Reference Stereo & Surround System by Frank2

Gestart door frank2, september 18, 2006, 19:25:43

Vorige topic - Volgende topic

Peerless Monster

Citaat van: frank2 op februari 21, 2010, 10:55:01
Ik heb geen problemen met deze speler, dat hij gevoelig is is inderdaad bekend, maar op de plaats waar hij nu staat zijn er geen storende elementen en functioneert alles naar behoren. Wel heb ik ontdekt dat toen ik de Cardas had aangesloten en deze via de VV naar de EV ging, het geluid soms wegviel, storing ergens, maar met de Johan bekabeling geen centje pijn.

Ik zal straks (komende week) de Classic gaan beluisteren, kijken of er veel geluidverschil/kwaliteitsverschil is.

Daarna zal ik toch een keuze moeten maken, niet definitief, maar of deze speler zo goed is dat hij zijn geld waard is of dat ik toch met een "goedkopere" cd speler verder kan.

Een belangrijk argument wat Rens schreef, is streaming, ik doe daar totaal niet aan, maar wat is het voordeel? als je daar mee gaat werken is deze AA bijna een must, omdat er zo'n goede DAC in zit.

Dus als iemand mij kan zeggen wat het voordeel boven een cd is, hoor ik dat graag

Koop dan een losse DAC met een Genesis lens.
Ben je veel goedkoper uit.
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of Classe CA400 | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

frank2

dat kan ik niet, heb geen streaming, ik geloof meteen dat flac bestanden of wav bestanden goed klinken of gelijkwaardig aan een cd. Heb net even zitten struinen, apple tv, sonos, squuezebox met NAS e.d.

Is het enige nut van al die systemen dat het op een "computer/hard disc" staat, en dat je het gemakkelijker kunt vinden?
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

Peerless Monster

Citaat van: frank2 op februari 21, 2010, 12:52:34
dat kan ik niet, heb geen streaming, ik geloof meteen dat flac bestanden of wav bestanden goed klinken of gelijkwaardig aan een cd. Heb net even zitten struinen, apple tv, sonos, squuezebox met NAS e.d.

Is het enige nut van al die systemen dat het op een "computer/hard disc" staat, en dat je het gemakkelijker kunt vinden?

Apple tv en sonos en squeezeboxjes zijn niks.
Kijk hier eens naar (van duur naar goedkoper...):
http://www.linn.co.uk/klimax_ds (heel duur)
http://www.linn.co.uk/akurate_ds#
http://www.linn.co.uk/majik_ds
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of Classe CA400 | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

solitaire

Citaat van: frank2 op februari 21, 2010, 10:55:01
Ik heb geen problemen met deze speler, dat hij gevoelig is is inderdaad bekend, maar op de plaats waar hij nu staat zijn er geen storende elementen en functioneert alles naar behoren.

Waar ik op probeerde te duiden was niet het mogelijk aanwezig zijn van problemen. Mijn post was meer bedoeld mijn ervaringen met AA te delen en je zo proberen in je (beperkte ?) demo-tijd efficienter naar een naar omstandigheden optimale weergave te helpen. Dat je al had vastgesteld dat in jouw weergavetraject geen storende danwel niet-funktionerende elementen aanwezig zijn, en geen elementen die (specifiek mbt. je AA) verder te optimaliseren zijn, moet mij ontgaan zijn.

luisterse !

W.
Hinterm Horizont geht's weiter.

frank2

Citaat van: Peerless Monster op februari 21, 2010, 13:17:38
Apple tv en sonos en squeezeboxjes zijn niks.
Kijk hier eens naar (van duur naar goedkoper...):
http://www.linn.co.uk/klimax_ds (heel duur)
http://www.linn.co.uk/akurate_ds#
http://www.linn.co.uk/majik_ds

In feite is dit een goede DAC die kan streamen e.d. Maar als je bijv. een apple tv hebt en deze aansluit op de AA via zijn digitale ingang zodat de interne DAC wordt gebruikt heb je dan niet hetzelfde geluid als met een bijv. Linn akkurate?
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

Peerless Monster

Citaat van: frank2 op februari 21, 2010, 15:07:05
In feite is dit een goede DAC die kan streamen e.d. Maar als je bijv. een apple tv hebt en deze aansluit op de AA via zijn digitale ingang zodat de interne DAC wordt gebruikt heb je dan niet hetzelfde geluid als met een bijv. Linn akkurate?

