Reference Stereo System by Frank2

Gestart door frank2, september 18, 2006, 19:25:43

Vorige topic - Volgende topic

Pjotr27

Is die Auralic app nog ergens te downloaden voor nieuwe gebruikers? Als je niet afhankelijk bent van streaming diensten dan kan je een mooi apparaat scoren voor een derde van de nieuwprijs.
Sansui Au-8500, Sun Audio SVC-500 voorversterker, Sun Audio SV-2A3PE eindversterkers, zilver luidsprekerkabels, Silindo Interlinks, Silindo stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, Silindo netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Kurt

"Ik koop een nieuwe stock auto van een failliet merk", kan nooit een succesverhaal worden.
Software is op dat vlak nog een stukje erger. Maar kijk...

frank2

Citaat van: Pjotr27 op augustus  9, 2026, 19:35:04Is die Auralic app nog ergens te downloaden voor nieuwe gebruikers? Als je niet afhankelijk bent van streaming diensten dan kan je een mooi apparaat scoren voor een derde van de nieuwprijs.

nee. Maar andere apps wel zoals bijvoorbeeld. Mconnect.
EV: Plinius 103A/ Stream: Wiim ultra / Auralic Aries S1+PSU/Dac: Audio Analogue Aadac / Coax interlinks: Atlas mavros ultra, aopogee wide eye/ USB: ms audio
SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met gold connectoren

addesmo

Citaat van: Kurt op augustus  9, 2026, 19:43:08"Ik koop een nieuwe stock auto van een failliet merk", kan nooit een succesverhaal worden.
Software is op dat vlak nog een stukje erger. Maar kijk...

Ik ken mensen die nooit software updaten omdat ze juist dan bang zijn voor problemen  ;)
Mijn Aries g1 functioneert nog precies zo als een jaar geleden toen Auralic failliet ging!

RZeemering

Zo lang andere bedrijven niks veranderen richting dit soort apps gaat het lang goed.
En zoals Frank luistert, voornamelijk vanaf eigen harde schijf kan het heel erg lang goed volgens mij.
Aparte stroomgroep, Plixir Elite BAC 1500 MKI, Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Denafrips Athena 12th voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Grimm TPR XLR interlinks, Magnepan 20.1 + Xanadu DS30 luidsprekers. En het belangrijkste: akoestische aanpassingen.
"It's expensive for a stereo, it's cheap for a Time Machine"
"Listening to music is perhaps the greatest and most profound source of happiness I have ever known."- Henry Rollins

frank2

En ik heb altijd als backup de wiim ultra, ja is stuk minder maar dat werkt altijd..
EV: Plinius 103A/ Stream: Wiim ultra / Auralic Aries S1+PSU/Dac: Audio Analogue Aadac / Coax interlinks: Atlas mavros ultra, aopogee wide eye/ USB: ms audio
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met gold connectoren

frank2

Nog even een kleine opmerking: de usb stick met muziekcollectie op een pc of de usb stick rechtstreeks op de aries maakt  een klein verschil, de laatste heeft mijn voorkeur het is net wat mooier opener.

morca

Citaat van: frank2 op augustus 10, 2026, 10:08:19Nog even een kleine opmerking: de usb stick met muziekcollectie op een pc of de usb stick rechtstreeks op de aries maakt  een klein verschil, de laatste heeft mijn voorkeur het is net wat mooier opener.
Dat heb ik pas ook geprobeerd.
Bij mij klinkt van de pc beter