Xbox op 480P, 720P en 1080i YES !!!

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 16, 2003, 18:06:44

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J.A.F._Doorhof

Hi,

Kijk op www.dvdboxoffice.com daar worden ze aangeboden, ik dacht € 29,00.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SulTan

#26
thnx Frank,

Hoe zit het met de beeldkwaliteit en vooral het geluid bij de xbox? is het acceptabel/goed/uitstekend bij dvd's en wat is de ervaring met spellen? is dit dd5.1 of alleen 2 kanaals of anders?

En nog iets, hoe kun je RGBHV krijgen met de XBOX??
Door die key digital weer aan te sluiten?
Mvg,
khalid

J.A.F._Doorhof

Hi,

DVD playback heb ik nog nooit gedaan (met de X-box).
RGBHV met de keydigital inderdaad.

Het geluid bij games is fantastisch in DD.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bryan vd B

Hi,

Vanmiddag had ik de xbox even omgezet naar pal 60 en toen kon ik bij mijn philips PP alleen kiezen tussen pixelplus en prog. scan wat ik toch wel erg vreemd vind.
De digitale beeldinstellingen zoals dubbele beeldlijnen en 100hz digital scan kon ik niet meer selecteren en stonden ook niet in het venster.
Weet jij hoe dit kan Frank???????

Vriendelijke groeten,

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

J.A.F._Doorhof

Lijkt me logisch omdat je een 60hz beeld aanbiedt. 100hz is dan sowieso uitgesloten.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bryan vd B

Citaat van: J.A.F._Doorhof op maart  3, 2003, 11:32:11
Lijkt me logisch omdat je een 60hz beeld aanbiedt. 100hz is dan sowieso uitgesloten.

MvrGr.
Frank

wat ik eigenlijk bedoelde is dat ik me tv nu op proggresive scan kan zetten terwijl hij dat volgens mij niet ondersteunt.
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

J.A.F._Doorhof

Hi,

Daar is al een thread over geweest, het is progressive scan door DE tv gedaan, dus niet progressive in.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bryan vd B

Citaat van: J.A.F._Doorhof op maart  3, 2003, 18:30:00
Hi,

Daar is al een thread over geweest, het is progressive scan door DE tv gedaan, dus niet progressive in.

MvrGr.
Frank

O sorry dat wist ik niet thanks anyway ;)

Vriendelijke groeten,

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

none

Citaat van: J.A.F._Doorhof op februari 10, 2003, 10:09:47

Het switchen kan volgens mij op een ongemodde box, check dan alleen wel even welk programma en je zult DVD-RW's moeten gebruiken, lukt dat niet mail me dan even.

MvrGr.
Frank

zijn er al mensen die dit geprobeerd hebben? het switchen op een ongemodde box that is...? en zo ja, werkt dit?

groetjes Dan
Emotions are human, and therefore logical.

J.A.F._Doorhof

Schijnt dus NIET te werken met de PAL en NTSC switcher die ik heb :-[.

Officieel zou de PAL box wel Progressive uit moeten sturen, kijk onder het kopje PAL60.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

macksplack

kan je 480p met de xbox halen met een barco 600?

J.A.F._Doorhof

Als de Barco het aan kan kan dit  ;).
480P is de laagste vorm van progressive scan.

MAAR, je hebt wel een transcoder nodig, want de Barco slikt geen Y,Pr,Pb.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

macksplack

ow wat heb ik dan nog nodig als ik een xbox heb en een hi-def pak heb?

ps. ik heb een gemodde xbox

daffy duck


Hi

Ik ben bezig om mijn X-doos op de crt aan te sluiten maar heb zelf geen gemodde en dit werkt dus niet. Verder heb ik alles. (verdorie) Je hebt de Key Digital nodig en verder nog wat kabels Wat van chip heb jij er in?????
En werk deze ook met X-doos live??

grtz Andre
Mijn zolder HT Proton as2631 Marantz ma500x5 Dvd Toshiba+psm1 Sony1271crt Tannoy sixes front 611II center 2 x 623 rear 611  Peerless Sub tv Panasonic 82cm vcr Panasonic en de X-box for fun

J.A.F._Doorhof

Hi,

Zet de discussies over chips aub voort via mail.

Wat heb je nodig ?
Een NTSC PAL switcher (software).
Een keydigital of andere transcoder, die van Y,Pr,Pb een RGBHV signaal maakt (tenzij je projector Y,Pr,Pb 32Khz aankan).
En natuurlijk de Hi-Def kabel.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Hairball

Heeft iemand al een 720P gezien? Ik bedoel op de Xbox zelf?

N.
I hate HT.........

Just kidding :)

macksplack

ik heb veel games zodra ik me crt heb laat ik weten of ik een 720p tussen heb zitten  :)

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jo Kumpen

Ik snap er niks van...   :'(
is die RGB (Y,Yb,Yr) kabel enkel in de states verkrijgbaar, want ik snap niet hoe ik deze op m'n X-Blaster moet aansluiten...? Of het moet met een vrouwelijke scart naar RGB (cinch)...?

*Snif*

Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

J.A.F._Doorhof

Hi,

De kabel uit Amerika heet de Hi-def kabel, en bestaat uit 3 tulps voor beeld, deze sluit je aan op je X-blaster, kan niet missen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jo Kumpen

#45
Ok... Dan zal ik deze maar bestellen. Bedankt Frank

Sluit je de X-Blaster dan via RGBHV of via RS232 aan op jou CRT?
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

J.A.F._Doorhof

RGBHV, RS232 is een communicatie protocol en is niet geschikt voor beeld.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jo Kumpen

Ah, ok.

Had dit in gedachte omdat de X-Blaster deze als uitgang heeft en de BARCO deze als ingang. Dus vandaar...

Maar je moet er dus altijd die 'switcher' van Barco tussen plaatsen? Deze heb ik ook, maar ik kreeg al geen (goed) beeld bij de component-uit van m'n DVD-speler, Dus zal het weer spannend zijn wanneer de kabel binnen is.

Nogmaals bedankt Frank.

Groeten, Jo
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

J.A.F._Doorhof

Hi,

Je kunt de VGA box inderdaad het beste gebruiken.
Maar ook die gaat niet om met Y,Pr,Pb voorzover ik het weet, wel met de RGBHV van de Key Digital.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jo Kumpen

Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.