Evolutie van het Goldmund Theatre

Gestart door jan-rotterdam, september 18, 2006, 22:55:12

Vorige topic - Volgende topic

jan-rotterdam

Citaat van: Jean Sibelius op mei 22, 2009, 14:03:18
Wordt een dure verplichte rust periode op deze manier ;D (heb je een linkje/foto?)

Je hebt helemaal gelijk  ;D 
Ziekenhuis bezoek laat je echter ook de andere kant van het leven zien en je kunt niets meenemen.....

Zal komende dagen wat foto's plaatsen, moet ze eerst even overzetten.

Groeten Jan

Automaat

Ziekenhuis, pittige ingreep, 6-12 maanden revalideren. Dat is dus geen nieuwe knie of zo iets.
Kan je wat meer vertellen over je revalidatie?
Reading the HTForum is learning every day!!

jan-rotterdam

Citaat van: Automaat op mei 22, 2009, 16:35:04
Ziekenhuis, pittige ingreep, 6-12 maanden revalideren. Dat is dus geen nieuwe knie of zo iets.
Kan je wat meer vertellen over je revalidatie?

Ik heb preventief een inwendige modificatie achter de rug om serieuze problemen in de nabije toekomst te voorkomen, moet als gevolg hiervan opnieuw leren eten en drinken en uiteraard ook lichamelijk herstellen van de ingreep.

Groeten Jan

Sol

Ai ai ai, doe het rustig aan jongen!
Veel sterkte met revalideren!
Maar gelukkig heb je nu veel tijd over voor je hobby... ;D ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Automaat

Als ik goed begrijp wat je bedoelt, dan inderdaad sterkte met revalideren.
Reading the HTForum is learning every day!!

jan-rotterdam

Citaat van: Jean Sibelius op mei 22, 2009, 14:03:18
Wordt een dure verplichte rust periode op deze manier ;D (heb je een linkje/foto?)

De foto's

Groeten Jan

R

jan-rotterdam

De luidspreker kabel voor de center speaker heb ik aangeschaft

Groeten Jan

jan-rotterdam

Ook nog een nieuwe aanwinst onderweg voor onder het Finite Elemente - Spider rack, betreft een set Cerabase "voeten" ter vervanging van de Cerapuc voeten. De Cerapuc voeten gaan naar alle waarschijnlijkheid onder de Telos-400 versterker gemonteerd worden.

Groeten Jan

jan-rotterdam

De set "Cerabase" is binnen, monteren moet nog even wachten totdat ik weer mag tillen van de artsen   ;D

Groeten Jan

dre73

je zit hiet op Het Til forum,er moet toch wel iemand....... ;D
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

jan-rotterdam

Citaat van: dre73 op mei 30, 2009, 09:20:36
je zit hiet op Het Til forum,er moet toch wel iemand....... ;D

;D  ;D  ;D

Geen haast maar komt t.z.t. wel

Groeten Jan

jan-rotterdam

In de loop van de week krijg ik een Kharma subwoofer te logeren, doel is om te testen of de Kharma sub het wint van de Martin Logan - Depth subwoofer

Groeten Jan

R

Oef, dat is geen kleintje. Dit houd je lekker bezig he ;)

jan-rotterdam

Citaat van: R op juni 15, 2009, 21:56:44
Dit houd je lekker bezig he ;)

Leuke afleiding van de dagelijkse bezigheden m.b.t. revalideren...

Groeten Jan

LexiconLogan

als je uitgekeken bent op de MartinLogan dan wil ik hem wel voor je af-testen ;D
TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Audiofiel

Ik had het nog niet meegekregen, maar ik wens je heel veel sterkte met revalideren. :confused:

Ik weet inmiddels zelf hoe vervelend het is (en ook hoe het helpt andere dingen juist te relativeren). :sigh:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

jan-rotterdam

Citaat van: LexiconLogan op juni 15, 2009, 22:04:56
als je uitgekeken bent op de MartinLogan dan wil ik hem wel voor je af-testen ;D

:P

Groeten Jan

jan-rotterdam

Citaat van: Audiofiel op juni 15, 2009, 22:11:21
Ik had het nog niet meegekregen, maar ik wens je heel veel sterkte met revalideren. :confused:

Ik weet inmiddels zelf hoe vervelend het is (en ook hoe het helpt andere dingen juist te relativeren). :sigh:

Thanks !

Groeten Jan

bmateijsen

Kan mij goed voorstellen!

Even een vraagje omtrent de subwoofer.. Hoe stel je deze in? (x-over, fase, volume)

Groet,

Bjorn

Citaat van: jan-rotterdam op juni 15, 2009, 21:59:37
Leuke afleiding van de dagelijkse bezigheden m.b.t. revalideren...

Groeten Jan

jan-rotterdam

Citaat van: bmateijsen op juni 15, 2009, 22:22:38
Kan mij goed voorstellen!

Even een vraagje omtrent de subwoofer.. Hoe stel je deze in? (x-over, fase, volume)

Groet,

Bjorn

Ik denk het interne cross-over van de Lexicon te gaan gebruiken, door proberen de beste overgangs frequentie trachten te vinden.
Volume afstelling d.m.v. automatische calibratie van de MC-12B V5EQ

Heb je nog tips / ander voorstel (ik heb op dit moment alleen geen dB meter ter beschikking), altijd welkom ?

Groeten Jan

blue-eyes

Citaat van: jan-rotterdam op juni 15, 2009, 22:28:07
Ik denk het interne cross-over van de Lexicon te gaan gebruiken, door proberen de beste overgangs frequentie trachten te vinden.
Volume afstelling d.m.v. automatische calibratie van de MC-12B V5EQ

Heb je nog tips / ander voorstel (ik heb op dit moment alleen geen dB meter ter beschikking), altijd welkom ?

Groeten Jan

De gemakkelijkste tip is het aanschaffen van een dB meter, kost nog geen 30 euro, overmorgen in huis ;)
Als je echt iets met HT wilt doen is dat onontbeerlijk.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

jan-rotterdam

Citaat van: Blue-Eyes op juni 15, 2009, 22:30:35
De gemakkelijkste tip is het aanschaffen van een dB meter, kost nog geen 30 euro, overmorgen in huis ;)

Ja maar heb op het werk al zo'n mooie liggen, BrĂ¼el & Kjear... Zonde om die niet te gebruiken (kan eventueel zo opgehaald worden)

Groeten Jan

blue-eyes

Dus morgen al in huis ;)

p.s. Er stond "laatst" nog een Kharma sub te koop op audiomarkt.de . Had jij die naar me gemaild?
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

jan-rotterdam

Citaat van: Blue-Eyes op juni 15, 2009, 22:34:37
p.s. Er stond "laatst" nog een Kharma sub te koop op audiomarkt.de . Had jij die naar me gemaild?

Volgens mij niet, archief van "sent items" geeft in ieder geval geen uitsluitsel

Groeten Jan