Onderschat de accurate niet.
Anders moet je maar eens naar Ad mailen.
Die heeft zo'n Linn.
Hij heeft inmiddels ook best veel ervaring opgebouwd met streaming en heeft zelfs zijn CD-speler weggedaan (maar dat weet je ;) )

bmateijsen

Citaat van: frank2 op februari 21, 2010, 15:07:05

Nee, dat is niet gelijk. Ik heb thuis nu even Klimax DS staan als vervanging van mijn Akurate..., had ik beter niet kunnen doen ;).
Ik ga het maar snel weer vergeten .........

frank2

grappig dat je al antwoord, ik had je net een mailtje hierover willen sturen. Ik ben zoals je leest bezig met een nieuwe cd speler. Nu staat hier een bijna nieuwe cd speler met een werkelijk zeer goede DAC. Toch is de prijs fors, en eigenlijk wil ik dat niet uitgeven. Maar op de toekomst gericht zou ik het wel doen als ik tzt  de ingebouwde DAC ga gebruiken voor bijv. streaming. Als een Linn Akkurate nog beter klinkt, kan ik dus beter een iets goedkopere cd speler kopen die geen digitale inputs heeft zoals toslink, maar ook spidf wat de AA prestige wel heeft.

Dus Bjorn als je een apple tv of zoiets aansluit via een optische of coax of spidf verbinding op de AA prestige zal dit niet zo goed klinken dan een Linn akkurate.

bmateijsen

In mijn mening klinkt dat niet zo goed als een Akurate DS. Daarnaast doen de simpele streamers ook geen 24-bit materiaal. Streaming opent natuurlijk naast de toegankelijkheid van een muziekcollectie, ook de mogelijkheid om studio master materiaal in 24-bit (88, 96 of 192 khz) af te spelen.

Ik heb al 3 jaar geen cd-speler meer overigens, want eenmaal een goede streaming-oplossing geeft voor mij meer kwaliteit dan een hele goede cd-speler.

Dus mijn advies, als je bewust voor streaming kiest, heb je geen CD-speler meer nodig ;).

Groet,

Bjorn

frank2

Nu zal ik niet gauw internetradio of een studiomaster kopen. Het enige voordeel boven cd's is natuurlijk het gemak van gauw een titel opzoeken. In het geval van Linn zal ik dus een NAS hard drive/harde schijf van 300 euro moeten koppelen aan een Linn van 5100 euro. En natuurlijk alle cd's (even) rippen op de PCof Mac, ik heb beide,

In feite ben ik dan even veel geld kwijt als wat de AudioAero prestige Signature kost. Deze cd speler speelt werkelijk zeer zeer goed, ik heb nog nooit mooier/beter gehoord. Nieuwprijs is ook zeer fors (13000 euro adviesprijs)

Nu lees ik dat Bjorn en anderen zoals Ad hun cd speler weg hebben gedaan, klinkt een Linn Akurate werkelijk zo uitmuntend als de AA in "cd mode" dus een cd spelen....

Ik heb geen vergelijk, maar ben daar wel benieuwd naar

scrutinizer

Citaat van: bmateijsen op februari 21, 2010, 18:19:11
In mijn mening klinkt dat niet zo goed als een Akurate DS. Daarnaast doen de simpele streamers ook geen 24-bit materiaal. Streaming opent natuurlijk naast de toegankelijkheid van een muziekcollectie, ook de mogelijkheid om studio master materiaal in 24-bit (88, 96 of 192 khz) af te spelen.

Ik heb al 3 jaar geen cd-speler meer overigens, want eenmaal een goede streaming-oplossing geeft voor mij meer kwaliteit dan een hele goede cd-speler.

Dus mijn advies, als je bewust voor streaming kiest, heb je geen CD-speler meer nodig ;).

