Teejooscoop

Gestart door Teejoo, november 21, 2006, 23:02:16

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Teejoo

Citaat van: Kjelt op mei  8, 2011, 17:06:32
Mooie wagen, zo'n auto kost toch al gauw een ton, daar kun je ook heel wat Classe monoblokjes voor kopen  :D
Ik zou alleen al voor de oorspronkelijke BPM leuke monoblokjes kunnen kopen, want die van mij zit vol met extra's  ;).  Ik ben tevreden met de Classé amps die ik heb. Ik heb echt geen behoefte om mono's te kopen.

Ik heb net nog even een foto gemaakt met m'n telefoon, in de garage:



blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

WimB


Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Teejoo


Teejoo

#1381
Stom genoeg gisteren geen foto's meer gemaakt: door de regen en het stof is hij weer vuil  :nopompom: ::)

Vanochtend nog een foto vanuit het raam bij m'n werk genomen:

VlisChris

Toch wel een erg mooie bak hoor.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

blue-eyes

Absoluut, mooi Teejoo :)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Peerless Monster

Dat is toch wel een andere auto dan toen je bij mij in Tilburg stond om de Ikea kastjes op te halen ;)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Teejoo

Citaat van: Peerle :plain:ss Monster op mei  9, 2011, 21:35:14
Dat is toch wel een andere auto dan toen je bij mij in Tilburg stond om de Ikea kastjes op te halen ;)
Dat was toch de safrane? Dat was ook een erg fijne auto hoor!

Raphie

Uit welk jaar is deze nou?
JBL PRX Power!

Teejoo


WickedGame

Mooie wagen!

En ook zeer nette velgen.

ProXius

Heel mooi en super velgen. Hele mooie en dikke bak!  :pompom:
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

Peerless Monster

Citaat van: Teejoo op mei  9, 2011, 23:17:54
Dat was toch de safrane? Dat was ook een erg fijne auto hoor!

Ja maar in vergelijking met deze Theo ;).
Dit is toch wel errug, maar dan ook errug mooi!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Teejoo

Citaat van: WickedGame op mei 10, 2011, 09:43:16
En ook zeer nette velgen.
Je ziet dat ze in het echt erg mooi staan. De andere set ziet natuurlijk ook goed uit, maar ziet iets sportiever uit. Die zijn ook beter schoon te houden wat erg prettig is in de winter.

Deze zijn organischer qua vorm, wat weer mooi past bij de ronde vormen van de carrosserie.

riwi

Prachtige wagen Theo. Ik vrees dat ik vrij snel mijn rijbewijs kwijt zou zijn als ik zo'n auto zou hebben :)
Want dat nodigt toch wel uit om eens diep in te trappen denk ik  ::)

Teejoo

Gewoon een kwestie van discipline :-)

Serieus, ik vind de fun in zo'n auto niet zozeer in de hoge snelheid zitten, maar meer in de vlotheid en gemak waarmee zo'n auto kan wat je wilt. De auto is zogezegd niet de beperkende factor meer.

erwinh

Nope, dat is de file waar je elke dag in mag aansluiten  ;)
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

Teejoo

Citaat van: erwinh op mei 11, 2011, 18:20:57
Nope, dat is de file waar je elke dag in mag aansluiten  ;)
Daarom woon ik niet in de randstad, dus dat valt wel mee  :D

riwi

Hoi,

Ik zat even te kijken in de menu's van de SSP800 en ik dacht terug aan dat jij graag je subs met L + R aan zou willen sturen.
Ik zie onder setup -> configuration -> config 1 -> speakers -> Aux channels -> de opties {None, Bi-amp, subs, downmix-fixed, downmix variable} en onder subs -> {2 mono, 3 mono, stereo LR, stereo LCR}.

Zoals ik het lees kan je dus stereo subs gebruiken op deze manier. Ook in iedere config anders in te stellen en te gebruiken dus.

Ik kan me niet herinneren dat dat er in de vorige SSP800 ook al was. Of heb jij dat met de nieuwe software er ook bij gekregen?

Teejoo

#1397
Citaat van: riwi op mei 11, 2011, 21:17:36
Hoi,

Ik zat even te kijken in de menu's van de SSP800 en ik dacht terug aan dat jij graag je subs met L + R aan zou willen sturen.
Ik zie onder setup -> configuration -> config 1 -> speakers -> Aux channels -> de opties {None, Bi-amp, subs, downmix-fixed, downmix variable} en onder subs -> {2 mono, 3 mono, stereo LR, stereo LCR}.

Zoals ik het lees kan je dus stereo subs gebruiken op deze manier. Ook in iedere config anders in te stellen en te gebruiken dus.

Ik kan me niet herinneren dat dat er in de vorige SSP800 ook al was. Of heb jij dat met de nieuwe software er ook bij gekregen?
Hoi, dat zat er al in. Het zou veel mooier zijn als ze een aparte LFE output + subL+R zouden maken. Ik heb dat als request ingediend, maar dat was niet mogelijk door de chip architectuur.

Ik heb hem overigens nog niet geladen. Ik zit nog in de boekjes van mijn nieuwe speeltje te lezen  ;) Volgende week een weekje vrij, dus dan ga ik hem updaten.

riwi

Citaat van: Teejoo op mei 11, 2011, 22:22:49
Hoi, dat zat er al in. Het zou veel mooier zijn als ze een aparte LFE output + subL+R zouden maken. Ik heb dat als request ingedient, maar dat was niet mogelijk door de chip archtectuur.

Ik heb hem overigens nog niet geladen. Ik zit nog in de boejes van mijn nieuwe speeltje te lezen  ;) Volgende week een weekje vrij, dus dan ga ik hem updaten.

Ok dan had ik er overheen gekeken in de vorige SSP.

kan me voorstellen dat je lekker wil toeren met de nieuwe auto ipv op de donkere zolder te zitten luisteren :)

Teejoo

Nog een paar off-topic foto's!