Reference Stereo System by Frank2

Gestart door frank2, september 18, 2006, 19:25:43

Vorige topic - Volgende topic

frank2

ik verwacht geheel niets  ;D ;D Ik weet gewoon dat het mooier wordt, een betere totale geluidbeleving met meer diepte en detaillering, meer ruimtelijkheid in de muziek. (de verschillen met en zonder heb ik immers al kunnen beluisteren op een Usher dancer serie bij arjan)

we wachten gewoon op bericht van Karel al zal dat nog wel 3 weken duren......
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

S@m

Citaat van: frank2 op februari 26, 2011, 09:40:02
ik verwacht geheel niets  ;D ;D Ik weet gewoon dat het mooier wordt, een betere totale geluidbeleving met meer diepte en detaillering, meer ruimtelijkheid in de muziek.

Net zoals ruim een maand geleden...

Citaat van: frank2 op januari 10, 2011, 21:01:10
- aanmerkelijk groter geluidsbeeld (diepere bassen een briljanter hoog, het lijkt/is ook zo alsof het geluid nog hoger en dieper gaat)
- het geluid is breder
- ongelofelijke precisie, detaillering
- rust (totaal plaatje klopt)
- muzikaal/emotioneel ondanks dat je misschien denkt dat alles analytischer is
- natuurgetrouw
- dynamisch

Btw. je zou je review alvast kunnen schrijven....  ;D

frank2

Citaat van: S@m op februari 26, 2011, 10:27:27

Btw. je zou je review alvast kunnen schrijven....  ;D

hoeft dus niet meer je weet het al. Dus ik zal hier alleen vermelden als ze binnen zijn, verder niets.
Schijnt dus geen belangstelling voor te bestaan want het is al bekend vlgs s@m
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

Former member 78

Frank,

Geen dingen beloven die jij niet na kunt komen.
Als ze eenmaal binnen zijn, ga je in je enthousiasme toch ''pennen'' ;D

Gydotron

@S@m:

Je postings zijn zo voorspelbaar, waarom post jij eigenlijk?
Laat iedereen in zijn waarde, wat mij betreft verzuur je dit topic. Het is Frank zijn verhaal, wat jij hier van denkt is totaal niet relevant vind ik.

Guido

S@m

Citaat van: Gydotron op februari 27, 2011, 11:39:01
@S@m:

Je postings zijn zo voorspelbaar, waarom post jij eigenlijk?
Laat iedereen in zijn waarde, wat mij betreft verzuur je dit topic. Het is Frank zijn verhaal, wat jij hier van denkt is totaal niet relevant vind ik.

Guido

Ik volg het voorspelbare ritme van Frank  ;)

robbie73

Citaat van: S@m op februari 27, 2011, 11:45:43
Ik volg het voorspelbare ritme van Frank  ;)

volgen is wat anders dan steeds te reageren  O0

S@m

Perfectionist

@S@m,

Dit is voor de tweede keer doelbewust frustreren van iemands showcase topic.

Dat is een tweede waarschuwing en daarmee een ban van 3 dagen.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Former member 78

frank2

nee ik heb geen email van karel tot nu toe ontvangen dus ik denk dat ik nog 1 of 2 weken moet wachten..... :crazy: :crazy:

frank2

net even Karel gebeld, hij verwacht dat eind vlg. week de conformatie v.d. bestelling er is en daarna gaat hij het vliegtuig in, dus nog zeker 2 a 3 weken voor ze hier zijn.

bones

Ik heb ze inmiddels ook besteld. Moet helaas nog iets langer wachten.
CAT SL-1 Ultimate mk 2  CAT JL-2 MK 2.SE
PS powerplant Premier    PS Audio Directstream
Wilson Audio Sasha         Virtual Dynamics Master

Former member 78

Citaat van: frank2 op maart 12, 2011, 12:07:00
net even Karel gebeld, hij verwacht dat eind vlg. week de conformatie v.d. bestelling er is en daarna gaat hij het vliegtuig in, dus nog zeker 2 a 3 weken voor ze hier zijn.

Hmm, nog ff wachten dus.