Groet,

Bjorn

Tikkeltje boude, Bjorn.
Maar als dat jouw ervaring is  ::)...............

;)

Anton

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

bmateijsen

Het is niet als algemene opmerking, maar er staat specifiek voor mij. Maar ik had er misschien bij moeten zetten binnen mijn beschikbare budget ;).

Verder heeft het bij mij een enorm functioneel voordeel, namelijk het opnieuw ontdekken van mijn cd-collectie, terwijl ik normaal slechts een stapeltje van 50 stuks (in de toenmalige collectie van 900 ongeveer) bij de set had liggen, die ik vrijwel altijd draaide. Had er ook mee te maken dat mijn cd-collectie misschien niet makkelijk was opgeborgen, waardoor het zoeken veel moeilijker was.

Klimax DS hebben we inmiddels met verschillende bronnen vergeleken binnen ons demo-assortiment, en het is gebleken dat dit voor alsnog bij ons de beste digitale bron is.

Groet,

Bjorn

Citaat van: scrutinizer op februari 21, 2010, 20:26:24
Tikkeltje boude, Bjorn.
Maar als dat jouw ervaring is  ::)...............

;)

Anton

scrutinizer

Citaat van: bmateijsen op februari 21, 2010, 20:34:27
Het is niet als algemene opmerking, maar er staat specifiek voor mij. Maar ik had er misschien bij moeten zetten binnen mijn beschikbare budget ;).

Verder heeft het bij mij een enorm functioneel voordeel, namelijk het opnieuw ontdekken van mijn cd-collectie, terwijl ik normaal slechts een stapeltje van 50 stuks (in de toenmalige collectie van 900 ongeveer) bij de set had liggen, die ik vrijwel altijd draaide. Had er ook mee te maken dat mijn cd-collectie misschien niet makkelijk was opgeborgen, waardoor het zoeken veel moeilijker was.

Klimax DS hebben we inmiddels met verschillende bronnen vergeleken binnen ons demo-assortiment, en het is gebleken dat dit voor alsnog bij ons de beste digitale bron is.

Groet,

Bjorn

Over het 'gemak' ( mits alles geinstaleerd en geript is ) van bediening versus cd of vinyl hebben we geen discussie. En dat sommige interfaces in staat zijn je in helicopterview de collectie te laten overzien, staat natuurlijk ook buiten kijf, Bjorn.
Maar dat er een handvol goed (uit)ontwikkelde transport/dac combinaties bestaan, die - mits goed afgeregeld -  'erg' goed presteren, staat als een huis. :smile:
Laatst bijv. met de DCS Scarlatti wat HRX (RR) 24/176.4 khz materiaal via USB 2.0 vergeleken met de zelfde titels redbook upsampled naar gelijke samp.freq. en DSD, waar mijn voorkeur in favor van het transport was.
Al ben ik wel benieuwd naar de flexibiliteit die USB 3.0 in de DCS gaat brengen samen met deze wijze van data vastleggen en versturen.

;)

Anton.  

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"

hifiman

Even nog een tip aan Frank. Mocht je streaming oplossingen gaan bekijken/beluisteren let dan ook bedieningsgemak, manier van rippen en waar de opslag plaats vind. Wat de een geweldig vind, vind de ander niks en soms is het gewoon niks  :D Ik bedoel, geluidskwaliteit staat uiteraard op nummer 1, maar als je je er qua bediening na 1 dag al dood aan ergert dan wordt je er ook niet blij van.

Zo vind ik het hele squeezecenter geweldig, vind het niet erg om zelf met een proggie te rippen en sla de muziek op op een pc. Anderen vinden dat allemaal weer niks en willen dat het streaming apparaat ript en de muziek opslaat of gebruiken een NAS (harddisk met netwerk aansluiting).

