze met een andere vestiging gaan bellen om navraag te doen. Elke vestiging mag dan zijn eigen prijsbeleid hebben, het blijft een onderdeel van één concern. Laat ze maar even naar MM Groningen bellen  ;)

remon123

vandaag binnen gekregen uit de us
en toch wel de mooiste blu ray tot nu toe
compleet in 3d het beeld loopt subliem en niet vermoeiend aan de ogen en 100% realistisch

robbie73

heee ed mag ik die een keer komen kijken  ;D

remon123

Teejoo

Afgelopen weekend Wanted gezien.....echt referentiemateriaal zowel voor beeld als geluid. Erg  8)

Het was weer genieten in de Teejooscoop!

remon123

Citaat van: Teejoo op december  8, 2008, 21:41:16
Afgelopen weekend Wanted gezien.....echt referentiemateriaal zowel voor beeld als geluid. Erg  8)

Het was weer genieten in de Teejooscoop!
heb je transformers algezien op blu ray ?

Teejoo

Citaat van: remon123 op december  8, 2008, 21:47:22
heb je transformers algezien op blu ray ?
Ja, vorig jaar op HD-dvd en een paar maanden geleden op blu-ray. Maar qua sound is Wanted toch wel iets indrukwekkender (agressiever).
Neemt niet weg dat Transformers ook erg mooi afgemixed was. Heel natuurlijk. Ik vond echter ook bij de blu-ray versie het LFE kanaal iets achterblijven. Je verwacht bij zo'n seismische puls bijvoorbeeld echt dat je bank 10 cm verschoven is, maar dat viel mee. (het waren er maar 3  ;D)
Als ik nu naar de action releases van 2008 kijk vond ik Cloverfield qua sound echt een van de meest indrukwekkende mixes. Dat gaat maar door, niet normaal wat een surroundstage.

mexmen2

kan die film dan op elke tv/beamer of moet het dan een 120hz tv zijn
ps3 40gb / 16 bluray films

Teejoo

Citaat van: mexmen2 op december  9, 2008, 17:37:03
kan die film dan op elke tv/beamer of moet het dan een 120hz tv zijn
??? ???

remon123

Citaat van: Jack van Dijk op december 10, 2008, 09:45:55
Gaat waarschijnlijk over die 3D film die hierboven genoemd wordt ;)
om het effect te halen moet je het wel op een pj kijken
en hij is helemaal in widescreen  :o :o

master30

Citaat van: remon123 op december 10, 2008, 09:53:59
om het effect te halen moet je het wel op een pj kijken
en hij is helemaal in widescreen  :o :o

Ik vond hem goed voor een 3d film, soms kwam het echt mooi uit het beeld, helaas niet de hele film door, maar voor 3d gaat het de goede kant op
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

1080P24

Citaat van: remon123 op december  8, 2008, 19:59:57
vandaag binnen gekregen uit de us
en toch wel de mooiste blu ray tot nu toe
compleet in 3d het beeld loopt subliem en niet vermoeiend aan de ogen en 100% realistisch

cool die ga ik ook bestellen  ;D

remon123

Citaat van: master30 op december 10, 2008, 19:40:08
Ik vond hem goed voor een 3d film, soms kwam het echt mooi uit het beeld, helaas niet de hele film door, maar voor 3d gaat het de goede kant op
ja is echt een topper komt overal in de us ook sky high uit de testen sublieme transfer

Erik van Voorst (in memoriam)

Na lang wachten de steelbox bluray gekocht...ziet er verzorgd uit allemaal...
....strakkies erin....ben best wel nieuwsgierig..... :xmas:
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

celerontje

Als je niet ''Dark'' genoeg vindt, even je brightness omlaag schroeven. ;D
Ik heb 'm zelf ook, maar dan de UK versie, samen met Batman Begins in een box met mooie glimmende opdruk.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!