Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

chansig

40 bij 45 cm....dus een flinke plaat.

Gr.Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Quote from: Kwabbernoot on September 23, 2016, 11:12:22
Dat heb je dan verkeerd gelezen of gehoord. Het voordeel van een driepoot is dat alle pootjes altijd de grond raken wat bij een vierpoot niet perse zo hoeft te zijn.
Een vierpoot heeft dan weer het voordeel dat als hij goed is afgesteld (alle pootjes raken de grond en hij staat recht én de bodemplaat niet te klein is), hij stabieler is. Je moet het zwaartepunt van de speaker/stand verder drukken voordat hij valt.

Groeten...

Dan ws mijn bril niet opgehad of gewoonweg weer eens niet goed geluisterd.

Morgen lekker een dagje audio koekeloeren in Veldhoven.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

rogier_hier

Hoi Hans,

Ik rakel een oud onderwerp op, maar je hebt een paar jaar geleden een spanplafond laten aanleggen, bevalt deze nog steeds en zou je als je opnieuw voor de beslissing stond het weer opnieuw doen? (ik ga eind dit jaar verhuizen naar een woning met betonnen vloeren en wanden)

chansig

Zeker...geen twijfel.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

rogier_hier


chansig

Slipknot - drumsolo......live....hard....burenruziehard. :D :D :D :D :D :D :D

Moest het even kwijt.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

michel69

Quote from: chansig on October  2, 2016, 16:37:07
Slipknot - drumsolo......live....hard....burenruziehard. :D :D :D :D :D :D :D

Moest het even kwijt.

Gr. Hans

Haha binnenkort Hansie Hansie te zien bij bonje met de buren ;D ;D maar oef slipknot lekker rammen dus :headbanging: :headbanging:
StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

RalphH

Die met dat podium op een liftje, van disasterpieces ofzo? Dik!!
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Sirius666

Maar als de buren lekker hard Fransje Bauer draaien en je evt zou klagen dan begrijpen zij er natuurlijk niks van omdat zij rustige muziek draaien.

flakkees

goed bezig hans , buren zijn hartstikke leuk dus zorg ook dat ze van je genieten  ;D
doe ik ook regelmatig
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx

chansig

Quote from: Sirius666 on October  2, 2016, 17:59:51
Maar als de buren lekker hard Fransje Bauer draaien en je evt zou klagen dan begrijpen zij er natuurlijk niks van omdat zij rustige muziek draaien.

De buren moeten sowieso niet zeiken.

Quote from: RalphH on October  2, 2016, 17:57:41
Die met dat podium op een liftje, van disasterpieces ofzo? Dik!!

Geen idee...zoeken op Deezer, drumsolo en daar stond hij er tussen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Bas Akkerman

Quote from: chansig on October  2, 2016, 20:09:54
De buren moeten sowieso niet zeiken.

Gr. Hans
Yep, dat wordt Hans op tv! ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Sirius666

Hans, met een stofzuiger in zijn hand, heftig moshend op die takkeherrie. Stiekem gefilmd door Bonje met de Buren en dan met een 'nee' schuddende John Williams op de achtergrond. Ja, dat zou vet zijn  :)

chansig

En mijn vrouw scheldend op de achtergrond dat ik mijn klussen eens af moet gaan maken.

Mooie tv...

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Sirius666

Verzamel je toevallig ook nog wat? Maken we er een trio van.

chansig

Whiskey...alleen gaat die altijd op.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Sirius666

Een lekkere Laphroaig gaat er altijd in!


chansig

Ik heb nu een Cardhu en een Kilkerran staan. De eerste afgelopen zondag open gemaakt en een glaasje van gedronken. Lekker. De fles ervoor was een Talisker Storm.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Sirius666

#3668
Wat voor soort is de Cardhu? De Storm ken ik niet. Ik heb de 57 North en de 10yo gehad. Echter heb ik nog een ongeopende, godzijdank, 25yo staan. In een recensie gelezen (paar jaar terug) dat de waarde van mijn botteling (er waren er een paar, ik kocht lukraak lol) richting de €300 gaat. Bizar! Ik had 'em iets van 4 jaar terug bij mijn enige bezoek bij de Druiventuin in Leiden (hele grote aanrader!!) aangeschaft voor €90 :D. Alle flessen haalde ik online bij ze (whiskysite.nl). Redent had ik via een forum nog 10 geopende flessen verkocht :) Ik heb er nog 7 staan of zo. Zit gelukkig nog wel wat leuks tussen voor eigen gebruik.

chansig

Een single malt van 12 jaar oud. Dus je hebt een eigen slijterij ?  :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Vandaag een mailtje gekregen dat de stands klar fur liefrung sein sind durfe...mit nach bei seit von zu entgegen gegen ausser aus.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Ben je mooi klaar mee... Al bericht van D&D gehad?

:P

chansig

Neu....zou 2 maanden duren...dus nog een kleine 4 weken.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Damn f*cking spannend!

:crazy:  :hehe:

chansig

De stands sind angekommen. Uitgepakt en er 1 in elkaar geschroefd. Zien en voelen erg solide. Daarnaast smoelt het ook nog eens goed. Paar gaten in de buis om de kabels doorheen te laten gaan.

Zal binnenkort eens een foto maken. D&D gaf vorige week aan dat de boel op schema ligt. Nog een kleine drie weken dus.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.