Wil je hoesjes kunnen zien of mag het tekst zijn? Hoe werkt het met playlists? Altijd een pauze tussen 2 tracks of niet? Ga je zelf de tags beheren of wil je dat de fabrikant dat doet (Soolos bijv.) Afijn zo zijn er zat zaken, los van de kwaliteit om op te letten!

bones

Citaat van: frank2 op februari 21, 2010, 18:41:08

Nu lees ik dat Bjorn en anderen zoals Ad hun cd speler weg hebben gedaan, klinkt een Linn Akurate werkelijk zo uitmuntend als de AA in "cd mode" dus een cd spelen....

Ik heb geen vergelijk, maar ben daar wel benieuwd naar

Hoi Frank, lang stil geweest. Zoals je weet luister ik al een jaar of drie naar de AA Capitole Reference SE. Ik gebruik hem ook als voorversterker en heb sinds ruim een jaar een Sonos systeem in huis. Op de AA heb ik de ZP90 direct aangesloten. Om een lang verhaal kort te maken: direct CD klinkt beter dan via de Sonos. Dat ligt niet aan de DAC in de AA, maar aan de Sonos. Op dit moment is Linn gewoon de maatstaf waaraan men zich moet meten. Ik vraag mij overigens af of de CD speler van de Prestige beter klinkt dan de Capitole; in de Capitole zit het Philips Pro2 loopwerk, daar kan het computer loopwerk uit de Prestige niet aan tippen, de DAC is dezelfde.

Ik ben overigens zeer tevreden over de CD/Pre, doet het in goede harmonie met mijn Pass. Dat is overigens wel meteen het probleem met de AA als voorversterker, hij wil niet zomaar met iedere eindversterker.

Groeten,

John
CAT SL-1 Ultimate mk 2  CAT JL-2 MK 2.SE
PS powerplant Premier    PS Audio Directstream
Wilson Audio Sasha         Virtual Dynamics Master

frank2

Zoals geschreven ga ik de capitole classic uitproberen, we zullen zien, het streamen laat ik voorlopig.

frank2

vandaag de AudioAero Capitole Reference opgehaald, (de versie met verbeterde clock e.d.) de classic kon Karel niet zo gauw terug krijgen, hoewel deze speler vlgs de geleerden iets beter presteert.
Koud uit de auto, stom de afstandsbediening vergeten, aangesloten, gelukkig werkt hij ook gedeeltelijk met de Bow afstandsbediening.
De eerste indruk, een compleet andere speler, aanmerkelijk warmer van sound, wel een lekkere diepe bas. Helaas lange bij na niet zo open als de AA prestige, maar wel een zeer muzikale speler. Toch hoor je de details maar je mist de gigantische lucht rond het geluid wat de Prestige heeft, deze heeft weer als "nadeel" dat het bij sommige muziekstukken iets te helder kan klinken, maar dat is niet storend, het blijft voorlopig mijn referentie. Overigens staat deze speler ook nog hier. Kan ik een mooi vergelijk maken.

Ik kan nog geen uitspraken doen, het is mij opgevallen toen de Prestige na 1 dag op temperatuur kwam de sound toch wel behoorlijk veranderd was, dus ik laat deze speler maar eerst eens acclimatiseren. Dan wil ik 'm daarna eens gaan vergelijken met de Bow. Want deze speler gaat meer richting Bow, al denk ik nu dat de AA reference de Bow toch de baas is. Maar zeker weten doe ik dat nu nog niet.

Ook is mij al aangeboden om de Luxmann D06 te proberen, ook zo'n dure jongen maar schijnt ook erg goed te zijn, helaas heeft hij deze nog niet in huis.

nb: ook nog even naar speakers geluisterd, de Genesis speakers van jarengeleden die toe 22000 gulden kosten, nu staan ze voor bijna 4000 euro er, klonk verdomt goed, zeer diepe bas, erg ruimtelijk.

Stefan S.

Persoon ben ik van mening dat dit hét moment is om te investeren in streaming, dit is toch de toekomst. Met een goede dac en een goede streamer zal de Bow het moeilijk krijgen. Vooral het gemak vind ik een zeer groot pluspunt, je gehele cd collectie in één hand  :happy:.

Succes met je zoektocht!

