Rob's stereoset

Gestart door Rob_H, september 22, 2006, 21:17:25

Vorige topic - Volgende topic

blue-eyes

Dat komt wel overeen met zijn gemelde levertijd ;)

Maar wachten duurt altijd lang!
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Rob_H

Citaat van: Blue-Eyes op januari 20, 2008, 13:43:19
Dat komt wel overeen met zijn gemelde levertijd ;)

Maar wachten duurt altijd lang!

Klopt, maar toen ik de soundboards bestelde was de levertijd 2 maanden.
Het is nu opgedreven naar 3 maanden en heeft hij besloten om voorlopig geen bestellingen meer te aanvaarden vooraleer hij zijn achterstand heeft weggewerkt.

Maar Ron houd je goed op de hoogte, zelfs van zijn nieuwe ontwikkelingen.

Geduld is een schone deugd...
Mvg. Rob

Maximus_Aurelius

Citaat van: Rob_H op september 25, 2007, 19:04:58
Hey,

Juist mij een bestelling geplaatst van 2 Callas Audio Soundboards XL (45mm x 50 mm) in Esdoorn.
Het zal nog wel even duren vooralleer ze hier zijn want via hun site heb ik vernomen dat de levertijd kan oplopen tot 2 maanden.

I'll keep you posted, voorlopig blijven de JC1's dan maar op de grond staan.

Mvg. Rob

De wachtijd bedraagt nu al 4 maanden  :o :o :o Sorry hier heb ik geen begrip voor dat iemand zo lang moet wachten op iets en dan te spreken van een eindversterker basis.Ik quote dit bericht om dat daar staat wanneer je ze besteld had. ;)

Ze zetten toen erop tot 2 maanden of 2 maanden levertijd , dan staat er 3 maanden of oplopen tot 3 maanden , maar steeds is het langer.Rob_H wacht al 4 maanden. Als iemand wat bestelt en er is een wachttijd van 2 maanden verwacht je ook op zijn minst dat het binnen 2 maanden klaar is , iets over de tijd heen is (denk) ik voor vele geen probleem maar 2 maanden langer dan normaal dat is...............  :-X :-\ Dus 4 maanden wachten op eindversterkerbasissen is gewoon aso  :-X :-\

Als iemand de productie niet aankan moet er eerder gezegt worden ik stop even met nieuwe orders.Nu heeft hij het gedaan zo te zien op de site. Maar waarom niet eerder want al 3 maanden levertijd of wachttijd is al in de hededaagste tijd "not done" en we praten over een eindversterkerbasis geen apparatuur of LS die exotisch zijn in prijs  ;D die ze extra maken.Mijn VV die ik eerst wilde hebben en lange tijd op nummer 1 stond (AVM>AMP pre) zat een levertijd op van 3 maanden achteraf kwam ik erachter dat deze nog langer duurde omdat hij niet meer gemaakt word.De keuze die ik nu gemaakt heb is beter  :D

Ik hoop dat je ze snel krijgt en dat het zeker de moeite waard is dat je er zo lang op gewacht hebt.Oops je moet nog even geduld hebben ;D ;D

Ik heb zelf een basis laten maken die compleet gevuld is , voldoet excellent  ;D (3 weken op gewacht)
Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Rob_H

Hey,

Gelukkig heb ik geen voorschot moeten betalen, maar het lijkt me nu een kwestie van dagen...
Als ik het nu zo bekijk is het inderdaad al bijna 4 maanden geleden dat ik de bestelling heb geplaatst. :-[

Mvg. Rob

Rob_H

Vandaag een mailtje gehad van Ron, hij is geveld door de griep en een longonstekking.
Dus het zal nog langer wachten worden, achja...

Mvg. Rob

neverywhere

Citaat van: Rob_H op januari 30, 2008, 15:08:38
Vandaag een mailtje gehad van Ron, hij is geveld door de griep en een longonstekking.
Dus het zal nog langer wachten worden, achja...

Mvg. Rob

Knap hoor...griep en longontsteking en dan toch nog mailen...

Is het niet gewoon de koning van de smoesjes aan het worden....