Ga jij begin april nog naar de Demo dagen bij W&W?
Er komt een paartje Ascendo System MS Special Edition.

Dit met leuke een versterker en bron.

frank2

Ik denk dat ik wel naar de demo dagen ga bij wenw audio, lijkt me leuk om nog betere speakers te beluisteren, zelfs nog beter dan de BE20?!

Former member 78

Ik mag toch hopen dat ze beter zijn ja, die set speakers van Ascendo kost €60.000  :crazy:

Neem wel wat cd's mee als ik er naar toe ga, eens even goed vergelijken.
Want zoals die set er komt te staan, gaat het volgens mij makkelijk naar een ton
qua verkoopwaarde.

Heb zo iets nog nooit gehoord, dus ben wat dat betreft erg benieuwd.

frank2

Citaat van: ArjanR1 op maart 13, 2011, 09:14:23
Ik mag toch hopen dat ze beter zijn ja, die set speakers van Ascendo kost €60.000  :crazy:

Want zoals die set er komt te staan, gaat het volgens mij makkelijk naar een ton
qua verkoopwaarde.

ja luisteren prima :music: maar kopen not :nowink:

zijn vrouw(A)

bones

Citaat van: ArjanR1 op maart 13, 2011, 09:14:23

qua verkoopwaarde.

Zou zo maar kunnen zijn dat ze jouw melkpakjes het vuur behoorlijk aan de schenen weten te leggen. Een paar jaar geleden heb ik de voorganger in München bij de High End gehoord. Een CAT vv en ev eraan in combinatie met een Audio Aero CD speler (de gewone capitol) wist mij toen te overtuigen terwijl de set niet echt ingespeeld was en de ruimte te wensen overliet.

frank2

Citaat van: ArjanR1 op maart 12, 2011, 23:27:51
Hmm, nog ff wachten dus.

Ga jij begin april nog naar de Demo dagen bij W&W?
Er komt een paartje Ascendo System MS Special Edition.

Dit met leuke een versterker en bron.

mijn vrouw heeft er een nieuwe slagzin bijgemaakt: de drie dol-dwaze (demo) dagen bij wenw en dat roep ze om de 10 min.

Martijn M

Voor een nog langere alliteratieve keten van wilt maken, plak je er het woord 'demo' ook nog bij tussen.

Misschien kom ik ook wel een kijkje nemen!
Dutch & Dutch

Deleted member

Frank, even n.a.v. het topic van Alex Groningen; welke stroomkabel heb jij nu liggen tussen je meterkast en verdeelblok en is dat de kabel die je met Snowmaster hebt uitgezocht of lag die er al?

frank2

Ik heb op dit ogenblik nog steeds de Belden 2,5 kwadraat liggen. Op dit moment is Snowmaster bezig met testen welke kabel beter voldoet dan zijn huidige kabel die op zijn beurt al beter voldoet dan mijn Belden. Beslissing over een nieuwe kabel die mijn huidige Belden zal gaan vervangen hangt af van de eindconclusie die Snowmaster maakt, daarna wordt deze nog uitgetest bij Martin en waarschijnlijk hier, alvorens tot aankoop over te gaan. Het gaat over een stroomkabel die geen vermogen mag kosten.
Hij is nu bezig met de 2e kabel te testen....

Deleted member

Bedankt voor je reactie Frank!  :) Ik zit er aan te denken om ook een aparte groep aan te leggen op 't moment dat er een akoestisch plafond komt want dan kan de kabel mooi boven 't plafond aangezien ik geen kruipruimte heb. Ik zal op een later moment eens contact zoeken met Snowmaster!  :thumbs-up:

Snowmaster

Citaat van: frank2 op maart 18, 2011, 19:20:47

Reactie gewist.
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

bones

Citaat van: frank2 op maart 18, 2011, 19:20:47
Het gaat over een stroomkabel die geen vermogen mag kosten.

Hoi Frank, heb jij 1 groep voor de set? Om het probleem van het verlies van vermogen of dynamiek te vermijden heb ik twee groepen, een met Belden 2,5 en een met Belden 4. Zit dat ook in de testgroep? Probeer jij ook een fase voor de set te reseveren?