Peerless Monster

Citaat van: Stefan S. op februari 25, 2010, 08:12:38
Persoon ben ik van mening dat dit hét moment is om te investeren in streaming, dit is toch de toekomst. Met een goede dac en een goede streamer zal de Bow het moeilijk krijgen. Vooral het gemak vind ik een zeer groot pluspunt, je gehele cd collectie in één hand  :happy:.

Succes met je zoektocht!

Maar je hebt dan wel minstens zoiets nodig als een Linn Accurate.
Jitter is bij streaming een ontzettend groot nadeel en het technisch beeld is nooit stabiel bij streamers. Teveel links / rechts terwijl juist niet goed naar voren komt.
Wellicht is het van belang om juist nu niks te investeren en wachten op wel een goede streamer voor weinig "geld". Klimax van Linn bijvoorbeeld...

scrutinizer

Citaat van: Peerless Monster op februari 25, 2010, 09:13:08
Maar je hebt dan wel minstens zoiets nodig als een Linn Accurate.
Jitter is bij streaming een ontzettend groot nadeel en het technisch beeld is nooit stabiel bij streamers. Teveel links / rechts terwijl juist niet goed naar voren komt.
Wellicht is het van belang om juist nu niks te investeren en wachten op wel een goede streamer voor weinig "geld". Klimax van Linn bijvoorbeeld...
De Linn's en Naim's zijn beide prima apparaten. Zij het wel dat ze een duidelijke herkomst in hun weergave vertonen, die bij de gebruiker moet passen.
Dat passen zie ik hier - tussen de regels door lezend - bij Frank niet (gaan) gebeuren.
Mits zijn tekst hier anders impliceert dan wat zijn uiteindelijke wens inhoud. ;)

Anton.

Stefan S.

Ik geeft de Naim op zich wel een goede kans. Ik weet alleen niet of er een goede match zal zijn met de Usher luidsprekers. Lijkt mij een kwestie van uitproberen en niet vooraf merken uitsluiten. ;)

Peerless Monster

Citaat van: scrutinizer op februari 25, 2010, 10:07:48
De Linn's en Naim's zijn beide prima apparaten. Zij het wel dat ze een duidelijke herkomst in hun weergave vertonen, die bij de gebruiker moet passen.
Dat passen zie ik hier - tussen de regels door lezend - bij Frank niet (gaan) gebeuren.
Mits zijn tekst hier anders impliceert dan wat zijn uiteindelijke wens inhoud. ;)

Anton.

Ik vermoed ook niet Anton dat het gaat passen (NAIM zowieso niet denk ik, qua Franks eisen aan klank), maar ik denk dat we met zijn allen open moeten staan voor nieuwe technoligien en Frank heeft natuurlijk een ultieme zoektocht en mag dat (vind ik) niet uitsluiten. Ik ken Frank al een tijdje en probeer hem de goeie weg te laten bewandelen, ander is hij weer veel geld kwijt aan zaken die later weer worden geupgrade.
Maar Frank kennende is het geen impulsief aankopen, maar verbreden van je horizon (wat hij ook heeft gedaan met het analoge deel ;) ) is het niet verkeerd.

Stefan S.

Of misschien nu investeren in een hele mooie dac en een loopwerk en later de dac gebruiken voor een streamer.....Persoonlijk vind ik het zonde als je nu een dikke cd speler koopt en binnen twee jaar afschrijving hebt van >50%.

scrutinizer

Citaat van: Peerless Monster op februari 25, 2010, 10:38:07
Ik vermoed ook niet Anton dat het gaat passen (NAIM zowieso niet denk ik, qua Franks eisen aan klank), maar ik denk dat we met zijn allen open moeten staan voor nieuwe technoligien en Frank heeft natuurlijk een ultieme zoektocht en mag dat (vind ik) niet uitsluiten. Ik ken Frank al een tijdje en probeer hem de goeie weg te laten bewandelen, ander is hij weer veel geld kwijt aan zaken die later weer worden geupgrade.
Maar Frank kennende is het geen impulsief aankopen, maar verbreden van je horizon (wat hij ook heeft gedaan met het analoge deel ;) ) is het niet verkeerd.

