Xbox op 480P, 720P en 1080i YES !!!

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 16, 2003, 18:06:44

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jo Kumpen

Waar hebben jullie die High-definition cable gekocht? Want er zijn een hele hoop sites die niet exporteren...

Groeten, Jo Kumpen.
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jo Kumpen

Thanks Frank.

Ik had 't dit weekend eens geprobeert met van die scart-tussenstukjes en ik kreeg enkel zwart-wit. Eigenlijk was het zelfs niet zwart-wit maar meer monochroom. Gewoon slecht maar toch wel een beetje kicken op zo'n groot scherm  ;D

Snel bestellen dus.

Groeten
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

Jo Kumpen

Hier ook nog Monster game-cable gevonden.

Greetz
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

Johan Van Gompel

Citaat van: Jo Kumpen op april  9, 2003, 19:46:37
Hier ook nog Monster game-cable gevonden.

Traditioneel zeer goedkoop bij www.provantage.com. De PS2 versie heb ik er destijds maar 48 EUR betaald (wel 40 EUR verzendingskosten maar nog steeds nog goedkoper dan de 100-150 EUR die je hier in Europa ervoor moet neertellen).
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Jo Kumpen

Het werkt !!!  ;D :D ;D

Dat is te gek!  En bij de meeste spellen is het beeld zelfs zeer goed  ;D

Weer een tevreden klant Frank │¬)
Thanks

Groeten
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

Johan Van Gompel

Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Jo Kumpen

awel, XBOX op 480P, ... op 2m bij 1m12.5!

Tegek gewoon. ;D


Greetz
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

Erik

Bofkont, kom even terug, als je het voor elkaar krijgt op een ongemodde xbox, liefst in 512(pal) P formaat.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

none

Citaat van: Erik op april 15, 2003, 22:58:32
Bofkont, kom even terug, als je het voor elkaar krijgt op een ongemodde xbox, liefst in 512(pal) P formaat.

ja.. dan ben ik ook zeker geinteresseerd.. heb net de hi-def kabel besteld via dvdboxoffice.. nu nog een keertje modden dan maar.. hoewel ik daar eigenlijk principieel tegen ben..
Emotions are human, and therefore logical.

jeroen_B

Hoi Dantm,

Kun je er nog eentje voor mij meebestellen, dan delen we de verzendkosten !
Ik betaal je wel van te voren


grtz jeroen

Erik

Citaat van: DanTm op april 16, 2003, 10:20:46
Citaat van: Erik op april 15, 2003, 22:58:32
Bofkont, kom even terug, als je het voor elkaar krijgt op een ongemodde xbox, liefst in 512(pal) P formaat.

ja.. dan ben ik ook zeker geinteresseerd.. heb net de hi-def kabel besteld via dvdboxoffice.. nu nog een keertje modden dan maar.. hoewel ik daar eigenlijk principieel tegen ben..
Plus als je met live gaat werken en ze komen erachter dat je een mod hebt wordt je meteen eeuwig gebanned. Je kan we met een schakelaar werken of spoofing, maar je weet nooit wat MS voor leuks heeft bedacht of bedenkt om daarachter te komen.
Alleen wel vervelend dat je dan niet ntsc (P) kan uitsuren zonder mod.


"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

jeroen_B

Je hebt dus een xbox met een mod chip nodig en een HD kabel en die pal/ntsc switcher software om HD te kunnen gamen als ik het goed begrijp.

Heeft de mod chip zelf nog invloed op het HD gebeuren of niet? Ik zit aan een aladdin chip te denken in combinatie met een nieuwe xbox.
Gaat dit werken dan ?

Mijn pc wil ik niet meer vervuilen met games dus met een xbox op de projector gamen lijkt mij wel gaaf. Nu de xbox niet zo duur meer is wil ik er eigenlijk wel eentje hebben ;D


grtz jeroen

J.A.F._Doorhof

Discussies over modchips zijn jammer genoeg niet toegestaan.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jeroen_B

Ik snap dat het discusieren over moc chips en het afspelen van backups niet word toegestaan.
Ik begrijp uit het hele verhaal dat je een mod chip nodig hebt om het HD signaal te kunnen krijgen. Ik wou voorkomen dat ik 4 mod chips moet laten inbouwen om het HD gedeelte aan de gang te krijgen.

Overigens belachelijk dat de pal versie die standaard weer niet kan!
Je zou van microsoft toch verwachten dat ze dit slimmer aan zouden pakken.

jeroen_B

Ik heb overigens zelf al een HD av kabel besteld bij boxoffice.!

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

none

Citaat van: jeroen_B op april 16, 2003, 10:53:35
Hoi Dantm,

Kun je er nog eentje voor mij meebestellen, dan delen we de verzendkosten !
Ik betaal je wel van te voren


grtz jeroen

ik heb hem vandaag net binnengekregen.. helaas voor jou dan...

maar wat schept mijn verbazing.. mijn ongemodde xbox stuurt geen 575i uit.. maar 480i, nou heb ik wel de pal-60 stand geactiveerd, hierbij vraagt hij gek genoeg of mijn hdtv 480p ondersteund.. waarop ik natuurlijk ja zeg.. helaas stuurt hij dat niet uit..
zucht..binnenkort maar ff modden dan
Emotions are human, and therefore logical.

jeroen_B

Ja, je zal wel moeten modden, anders werkt het niet  ;D

Eigenlijk zet microsoft jou aan tot illegale handelingen!

Erik

Ik zou maar niet zo grappig zijn. Voor je weet ligt er een uitleveringsverzoek van Amerika voor je klaar. En zit je in een cel met iemand die jou het liefst in een jurk ziet  ;D

(Dit naar aanleiding van iemand die pas tig jaar (dacht 4 of 8 jaar) gevangenisstraf kreeg voor het verkopen van MOD chips, deze man moest blijkbaar als voorbeeld dienen)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

jeroen_B

Welnee joh,
Ze vallen nederland gewoon gelijk binnen. Net als bij Irak.

En dat voorbeeld van je was meen ik een persoon die die chips ook had ontwikkeld en een van de grootste dealers in mod chips was!
En zoals ik het begrijp is dat een handeltje waar gigantische bedragen in omgaan!

Erik

#71
 ;D  Nederland, de as van het kwaad. Waar de handel in MOD chips en DIVX groot is.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

jeroen_B

Wacht maar tot ze hier in holland the mother of all mod chips hebben gemaakt !
Dan staan ze amerikanen hier zo op de stoep.

;D

Erik

Lach maar,  ;)  als je XBOX van de olieindustrie was geweest, dan stonden de troepen waarscijnlijk al klaar aan de belgische grens. Alleen benieuwd wat voor excuus ze zouden gebruiken.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Martin_G

#74
Citaat
"Attention Xbox owners!!! UbiSoft Software is bringing Dragon's Lair 3D to the Xbox. It is set to stun with the 1080i resolution for your High Definition TVs, and 5.1 Dolby Surround Sound, Dragon's Lair 3D will be as beautiful as ever on the Microsoft Xbox."
http://www.dragonstone.com/
Tested on my Panasonic HDTV. 1080i is just awsome. Game has smooth frame rate. A must buy for all HDTV owners!


http://144.92.43.200/hdg/hdg.asp?submit=ShowGames

Er zijn ook 6 spellen met 720p

Goeie site trouwens, staat ook in de FAQ hoe je HD gewoon aan kan zetten in xbox menu.

Xbox Advanced AV Pack Required - Component cables. Then 480p, 720p, and 1080i are selectable options in the dashboard.
Geen enkele show zal ooit Buffy en Angel overtreffen.