Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Sailor Jan

10 seconden regel! Vind het zelf wel een goed idee. Als er binnen 10 s. geen verandering is, wordt het niks.

Maar dat betekent niet dat je binnen 10s kan bepalen of het je bevalt of niet. Maar dat is mijn Mening.

Maar ik ben benieuwd of je verschil gaat horen met Cinemike Sonos. Ik ben ook weer even terug naar Sonos, maar ik ben er nog niet uit of dat blijvend is. Ik vind Spotify Connect beter dan de huidige Sonos Spotify oplossing, hoewel die wel verbeterd is.
Wees lief voor jezelf

MAW

Luisteren wordt niet minder subjectief door regels over mimimale of maximale luistertijden voor gehoorde verschillen.

Ook al tel je alleen de eerste seconde. Als je net in elkaar bent geslagen klinkt het toch net ff anders dan wanneer je net geneukt hebt. ;)
Gr. Martijn

Markus2

Quote from: MAW on December 12, 2016, 21:00:46
. Als je net in elkaar bent geslagen klinkt het toch net ff anders dan wanneer je net geneukt hebt. ;)

;D :clapping:
Celestion C-Two - Marantz NR 1605 (Audyssey) - Sony SCD XB 930 - C.E.C. ST 930 - Audio Technica AT 33 Prestige/Skyanalog P1

twani

Quote from: MAW on December 12, 2016, 21:00:46
Luisteren wordt niet minder subjectief door regels over mimimale of maximale luistertijden voor gehoorde verschillen.

Ook al tel je alleen de eerste seconde. Als je net in elkaar bent geslagen klinkt het toch net ff anders dan wanneer je net geneukt hebt. ;)

:laugh: :clapping: :worship:

chansig

 :D :D

Het duurt bij mij allemaal even lang...luisteren, neuken en in elkaar geslagen worden.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Sirius666

Quote from: Sailor Jan on December 12, 2016, 19:57:11
10 seconden regel! Vind het zelf wel een goed idee. Als er binnen 10 s. geen verandering is, wordt het niks.

Maar dat betekent niet dat je binnen 10s kan bepalen of het je bevalt of niet. Maar dat is mijn Mening.

Maar ik ben benieuwd of je verschil gaat horen met Cinemike Sonos. Ik ben ook weer even terug naar Sonos, maar ik ben er nog niet uit of dat blijvend is. Ik vind Spotify Connect beter dan de huidige Sonos Spotify oplossing, hoewel die wel verbeterd is.

Ik heb geen zin om te zoeken waar het staat maar ik dacht dat het in 1e instantie om een evt opwarmtijd ging. Na 10sec luistert Hans dan.

Het lijkt mij sterk dat je na 10sec van 1 genre al kan bepalen of het een blijvertje is.

Correct me if....

Quote from: MAW on December 12, 2016, 21:00:46
Luisteren wordt niet minder subjectief door regels over mimimale of maximale luistertijden voor gehoorde verschillen.

Ook al tel je alleen de eerste seconde. Als je net in elkaar bent geslagen klinkt het toch net ff anders dan wanneer je net geneukt hebt. ;)

Die uitsmijter verwacht je niet :D

Alex Groningen

Quote from: MAW on December 12, 2016, 21:00:46
Ook al tel je alleen de eerste seconde. Als je net in elkaar bent geslagen klinkt het toch net ff anders dan wanneer je net geneukt hebt. ;)

Quote from: chansig on December 12, 2016, 21:22:06
Het duurt bij mij allemaal even lang...luisteren, neuken en in elkaar geslagen worden.  :D
Gr. Hans

:clapping: :D :clapping:

flakkees

Quote from: Sirius666 on December 12, 2016, 21:22:58
Ik heb geen zin om te zoeken waar het staat maar ik dacht dat het in 1e instantie om een evt opwarmtijd ging. Na 10sec luistert Hans dan.

Het lijkt mij sterk dat je na 10sec van 1 genre al kan bepalen of het een blijvertje is.

Correct me if....

hans bepaalt niet in 10 sec of het een blijvertje is
hans bepaalt in 10 sec of de modificatie hoorbaar is en dat lijkt mij lang zat
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx

i2Paq

Quote from: Sailor Jan on December 12, 2016, 19:57:11
10 seconden regel! Vind het zelf wel een goed idee. Als er binnen 10 s. geen verandering is, wordt het niks.

Maar dat betekent niet dat je binnen 10s kan bepalen of het je bevalt of niet. Maar dat is mijn Mening.

Zo sta ik er ook in.

Als ik niet "direct"een verschil hoor dan hoor ik het zeker na 10min. niet.

Quote
Maar ik ben benieuwd of je verschil gaat horen met Cinemike Sonos. Ik ben ook weer even terug naar Sonos, maar ik ben er nog niet uit of dat blijvend is. Ik vind Spotify Connect beter dan de huidige Sonos Spotify oplossing, hoewel die wel verbeterd is.