Ik begrijp je punt, Rens.
Sterker nog, ik maakte al een geruime tijd geleden gebruik van een Sooloos systeem. Die naast 'bedieningsgemak' toch na een verloop van tijd belevingsmatig het veld moest ruimen.
Het gaat 'mij' uiteindelijk om de communicatie van het event en dat in 'muzikaal' aansprekende zin, niet zozeer om een helikopterview van mijn collectie en het hoe daar zo efficient mogelijk doorheen brouwsen.

Open staan voor nieuwe technologien mogelijkheden doe ik al jaren, maar ben wel door de wol geverfd en meerdere malen teleurgesteld.
Nu weer is er zo'n trend notify van het mondjesmaat aanbieden van masters. 'Daar' zie ik dan een zekere potentie in, maar dan wel een markt die qua aanbod vergelijkbaar is met SACD/DVDA of minder. ::)
Een markt waar mijns inziens zoiezo veel kaf van het koren gescheiden dient te worden. :-X

En he .... ondanks ik intussen gewoon wat door knutsel aan een Log.Transporter met een AKM 4396 aan board om te ondervinden waar zijn voor mij muzikale grens ligt, vind ik het voor een retro guy like me, buiten weergave kwaliteit wel wat 'klinisch' aan gaan doen zo allemaal.

Lang verhaal kort. :-X
Een speler aanschaffen doe je m.i. op basis dat zijn MUZIEKweergave je 'persoonlijk' aanspreekt en in beroering brengt.
Wel zou je gezien de toekomst, alvorens de aanschaf en het 'luisteren', :sneaky2: in je overweging mee kunnen nemen of deze DAC chip zich (later) op een bepaalde wijze laat benaderen door andere dig. bronnen.  ;)

Anton.

Peerless Monster

Citaat van: scrutinizer op februari 25, 2010, 13:44:27
Ik begrijp je punt, Rens.
Sterker nog, ik maakte al een geruime tijd geleden gebruik van een Sooloos systeem die naast zijn 'bedieningsgemak' na verloop van tijd klankmatig toch het veld moest ruimen.
Het gaat 'mij' uiteindelijk om communicatie van het event in een 'muzikaal' aansprekende zin, niet zozeer om een helikopterview van mijn collectie en het hoe daar zo efficient mogelijk doorheen brouwsen.

Open staan voor nieuwe technologien mogelijkheden doe ik al jaren, maar ben wel door de wol geverfd en meerdere malen teleurgesteld.
Nu weer is er zo'n trend notify van het mondjesmaat aanbieden van masters. 'Daar' zie ik dan een zekere potentie in, maar dan wel een markt die qua aanbod vergelijkbaar is met SACD/DVDA of minder. ::)
Een markt waar mijns inziens zoiezo veel kaf van het koren gescheiden dient te worden. :-X

En he .... ondanks ik intussen gewoon wat door knutsel aan een Log.Transporter met een AKM 4396 aan board om te ondervinden waar zijn voor mij muzikale grens ligt, vind ik het voor een retro guy like me, buiten weergave kwaliteit wel wat 'klinisch' aan gaan doen zo allemaal.

Lang verhaal kort. :-X
Een speler aanschaffen doe je m.i.op basis dat zijn MUZIEKweergave je 'persoonlijk' aanspreekt en in beroering brengt.
Wel zou je gezien de toekomst alvorens de aanschaf en het 'luisteren' :sneaky2: in overweging kunnen nemen of deze DAC chip zich (later) op een bepaalde wijze laat benaderen door andere dig. bronnen.  ;)

Anton.

Helemaal met je eens Anton.
Muziek daar gaat het om.
Ik heb net een nieuw elementje besteld voor mijn Clearaudio en dat staat voor mij gelijk aan muziek ;D.
Weer genieten met vrienden als we een plaatje draaien.
Het neer laten dalen van die arm op de meterslange groeven der LP.
Hmmm ik kan niet wachten totdat hij binnen is...

Ben nu weer een beetje gesettled in de nieuwe woning, dus ook wat meer tijd (hopelijk) om te luisteren.

Log transporter... Hm ik ruik een nieuw topic, of heb je die al ;D ?