Heb je al eens gedacht aan een alternatief? Er zal toch vast nog wel iets te koop zijn dat minsten zo goed is als die dingen van Ron?
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

Rob_H

Hey,

Goed nieuws, vandaag te horen gekregen dat ze per post zijn opgestuurd.
Dus deze week heb ik ze, ben eens benieuwd  ;D

Mvg. Rob

DA BoSS

High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Maximus_Aurelius

Citaat van: Rob_H op februari 11, 2008, 22:45:53
Hey,

Goed nieuws, vandaag te horen gekregen dat ze per post zijn opgestuurd.
Dus deze week heb ik ze, ben eens benieuwd  ;D

Mvg. Rob

Proficiat eindelijk na héél lang wachten ;D ik ben benieuwd. ;)
Het is nu even een kwestie van geduld  :)
Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

VlisChris

Nu maar hopen dat de post ze niet kwijt raakt ;)
Feli met het eindelijk verzenden :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Rob_H

Citaat van: Christiaan S op februari 12, 2008, 12:26:21
Nu maar hopen dat de post ze niet kwijt raakt ;)
Feli met het eindelijk verzenden :D

Hey, Christiaan.

Ze worden met UPS opgestuurd dus dat moet wel goedkomen denk ik  ;D

Mvg. Rob

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Rob_H

Hey,

De soundboards zijn vandaag aangekomen. Wat me het eerste opviel is dat de afwerking van een hoog niveau is.
De klankmatige veranderingen zijn ook niet te overzien.

Eerste indrukken:

- Meer oplossend vermogen en rust
- Veel grotere staging
- Plaatsing en aflijning van stemmen en instrumenten in de ruimte is beter.
- betere timing
- Het hoog lijkt me zachter geworden

Wat foto's:

R

Het staat in ieder geval subliem!!

Alleen wat te doen met het onderste vak.

Deleted member

Het duurt even maar dan heb je wat!  ;)

Gefeliciteerd, ziet er goed uit!!  8)

Audiofiel

Mooi dat ze binnen zijn! Het zijn prachtige boards geworden. :D

Wat heb jij eigenlijk voor voeten onder je Finite Elemente rack staan?
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Rob_H

Citaat van: Audiofiel op februari 13, 2008, 21:14:53
Mooi dat ze binnen zijn! Het zijn prachtige boards geworden. :D

Wat heb jij eigenlijk voor voeten onder je Finite Elemente rack staan?

Dankjewel  ;)

Die voetjes die onder mijn FE rack zitten zijn de Cerabase voetjes van FE.
Een close-up:

Mvg. Rob

Rob_H

Citaat van: R op februari 13, 2008, 21:02:28

Alleen wat te doen met het onderste vak.

Dat ik het nog niet weet  ???
Misschien mijn platenspeler terug zetten, die staat nu in mijn oude DIY rack.

Mvg. Rob

Audiofiel

Citaat van: Rob_H op februari 13, 2008, 21:30:55
Een close-up:

Ah! Duidelijk. Ziet er eigenlijk wel stoer uit, die slofjes. :D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

molle

Mooi Rob O0
Tuulijk die Thorens terug plaatsen. Ben benieuwd wat een plaatje dat het geeft :D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

neverywhere

Citaat van: molle op februari 14, 2008, 00:11:42
Mooi Rob O0
Tuulijk die Thorens terug plaatsen. Ben benieuwd wat een plaatje dat het geeft :D

Even denken hoor.....eerst mooie planken aanschaffen die het geluid kunnen verbeteren en dan een thorens rammelkast erbij voor het aanzicht? Ergens vind het een vreemd advies.   Toch?
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Devialet Expert Pro 220-Trivium Audio Cables

BuSpu

Citaat van: Rob_H op februari 13, 2008, 21:30:55
Zitten die er standaard onder of heb je die erbij gekocht? Zitten ze trouwens vast aan het rek of los eronder? Ziet er wel erg goed uit.

Alco

Nu alleen nog 'n keer de originele B&W N805 stands, als puntje op de i :D
Rega IO, Bluesound Node N130, Dali Oberon 1's op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Chord Clearway rca + De Groef Audio)

Rob_H

Citaat van: BuSpu op februari 14, 2008, 09:51:36
Zitten die er standaard onder of heb je die erbij gekocht? Zitten ze trouwens vast aan het rek of los eronder? Ziet er wel erg goed uit.

Hey,

Die heb ik er bij gekocht, de cerabase voetjes zitten vast met M6 bouten.
Standaard worden er spikes bij de rack geleverd.

Volgens Ron van Callas Audio is het ook aanbevolen om deze voetjes onder de soundboards te plaatsen.

Mvg. Rob