Ik ben Sonos af.

Er staat nu een Linn Majik DS en daar hoorde ik direct een verschil mee in vergelijk met de Sonos  :D

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

flakkees

Quote from: i2Paq on December 13, 2016, 08:24:42
Zo sta ik er ook in.

Als ik niet "direct"een verschil hoor dan hoor ik het zeker na 10min. niet.

of je hoort het na 10 min juist wel , maar of je dan echt de modificatie hoort
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx

martien

Quote from: i2Paq on December 13, 2016, 08:24:42


Ik ben Sonos af.

Er staat nu een Linn Majik DS en daar hoorde ik direct een verschil mee in vergelijk met de Sonos  :D

Mag ook wel gezien de prijs, ik kwam heel even in de verleiding :)

Markus2

Quote from: Sirius666 on December 12, 2016, 21:22:58
Het lijkt mij sterk dat je na 10sec van 1 genre al kan bepalen of het een blijvertje is.

10 Seconden lijken mij meer dan voldoende om een verschilwaarneming te kunnen doen en daar tenminste een persoonlijke conclusie aan verbinden.
Bij grote twijfel kan men dit tot in het oneindige herhalen, zo eenvoudig is het dan ook weer.

Groet, Mark

Celestion C-Two - Marantz NR 1605 (Audyssey) - Sony SCD XB 930 - C.E.C. ST 930 - Audio Technica AT 33 Prestige/Skyanalog P1

Sailor Jan

Quote from: i2Paq on December 13, 2016, 08:24:42
Zo sta ik er ook in.


Ik ben Sonos af.

Er staat nu een Linn Majik DS en daar hoorde ik direct een verschil mee in vergelijk met de Sonos  :D

Ik ben momenteel even Bluesound af, vanwege wisseling versterker. Sonos had ik nog steeds staan vanwege andere Sonos Speakers in huis.

Linn is een mooi merk maar geen integratie met Spotify en Tidal vind ik te duur voor wat je krijgt als voor mij Spotify kwaliteit goed genoeg is.

Vooral Spotify Connect vind ik een hele prettige interface.
Wees lief voor jezelf

eddy135

Quote from: chansig on December 12, 2016, 21:22:06
:D :D

Het duurt bij mij allemaal even lang...luisteren, neuken en in elkaar geslagen worden.  :D

Gr. Hans
Doe je dat allemaal tegelijk? :turn:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

lynch1979

Quote from: eddy135 on December 13, 2016, 17:29:29
Doe je dat allemaal tegelijk? :turn:

En dan ik benieuwd in welke volgorde  :D

Lodewijk

Die staat er toch. Trouwens is dat ook de logische volgorde.

lynch1979

Quote from: Lodewijk on December 13, 2016, 18:21:42
Die staat er toch. Trouwens is dat ook de logische volgorde.

Ik lees het blijkbaar anders  ;)

jossie

Klopt wel hoor, Hans luistert niet goed wat de bedoeling is, doet z'n ding en krijgt vervolgens natuurlijk een pak rammel.
Omni !

Bas Akkerman

Zijn vrouw nou "zijn ding" noemen, vind ik toch wat te ver gaan hoor... :tounge:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

chansig

 :D voor allemaal...

Morgenavond gaat helaas niet door. We proberen het volgende week te doen. Dus nog even een weekje geduld voor anderen en mezelf.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

jossie

Quote from: Bas Akkerman on December 13, 2016, 20:09:04
Zijn vrouw nou "zijn ding" noemen, vind ik toch wat te ver gaan hoor... :tounge:
Goh Bas, dat nou net jij dat er in leest...
Omni !

Bas Akkerman

Quote from: jossie on December 13, 2016, 20:44:10
Goh Bas, dat nou net jij dat er in leest...
Gebeurt wel vaker... ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

i2Paq

Quote from: Sailor Jan on December 13, 2016, 09:11:19
Ik ben momenteel even Bluesound af, vanwege wisseling versterker. Sonos had ik nog steeds staan vanwege andere Sonos Speakers in huis.

Linn is een mooi merk maar geen integratie met Spotify en Tidal vind ik te duur voor wat je krijgt als voor mij Spotify kwaliteit goed genoeg is.

Vooral Spotify Connect vind ik een hele prettige interface.

Tidal kan wel met de huidige software, Spotify weet ik 1-2-3 niet, gebruik geen van beide.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

scrutinizer

Quote from: Contour on December 11, 2016, 19:58:27
Draai voor de gein eens een setje Avalon van 100k open en kijk wat je daar aan de units gesoldeerd ziet zitten...  :colgate:

Groetjes Walter

Ik denk dat je jezelf vergist Walter. Er is geen type Avalon waar Bybee in gebruikt word.
Ik denk dat je abuis bent met Marten. ;)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....