williams cinemascope theater

Gestart door williams, november 25, 2006, 13:30:25

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

reza

Citaat van: kermit op november 17, 2008, 22:21:59
Reza,

Je mag niet meer meer langs komen want je hebt taart geweigerd. Vrouwtje van William is laaiend ;D



Hhahahah ;D

Je bent zenuwachtig he! ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

kermit

#126
Citaat van: reza op november 17, 2008, 22:23:30
Hhahahah ;D

Je bent zenuwachtig he! ;)

Zaterdag heb ik het thuis hangen. ;D

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

kermit


kermit

#129
Het is akelig stil in dit topic. Hebben er nog veranderingen plaatsgevonden? ;)

riwi

In ieder geval is de HD80 verkocht zag ik in de marktsectie :) Wat zou er toch voor in de plek komen ???  ;D

kermit

#131
Citaat van: riwi op mei 10, 2009, 15:50:15
In ieder geval is de HD80 verkocht zag ik in de marktsectie :) Wat zou er toch voor in de plek komen ???  ;D

Laat me eens raden............................................................... O0

Een JVC  ;D

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

williams

#133
Hoi jongens ik heb inderdaad een tijd niet meer gepost hierzo .
Zoals jullie gezien hebben is de optoma hd 80 verkocht ,en hiervoor heb nu de jvc 350 hangen  :bigsmile:

Wat was er gebeurd, daar ik zo ongeveer de optoma hd80  2 jaar had hangen was ik er erg tevreden over ,maar op de een of andere reden zag ik dat de optoma hd80 bij brian (kermit) beter speelde .

Ik vond namelijk dat er meer dynamiek in het beeld zat en dat het bij brian scherper speelde .
Zelf dacht altijd dat het verschil zat in :
-brian zijn doek      1,3 gain t.o.v 0,8 gain
-brian zijn lens        prismasonic 1500  t.o.v isco 2

Wat ik ook probeerde ik kreeg het beeld niet hellemaal scherp ,ik heb toen nog overwogen om van jaco zijn prismasonic lens overtenemen .
Ik dacht ik spaar voor een andere lens (prismasonic 1500  van jaco)  en dan koop ik bij gt design een ander doek en ik ben klaar .

Daar ik ook graag van de nieuwe  geluids formaten wou genieten moest ik kiezen of een andere versterker of een andere lens.
Op het forum bood ineens iemand zij onkyo 875 te koop aan voor een mooie prijs en deze heb toen ook gekocht
Dus mij geld was op en kon  geen andere lens meer kopen .

Begrijp me niet verkeerd ik was blij met mijn onkyo en geluid wat hier uit kwam ,maar ik wou toch ook beter beeld .
Na een tijdje gespaard te hebben dacht ik weer aan een andere voorzetlens met de gedachte dat het dan beter zou worden.
Maar mij  eigen optoma hd 80 ging problemen krijgen .
Opeens uit het niets had ik last van vlekken in het beeld en dan vooral op huidstinten ,mijn broer had dit wel eens vaker gezien en noemde dit postarization.
Op geen enkele manier kreeg ik dit weg ,wat ik ook probeerde
De optoma heb ik toen ook terug gebracht waar ik deze gekocht had ,er zat immers nog garantie op .
Na een week of 2 had ik hem weer terug ,en wat gebeurde er  .
Ik haal de optoma uit de doos en deze zag er anders uit ,waar eerst een beschadeging op  de behuizing  zat was dit er nu niet meer .
Ook de voetjes van de beamer zagen er anders uit .
Dit leek wel een nieuwe of in iedergeval een andere.
Na dat ik alles weer netjes had opgehangen en  aangesloten had zette ik deze aan .
Alles wat ik bij brian zag maar bij mijn eigen miste was nu wel aanwezig ,goed scherp beeld i.c.m mijn isco en een lekker dynamische beeld .
Je zou zeggen dat je dan klaar bent in mijn geval ,maar in de tijd dat mijn optoma weg was voor reparatie had het upgrade virus toegeslagen , en wel in de vorm van de jvc 350.
Kermit en riwi hadden namelijk al de 350 hangen en deze had ik dan ook al een paar bij hun  gezien en was hier erg van onder de indruk en dan vooral het contrast t.o.v de optoma .

Ik heb nog even zitten dubben of ik de optoma zou houden daar deze nu zo mooi speelde ,maar heb toch besloten om de jvc 350 te nemen
Nadat ik de jvc op zijn plek had gehangen en aan zette wist ik dat ik een goede upgrade had gedaan ,daar waar de optoma moeite had met donkere scene's maakt de jvc 350 hier hele mooie plaatjes van .
De optoma heb ik dus verkocht en ik heb nu de jvc350 hangen ,en ik ben hier erg tevreden mee .
Het is maar goed dat ik niet geinvesteerd had in nieuwe lens daar dit niks had uitgemaakt .

Hier onder een  foto  van mijn nieuwe aanwinst .










JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

williams

#135
Ja hoor deze is door frank gecalibreed .

De kleuren zien er dan ook erg mooi uit .

Mijn optoma hd 80 was niet gecalibreerd en daar zag je dan ook met een test patroon op sommige plaatsen een roze zweem in zitten .

Als je hier een test patroon met grijze tinten opzet dan ziet dat er perfect uit .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

williams

#136
Na mijn upgrade naar de jvc heb ik ook besloten om mijn ht ruimte weer is wat aan te passen .

Om te beginnen heb ik de verfkwasten van stal gehaald en heb het geheel is een ander kleurtje gegeven .

Zoals jullie kunnen zien ben ik van blauw naar rood gegaan.

Ben der alleen nog niet uit voor kleur vloerbedekking ik er bij zal doen .

Zal ik zwart doen of rood ?
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

denoontje


williams

thanks
Je zou inderdaad zwart zeggen op het eerste gezicht ,maar dan wordt het wel erg donker.
Het platfond is namelijk ook al zwart .

JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

denoontje

kijk eens bij mijn ht (click link onderaan....
zwart plafond, vloer, gordijnen.....

Sonic Circle

Mooie upgrades, geniet ervan.
Die JVC gaat je veel plezier bezorgen!

master30

misschien een donkere kleur rood?

Citaat van: williams op mei 13, 2009, 22:30:22
Ben der alleen nog niet uit voor kleur vloerbedekking ik er bij zal doen .
Zal ik zwart doen of rood ?
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

kermit

Hmmm , kom net terug van een HT Etentje. ;D. Ziet er gelikt uit William.Gefeliciteerd. Wordt tijd dat we weer een HD350 avond houden.

reza

Feli William,


Binnenkort maar weer eens wat afspreken zeker ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

-madison-

Prachtig die JVC 8) Wat betreft vloerbedekking zou ik voor zwart gaan.
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

williams

Citaatmisschien een donkere kleur rood?

Ik heb binnenkort nog wat staaltjes en dan ga ik is kijken hoe donker rood erbij staat .


Kermit hoe was het uit eten in spikecity ?

En we moet binnen kort inderdaad weer is afspreken .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

MLCinema

Mooie set zo Williams, en een mooie ruimte!
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

riwi

Gefeliciteerd William, Hij hangt mooi zo :)

Ik zou voor een wat neutralere tint op de vloer gaan, grijs? maar ja donker rood kan ook mooi zijn.

master30

bordeaux rood lijkt zwart in het donker, ik heb het zelf ook.
Mijn gordijnen achter het scherm zijn ook die kleur.
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

williams

Ik zal is kijken of ik wat staaltjes bordeaux rood kan krijgen want dat spreekt me   het meest aan .


JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.