AUB LINK NAAR HET FORUM AANPASSEN !!!!

Gestart door J.A.F._Doorhof, november 6, 2006, 15:27:29

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Audiofiel

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november  6, 2006, 21:45:29
Forum kost op dit moment per maand 450,00 EX BTW om in de lucht te houden en dat is nog zonder de kosten van de server, updates etc.

Dus met 450 betalende leden die elke maand automatisch 1 euro laten incasseren op jouw rekening kunnen we een forum hebben ZONDER al die reclame?

Ik teken hierbij alvast graag daarvoor in. :D

En alles wat je meer vangt dan die 450 euro per maand mag je lekker zelf houden wat mij betreft. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Durk

2.000 actief ga je denk ik niet redden.. 450 vraag ik me af..

ik teken ook in ..
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

SpeedyAndré

Citaat van: garmtz op november  6, 2006, 18:55:59
Ik word een beetje nerveus van dat gescroll... :-\

Welk gescroll  ??? >:D
Dat van de banners of moet je nu meer scrollen vanwege het kleinere forum gedeelte ?

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

blue-eyes

#28
Wederom niet om de discussie dood te maken, maar dat is toch niet haalbaar, niet met de doelstelling van een vrij forum. Nu ik er over nadenk krijg je vervolgens ook weer andere discussies, bijv. iets als: " Ik heb er voor betaald, dan wil ik ook zeggenschap!"


Maar, geeft wel aan dat er veel mensen met het forum zijn begaan, het is wellicht, heel stiekum, een beetje een "way of live" geworden ;D

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

wh-vanderpost

Wat iedereen nou valt over die banners ... ik bedoel, het was 2 rijen hoog en ik stoorde me er al niet aan (sterker nog; het went). Nu is het 1 rij hoog en scrolt het heel rustig door het beeld .. .. ik zie eerlijk waar het probleem niet.
Als je constant als je een nieuwe pagina laadt telkens weer een minuut gaat zitten staren naar de banners en je ondertussen een maagzweer zit te kweken omdat het zo irritant is .. dan denk ik serieus dat je te veel tijd over hebt en je misschien eens wat meer tijd moet besteden aan nuttigere dingen (kijk eens een filmpje in je thuisbios bijvoorbeeld :D)

Overigens no offence naar de leden hier, maar komop .. het is toch mooi dat er een forum is zoals dit .. op elke andere site op internet wordt ik nog "dooier" gegooid met Google ads, knipperende en flikkerende banners die soms zelf als een extra layer BOVENOP de te bekijken pagina worden geladen!! Dát is pas opdringerig ;)

Just my 2 cents O0
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

B.J.

#30
Ook al denk ik dat Frank veel meer ophaalt met Google Ads dan met deze banners. Daarnaast zijn ze minder storend!  ;D

Maar ik heb nergens problemen mee hoor. I love the HTForum (als hij up is)  ;D ;D ;D

Del member

Citaat van: wh-vanderpost op november  6, 2006, 22:02:31
Wat iedereen nou valt over die banners ... ik bedoel, het was 2 rijen hoog en ik stoorde me er al niet aan (sterker nog; het went). Nu is het 1 rij hoog en scrolt het heel rustig door het beeld .. .. ik zie eerlijk waar het probleem niet.

Welke banner ? Ik zie dus geen banners meer (en dit zonder adblock) sinds een paar uur.
De adverteerders zullen niet happy zijn dat de banners niet werken met niet-IE browsers.

Met IE zie ik idd iets pannen maar met de andere browsers niks.

wh-vanderpost

Citaat van: ub4b op november  6, 2006, 22:12:54
Welke banner ? Ik zie dus geen banners meer (en dit zonder adblock) sinds een paar uur.
De adverteerders zullen niet happy zijn dat de banners niet werken met niet-IE browsers.

Met IE zie ik idd iets pannen maar met de andere browsers niks.
Ik had het dan wel over indexforum.php natuurlijk .. op de gewone index.php zitten geen banners zie ik.
Overigens ... hier zowel in FF 1.5 als IE 6 zie ik ze.
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

J.A.F._Doorhof

De banners draaien na het weekend weer als het goed is, we (jack) is er mee bezig.

Het forum zal gewoon gratis blijven dat is de opzet, het verschil wat we te kort komen word door ITC bijgelegd, zoals altijd al gebeurt is.
Mensen hebben altijd inspraak hier, maar er zijn grenzen.

Wat zijn google ads ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

mikeske

Citaat van: Blue-Eyes op november  6, 2006, 21:58:19
Maar, geeft wel aan dat er veel mensen met het forum zijn begaan, het is wellicht, heel stiekum, een beetje een "way of live" geworden ;D

Hier zeker het geval  :)
Forum is gewoon vast deel van men avond geworden  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

wh-vanderpost

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november  6, 2006, 22:36:13
Wat zijn google ads ?
Een balk met advertenties die door Google beheerd worden en die linken naar pagina's van de adverteerder. Per click (vaak) krijgt de plaatser van deze "Google ad" een bepaald bedrag .. paar dollar cent als ik me niet vergis.
Iemand van mijn school haalde met zijn schramele website op sommige dagen 10 dollar binnen... zonder er iets voor te doen.
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

J.A.F._Doorhof

Google ads heb ik maar eens aangevraagd.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Alleen even een leuke plek voor zoeken.
Denk onderaan het forum.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

TearS


J.A.F._Doorhof

We zullen het niet opdwingen aan mensen inderdaad, maar hopen natuurlijk wel :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

wh-vanderpost

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november  6, 2006, 23:01:25
Google ads heb ik maar eens aangevraagd.
En Frank, ik heb je niet op het idee gebracht hoor ;D ;D ;D

Zal je zien dat er straks daar weer een relletje over losbarst ;)
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

jasjenl

Die scrollende advertentie balk is echt waardeloos naar mijn mening... Bewegende dingen trekken automatisch de aandacht en leiden af van datgene waar je eigenlijk naar wilt kijken. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar MTV: daar hebben ze de naam van het programma onder het logo scrollen. Mega afleidend als je zo'n aziatische film zit te kijken op die zender!
Dat je niet alle advertenties in één keer in de beschikbare ruimte kunt proppen, kan ik begrijpen, maar laat het dan in hemelsnaam niet continue bewegen. Met een bepaalde tijdsinterval de advertenties afwisselen, of als je bijvoorbeeld naar een nieuwe pagina van het forum gaat steeds een andere advertentie laten zien, zou een véél betere oplossing zijn.

Echt waar, ik bezoek dit forum graag en regelmatig en heb nooit geprobeerd de advertenties te blokkeren, maar als dit zo intact blijft, zie ik me toch genoodzaakt dat wel te doen. Dat kan toch ook niet de bedoeling zijn..
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

J.A.F._Doorhof

Schrijf maar een script zoals jij het wilt, als het er goed uitziet zullen we dat invoeren.
Maar voorlopig is dit wat we hebben, er zijn belangrijkere dingen op dit moment.
Daarnaast zijn we geen voorkeurszender, je kan bij MTV ook het logo niet veranderen :D
We zullen er alles aan doen om zowel voor de sponsoren als voor de bezoekers het zo mooi mogelijk te maken.
Vandaar ook dat we de snelheid enorm vertraagd hebben, ik stoor me er bv totaal niet aan.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SpeedyAndré

Het zou wel tof zijn om in je profiel aan te kunnen geven welke reclame je vooral NIET wilt zien  ^-^

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

oud_account_1

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november  6, 2006, 21:45:29
Forum kost op dit moment per maand 450,00 EX BTW om in de lucht te houden en dat is nog zonder de kosten van de server, updates etc.

Daarnaast heb ik zwaar het idee dat onze reklame banners nog milt zijn in vergelijk met andere grote fora's.
450 euro ex. per maand?
Ik zou heel snel de boel verhuizen, b.v. naar xs4all.
Daar kost colo je 100 euro per maand (als je een 1u hoge pizza hebt), incl. 1TB traffic.
(xs4all is gewoon goed, er zullen ook wel anderen zijn waar je veel kan besparen)
Dat scheelt je een dikke 4000 euro op jaarbasis...
Van dat geld kan je jaarlijks een nieuwe server kopen en de oude hier verloten ;D
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

VlisChris

Het is al vakergeschreven door anderen, maar ik mag toch echt heel hard hopen dat er op zeer korte tijd een oplossing komt voor die ads.
Ik had al hoofdpijn, dat gaat niet verbeteren met die opdringerige en irritante reclames.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Buiten dat krijg ik nu in mijn blauwe balk bovenin beeld (van FF) niet meer te zien welke thread ik in zit te kijken.
Klein detail, maar merk eigenlijk dat ik er vaker op keek dan ik dacht. Is dat permanent of tijdelijk?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

jasjenl

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november  6, 2006, 23:38:51
Schrijf maar een script zoals jij het wilt, als het er goed uitziet zullen we dat invoeren.
Tja, als ik dat zou kunnen, zou ik het graag voor je doen, maar ik heb van dit soort dingen totaal geen kaas gegeten.
Zoals het voorheen was, dus het forum niet in een apart frame, zodat de banners vanzelf uit beeld gingen als je de pagina naar beneden scrollde, had ik er totaal geen problemen mee. Dus simpele oplossing: gewoon weer terugzetten zoals het was. If it ain't broken, don't fix it  ;D.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

spotmatic

Inderdaad, een script om random een rijtje advertenties op de pagina te zetten zou de allerbeste oplossing zijn. Dus s.v.p. de oude oplossing terug, en d.m.v. een script op elke pagina slechts één (willekeurig) rijtje advertenties tegelijk tonen. Voordeel: geen bewegende toestanden meer, de sponsor-advertenties krijgen wellicht meer aandacht (de advertenties blijven immers staan) en aan de bovenkant van de pagina nemen de advertenties niet meer de grootste ruimte in.
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

J.A.F._Doorhof

@Squadra, en je denkt serieus niet dat we daarnaar hebben gekeken.
XS4ALL kwam een kleine 50,00 per maand DUURDER uit.

Vergeet niet dat we het hebben over 400GB PER MAAND en niet per jaar :D
Daarnaast zijn er extra kosten als :
* Dagelijkse backup
* Server onderhoud
* Aanpassen scripts, inlogs, dB onderhoud, updates software
* 24 uurs 7 dagen per week helpdesk
Onze server is trouwens 3U hoog, de 1U hoge unit was geen optie.

Mevers is voor de large traffic sites gewoon de goedkoopste.
Probleem met de aanbieders is dat het gewoon zo troebel is als het maar kan als je goed kijkt komen er altijd veel kosten bij die je niet verwacht, of je betaald je helemaal scheel aan de extra MB's als je over je contract heen gaat.

Als ik 4000,00 per jaar kan besparen denk je dan serieus dat ik daar niet naar gekeken zou hebben.
En überhaupt zoveel verschil zit er niet meer tussen de aanbieders.

De kosten zijn trouwens wel doorgerekend naar alles, iets wat ook veel mensen vergeten.
De initiele installatie kosten van het geheel zat bv op rond de 700,00 dit is verwerkt in mijn berekening van de maand prijs.
Feit blijft gewoon dat je gemiddeld 2x per jaar flinke kosten hebt voor bv een flinke upgrade of een andere indeling, of hardware upgrade.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"